quote:Op zondag 3 december 2017 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamable.com/c37d1
A gol, a gol, a gol.
Ik moest al aan je denken toen ik het op facebook zagquote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moest al aan je denken toen ik het op facebook zag
Zeker ja.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]wel verdiend denk ik , was afgelopen maand ijzersterk
Hoop het wel , plaatsing voor het WK heeft zijn vertrouwen ook wel goed gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker ja.Hopelijk kan hij dit volhouden. Rugani moet er dan maar in voor Barzagli.
Jeb. Barzagli heeft nog steeds op zijn 44e meer talent dan heel Napoli. Wij hebben het altihd al gezegd makker. Stijn en koffieplanter dachten jarenlang een lekker wijf te doen maar vanavond kunnen zelfs hun niet meer ontkennen dat het net Patrica Paay isquote:Op woensdag 6 december 2017 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hoop het wel , plaatsing voor het WK heeft zijn vertrouwen ook wel goed gedaan.
Barzagli gaat na dit seizoen nog door?
Dit is zó achterlijk.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Barzagli heeft nog steeds op zijn 44e meer talent dan heel Napoli. Wij hebben het altihd al gezegd makker. Stijn en koffieplanter dachten jarenlang een lekker wijf te doen maar vanavond kunnen zelfs hun niet meer ontkennen dat het net Patrica Paay is
quote:Op woensdag 6 december 2017 22:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb. Barzagli heeft nog steeds op zijn 44e meer talent dan heel Napoli. Wij hebben het altihd al gezegd makker. Stijn en koffieplanter dachten jarenlang een lekker wijf te doen maar vanavond kunnen zelfs hun niet meer ontkennen dat het net Patrica Paay is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |