abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:27:48 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175145827
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:25 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

politici zijn poppen in de status quo
Weet ik niet want mensen blijven wel op dat soort mensen stemmen iets wat ik niet mag. Wat ik gezien de incompetentie van politici niet zo erg vindt. _O-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:30:17 #52
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_175145845
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)eld-1e-halfjaar-2016

echte cijfers in plaats verzonnen door vage websites
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_175145889
Wij West-Europeanen zijn ontzettend goed in "ooh!" en "aah!" roepen en wijzen naar de overkant.
Ondertussen leven we in een maatschappij die aan elkaar hangt van discriminatie.

De vrouw wordt vrijwel overal onderdrukt, laten we vooral niet alleen de Islam de schuld geven.
Nieuw-Zeeland staat ook bekend om z'n geweld tegen vrouwen (toegegeven, groepsverkrachten is daar populairder), en dan hebben we het over "gewone" blanke Nieuw-Zeelanders die hooguit Christen zijn.

Ja, als je het nieuws hier volgt lijkt dit inderdaad meer voor te komen in Islamitische gezinnen. Ja, Moslimmannen zijn vaker dominant in het gezin, dat zie ik ook om mij heen. Maar dan is het hooguit een cultuurkwestie, en dan óók nog een van mensen met een Islamitische achtergrond in Westerse landen.

Als je conclusies wil trekken uit cijfers, doe dat dan wel met een béétje waardige statistiek. Laat die betreft culturen, geloven en bijbehorende omgangsvormen nu net verdomd complex zijn.
pi_175145913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:14 schreef Megumi het volgende:
Wat terrorisme aangaat bijvoorbeeld heb ik wel eens gepost dat ik een voorstander ben van een vergelijkbare aanpak van als Nazi-Duitsland destijds. Een totale vernietiging van de vijand. Met de grond gelijk maken.
Leuk statement om 1:14. Ik pak er effe een biertje bij.

Zou je je vijand eens willen definiëren en isoleren?
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:41:23 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175145926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:36 schreef BrugseZot het volgende:
Wij West-Europeanen zijn ontzettend goed in "ooh!" en "aah!" roepen en wijzen naar de overkant.
Ondertussen leven we in een maatschappij die aan elkaar hangt van discriminatie.

De vrouw wordt vrijwel overal onderdrukt, laten we vooral niet alleen de Islam de schuld geven.
Nieuw-Zeeland staat ook bekend om z'n geweld tegen vrouwen (toegegeven, groepsverkrachten is daar populairder), en dan hebben we het over "gewone" blanke Nieuw-Zeelanders die hooguit Christen zijn.

Ja, als je het nieuws hier volgt lijkt dit inderdaad meer voor te komen in Islamitische gezinnen. Ja, Moslimmannen zijn vaker dominant in het gezin, dat zie ik ook om mij heen. Maar dan is het hooguit een cultuurkwestie, en dan óók nog een van mensen met een Islamitische achtergrond in Westerse landen.

Als je conclusies wil trekken uit cijfers, doe dat dan wel met een béétje waardige statistiek. Laat die betreft culturen, geloven en bijbehorende omgangsvormen nu net verdomd complex zijn.
Ik zou eerder zeggen bekijk het pragmatisch. En dan moet je wel tot de conclusie komen dat Nederland een veilig land is. Ten opzichte van Frankrijk en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175145958
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:41 schreef Megumi het volgende:
Ik zou eerder zeggen bekijk het pragmatisch. En dan moet je wel tot de conclusie komen dat Nederland een veilig land is. Ten opzichte van Frankrijk en dergelijke.
Nee, dat moet ik niet. We leven wél in een veilig land vergeleken met de VS. In Europa zitten we denk ik niet ver van het gemiddelde, als je de bevolkingsaantallen en het oppervlak van ons landje meerekent.

Twee dingen over de VS:
- Ondanks dat het een ronduit gevaarlijk land is (zeker met huidig staatshoofd) vrijt Nederland (en ook de rest van de EU) vrolijk met ze door;
- Vanuit een gemiddelde van de bevolking gezien komt de grootste dreiging in de VS zeker niet van de etnische minderheden, waar die dan ook vandaan komen.
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:45:43 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175145960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:39 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Leuk statement om 1:14. Ik pak er effe een biertje bij.

Zou je je vijand eens willen definiëren en isoleren?
IS en hun voorgangers en opvolgers rond Irak en de landen daar om heen. Plus Afghanistan en ik zou Pakistan ook in de gaten houden want die hebben ook extremisten binnen hun landgrenzen en atoomwapens. Dankzij Nederland. Kortom een lastige situatie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175146001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:45 schreef Megumi het volgende:
IS en hun voorgangers en opvolgers rond Irak.. Plus Afghanistan en ik zou Pakistan ook in de gaten houden want die hebben ook extremisten binnen hun landgrenzen en atoomwapens. Dankzij Nederland. Kortom een lastige situatie.
Daarmee isoleer je op z'n zachtst gezegd belabberd. Eigenlijk creëer je een soort chemokuur voor de hersentumor van de wereldbevolking: Er gaan sowieso héél veel gezonde cellen afsterven, met een beetje geluk pak je een groot gedeelte van de kankercellen mee. Vervolgens komt er een agressievere soort voor terug en krijg je overal uitzaaiingen.

Ik denk niet dat je patient het overleeft.
  zaterdag 18 november 2017 @ 01:55:44 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175146036
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:50 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Daarmee isoleer je op z'n zachtst gezegd belabberd. Eigenlijk creëer je een soort chemokuur voor de hersentumor van de wereldbevolking: Er gaan sowieso héél veel gezonde cellen afsterven, met een beetje geluk pak je een groot gedeelte van de kankercellen mee. Vervolgens komt er een agressievere soort voor terug en krijg je overal uitzaaiingen.

Ik denk niet dat je patient het overleeft.
Kanker is redelijk goed te behandelen en te voorspellen. Mijn moeder is net vrij van longkanker. En je kunt de spelers van de macht die handelen uit eigen belang ook als een soort van kanker zien die al eeuwen voorspelbaar het zelfde doen. Handelen uit eigen ongebreidelde zelf belang ( onbeperkte celdeling ) om er zelf beter van te worden. Die overleven vaak ook lang. Dankzij het stemvee. Sinds het Romeinse rijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 18-11-2017 02:02:03 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175146083
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:55 schreef Megumi het volgende:
Kanker is redelijk goed te behandelen en te voorspellen.
Met hersentumoren is het toch verdomd lastig. Daarnaast is genezen verklaard worden zeker niet gelijk aan genezen zijn. Kort gezegd is kanker vooral goed te behandelen bij trage celgroei (oftewel relatief oude mensen).
En dan zijn kankercellen nog relatief makkelijk: eigenlijk zijn mensen nog slechter te beoordelen. Kankercellen kan je namelijk wél herkennen als je ze stuk voor stuk zou kunnen beoordelen - het zijn er alleen teveel.

Je begrijpt best wat ik bedoel: Het is onmogelijk om hard toe te slaan op precies die IS-aanhangers. Als er nu weer een slecht verhaal komt over "collateral damage" en dat voor lief nemen... komen we weer terug bij m'n vorige post: Je krijgt er een agressievere soort voor terug, en uitzaaiingen. Van al het collateral damage wat je bijvoorbeeld in Pakistan maakt woont geheid familie hier.

De oplossing ligt niet dáár. De oplossing ligt hier. Een groot gedeelte van de problemen die we hier nu kennen vindt zijn aard in uit de hand gelopen kapitalisme. Simpele hebzucht.
Zodra we ons af gaan vragen wat we hier écht belangrijk vinden en ons - met onze vrienden in Europa - gewoon een eind in onszelf keren, kunnen we ook de normen en waarden die we hier willen hebben en bedenken een stuk beter beschermen.
pi_175146086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
hier in de wijk ook zo eentje (autochtoon) die nu "geconvert is". Zeer apart type. wat bezielt je dan, vraag je je af.... komt ook door die vriend van haar. lijkt opzich geen verkeerde jongen maar je weet natuurlijk nooit wat er binnenshuis afspeelt.
Muah er zitten wat aparte types tussen. Maar ook wel wat prima 'normale' bekeerlingen gezien. Veel deden het voor een partner, en een stel uit eigen initiatief. Degene die het uit eigen initiatief doen zijn vaak het strengste in hun nieuwe geloof en wijken er niet zo snel van af lijkt het. Degene die het doen voor hun partner soms wel als het uitgaat of men gaat scheiden.

Een paar kwamen over als vrij simpele zielen die duidelijk de Islam nodig hadden om richting te geven aan hun leven. De anderen vonden de Islam simpelweg goed bij henzelf passen en zijn voor de rest ook nog gewoon te benaderen door oude vrienden en dergelijken, al zijn ze vaak wel per direct gestopt met eventuele drugs of drank gewoontes.
pi_175146099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:45 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Nee, dat moet ik niet. We leven wél in een veilig land vergeleken met de VS. In Europa zitten we denk ik niet ver van het gemiddelde, als je de bevolkingsaantallen en het oppervlak van ons landje meerekent.

Twee dingen over de VS:
- Ondanks dat het een ronduit gevaarlijk land is (zeker met huidig staatshoofd) vrijt Nederland (en ook de rest van de EU) vrolijk met ze door;
- Vanuit een gemiddelde van de bevolking gezien komt de grootste dreiging in de VS zeker niet van de etnische minderheden, waar die dan ook vandaan komen.
Meer dan 50% van de moorden waarbij we de achtergrond van de dader kennen, worden gepleegd door zwarten. Dus dat "zeker niet ", dat lijkt me nogal stug. Ze zijn ook overigens veel vaker het slachtoffer.
https://www.bjs.gov/content/pub/pdf/htus8008.pdf
https://ucr.fbi.gov/crime(...)ex_and_race_2013.xls

VS is verder niet ronduit gevaarlijk hoor. Je kan hier gerust op vakantie (ik woon er).
  zaterdag 18 november 2017 @ 02:09:59 #63
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175146108
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:03 schreef BrugseZot het volgende:

[..]

Met hersentumoren is het toch verdomd lastig. Daarnaast is genezen verklaard worden zeker niet gelijk aan genezen zijn. Kort gezegd is kanker vooral goed te behandelen bij trage celgroei (oftewel relatief oude mensen).
En dan zijn kankercellen nog relatief makkelijk: eigenlijk zijn mensen nog slechter te beoordelen. Kankercellen kan je namelijk wél herkennen als je ze stuk voor stuk zou kunnen beoordelen - het zijn er alleen teveel.

Je begrijpt best wat ik bedoel: Het is onmogelijk om hard toe te slaan op precies die IS-aanhangers. Als er nu weer een slecht verhaal komt over "collateral damage" en dat voor lief nemen... komen we weer terug bij m'n vorige post: Je krijgt er een agressievere soort voor terug, en uitzaaiingen. Van al het collateral damage wat je bijvoorbeeld in Pakistan maakt woont geheid familie hier.

De oplossing ligt niet dáár. De oplossing ligt hier. Een groot gedeelte van de problemen die we hier nu kennen vindt zijn aard in uit de hand gelopen kapitalisme. Simpele hebzucht.
Zodra we ons af gaan vragen wat we hier écht belangrijk vinden en ons - met onze vrienden in Europa - gewoon een eind in onszelf keren, kunnen we ook de normen en waarden die we hier willen hebben en bedenken een stuk beter beschermen.
Los hiervan en als ik de economische verhoudingen mee neem en het opraken van grondstoffen dan is er denk ik een WO3 nodig en wellicht dat er daarna een vorm van vrede komt. Ik ben dus niet echt optimistisch over. En dan neem ik mensen als Trump en dergelijke nog niet mee in mijn overwegingen. Ben het wel met je eens verder.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175146127
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:38 schreef Mortaxx het volgende:
Eigen schuld. Het is niet alsof je niet weet waar je aan begint als je de islam is huis haalt
Precies. Kan er ook geen medelijden mee hebben.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_175146142
Na mij 6 rectatie van Megumie, maar niet op mij.

Ik raad nogmaals megumi aan om dat boek te lezen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_175146153
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:07 schreef Broomer het volgende:
Meer dan 50% van de moorden waarbij we de achtergrond van de dader kennen, worden gepleegd door zwarten. Dus dat "zeker niet ", dat lijkt me nogal stug. Ze zijn ook overigens veel vaker het slachtoffer.
Jap, ik ken de cijfers. Wat je even vergeet mee te rekenen is hoe de inkomens en opleidingscijfers binnen die groepen liggen. Ga je parallellen trekken tussen gekleurde en blanke mensen die evenveel verdienen, dan worden de resultaten ineens heel anders.

Natuurlijk wordt er meer gemoord in een getto. Helaas is het iets moeilijker om van een getto naar een rijke wijk te verhuizen dan andersom. Het verhaal over de gescheiden zones in de bus, de witte puntmutsen en de zweepjes hoef ik je vast niet uit te leggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:07 schreef Broomer het volgende:
VS is verder niet ronduit gevaarlijk hoor. Je kan hier gerust op vakantie (ik woon er).
Ja m'n reet. Ik heb er ook een tijd gezeten i.v.m. werk. In de VS zijn grote gebieden waar iedere gek een wapen mag dragen. Handhavers gaan daar ook van uit. Als je niet overhoop geschoten wordt als je de verkeerde wijk in rijdt, dan kan je die vette pech nog wel hebben als zo'n handhaver denkt dat je je autodeur open wil doen terwijl je gewoon je portefeuille aan het pakken was. Je raadt het al: Ik ben zwart.

De VS? Nee. Ik voel me letterlijk veiliger in de achterbuurten van iedere willekeurige Oostblokstad. En ik heb er aardig wat gezien.
pi_175146170
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 02:09 schreef Megumi het volgende:
Los hiervan en als ik de economische verhoudingen mee neem en het opraken van grondstoffen dan is er denk ik een WO3 nodig en wellicht dat er daarna een vorm van vrede komt. Ik ben dus niet echt optimistisch over. En dan neem ik mensen als Trump en dergelijke nog niet mee in mijn overwegingen. Ben het wel met je eens verder.
Die WO3, ik ben er ook bang voor, maar ik heb kinderen. Alle kleine beetjes helpen - misschien helpt het wel als we inderdaad wat aan energietransitie proberen te doen.

Wat betreft IS hebben we één voordeel: Terrorisme betekent letterlijk dat je niet de middelen hebt om oorlog te voeren. Het grootste gedeelte van de Islamitische regio draait op fossiele brandstoffen, het kan niet anders zijn dan dat daar ook IS van gefinancierd wordt.

Onze rijkdom is de vork waarmee we onze vijand voeden. Weer dat verdomde kapitalisme ;)
pi_175146222
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 01:30 schreef cherrycoke het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)eld-1e-halfjaar-2016

echte cijfers in plaats verzonnen door vage websites
Kindermishandeling?
pi_175146420
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 23:53 schreef Eenskijken het volgende:
maar je weet natuurlijk nooit wat er binnenshuis afspeelt.
Dat weet je nergens, ook niet bij niet-moslims. Maar waar dacht jij aan?
Krekker is de bom!
pi_175146785
Moslims (de mannen specifiek) moet je ook zoveel mogelijk weren uit je maatschappij.

Het zijn veelal onderontwikkelde aapachtige die zich niet kunnen inhouden qua emoties.
Hoeveel meer bewijs moet men toch willen hebben?

Moslim vrouwen zijn veelal nog wel te redden, het zijn immers de mannen 99 van de 100x, die de regels bepalen voor de vrouw.
Haal dat stuk weg en zie hoe zo'n vrouw weer opleeft, mits ze niet tussen de moslims komt te wonen in het land waar ze naartoe is gevlucht.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 18 november 2017 @ 08:04:37 #71
186611 Haags
pi_175146823
Bijzonder treurig.
Zonder wrijving geen glans
pi_175146828
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Christendom onderdrukt vrouwen ja? Waar baseer jij dat op?
tering man, lees anders het partijprogramma van SGP eens.
Ook bij extremistisch jodendom worden vrouwen onderdrukt.
pi_175146843
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 08:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

tering man, lees anders het partijprogramma van SGP eens.
Ook bij extremistisch jodendom worden vrouwen onderdrukt.
De Islam en het Christendom stammen dan ook van het Jodendom.

Het jodendom is eigenlijk zo mogelijk nog achterlijker dan de Islam, dus het verklaart een hoop religieuze ellende van de afgelopen 2000 jaar.
Iedereen kan joods worden trouwens, bekeren en dan mag je volgens het joods recht zelfs met je eigen zus trouwen want je bent dan een nieuw geboren mens zonder familie.. dat soort figuren zijn het dus. :')
  zaterdag 18 november 2017 @ 08:32:30 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_175146931
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 00:58 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Allah is het hier niet mee eens. :D
Dat is toch hetzelfde , jij als alwetende _O_
Ik ben inmiddels overleden
pi_175146944
Domme kut, eigen schuld dikke bult voor het heulen met de islam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')