abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175488580
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Latino
Go for it.
pi_175488677
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.
Misgunner. :’)
pi_175488927
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.
Hoe weet jij dat nou weer?
pi_175494710
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 13:58 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Misgunner. :’)
Misgunner? Beetje rare reactie. Een gemiddelde Marokkaanse dame gaat voor een moslim. Maar succes met zoeken.
pi_175494729
Telt Iraaks ook mee? :9~
  maandag 4 december 2017 @ 19:34:57 #31
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175494833
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Misgunner? Beetje rare reactie. Een gemiddelde Marokkaanse dame gaat voor een moslim. Maar succes met zoeken.
Ik heb het idee dat dat langzaamaan ook aan het veranderen is, tenzij ze echt streng religieuze ouders heeft. Met name bij de wat slimmere en ambitieuzere Marokkaanse vrouwen. De doorsnee Marokkaanse Nederlandse man blijft vaak nogal achter bij de ontwikkeling en ambities van hun vrouwelijke landgenoten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175495004
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 19:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat langzaamaan ook aan het veranderen is, tenzij ze echt streng religieuze ouders heeft. Met name bij de wat slimmere en ambitieuzere Marokkaanse vrouwen. De doorsnee Marokkaanse Nederlandse man blijft vaak nogal achter bij de ontwikkeling en ambities van hun vrouwelijke landgenoten.
Muah, cijfers liegen er niet om. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen kiest nog altijd voor een Marokkaans man ondanks dat die man vaak onder haar niveau zit.
  maandag 4 december 2017 @ 20:25:52 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175495927
ja, maar het is aan het veranderen. Meer en meer, zeker ook in Belgie, willen marokkaanse meiden liever een man van hier.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175496064
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik probeer een serieuze poging te doen om me te vermengen met verschillende culturen. We zijn allemaal mens toch? Waarom altijd dat hokjes denken.. Zo gaat het integreren natuurlijk nooit lukken..
pi_175496128
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:31 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik probeer een serieuze poging te doen om me te vermengen met verschillende culturen. We zijn allemaal mens toch? Waarom altijd dat hokjes denken.. Zo gaat het integreren natuurlijk nooit lukken..
Uit welk land kom je? Een Dominicaanse vriend van mij neukt ook gewoon marokaanse vrouwen. Geen probleem.
pi_175499292
Het zijn ook niet moslim vrouwen die het problee zijn maar de mannen.
De mannen lopen gewoon achter omdat anders hun boekje niet klopt.

Turkse vrouwen hebben geen probleem met een nederlandse man.
Meestal de broers papa en anderen mannelijke fam.

Bij de marokaanse vrouw bezitten het zelfde probleem maar daar is meer de harde hand van de bijde ouders en de rest van de fam.

De meiden zelf willen graag hun horizone verbreden.

Dit zie je ook met taal .
Vaak spreek de vrouw gewoon nederlands verstaanbaar.
Maar de man er van niet .
Trouwens dat is ook met anderen mensen uit anderen landen dat de vrouw veel sneller nederlands leert .
Dit komt omdat vaak de vrouw met kinderen school en winkels in en uit lopen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 17:29:51 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175511057
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het zijn ook niet moslim vrouwen die het problee zijn maar de mannen.
De mannen lopen gewoon achter omdat anders hun boekje niet klopt.

Turkse vrouwen hebben geen probleem met een nederlandse man.
Meestal de broers papa en anderen mannelijke fam.

Bij de marokaanse vrouw bezitten het zelfde probleem maar daar is meer de harde hand van de bijde ouders en de rest van de fam.

De meiden zelf willen graag hun horizone verbreden.

Dit zie je ook met taal .
Vaak spreek de vrouw gewoon nederlands verstaanbaar.
Maar de man er van niet .
Trouwens dat is ook met anderen mensen uit anderen landen dat de vrouw veel sneller nederlands leert .
Dit komt omdat vaak de vrouw met kinderen school en winkels in en uit lopen.
Blijkbaar geldt dat ook voor een deel van de Nederlandse mannen. Wat een post dit...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 december 2017 @ 12:10:11 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175525368
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, cijfers liegen er niet om. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen kiest nog altijd voor een Marokkaans man ondanks dat die man vaak onder haar niveau zit.
Kiezen ze die zelf? ja? of.....?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175529356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kiezen ze die zelf? ja? of.....?
Jij was toch ooit verliefd op een Turkse meid ofzo iets? Ik kan mij een topic van jou herinneren hierover (jaren terug) en als ik nu jouw berichten lees over soortgelijke onderwerpen denk ik, waar is het misgegaan? :D
Loedermoeder
pi_175529449
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:09 schreef Hedera het volgende:

[..]

Jij was toch ooit verliefd op een Turkse meid ofzo iets? Ik kan mij een topic van jou herinneren hierover (jaren terug) en als ik nu jouw berichten lees over soortgelijke onderwerpen denk ik, waar is het misgegaan? :D
Wow.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:11:16 #41
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_175530543
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Volgends mij ben jij gebrainwashed of zo! Met je cijfers. Btw die veranderen elk jaar, en zullen elk jaar blijven veranderen. Ken zat families waar het gewoon is dat bepaalde familieleden een Nederlandse partner heeft. Je laat me af en toe beetje lachen... Cijfers :')
pi_175538783
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:11 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Volgends mij ben jij gebrainwashed of zo! Met je cijfers. Btw die veranderen elk jaar, en zullen elk jaar blijven veranderen. Ken zat families waar het gewoon is dat bepaalde familieleden een Nederlandse partner heeft. Je laat me af en toe beetje lachen... Cijfers :')
Die cijfers zijn redelijk stabiel. Het zit zo rond of net onder de 10% die met een autochtoon trouwt. De rest met eigen afkomst, of andere (moslim) afkomst.

Scheidingscijfers van deze huwelijken zijn ook erg hoog, dat heeft ook wel een reden natuurlijk.
know'm sayin?
word? word.
pi_175542911
Ik hoorde een tijd terug van iemand die in de jaarbeurs utrecht werkt, dat hij dagelijks marrokkaanse meisjes met een vaak nederlandse jongen betrapt. Dit omdat de jaarbeurs veel openbare plekken heeft waar je makkelijk kan verschuilen.

Idd lekker dicht bij een station, geen vader, broer, neef of oom die daar ook rondlopen.

Zou het daar ff veagen als je een stelletje tegen komt :D
  zaterdag 9 december 2017 @ 15:37:31 #44
64831 2NutZ
pi_175599657
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:09 schreef Hedera het volgende:

[..]

Denk dat je je vergist. Heb echt al jaaaaren een relatie. Welk topic dan?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175647981
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Denk dat je je vergist. Heb echt al jaaaaren een relatie. Welk topic dan?
Je hebt gelijk. Ik verwarde het met adoratie :D
KLB / Marokkaanse/turkse chicks
Loedermoeder
pi_175649580
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:15 schreef Hedera het volgende:

[..]

Hahahahaah
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:21:32 #47
64831 2NutZ
pi_175665428
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:15 schreef Hedera het volgende:

[..]

Dacht al, vreemd verhaal... maar gelukkig ben ik dus niet gehacked.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')