Misgunner. :’)quote:Op maandag 4 december 2017 13:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op maandag 4 december 2017 13:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zat knappe Hollandse vrouwen, waar je beter bij past.
Misgunner? Beetje rare reactie. Een gemiddelde Marokkaanse dame gaat voor een moslim. Maar succes met zoeken.quote:
Ik heb het idee dat dat langzaamaan ook aan het veranderen is, tenzij ze echt streng religieuze ouders heeft. Met name bij de wat slimmere en ambitieuzere Marokkaanse vrouwen. De doorsnee Marokkaanse Nederlandse man blijft vaak nogal achter bij de ontwikkeling en ambities van hun vrouwelijke landgenoten.quote:Op maandag 4 december 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misgunner? Beetje rare reactie. Een gemiddelde Marokkaanse dame gaat voor een moslim. Maar succes met zoeken.
Muah, cijfers liegen er niet om. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen kiest nog altijd voor een Marokkaans man ondanks dat die man vaak onder haar niveau zit.quote:Op maandag 4 december 2017 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat langzaamaan ook aan het veranderen is, tenzij ze echt streng religieuze ouders heeft. Met name bij de wat slimmere en ambitieuzere Marokkaanse vrouwen. De doorsnee Marokkaanse Nederlandse man blijft vaak nogal achter bij de ontwikkeling en ambities van hun vrouwelijke landgenoten.
Ik probeer een serieuze poging te doen om me te vermengen met verschillende culturen. We zijn allemaal mens toch? Waarom altijd dat hokjes denken.. Zo gaat het integreren natuurlijk nooit lukken..quote:Op maandag 4 december 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misgunner? Beetje rare reactie. Een gemiddelde Marokkaanse dame gaat voor een moslim. Maar succes met zoeken.
Uit welk land kom je? Een Dominicaanse vriend van mij neukt ook gewoon marokaanse vrouwen. Geen probleem.quote:Op maandag 4 december 2017 20:31 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ik probeer een serieuze poging te doen om me te vermengen met verschillende culturen. We zijn allemaal mens toch? Waarom altijd dat hokjes denken.. Zo gaat het integreren natuurlijk nooit lukken..
Blijkbaar geldt dat ook voor een deel van de Nederlandse mannen. Wat een post dit...quote:Op maandag 4 december 2017 22:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het zijn ook niet moslim vrouwen die het problee zijn maar de mannen.
De mannen lopen gewoon achter omdat anders hun boekje niet klopt.
Turkse vrouwen hebben geen probleem met een nederlandse man.
Meestal de broers papa en anderen mannelijke fam.
Bij de marokaanse vrouw bezitten het zelfde probleem maar daar is meer de harde hand van de bijde ouders en de rest van de fam.
De meiden zelf willen graag hun horizone verbreden.
Dit zie je ook met taal .
Vaak spreek de vrouw gewoon nederlands verstaanbaar.
Maar de man er van niet .
Trouwens dat is ook met anderen mensen uit anderen landen dat de vrouw veel sneller nederlands leert .
Dit komt omdat vaak de vrouw met kinderen school en winkels in en uit lopen.
Kiezen ze die zelf? ja? of.....?quote:Op maandag 4 december 2017 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, cijfers liegen er niet om. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen kiest nog altijd voor een Marokkaans man ondanks dat die man vaak onder haar niveau zit.
Jij was toch ooit verliefd op een Turkse meid ofzo iets? Ik kan mij een topic van jou herinneren hierover (jaren terug) en als ik nu jouw berichten lees over soortgelijke onderwerpen denk ik, waar is het misgegaan?quote:
Wow.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:09 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij was toch ooit verliefd op een Turkse meid ofzo iets? Ik kan mij een topic van jou herinneren hierover (jaren terug) en als ik nu jouw berichten lees over soortgelijke onderwerpen denk ik, waar is het misgegaan?
Volgends mij ben jij gebrainwashed of zo! Met je cijfers. Btw die veranderen elk jaar, en zullen elk jaar blijven veranderen. Ken zat families waar het gewoon is dat bepaalde familieleden een Nederlandse partner heeft. Je laat me af en toe beetje lachen... Cijfersquote:Op maandag 4 december 2017 19:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, cijfers liegen er niet om. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen kiest nog altijd voor een Marokkaans man ondanks dat die man vaak onder haar niveau zit.
Die cijfers zijn redelijk stabiel. Het zit zo rond of net onder de 10% die met een autochtoon trouwt. De rest met eigen afkomst, of andere (moslim) afkomst.quote:Op woensdag 6 december 2017 16:11 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Volgends mij ben jij gebrainwashed of zo! Met je cijfers. Btw die veranderen elk jaar, en zullen elk jaar blijven veranderen. Ken zat families waar het gewoon is dat bepaalde familieleden een Nederlandse partner heeft. Je laat me af en toe beetje lachen... Cijfers
Denk dat je je vergist. Heb echt al jaaaaren een relatie. Welk topic dan?quote:Op woensdag 6 december 2017 15:09 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij was toch ooit verliefd op een Turkse meid ofzo iets? Ik kan mij een topic van jou herinneren hierover (jaren terug) en als ik nu jouw berichten lees over soortgelijke onderwerpen denk ik, waar is het misgegaan?
Je hebt gelijk. Ik verwarde het met adoratiequote:Op zaterdag 9 december 2017 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist. Heb echt al jaaaaren een relatie. Welk topic dan?
Hahahahaahquote:Op maandag 11 december 2017 16:15 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik verwarde het met adoratie
KLB / Marokkaanse/turkse chicks
Dacht al, vreemd verhaal... maar gelukkig ben ik dus niet gehacked.quote:Op maandag 11 december 2017 16:15 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik verwarde het met adoratie
KLB / Marokkaanse/turkse chicks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |