Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar wat is je klacht nou? dat je haar niet kon neuken omdat ze al verloofd was?
plsquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef kwiwi het volgende:
O ik dacht dat het over de snor zou gaan.
Hoi whiteyquote:
wtf?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datdeze boi is gevoelig en is gewoon teleurgesteld in hoe moeilijk het is om intiem te knuffelen met zo'n mooie woestijnroos
[..]
pls
zou persoonlijk ook niet met dit soort kwijleballerige teksten aankomen, denk dat dat je zaak ook niet veel goed doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datdeze boi is gevoelig en is gewoon teleurgesteld in hoe moeilijk het is om intiem te knuffelen met zo'n mooie woestijnroos
woestijnroos?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
pls
Je wilt gewoon een vrouw die je kan domineren en 3 stappen achter je loopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi whiteyvalt mee hoor, alleen die en tegenover mij surinamers
Echt? zoveel moeite doen, verhuizen en trouwen om mij een hak te zetten. Gekke mensen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef zovty het volgende:
Als ze verhalen gaan ophangen dat ze zijn uitgehuweljikt hebben ze geen interesse in je.
Jij lijkt me ook meer iemand die gewoon tegen de muur wil worden geworpen om anaal uitgewoond te worden. Ieder zijn ding toch, niet gelijk zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zou persoonlijk ook niet met dit soort kwijleballerige teksten aankomen, denk dat dat je zaak ook niet veel goed doet.
okee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Jij lijkt me ook meer iemand die gewoon tegen de muur wil worden geworpen om anaal uitgewoond te worden. Ieder zijn ding toch, niet gelijk zo
Oud worden is een bitch, helaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Nee hoor, gewoon eentje vinden die uit een progressieve/liberale familie komt. Ze zijn er wel, hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hele korte klacht van mijn kant...
Over, idd... dames met marokkaanse en/of turkse roots.
Val wat minder op de blondjes en wat meer op de exotische vrouwen dus pls dont shoot me.
Over het algemeen (vind ik) ontzettend mooie dameskan er helemaal wild van worden.
Echter, merk toch vaak dat bij mijzelf de rem er op zit maar ook bij de betreffende vrouwen (ib4 ligt aan jou lol).
Dit ligt vooral aan haar leefomgeving/familie etc.
Ergste geval voor mij persoonlijk was een bleodmooie turkse meid die serieus al sinds haar 12e een man had in Turkije waar ze aan uit gehuwelijkt zou worden. Was ook nog maagd.
En nu zie ik bijvoorbeeld bij buren die ook turks zijn dat die behoorlijk verkaasd zijn maar toch zwaar gelimiteerd worden in contact met jongens (2 turkse buurmeisjes).
Vraag me af of dit meer gevoel is of daadwerkelijk het allemaal zo moeilijk is.
Zo zonde want bos donkere krullen, mooie zwarte wenkbauwen en de diepe donkere ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Tja, keuzes die je maakt. Zo'n Hollands rood pittig kapseltje is ook niet alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Ja, i knowquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon eentje vinden die uit een progressieve/liberale familie komt. Ze zijn er wel, hoor.
In Alanya hebben ze mooiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i knowik zet hier ook alleen de faalverhalen neer. Maar lastig daar op te selecteren hoor zonder dat je die familie 'kent'.
Je kunt het ook afleiden aan bepaalde dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i knowik zet hier ook alleen de faalverhalen neer. Maar lastig daar op te selecteren hoor zonder dat je die familie 'kent'.
En dat verschilt op welke manier van Nederlandse vrouwen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |