Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar wat is je klacht nou? dat je haar niet kon neuken omdat ze al verloofd was?
plsquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef kwiwi het volgende:
O ik dacht dat het over de snor zou gaan.
Hoi whiteyquote:
wtf?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datdeze boi is gevoelig en is gewoon teleurgesteld in hoe moeilijk het is om intiem te knuffelen met zo'n mooie woestijnroos
[..]
pls
zou persoonlijk ook niet met dit soort kwijleballerige teksten aankomen, denk dat dat je zaak ook niet veel goed doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk neuken dit neuken datdeze boi is gevoelig en is gewoon teleurgesteld in hoe moeilijk het is om intiem te knuffelen met zo'n mooie woestijnroos
woestijnroos?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
pls
Je wilt gewoon een vrouw die je kan domineren en 3 stappen achter je loopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi whiteyvalt mee hoor, alleen die en tegenover mij surinamers
Echt? zoveel moeite doen, verhuizen en trouwen om mij een hak te zetten. Gekke mensen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef zovty het volgende:
Als ze verhalen gaan ophangen dat ze zijn uitgehuweljikt hebben ze geen interesse in je.
Jij lijkt me ook meer iemand die gewoon tegen de muur wil worden geworpen om anaal uitgewoond te worden. Ieder zijn ding toch, niet gelijk zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zou persoonlijk ook niet met dit soort kwijleballerige teksten aankomen, denk dat dat je zaak ook niet veel goed doet.
okee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
Jij lijkt me ook meer iemand die gewoon tegen de muur wil worden geworpen om anaal uitgewoond te worden. Ieder zijn ding toch, niet gelijk zo
Oud worden is een bitch, helaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Nee hoor, gewoon eentje vinden die uit een progressieve/liberale familie komt. Ze zijn er wel, hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hele korte klacht van mijn kant...
Over, idd... dames met marokkaanse en/of turkse roots.
Val wat minder op de blondjes en wat meer op de exotische vrouwen dus pls dont shoot me.
Over het algemeen (vind ik) ontzettend mooie dameskan er helemaal wild van worden.
Echter, merk toch vaak dat bij mijzelf de rem er op zit maar ook bij de betreffende vrouwen (ib4 ligt aan jou lol).
Dit ligt vooral aan haar leefomgeving/familie etc.
Ergste geval voor mij persoonlijk was een bleodmooie turkse meid die serieus al sinds haar 12e een man had in Turkije waar ze aan uit gehuwelijkt zou worden. Was ook nog maagd.
En nu zie ik bijvoorbeeld bij buren die ook turks zijn dat die behoorlijk verkaasd zijn maar toch zwaar gelimiteerd worden in contact met jongens (2 turkse buurmeisjes).
Vraag me af of dit meer gevoel is of daadwerkelijk het allemaal zo moeilijk is.
Zo zonde want bos donkere krullen, mooie zwarte wenkbauwen en de diepe donkere ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Tja, keuzes die je maakt. Zo'n Hollands rood pittig kapseltje is ook niet alles.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Ja, i knowquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon eentje vinden die uit een progressieve/liberale familie komt. Ze zijn er wel, hoor.
In Alanya hebben ze mooiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i knowik zet hier ook alleen de faalverhalen neer. Maar lastig daar op te selecteren hoor zonder dat je die familie 'kent'.
Je kunt het ook afleiden aan bepaalde dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i knowik zet hier ook alleen de faalverhalen neer. Maar lastig daar op te selecteren hoor zonder dat je die familie 'kent'.
En dat verschilt op welke manier van Nederlandse vrouwen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
Bij Nederlandse vrouwen is het nog erger eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
En dat verschilt op welke manier van Nederlandse vrouwen?
Tips zijn welkomquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je kunt het ook afleiden aan bepaalde dingen.
Zo is dat man, ook altijd gezeur over aziatischen, dat ze in ene transformeren naar een uitgedroogde abrikoos.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
In Alanya hebben ze mooie
Al die lui die "eerst zijn ze zo" en "daarna zijn ze zo" plaatsen zijn echt jaloers. Je kunt ook op je 23ste een leuke hollandse hebben. Op hun 25ste hebben ze al een pittig koppie en zijn ze al zo verheven als maar kanHet is maar net wat je wil
Nou neequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef Shalimar het volgende:
houseoftheholy is wel down voor een avontuurtje, ts
Ben jij turks?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet bij negers, die krijgen minder snel rimpels.
ja die worden echt veel minder snel oudquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hierom: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080319072232AAvEZSKquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja die worden echt veel minder snel oud
Op zich wel handig. Als ze dan oud en rimpelig wordt zegt TS gewoon: zo, en nou is het tijd voor een burka!quote:
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben jij turks?en niet te snel afpoeieren je hebt mij nog niet gezien
Nicequote:
quote:
dan weet je dat nu, kuttokkiequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wist niet dat die make-up mogen dragen van allah
die zitten voornamelijk in libanon zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn ook Christelijke dames uit het Midden Oosten, Suryoye voornamelijk. maar ook Kopten en Chaldeeërs.
In het oosten van ons land woont een redelijke groep daarvan. Mooie dames mét de warme oosterse looks, maar een stuk minder traditioneel en makkelijker te daten als blanke kaasjongen.
Klopt. Maar ook (Noord) Irak, Syrië en Egypte.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef Shalimar het volgende:
[..]
die zitten voornamelijk in libanon zeker
Ja, tot je ze banged en je pik er af valtquote:
nou ts je ziet het, er is nog kansquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook (Noord) Irak, Syrië en Egypte.
Mijn ex was een Irakese Christen.
Een vriendin van mij is Iraansquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook (Noord) Irak, Syrië en Egypte.
Mijn ex was een Irakese Christen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, tot je ze banged en je pik er af valt
Oh ik had de hoop nog niet opgegeven hoor, maar het is allemaal zo lastig. Bij de hollandse delletjes zie je heel makkelijk of het zou lukken of nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef Shalimar het volgende:
[..]
nou ts je ziet het, er is nog kans
of je moet je gaan bekeren, maar dat is wel de meest trieste oplossingquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik had de hoop nog niet opgegeven hoor, maar het is allemaal zo lastig. Bij de hollandse delletjes zie je heel makkelijk of het zou lukken of niet
Iraanse vrouwen zijn ook erg mooi inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is Iraansook zo mooi
beetje gezicht als die van de pussy cat dolls.
Nu ben jij zo:quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dude, toen ik je 1e zin las wou ik al zeggen, van die Kardashiansquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iraanse vrouwen zijn ook erg mooi inderdaad![]()
Jammer wel dat veel dames uit die regio die naar het westen zijn gekomen, veranderen in van die high maintenance popjes. Alleen maar designerkleding dragen, (te) veel make-up en vaak te veeleisend en gericht op status.
Beetje van die Kim Kardashians.
Dat gaat mij te ver hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
of je moet je gaan bekeren, maar dat is wel de meest trieste oplossing
Niet alleen negers, over het algemeen verouderen blanken mensen en dan met name blondjes heel snel. Bij vrijwel alle andere volkeren gaat dit langzamer. Wel jammer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dude, toen ik je 1e zin las wou ik al zeggen, van die Kardashiansso true.
sowieso manquote:
beter, mensen schatten mij nog steeds 16 terwijl ik bijna 23 ben. Straks als ik 40 ben schatten ze me hopelijk op 32quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet alleen negers, over het algemeen verouderen blanken mensen en dan met name blondjes heel snel. Bij vrijwel alle andere volkeren gaat dit langzamer. Wel jammer.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nu ben jij zo:
[ afbeelding ]
Later wordt jij zo:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nu ben jij zo:
[ afbeelding ]
Later wordt jij zo:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nu ben jij zo:
[ afbeelding ]
Later wordt jij zo:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef Shalimar het volgende:
[..]
sowieso man
btw,
volgens didyouknow is zijn dit de laatste fashion trends in iran:
http://didyouknowblog.com/post/45810440125/source
Introduce mequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat dat betreft zijn de Turkse dames die ik ken wat meer down to earth.
pics ter ondersteuning?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
beter, mensen schatten mij nog steeds 16 terwijl ik bijna 23 ben. Straks als ik 40 ben schatten ze me hopelijk op 32
Jij bent toch (half) surinaams?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
beter, mensen schatten mij nog steeds 16 terwijl ik bijna 23 ben. Straks als ik 40 ben schatten ze me hopelijk op 32
ik upload straks 1 (fotoboek)quote:
Nee man. 100% Marokkaansquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent toch (half) surinaams?zit er dik in trouwens... ik age ook als johnney depp
23?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ok nice, wel echt de authentieke krullenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ik upload straks 1 (fotoboek)
[..]
Nee man. 100% Marokkaans
Nope, volgende week word ik 23quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
23?
Ik had op basis van de foto's echt maximaal 19 gezegd.
Nice, 19 was namelijk ook iets te jong voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope, volgende week word ik 23
Bedankt
Denken dat je als Fokker aantrekkelijk kunt zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen denken vaak dat ik Marokkaans ben, de volgende keer dat een jongen me aanspreekt zeg ik wel dat ik uitgehuwelijkt ben
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Denken dat je als Fokker aantrekkelijk kunt zijn.
Genoeg aantrekkelijke vrouwelijke fokkers hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:13 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Denken dat je als Fokker aantrekkelijk kunt zijn.
Maar vind je dat serieus heel raar dan? vind het niet gek dat ze dat denken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Mensen denken vaak dat ik Marokkaans ben, de volgende keer dat een jongen me aanspreekt zeg ik wel dat ik uitgehuwelijkt ben
Ik zie het totaal niet, mensen die mij in het echt kennen ook niet. Enige wat ik heb is bruin krullend haar en bruine ogen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar vind je dat serieus heel raar dan? vind het niet gek dat ze dat denken.
Daarom, dan leg je die link al gauw.. heel normaal. Mensen denken graag in hokjes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie het totaal niet, mensen die mij in het echt kennen ook niet. Enige wat ik heb is bruin krullend haar en bruine ogen.
Mensen raden best wel vaak dat ik zuid Amerikaanse roots hebquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom, dan leg je die link al gauw.. heel normaal. Mensen denken graag in hokjes.
Zal mij juist verbazen als ze je zouden aanspreken en vroegen of je cubaans was of wat voor roots je ook hebt.
Inderdaad beter. Toen ik 15-16 was werd ik 18 geschat en nu ik 21 ben word ik nog steeds 18 geschat. Waarschijnlijk is m'n huid niet echt verouderd. Hoop ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja. Surinaams zeker. Lijkt mij ook raar als mensen zo aan jou vragen: 'joh, ben jij Cubaans?'quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen raden best wel vaak dat ik zuid Amerikaanse roots hebEn Cubaans ja.
Ik vind jou ook aantrekkelijk hoor, krullenbolletje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Genoeg aantrekkelijke vrouwelijke fokkers hoor
Surinaams/Colombiaans/Argentijns/Braziliaans alle landen zijn wel eens voorbij gekomenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Surinaams zeker. Lijkt mij ook raar als mensen zo aan jou vragen: 'joh, ben jij Cubaans?'
not even closequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook aantrekkelijk hoor, krullenbolletje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Pics aub, dan kunnen wij bepalen of ik close kom.
Fobo manquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Pics aub, dan kunnen wij bepalen of ik close kom.
Mijn ex is turks. Toch uit gegaan door geloofs verschillenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier trouwens mannen die een marokkaanse of turkse vriendin hebben?
Vrouwen kunnen wel makkelijker een turkse of marokkaanse man krijgen btw :s
Eh.. neequote:
Toch wel... lastig man :Squote:Op donderdag 21 maart 2013 15:43 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Mijn ex is turks. Toch uit gegaan door geloofs verschillen
Respect manquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Ja maar toch 3 jaar volgehouden
Ik ging 5 jaar lang met een half irakese half turks meisje. Echt mooi zijn ze ja, maar wow.. Wat een hoofdpijn in die relatie had ik ! Zijn natuurlijk niet altijd zo, maar weet waar je aan begint bro ! Arabische meisjes zijn echt lastig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier trouwens mannen die een marokkaanse of turkse vriendin hebben?
Vrouwen kunnen wel makkelijker een turkse of marokkaanse man krijgen btw :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door durrrr op 21-03-2013 15:58:38 ]I like to dissect girls. Did you know I'm utterly insane?
Onderste foto is een KOERD hahahahaha lelijke mensen zijn datquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:33 schreef -supergirl- het volgende:
eerst zijn ze zo
[ afbeelding ]
later zo
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |