Je denkt een soort van de goeie kant op maar het is t nietquote:
Op de dinsdagavond, wanneer ik live teken, gaat het om de punten, hier gaat het gewoon om het radenquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:05 schreef chufi het volgende:
We doen niet voor de punten ... tenminste dat vermoed ik.. Misschien houdt Tonja stiekem wel een lijstje bij...
SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 05:51 schreef Jordy-B het volgende:
SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 11:56 schreef maily het volgende:
[..]Zou ook kunnen, maar die zou ik anders verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Alleen 12 heb je fout.quote:Op zaterdag 25 november 2017 03:18 schreef mootie het volgende:
1.
2. Zebrapad
3. Het kind met het badwater weggooien
4. Visserslatijn
5. Je hand ergens voor in het vuur steken
6. Aan de weg timmeren
7. Koken van woede
8. iemand onder de duim houden
9.
10. verkeersbord
11. een vinger in de pap hebben
12. Iemand in de hand houden?
13. potjeslatijn
14.
15. Onder 1 hoedje spelen
quote:Op zaterdag 25 november 2017 05:51 schreef Jordy-B het volgende:
SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op zaterdag 25 november 2017 09:46 schreef maily het volgende:
9: Je hoofd boven het maaiveld uitsteken?quote:Op zaterdag 25 november 2017 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Nopequote:Op zaterdag 25 november 2017 16:37 schreef soapie het volgende:
9 Het gras is groener bij de buren/ aan de overkant?
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:50 schreef Jordy-B het volgende:
NopeSPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:02 schreef soapie het volgende:
12NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:38 schreef aloa het volgende:
9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:47 schreef soapie het volgende:
12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:37 schreef chufi het volgende:
SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Theo en Thea en het tenenkaasimperium uiteraard!quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Tenenkaas zit er in. Het is een filmtitel.
En het mysterie van, maar je weet welke film ik bedoel, dus ik reken m goedquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Theo en Thea en het tenenkaasimperium uiteraard!
13 is fout, de rest goed.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:19 schreef mootie het volgende:
2. Kletskous
12. Tenenkaas
13. Het hart op de juiste plek hebben
14. Wolkbreuk
15. Schoppenaas
SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:25 schreef Jordy-B het volgende:
SPOILER: 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 6 en 11 heb je niet goed.SPOILER: 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je daar een plaatje bij?quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En nu ga ik een kippenbout in de oven doen![]()
![]()
SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
quote:
quote:quote:quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
Allemaal goedSPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Smakelijkquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Allemaal goed![]()
![]()
![]()
Wilde gokken en ik denk dat ze niet goed zijn:
5 - Avondtoilet
7 - DekhengstIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ingeving!SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
IsSPOILER: 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed Nederlands?Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zondag 26 november 2017 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IsJe ziet het wel een soort van goed. Maar wat voor rare ogen zijn het en die zweep, daarmee laat je weinig keus...SPOILER: 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed Nederlands?![]()
Oogopslag?quote:Op zondag 26 november 2017 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Je ziet het wel een soort van goed. Maar wat voor rare ogen zijn het en die zweep, daarmee laat je weinig keus...![]()
Gekleurde ogen temmenquote:Op zondag 26 november 2017 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Je ziet het wel een soort van goed. Maar wat voor rare ogen zijn het en die zweep, daarmee laat je weinig keus...![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2017 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Die was van de week al, met een tennisracket![]()
![]()
Nog nooit van gehoord. Nou ja, heb ik nog wat geleerd ookquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zondag 26 november 2017 01:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Nou ja, heb ik nog wat geleerd ook
Maar het is hier anders getekend dan hoe het het spreekwoord bedoeld is.
Dit figuurtje dwingt de vreemde ogen. Maar er wordt mee bedoeld dat kinderen zich goed gedragen als er een vreemde aanwezig is.![]()
Allebei fout (sorry las eerder over je post heen)quote:Op zondag 26 november 2017 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wilde gokken en ik denk dat ze niet goed zijn:
5 - Avondtoilet
7 - Dekhengst![]()
quote:Op zondag 26 november 2017 01:56 schreef maily het volgende:
7: een slapende hengst moet je niet wakker maken.Nope nopequote:![]()
Luipaard natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2017 02:09 schreef tonja het volgende:
[..]
nope
5
Hint: Acteurs vegen er hun reet mee af.
7
Hint: Het is een roofdier.![]()
Play-papier? Stageplay?quote:Op zondag 26 november 2017 02:09 schreef tonja het volgende:
[..]
nope
5
Hint: Acteurs vegen er hun reet mee af.
7
Hint: Het is een roofdier.
Ik ben de kleur MAGENTA
Oh ja, vast iets met plee/play.quote:
Toneel. Papier. Recensie.
Waar veegt een acteur zijn billen mee af. Ik weet het gewoon niet.![]()
![]()
Nope.quote:
Dat object op het toneel heeft speelt iets wat elke acteur heeft en speelt op het toneel.![]()
quote:Op zondag 26 november 2017 03:01 schreef mootie het volgende:
Hehe ik zie het, de plee speelt een rol op het toneel.![]()
![]()
Hij is tering cryptischquote:Op zondag 26 november 2017 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bleef hangen in wc of toilet, en toneel of podium.![]()
![]()
Ja dat heb ik ook gemerkt. Maar vaak krijg ik bij de cryptische, moeilijkere tekeningetjes wel een 'oooh ja natuurlijk' reactiequote:Op zondag 26 november 2017 03:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij de meesten is het toch, of je ziet het meteen, of het gaat hem niet worden.En dat is fijn.
![]()
Zodra je het zegt is het inderdaad altijd ‘ ja, tuurlijk, dat ik dat niet zag’. Heel maf.quote:Op zondag 26 november 2017 03:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gemerkt. Maar vaak krijg ik bij de cryptische, moeilijkere tekeningetjes wel een 'oooh ja natuurlijk' reactieEn dat is fijn.
Net als met die bloem gisteren. Was eigenlijk heel simpel, maar ik zag het gewoon echt niet.![]()
Komt ook denk ik omdat het bij mijn tekeningetjes of heel simpel is of best cryptisch, maar meestal denken mensen te ingewikkeld.quote:Op zondag 26 november 2017 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zodra je het zegt is het inderdaad altijd ‘ ja, tuurlijk, dat ik dat niet zag’. Heel maf.
Net als met die bloem gisteren. Was eigenlijk heel simpel, maar ik zag het gewoon echt niet.
Als ik live teken dan zit ik ook meer te hinten dan wanneer ik ze hier plaats.
Ik sla al mijn tekeningetjes op en er zit er ook weleens eentje tussen waarvan ik zelf denk 'wtf'![]()
![]()
Doe ik dat liever in een deel 2
MEN / Tonja's Tekenshow! Deel 2
[ Bericht 63% gewijzigd door tonja op 26-11-2017 03:52:13 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: