SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het wel op jaquote:
beetje goede odds?quote:Op donderdag 16 november 2017 23:48 schreef heywoodu het volgende:
Ja, want de kans dat Cross Van Gerwen verslaat is 0,0 natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat Whitlock gaat schroeien op de PC Finals.
Ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Daar heb ik ook een grafhekel aan 3 x 140 gooien en dan niet meer mogen
Nog beroerder als je dan ook begonnen zou zijnquote:Op donderdag 16 november 2017 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Daar heb ik ook een grafhekel aan 3 x 140 gooien en dan niet meer mogen
Eerste odds:quote:
op zich best een gokje waardquote:Op donderdag 16 november 2017 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerste odds:
Van Gerwen 1.22
Cross 4.75
Hij gooit al demonstraties hčquote:Op donderdag 16 november 2017 23:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
op zich best een gokje waard
Raybar voor de demonstraties
Barney komt ook niet in veel lijstjes voor.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:55 schreef Wereldgozer het volgende:
BDO opa snapt gewoon niet dat hij zelf middelmaat is en dat de grote mannen gewoon 100-105 avg schroeien tegenwoordig.
natuurlijk, ging vooral om hoe hij het zei demo'squote:Op donderdag 16 november 2017 23:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij gooit al demonstraties hčpakken ze flinke euro's mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |