SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Borrelnootje00 op 16-11-2017 21:57:57 ]'' I am under no obligation to make sense to you.''
Goede UI.quote:
ER moet met louter onbekenden volgende keer.quote:
ja maar wel vies als je zo op je moeder gaat zweren, dat is niet nodig...quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ER moet met louter onbekenden volgende keer.
ja ik herkende het.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dacht, ik ga te koop lopen met mijn favo spel
Hij laat zien hoe ver hij de makers tegemoet komt en zichzelf daarbij volledig voor schut zet.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar wel vies als je zo op je moeder gaat zweren, dat is niet nodig...
Niels is een botte eikel maar tenminste wel eerlijk en een sterke kandidaat.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Nah, ER wel.
ja dat is ook zo, zondequote:Op donderdag 16 november 2017 21:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hij laat zien hoe ver hij de makers tegemoet komt en zichzelf daarbij volledig voor schut zet.
Mag wel winnen, shelly ook. Carlos, kay, Danny. Ook goed.quote:Op donderdag 16 november 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niels is een botte eikel maar tenminste wel eerlijk en een sterke kandidaat.
ja normaal wel, maar je kan ook te ver gaan vind ik.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
part of the game
dont hate the player hate the game![]()
ik heb geen idee waarover het gaat zei maar wat dusquote:Op donderdag 16 november 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja normaal wel, maar je kan ook te ver gaan vind ik.
Shelly was een hele positieve verassing, vanaf de eetproef mag ik haar een stuk meer.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mag wel winnen, shelly ook. Carlos, kay, Danny. Ook goed.
Expeditie Robinsonquote:
Liever dat Danny wint dan Soundos.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Shelly was een hele positieve verassing, vanaf de eetproef mag ik haar een stuk meer.
En Kay ook, Danny vind ik helemaal niks.
ik heb liever dat ze de laatste aflevering schrappen dan dat Soundos wint.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Liever dat Danny wint dan Soundos.
Ja.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ow. Loopt daar niet een topic over?
Ha.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze de laatste aflevering schrappen dan dat Soundos wint.
hey.quote:
trustequote:
Ha die van mij ook.quote:
Neequote:
Nee.quote:
Hoe?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen met een man zijn ook gay.
Nou ja een man hebben is gay hoor ik net.quote:
Haahaha.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja een man hebben is gay hoor ik net.
Rematch?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja een man hebben is gay hoor ik net.
Nee geen tijd vanavondquote:
Maar ik mag niet liegen.quote:
Spreken jullie van poepen ?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:22 schreef Hexx. het volgende:
Ik heb een scheet gelaten. Hij zegt: "Oeh! Een explosie"!
Je bent met een Belg toch?quote:
Hoe noem jij die dan?quote:Op donderdag 16 november 2017 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest laatst aan een Nederlander kriekensaus uitleggen en kwam niet op kersen .
Ik ben geen Belg.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent met een Belg toch?
Hebben jullie ook een eigen taaltje onderling ontwikkeld? Mijn vriendin is Vlaams en wij wel
Gewoon krieken maar hij wist niet wat dat was.quote:
Dat je een soort Vlaams Nederlands spreekt onderling.quote:Op donderdag 16 november 2017 22:27 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg.
Hoe bedoel je met eigen taal?
kriekensaus yeahquote:Op donderdag 16 november 2017 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moest laatst aan een Nederlander kriekensaus uitleggen en kwam niet op kersen .
Of op een campingquote:Op donderdag 16 november 2017 22:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik haat kakken op een openbaar toilet
Kee'quote:Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat zei iemand op tv
Ben affleck ?quote:
Het mag ook tweedehandsquote:Op donderdag 16 november 2017 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet zo origineel
Busted.quote:
Zag er wel lekker uit vind ik, vooral die dikke noodles.quote:
Ja goed spul die ramen, ik ga even wat receptjes opzoekenquote:Op donderdag 16 november 2017 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zag er wel lekker uit vind ik, vooral die dikke noodles.
quote:
wat ga je boren?quote:Op donderdag 16 november 2017 23:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb een boormachine gekocht vandaag.
Weet ik nog niet, daar heb ik nog niet over nagedacht.quote:
Gewoon random boren is ook leuk!!quote:Op donderdag 16 november 2017 23:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, daar heb ik nog niet over nagedacht.
Dan moet ik natuurlijk nog van die boor dinges kopen, die ben ik vergeten.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon random boren is ook leuk!!
ja ik ook.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja goed spul die ramen, ik ga even wat receptjes opzoeken
cool, daar is een heel topic voor trouwens over nieuw klusgereedschap.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik heb een boormachine gekocht vandaag.
gaatje in mijn rug als een dolfijn gaarnequote:Op donderdag 16 november 2017 23:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als iemand gaten nodig heeft laat me maar wat weten. Ik ga morgen van die boren kopen
Waar dan? doe eens een linkquote:Op donderdag 16 november 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
cool, daar is een heel topic voor trouwens over nieuw klusgereedschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
zal even kijken.quote:Op donderdag 16 november 2017 23:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar dan? doe eens een link
quote:Op donderdag 16 november 2017 23:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vrouwen hebben geen gaten nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
K&W / Meld hier je nieuwste klus(gereedschap) aanschaf ! Deel 41quote:Op donderdag 16 november 2017 23:51 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar dan? doe eens een link
Lol nu heb ik daar weer een beeld bij.quote:
om jezelf lachen kan heel gezellig zijnquote:Op donderdag 16 november 2017 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol nu heb ik daar weer een beeld bij.
wat een leuk toetsenbordquote:
Corsair bling blingquote:Op donderdag 16 november 2017 23:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat een leuk toetsenbord
met dat licht, echt fancy
wauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |