Proberon! Ben benieuwd of je het wat vind, of juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die Belg ken ik helemaal niet. Beter dan misschien.
Michelle Williams tho
Heb jij de hele dag de oven aan ofzo?quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog steeds niet aan.
Nee, maar als ik de oven gebruikt heb en uitgezet heb, laat ik wel het deurtje open terwijl-ie afkoeltquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb jij de hele dag de oven aan ofzo?
Jouw vriendin moet vast ook uitwasbaar maandverband gebruiken.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de oven gebruikt heb en uitgezet heb, laat ik wel het deurtje open terwijl-ie afkoelt
Ja dat doe ik ook, maar dan nog..quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de oven gebruikt heb en uitgezet heb, laat ik wel het deurtje open terwijl-ie afkoelt
Daar wordt het hier niet warmer van.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jouw vriendin moet vast ook uitwasbaar maandverband gebruiken.
Het is wel goedkoper en beter voor het milieu. Als linkse rakker moet dat jou toch goed doen.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar wordt het hier niet warmer van.
Nee, ik woon op een zolderverdieping met een heel dik dak en veel ramen op het zuiden aan de achterkant. Het is hier nu nog 19,5 graden.quote:
Was ook dom gedacht van mij. Die moet je heet wassen enzulks. Mooncup it is.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar wordt het hier niet warmer van.
Linkse rakkerquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is wel goedkoper en beter voor het milieu. Als linkse rakker moet dat jou toch goed doen.
Zoiets ga ik toch echt nooit proberen hè.quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ook dom gedacht van mij. Die moet je heet wassen enzulks. Mooncup it is.
Hoe krijg je dat er in godsnaam subtiel uitgeplopt zonder te morsenquote:Op vrijdag 17 november 2017 23:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zoiets ga ik toch echt nooit proberen hè.
Welke? Pics!quote:Op vrijdag 17 november 2017 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Linkse rakker![]()
Ik heb vandaag toch weer een paar dure zwarte gympies gekocht
nietquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat er in godsnaam subtiel uitgeplopt zonder te morsen
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het hele idee vind ik niks. In Amerika is het vrij populair geloof ik, vooral omdat zij een tampon smerig vinden.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat er in godsnaam subtiel uitgeplopt zonder te morsen
Adidasquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal zwarte Superstars, jeweettog?
goedgekeurdquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal zwarte Superstars, jeweettog?
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jezus Ton, je bent wel van de subtiele plaatjes vanavond
Nee zo’n spattende bloedkelk is lekker hygiënisch, rare Amerikanen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het hele idee vind ik niks. In Amerika is het vrij populair geloof ik, vooral omdat zij een tampon smerig vinden.
Sorry mannen
Het is ook al zijn derde paar. De volgende schoenen moeten een leuke verrassing zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Adidas![]()
En dat ze zwart zouden zijn is geen verrassing inderdaad.
Ik heb geen Netflix. Wel gehad, ik vond... godsamme hoe heten die series ook alweer... Oh ja, Orange is the new black en... geen idee meer. na zdrowiequote:
Ah, mootie houdt het bij.quote:
Ik heb tussendoor andere gehad, hè?quote:De volgende schoenen moeten een leuke verrassing zijn.
quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook al zijn derde paar. De volgende schoenen moeten een leuke verrassing zijn.
Hmmmmm wandelskoenen?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, mootie houdt het bij.
[..]
Ik heb tussendoor andere gehad, hè?
Is Bates Motel eng?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb geen Netflix. Wel gehad, ik vond... godsamme hoe heten die series ook alweer... Oh ja, Orange is the new black en... geen idee meer. na zdrowieOhw en Bates Motel was gaaf.
Nee, goedkopere Adidasjes. Die heb ik ook nog maar die zijn na een maand of 4 al niet waterdicht meer.quote:
Die heb je hier niet gemeld.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, goedkopere Adidasjes. Die heb ik ook nog maar die zijn na een maand of 4 al niet waterdicht meer.
Ooit wel eens iets anders dan Adidasjes?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, goedkopere Adidasjes. Die heb ik ook nog maar die zijn na een maand of 4 al niet waterdicht meer.
Nee dit gaat over de Marco van Carlaquote:Op zaterdag 18 november 2017 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de titel van de volgende CD van Marco.
Een verzameling van de best gejatte muziek.....quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de titel van de volgende CD van Marco.
jij weet al lang dat ik eng benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
De laatste 3 jaar niet, zitten als gegoten. Vandaag 12 km gelopen op spiksplinternieuwe schoenen, dat is voor mij bijna ondenkbaar. Daarvoor Nike, Le Cocq, New Balance, van alles als het maar volledig zwart was.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ooit wel eens iets anders dan Adidasjes?
Wat is er mis met kleur in je kleding, al is het maar een beetje.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De laatste 3 jaar niet, zitten als gegoten. Vandaag 12 km gelopen op spiksplinternieuwe schoenen, dat is voor mij bijna ondenkbaar. Daarvoor Nike, Le Cocq, New Balance, van alles als het maar volledig zwart was.
Dat leidt mij af. Maar ik heb ook wel donkergrijs, lichter grijs en zelfs enkele blauwe kledingstukken hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat is er mis met kleur in je kleding, al is het maar een beetje.
Legergroen? Moet makkelijk kunnen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt mij af. Maar ik heb ook wel donkergrijs, lichter grijs en zelfs enkele blauwe kledingstukken hoor.
Dat is geen goede kleur voor mij. Dan zie ik er heel vaal uit.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Legergroen? Moet makkelijk kunnen.
Dan kunnen we mosterdgeel ook afstrepen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is geen goede kleur voor mij. Dan zie ik er heel vaal uit.
Ik heb ook wel veel zwarte kleding, gewoon omdat ik dat vaak mooi vind. Maar afleiden? Waarvan dan? Je 'ziet' je kleding toch niet de hele dag?quote:Op zaterdag 18 november 2017 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leidt mij af. Maar ik heb ook wel donkergrijs, lichter grijs en zelfs enkele blauwe kledingstukken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |