Wel eens borsten gezien?quote:Op woensdag 10 januari 2018 23:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik neem de volledige schuld op mij, ik heb het vermoeden dat PluggieOD het al zwaar genoeg heeft met zichzelf.
Vooruit dan maar. Doe ik mee.quote:Op woensdag 10 januari 2018 23:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik neem de volledige schuld op mij, ik heb het vermoeden dat PluggieOD het al zwaar genoeg heeft met zichzelf.
Als Braddie een superheld was, wat zou dan zijn superkracht zijn?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat een held jammer dat ie niet meer op Fok zit.
KLB / Opel Corsa nodigquote:Op vrijdag 12 januari 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
Wat is de laatste stand van zaken omtrent Braddie?
Thanks, dat topic maar even blijven volgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Opel Corsa nodig
Gaat wsl gekort worden op zijn uitkering vanwege werkweigering.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 10 januari 2018 23:31 schreef Gutz het volgende:
[..]
Solliciteren en afvallen in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als Braddie een superheld was, wat zou dan zijn superkracht zijn?
Precies! Dat had ik dus ook. Helaas weet ik niet precies hoe ik de avonturen weer kan volgen.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme, fucking Braddie, godverdomme![]()
![]()
![]()
Dit is weer zo'n topic waar je van de ene verbazing in de andere valt. Er zijn dus weer video's, er is een nieuwe auto. Man, kijk je een tijdje niet en mis je weer alles.
Nieuw roesthok, nieuwe baanbeloftes. De cirkel is weer rond
Tip.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 16:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies! Dat had ik dus ook. Helaas weet ik niet precies hoe ik de avonturen weer kan volgen.
Ik had bedacht dat zijn superkracht was dat hij als een soort discussen dodelijke pizzas uit zijn handen kon schieten om zijn vijanden om te leggen.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Solliciteren en afvallen in ieder geval niet.
quote:Op maandag 15 januari 2018 23:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Later als je groot bent, mag je misschien een keer mee naar het buitenland
[ afbeelding ]
Thanks manquote:Op woensdag 17 januari 2018 11:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Tip.
ONZ / [Braddie SC #3] vakje hier, vakje daar
Dat wordt een baan zoekenquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:13 schreef machtpen het volgende:
Youtube draait de geldkraan dicht voor braddie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |