abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 november 2017 @ 16:16:10 #151
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175241978
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Het hof maken door te betalen.........
Dat implicieert dat jouw fysieke verschijning, jouw verbale en nonverbale kwaliteiten niet genoeg zijn om de vrouw te versieren? Maar omgekeerd voor de vrouw is dat wel voldoende? wat zegt dat over de onderlinge verhoudingen? Precies, je zet haar op een voetstuk zonder dat ze er wat voor heeft hoeven te doen.
Met liefde en romantiek heeft dit niets te maken. Wel met prostitutie

Een vrouw die jou net zo graag wilt als jij verwacht niet betaald te worden door je.
Prostituees verwachten voor hun aanwezigheid betaald te worden.
Je leest iets wat er ik niet zeg. Ten eerste zei ik “onderdeel van”.

Je snapt natuurlijk wel door te daten met de rekenmachine in de hand dat alle romantiek verdwenen is. En nee ik impliceer niet dat geld hand in hand gaat romantiek, maar romantiek kan wel geld kosten.

Persoonlijk zie ik dat het meer te maken heeft met oerbiologie van de mens. Mannen jagen en vrouwen willen veroverd worden. Ik weet het is 2017 en het is niet meer zo zwart wit, maar in de kern blijft het idee hetzelfde.

Je hebt toch wel eens van wetenschappelijke programma’s gezien waarbij ze vrouwen hun keuze voor een man onderzochten. En waar kwam het in het kort op neer?
Veiligheid, geborgenheid en goed nageslacht.
  woensdag 22 november 2017 @ 16:16:30 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175241986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:49 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dan is mijn vraag: waarom verdien jij het om getrakteerd te worden? Is het een gunst om met jou te daten? Wil een man zich niet gewaardeerd en gewild voelen? Waarom verdien jij het en niet de man, zelfs niet voor de helft? Heb je een vergulde vagina?

Het voorbeeld van het getrouwde stel is irrelevant in deze kwestie want bij daten hebben we het over mensen die elkaar willen leren kennen en dat willen ze beiden toch graag. We hebben het niet over (vreemde) relaties.
Precies wat breng JIJ als vrouw naar een date wat het benodigt dat de man voor jouw aanwezigheid kan betalen.

Fuck jouw vagina, je moet echt niet denken dat je speciaal bent omdat mannen je willen neuken, want mannen willen alle vrouwen neuken die niet zo lelijk zijn als een fucking hunchback.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 22 november 2017 @ 16:18:05 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175242010
Ik wil serieus alle mannen en vrouwen adviseren om naar deze radioshow te luisteren:

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 22 november 2017 @ 16:18:49 #154
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175242022
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het gaat niet om gierigheid, het gaat om wat jij van hem verwacht. Natuurlijk betaald een man. Maar dat jij er al zo over denkt dan snap ik wel waarom geen vent je wilt.
Nee, maar je moet toegeven als je als man op een eerste date geen geld bij je hebt, ben je ja...wat ben je dan?

Ik zie het nu helemaal voor me en kan eigenlijk alleen maar lachen. Het heeft Mr Beanachtige allure.
pi_175242181
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:16 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Je leest iets wat er ik niet zeg. Ten eerste zei ik “onderdeel van”.

Je snapt natuurlijk wel door te daten met de rekenmachine in de hand dat alle romantiek verdwenen is. En nee ik impliceer niet dat geld hand in hand gaat romantiek, maar romantiek kan wel geld kosten.

Persoonlijk zie ik dat het meer te maken heeft met oerbiologie van de mens. Mannen jagen en vrouwen willen veroverd worden. Ik weet het is 2017 en het is niet meer zo zwart wit, maar in de kern blijft het idee hetzelfde.

Je hebt toch wel eens van wetenschappelijke programma’s gezien waarbij ze vrouwen hun keuze voor een man onderzochten. En waar kwam het in het kort op neer?
Veiligheid, geborgenheid en goed nageslacht.
Klopt onderdeel van.
Ook onderdeel van is het feit dat de man de initiator is. Vrijwel al mn dates zijn tot stand gekomen na mijn initiatief. In die zin heb je gelijk dat de oeroude principes nog steeds gelden dwz de vrouw wil veroverd worden en de man is de jager.

Maar in die oude tijden zat de man gebeiteld na zijn verovering, de buit was binnen. Terwijl nu hebben we emancipatie, feminisatie. De buit heeft alle vrijheid om er in no-time vandoor te gaan en valt niet ten prooi aan de oeroude gevaren. De buit van tegenwoordig spreidt ook niet gewillig de beentjes maar heeft de broek aan en wil op zn minst op gelijke voet komen te staan.

Je kunt dus zeggen dat vrouwen die verwachten getrakteerd te worden niet met hun tijd zijn meegegaan en in de oertijd zijn blijven hangen. Tja, prostitutie is toch ook het oudste beroep van de wereld?
pi_175242225
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Precies wat breng JIJ als vrouw naar een date wat het benodigt dat de man voor jouw aanwezigheid kan betalen.

Fuck jouw vagina, je moet echt niet denken dat je speciaal bent omdat mannen je willen neuken, want mannen willen alle vrouwen neuken die niet zo lelijk zijn als een fucking hunchback.
Ik denk dat we lang kunnen wachten op het (juiste) antwoord van deze zeer terechte vraag.
Hoeveel het kost om sex te hebben is in ieder geval bekend, 50 euro misschien. Een knappe prostituee zal wel meer kosten. Voor het bedrag dat je kwijt bent aan een paar dineetjes kom je dus ook een heel eind als je direct afrekent.........
pi_175242294
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 14:19 schreef Allures het volgende:

[..]

nee want ik stel alleen dat ik persoonlijk vind dat je het aan mensen moet zeggen
En dat doe ik persoonlijk ook

Het is allemaal niet zo'n ingewikkeld concept
Ja en dan is je schuld afgekocht. En anders ben je sneu omdat je geen vrouwtjes kan krijgen :')

Je hebt wel humor ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175242342
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en dan is je schuld afgekocht. En anders ben je sneu omdat je geen vrouwtjes kan krijgen :')

Je hebt wel humor ^O^
en jij kunt niet lezen
Ik zeg dat ie reageert als iemand die na jaren dieet in een pepernoten winkel komt

Je date, als het goed is, met mensen die je leuk vind en waar je iets in ziet. Hij date met mensen die met hem op date willen. Als je wil dat er een serieuze relatie uit komt heb je daar niks aan want daar is ook nog zoiets voor nodig als een match en niet alleen dat ze jou wil

En dat hele 'ik wil met iedereen die mij wil' is wanhoop. En wanhoop is sneu
  woensdag 22 november 2017 @ 16:39:47 #159
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175242367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:28 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Klopt onderdeel van.
Ook onderdeel van is het feit dat de man de initiator is. Vrijwel al mn dates zijn tot stand gekomen na mijn initiatief. In die zin heb je gelijk dat de oeroude principes nog steeds gelden dwz de vrouw wil veroverd worden en de man is de jager.

Maar in die oude tijden zat de man gebeiteld na zijn verovering, de buit was binnen. Terwijl nu hebben we emancipatie, feminisatie. De buit heeft alle vrijheid om er in no-time vandoor te gaan en valt niet ten prooi aan de oeroude gevaren. De buit van tegenwoordig spreidt ook niet gewillig de beentjes maar heeft de broek aan en wil op zn minst op gelijke voet komen te staan.

Je kunt dus zeggen dat vrouwen die verwachten getrakteerd te worden niet met hun tijd zijn meegegaan en in de oertijd zijn blijven hangen. Tja, prostitutie is toch ook het oudste beroep van de wereld?
In je laatste alinea maak je een samenvatting en trek je een conclusie die geheel voor eigen rekening is.

En in jouw termen te blijven: als de buit eenmaal binnen is, moet ze rustig op haar plaats blijven en pleit je indirect voor een terugkeer naar the old days waarbij zij dus genoegen moest nemen met het feit dat je haar hebt binnengehaald en daarmee basta?
pi_175242400
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef Allures het volgende:

[..]

en jij kunt niet lezen
Ik zeg dat ie reageert als iemand die jaren dieet in een pepernoten winkel komt

Je date, als het goed is, met mensen die je leuk vind en waar je iets in ziet. Hij date met mensen die met hem op date willen. Als je wil dat er een serieuze relatie uit komt heb je daar niks aan want daar is ook nog zoiets voor nodig als een match en niet alleen dat ze jou wil

En dat hele 'ik wil met iedereen die mij wil' is wanhoop. En wanhoop is sneu
Dat zei je tegen yatseflats er niet bij. Het maakt mij ook verder niet uit, ik zal niet verder tornen aan de regel "Allures heeft altijd gelijk".

quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:42 schreef Jolie1930 het volgende:
Heeft niks met goldigging te maken maar een man kan op deze manier laten zien dat hij mij leuk vind. Het is meer ook dat ik totaal niet van gierige mensen hou.

Ik ken een getrouwd stel die overal apart betalen, zelfs in een restaurant. De man in kwestie is een dokter en ze vrouw werkt partime als receptionist. Ik zou het niet kunnen maar wellicht zijn er vrouwen die het fijn vinden.

Ik vind gewoon als diegene jou op date vraagt dan moet betalen.
Dat 1930, staat dat voor het jaartal waar deze ideeën bij passen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175242436
quote:
9s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat zei je tegen yatseflats er niet bij. Het maakt mij ook verder niet uit, ik zal niet verder tornen aan de regel "Allures heeft altijd gelijk".


Heeft niks met goldigging te maken maar een man kan op deze manier laten zien dat hij mij leuk vind. Het is meer ook dat ik totaal niet van gierige mensen hou.

Ik ken een getrouwd stel die overal apart betalen, zelfs in een restaurant. De man in kwestie is een dokter en ze vrouw werkt partime als receptionist. Ik zou het niet kunnen maar wellicht zijn er vrouwen die het fijn vinden.

Ik vind gewoon als diegene jou op date vraagt dan moet betalen.
Dat 1930, staat dat voor het jaartal waar deze ideeën bij passen?
[/quote]yats typt niets inhoudelijks alleen zijn zelfde riedeltje als altijd :D natuurlijk reageer ik daar niet inhoudelijk op
pi_175242466
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:42 schreef Allures het volgende:

[..]

yats typt niets inhoudelijks alleen zijn zelfde riedeltje als altijd :D natuurlijk reageer ik daar niet inhoudelijk op
Niet zo snel, ik was mijn post nog aan het aanpassen ivm multiquote...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 22 november 2017 @ 19:00:43 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175245044
Tonijn kan geen baas zijn over de oceaan, dat zijn nog altijd de haaien

Als je de tanden bij een haai weghaalt dan vinden de tonijnen het ineens fucking saai

"waar zijn alle haaien die deze oceaan moeten maken wat het is? "

Dan zitten de haaien niet meer achter de tonijnen aan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175251875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het gaat niet om gierigheid, het gaat om wat jij van hem verwacht. Natuurlijk betaald een man. Maar dat jij er al zo over denkt dan snap ik wel waarom geen vent je wilt.
Meeste mannen zijn het met mij eens.
pi_175251879
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:16 schreef vincenzo78 het volgendie:

[..]

Je leest iets wat er ik niet zeg. Ten eerste zei ik “onderdeel van”.

Je snapt natuurlijk wel door te daten met de rekenmachine in de hand dat alle romantiek verdwenen is. En nee ik impliceer niet dat geld hand in hand gaat romantiek, maar romantiek kan wel geld kosten.

Persoonlijk zie ik dat het meer te maken heeft met oerbiologie van de mens. Mannen jagen en vrouwen willen veroverd worden. Ik weet het is 2017 en het is niet meer zo zwart wit, maar in de kern blijft het idee hetzelfde.

Je hebt toch wel eens van wetenschappelijke programma’s gezien waarbij ze vrouwen hun keuze voor een man onderzochten. En waar kwam het in het kort op neer?
Veiligheid, geborgenheid en goed nageslacht.
Jij begrijpt het.
  donderdag 23 november 2017 @ 01:31:54 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175251939
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:06 schreef Allures het volgende:

[..]

het valt je nog steeds zwaar he :D
Totaal niet, ik kan gewoon alleen adviezen van jou totaal niet serieus nemen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175252320
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:31 schreef yats het volgende:

[..]

Totaal niet, ik kan gewoon alleen adviezen van jou totaal niet serieus nemen.
Neem het dan in ieder geval wel van mij aan.
  donderdag 23 november 2017 @ 06:32:54 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175252463
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:38 schreef Allures het volgende:

[..]

en jij kunt niet lezen
Ik zeg dat ie reageert als iemand die na jaren dieet in een pepernoten winkel komt

Je date, als het goed is, met mensen die je leuk vind en waar je iets in ziet. Hij date met mensen die met hem op date willen. Als je wil dat er een serieuze relatie uit komt heb je daar niks aan want daar is ook nog zoiets voor nodig als een match en niet alleen dat ze jou wil

En dat hele 'ik wil met iedereen die mij wil' is wanhoop. En wanhoop is sneu
Pardon? Ik date momenteel niet. In tegenstelling tot jou heb ik namelijk wel genoeg aan 1 persoon en vice versa en raakt die ene persoon niet zo snel op mij uitgekeken als jouw dates waarschijnlijk op jou...

Kom op zeg allures, je kent me niet eens en om dan met zulke onzin te komen. Toen ik net vrijgezel was, was ik door de omstandigheden en onzekerheid wellicht wat makkelijker, maar zeker mijn laatste jaar als vrijgezel zocht ik mijn dates toch echt zelf uit! Verder is het bullshit wat je zegt, als je date om een relatie te vinden moet er een wederzijdse klik Zijn, en niet zoals bij jou blijkbaar alleen een eenzijdige match. Maar ach, om nou te zeggen dat ik verbaasd ben dat jij zulke rare ideeën hebt over mannen en daten...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175253057
Vrouwen betalen ook mee als ze niet geneukt willen worden...
  donderdag 23 november 2017 @ 08:25:08 #170
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_175253200
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:17 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Jij begrijpt het.
Hoe komt dat jij mij quote, maar mijn quote is niet groen.
  donderdag 23 november 2017 @ 08:31:39 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175253267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 01:15 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Meeste mannen zijn het met mij eens.
Ja jij weet wat mannen vinden :')

Jij weet alleen wat jij vind
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175253372
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 06:32 schreef yats het volgende:

[..]

Pardon? Ik date momenteel niet. In tegenstelling tot jou heb ik namelijk wel genoeg aan 1 persoon en vice versa en raakt die ene persoon niet zo snel op mij uitgekeken als jouw dates waarschijnlijk op jou...

Kom op zeg allures, je kent me niet eens en om dan met zulke onzin te komen. Toen ik net vrijgezel was, was ik door de omstandigheden en onzekerheid wellicht wat makkelijker, maar zeker mijn laatste jaar als vrijgezel zocht ik mijn dates toch echt zelf uit! Verder is het bullshit wat je zegt, als je date om een relatie te vinden moet er een wederzijdse klik Zijn, en niet zoals bij jou blijkbaar alleen een eenzijdige match. Maar ach, om nou te zeggen dat ik verbaasd ben dat jij zulke rare ideeën hebt over mannen en daten...
yats je word nu echt een beetje para... dit ging over de TS
Dat jij zo met mijn bezig bent maakt dat nog niet wederzijds

En dude, laat het eens los. Serieus
pi_175253446
Niet meerderen tegelijk daten is echt zo een vrouwenregel. Alleen zijn in het datingproces de spelregels anders voor mannen dan voor vrouwen.

Als je om wat voor reden dan ook je aandacht specifiek op één persoon wil richten, doe dat dan. Ga jezelf echter geen moraliteit opleggen die alleen maar tegen jezelf werkt.

Zolang je er niet over liegt is het prima. Ook als je het niet uit jezelf vertelt. Dat wel doen vind ik juist niet zo betamelijk, maar daar verschillen de meningen over.
  donderdag 23 november 2017 @ 10:24:29 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175255090
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:38 schreef Allures het volgende:

[..]

yats je word nu echt een beetje para... dit ging over de TS
Dat jij zo met mijn bezig bent maakt dat nog niet wederzijds

En dude, laat het eens los. Serieus

Lieve schat, wat jij wel of niet doet boeit me werkelijk net zoveel als het kijken naar de paringsdans van een mier in slowmotion. Lees nou nog eens wat je postte waar ik op reageerde, dan lijkt het er toch wel heel erg op dat je naar mij refereerde. Als je het puur over TS had, prima, maar formuleer dat dan anders.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175257605
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 10:24 schreef yats het volgende:

[..]

Lieve schat, wat jij wel of niet doet boeit me werkelijk net zoveel als het kijken naar de paringsdans van een mier in slowmotion. Lees nou nog eens wat je postte waar ik op reageerde, dan lijkt het er toch wel heel erg op dat je naar mij refereerde. Als je het puur over TS had, prima, maar formuleer dat dan anders.
ik quote jou niet en niet eens iets dat over jou gaat
Maar het gaat vast over jou
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')