het gaat me eigenlijk om de dure merk artikelen die ik zelf wel ophaal.. het is 1 uur naar de grens. dus toilet, douchewand en bad, kranen etc. dat zal allemaal het zelfde zijn gok ik. tegels en kastjes ed haal ik hier. monteren organiseer ik zelf.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:22 schreef Jordy-B het volgende:
Ligt eraan waar je woont. Als ze heel Nederland door moeten crossen voor montage, zou ik het laten. En ze hebben nogal aparte smaak in Duitsland, en daar is het aanbod op aangepast.
En wat zegt Google als je er iets meer energie insteekt?quote:Op donderdag 16 november 2017 14:35 schreef Nico987 het volgende:
Hallo.
even een korte zoektocht leverde op dat het kopen van een badkamer in Duitsland goedkoper kan zijn.
die zegt niets over ervaringen van medefokkers. Ik zoek hoogstwaarschijnlijk niet goed maar vind maar enkele sites maar die zitten allemaal op 1000km of verder. zodoende hier de vraag.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
En wat zegt Google als je er iets meer energie insteekt?
dat denk ik ook. alleen wil ik wel de bekende duitse merken.quote:Op donderdag 16 november 2017 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
In polen nog weer goedkoper![]()
En ja dit is serieus bedoeld
exact dat hebben wij ook. de eerste was 11.000 ipv de 7000 die we aangaven. toen ik meldde dat de bouw 8000 plus ging kosten ging die daarover in discussie.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:16 schreef Vonkenboer het volgende:
Na drie bezoeken aan een badkamerspeciaalzaak waren wij er wel klaar mee, vooral vanwege de prijzen die toch echt buiten budget lagen (terwijl je aangeeft x budget te hebben), de gladde verkopers (heb het idee dat het allemaal ex auto verkopers zijn).
En verschillende vreemde/rare getekende indelingen voor onze toch niet al te grootte badkamer gezien te hebben, toen maar besloten om op internet zelf het sanitair bij elkaar te sprokkelen, waren we veel goedkoper uit. Hadden we een beter resultaat (A-merken, in plaats van C-klasse materiaal).
Nee, de volgende keer zou ik het zo weer op internet bij elkaar sprokkelen.
okee ik kijkquote:Op donderdag 16 november 2017 20:17 schreef XL het volgende:
Reuter.de
Groot en aan de grens en degelijke webshop. Wel duurder dan andere in Duitsland
Nee, ik heb niet in Duitsland geshopt. Hoewel dat maar een kleine 45 minuten rijden is.quote:Op donderdag 16 november 2017 20:35 schreef Nico987 het volgende:
maar goed heb jij in duitsland geshopt of wel in NL en weet je nog interessante adressen. ik kom op badkamerwinkel.nl en maxaro als de 2 grootste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |