Enkeltje Syberie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zouden ze zweepslagen krijgen moest er 1 iemand verkeerde danspas doen?
nee nee. Waarom ben je dan kritisch op Marokko en waarom kijk je de loting dan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Boeit me werkelijk waar geen kk eerlijk gezegd
Stoere jonge hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Boeit me werkelijk waar geen kk eerlijk gezegd
10 jaar dwangarbeid in Siberië.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lees mijn eerste post in deze semi discussie. Het ging om de misplaatste eer voor een middelmatige spits, die een veel betere spits niet krijgt. Die krijgt van Basten trouwens wel, dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
van Basten ook maar daar gaat het toch niet om
Die is zijn veertig jaar jongere vriendin aan het nuekenquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
Zou Maradonna al wat shotjes vodka achter de kiezen hebben?
Kwam gisteren niet opdagen bij rehearsalquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
Zou Maradonna al wat shotjes vodka achter de kiezen hebben?
Welke landen hebben je voorkeur voor België?quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
het nieuwsquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me af waarom je als coach bijvoorbeeld naar deze loting moet gaan. je hoort het toch in de nieuws.
Echt zo'n Nederlandse instelling dit.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag me af waarom je als coach bijvoorbeeld naar deze loting moet gaan. je hoort het toch in de nieuws.
Beleefdheid.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben Belgquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Echt zo'n Nederlandse instelling dit.
wat is er misplaats aan een topscorer te eren, middelmaat of niet, hij heeft ze gemaaktquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post in deze semi discussie. Het ging om de misplaatste eer voor een middelmatige spits, die een veel betere spits niet krijgt. Die krijgt van Basten trouwens wel, dus dat gaat niet op.
Sowieso broertje in de nieuws of op de facebook tochquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar is alles misplaatst aan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er misplaats aan een topscorer te eren, middelmaat of niet, hij heeft ze gemaakt
Straks vreten en zuipen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koffieplanter denkt daar vast anders over.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:26 schreef Brammess het volgende:
Maradonna is een valsspelende, drugsgebruikende alcoholist en verdient geen podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |