abonnement Unibet Coolblue
pi_175103659


quote:
Hopeful nations across the planet with an eye on 2018 FIFA World Cup Russia™ now know where their path to potential glory will be laid out in front of them at the Final Draw - inside the concert hall at Moscow’s State Kremlin Palace.

The 32 successful teams are set to gather on 1 December 2017 to see the eight groups mapped out, ahead of their return seven months later. Hosts Russia will kick off the action on 14 June 2018 at the city’s Luzhniki Stadium, just 5km away from the draw venue along the banks of the Moskva River. The palace’s ornate concert hall, which holds 6,000 people, has played host to musical acts ranging from Luciano Pavarotti and Placido Domingo to Julio Iglesias and Elton John, as well as operas, ballets and the likes of Cirque du Soleil, in the past.

So far, the hosts are the only side of the 211 FIFA Member Associations to have a seat booked at the draw, with all six confederations currently competing to earn their spots at the global showpiece. However, almost all have reached a stage in qualification where tickets to Russia 2018 are on the table and one thing is for sure – come November, we will know all the names in the hat as the intriguing business of deciding the groups beckons.
Jongens, zeg het maar. Sterkst mogelijke poule? Slechtst mogelijke poule? Wie gaat stunten?
pi_175103868
Ligt het aan mij of zijn pot 3 en 4 zwakker dan ooit? Een poule des doods kan niet eens
pi_175103877
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:29 schreef hafcfan het volgende:
Ligt het aan mij of zijn pot 3 en 4 zwakker dan ooit? Een poule des doods kan niet eens
Omdat de potten veranderd zijn qua indeling. Maar nog steeds heb je wel een aantal landen die missen zoals Italië, Nederland, Chili en een hoop goede Afrikaanse landen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 16 november 2017 @ 06:32:35 #4
186611 Haags
pi_175103879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:29 schreef hafcfan het volgende:
Ligt het aan mij of zijn pot 3 en 4 zwakker dan ooit? Een poule des doods kan niet eens
Dat idee heb ik ook als ik het zo zie.
Zonder wrijving geen glans
pi_175103905
Polen, Peru, Senegal, Panama lijkt me wel een toploting!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 16 november 2017 @ 08:23:50 #6
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_175104562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat de potten veranderd zijn qua indeling. Maar nog steeds heb je wel een aantal landen die missen zoals Italië, Nederland, Chili en een hoop goede Afrikaanse landen.
Goede Afrikaanse landen bestaan niet.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_175105248
Polen, Peru, Iran en Panama.

TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 16 november 2017 @ 09:31:07 #8
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175105276
met deze Simulator kan je zelf loten! toch echt wat drama poules mogelijk zeg!

Mijn 1e loting:
Group A
Russia
Croatia
Senegal
Korea Rep.

Group B
Germany
Uruguay
Sweden
Saudi Arabia

Group C
Portugal
Peru
Iceland
Nigeria

Group D
Argentina
Mexico
Denmark
Morocco

Group E
Belgium
Spain
Costa Rica
Australia

Group F
Poland
Switzerland
Iran
Panama

Group G
France
Colombia
Egypt
Japan

Group H
Brazil
England
Tunisia
Serbia
pi_175106378
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 05:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Jongens, zeg het maar. Sterkst mogelijke poule? Slechtst mogelijke poule? Wie gaat stunten?
Volgens mij komen de zeven Europese landen die buiten pot 1 vallen, in een gezamenlijke pot.
Zodat er maximaal twee Europese landen in een poule komen.
Volgens mij komen er van de andere continenten er maximaal maar één steeds in een poule
pi_175106560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 10:44 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Volgens mij komen de zeven Europese landen die buiten pot 1 vallen, in een gezamenlijke pot.
Zodat er maximaal twee Europese landen in een poule komen.
Volgens mij komen er van de andere continenten er maximaal maar één steeds in een poule
Beste Hans, goedemorgen. Het is 16 november 2017. De FIFA heeft al een tijdje geleden bekend gemaakt dat de potten worden ingedeeld op basis van FIFA-ranking. Dat schijnt ook makkelijk op te zoeken te zijn. Paar klikjes hier en daar, wat getik en ondertussen genieten van je koffie en dan zie je zowaar dat de FIFA-ranking bepalend is.
pi_175106618
De loting is overigens om 18u die 1 december.
pi_175106853
Is er ook al bekend welke zender het gaat uitzenden?
pi_175107002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 06:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat de potten veranderd zijn qua indeling. Maar nog steeds heb je wel een aantal landen die missen zoals Italië, Nederland, Chili en een hoop goede Afrikaanse landen.
Ja maar al die goede landen die missen zouden ook in pot 1 en 2 zitten. In pot 3 en 4 zit niet een land waarvan je denkt die kunnen tegen de top op. Wat altijd wel zo was :P
pi_175107176
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja maar al die goede landen die missen zouden ook in pot 1 en 2 zitten. In pot 3 en 4 zit niet een land waarvan je denkt die kunnen tegen de top op. Wat altijd wel zo was :P
Servië en Nigeria hebben geen slechte elftallen.
pi_175107204
Denemarken zou ook nog wel eens kunnen verrassen.
pi_175107221
Brazilië - Engeland - Denemarken - Nigeria dan maar als poule des doods hanteren.. :P
pi_175107288
Frankrijk Peru Denemarken Japan zou ook nog wel eens een lastige pot kunnen zijn.
pi_175107320
Vanwaar de Denemarken-bandwagon?
pi_175107420
Ik denk dat ze het grote clubs best moeilijk kunnen maken. En als het allemaal een beetje goed loopt, spelen ze nog wel aardig.
pi_175107506
Group A
Russia
Uruguay
Egypt
Korea Rep.

Group B
Poland
Switzerland
Tunisia
Saudi Arabia

Group C
Germany
Peru
Sweden
Panama

Group D
Argentina
England
Iran
Nigeria

Group E
Portugal
Colombia
Denmark
Morocco

Group F
Belgium
Croatia
Costa Rica
Japan

Group G
France
Mexico
Senegal
Serbia

Group H
Brazil
Spain
Iceland
Australia

Leuke poules krijg ik eruit. Geeft nog best leuke potentiele achtste finales

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toernooitje hoor. Tis te hopen dat Spanje, Kroatië en Engeland (en Colombia/Mexico) niet in groep B belanden of tegen Polen moeten naderhand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175107646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 09:31 schreef JaafkeEHV het volgende:
met deze Simulator kan je zelf loten! toch echt wat drama poules mogelijk zeg!
Zag al een opmerking dat die simulator "ruk" is aangezien het nooit voorkomt dat Servie bij IJsland, Denemarken of Zweden komt. Die mogelijkheid zou er moeten zijn als Mexico bij Argentinië of Brazilië wordt ingedeeld maar ook al gebeurd dat dan wordt er nooit zo geloot :P
pi_175107825
Wat is de reden dat dat nooit voor kan komen? is toch compleet random daarin?
pi_175108115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:06 schreef FlyingEagle het volgende:
Wat is de reden dat dat nooit voor kan komen? is toch compleet random daarin?
Nee er zijn wel voorwaarden aan de loting.
Bijv. max twee Europese teams bij elkaar (dacht ik) en ook Aziatische, Afrikaanse + Zuid-Amerikaanse landen mogen niet bij elkaar in een poule.
pi_175108261
Dat klopt, maar waarom is dan de simulator ruk? Want volgens mij houd hij daar rekening mee.
pi_175108283
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Servië en Nigeria hebben geen slechte elftallen.
Nigeria is Afrikaans en Servie zal wel weer mot hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')