- Edit -
Ik post hem hier omdat ik dit meisje toevallig toch ook wel errug leuk vind (ze heeft alleen een vriend beetje lastig dus nog
)
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 19-12-2002 09:49]
ze heeft een vriend?
Waar bemoei je je mee?
Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 19-12-2002 09:51]
quote:bedankt voor de vriendelijke reactie heerlijk ego strelend
Op donderdag 19 december 2002 09:50 schreef bixister het volgende:
jammer dat dat 'samen met jou' eraan vast zit.
quote:daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor
Op donderdag 19 december 2002 09:49 schreef DarkElf het volgende:
-edit-ze heeft een vriend?
Waar bemoei je je mee?
Al is de relatie aan het doodbloeden dan nog houdt je afstand tot het echt over is.
quote:jajajaja
Op donderdag 19 december 2002 09:53 schreef GWD het volgende:[..]
daarom is het ook een dagje zonder slapen en dat soort dingen. gewoon vriendschappelijk .. ik ken haar al best lang hoor
leg dat haar vriend eens uit?
ach waar maak ik me druk om, zoek het lekker uit
quote:haha, ja is goed ik heb hier toch een pakhuis vol met geld staan, laat ik gewoon al me vrienden ook nog meenemen
Op donderdag 19 december 2002 09:52 schreef YPPY het volgende:
Erg fout cadeau. Als het met een groep zou zijn, is het wel leuk. Of met mijnvriendje
. Niet met een vriend. Zeker niet naar New York, al die uren in het vliegtuig.
quote:ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef D-Devil het volgende:
Is te ver weg, en te vermoeiend. Ga naar london, en als je elkaar beter kent ga je naar New York.
ontopic: tja... kan je niet maken vind ik. Ze heeft tenslotte al een vriend.
quote:nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
Op donderdag 19 december 2002 09:54 schreef YPPY het volgende:
Ik zou het trouwens nogal patserig vinden. Net alsof je indruk wil maken. En dat zal haar echte vriend ook wel denken. En als zij nadenkt, weet ze dat ook.
quote:maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
Op donderdag 19 december 2002 09:56 schreef GWD het volgende:[..]
nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
quote:Zo bijzonder hoeft het ook niet te zijn als je je vriendin niet is en als ze zelfs een andere vriend heeft.
Op donderdag 19 december 2002 09:55 schreef GWD het volgende:[..]
ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
quote:
nouja .. zo briljant is die relatie van hun toch al niet .. aangezien ze wel met mij "gezondigd" heeft in een zatte bui (en nee ik was niet de initiatief nemer)
quote:hehe, maargoed, ik peil dus uit de reacties dat het een verkeerd kado is om iemand een dagje op mijn kosten mee te nemen naar new york om te winkelen
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
nouja er zijn nog wel andere originele kado's ... denk ik
quote:Dan nog is het niet netjes. Ze heeft nog steeds die andere relatie. Toch gewoon een kwestie van fatsoen?
en als ze nee zegt voel je je kut
maar als je zoveel geld hebt zal DAT je misschien ook wel geen reet schelen
Mijn vriendin zou het al helemaal niet op prijs stellen
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef DarkElf het volgende:[..]
maar nog kan jij het niet maken en als je simpele normen en waarden hebt meegekregen van huis uit weet je dat best.
Stoken in relaties is zooo triest...
quote:Ik vind het ook geen briliant idee van hem, maar hij heeft het nog niet gedaan. Kotssmilies zijn hier dan ook niet nodig. Als je het geen goed idee vindt, mag je dat onderbouwen en niet met zo'n smiley.
Op donderdag 19 december 2002 09:57 schreef Silicium het volgende:[..]
quote:Het komt over alsof patserig juist je bedoeling is, en in dat geval vind ik new york wat schraaltjes. Denk aan bijvoorbeeld Tokio als je echt indruk wilt maken.
Op donderdag 19 december 2002 09:48 schreef GWD het volgende:
Is dit te overdreven, te patserig of zouden jullie het gewoon heel leuk vinden???
Dus indruk maken... Maar goed jouw keus. London is leuk zat, en als jullie bij elkaar horen kan New York in het verschiet liggen.
quote:ja maar dat vind ik eignelijk niet echt origineel, ik was alleen bang dat het nogal patserig zou zijn om 'even' een dagje naar amerika te vliegen ... en daarbij is het maar 8 uurtjes vliegen ...
Op donderdag 19 december 2002 09:58 schreef dthissen het volgende:
Ga anders gewoon een dagje naar Lille of Parijs. Dat kan ook erg leuk zijn en je bent er zo. Ben zelf een keer een weekendje naar Parijs geweest met een vriendin van me, terwijl we allebei een relatie hadden. Dus het kan best, maar NY vind ik persoonlijk iets te veel van het goede.
kots weggeedit...
[Dit bericht is gewijzigd door nomobo op 19-12-2002 10:03]
en straks bezorg je der trombose wil je ook niet op je geweten hebben.... vliegtuigen van tegenwoordig
quote:Dacht dat het zo wel over zou komen.
Op donderdag 19 december 2002 10:00 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik vind het ook geen briliant idee van hem, maar hij heeft het nog niet gedaan. Kotssmilies zijn hier dan ook niet nodig. Als je het geen goed idee vindt, mag je dat onderbouwen en niet met zo'n smiley.
Maar goed. Vind het best triest, omdat hij weet dat ze weer zou kunnen vreemdgaan. Misschien wil hij een soort bevestiging.
quote:hehe ik hoef geen indruk te maken met geld, alleen zij komt niet uit zo'n goed milieu daarom dacht ik dus dat het misschien wel es verkeer kan overkomen.
Op donderdag 19 december 2002 10:00 schreef zwijntje het volgende:[..]
Het komt over alsof patserig juist je bedoeling is, en in dat geval vind ik new york wat schraaltjes. Denk aan bijvoorbeeld Tokio als je echt indruk wilt maken.
quote:Dus je bent op geld uit
Op donderdag 19 december 2002 10:03 schreef GWD het volgende:[..]
hehe ik hoef geen indruk te maken met geld, alleen zij komt niet uit zo'n goed milieu daarom dacht ik dus dat het misschien wel es verkeer kan overkomen.
quote:Juist niet dus
Op donderdag 19 december 2002 10:03 schreef D-Devil het volgende:[..]
Dus je bent op geld uit
.
quote:Klinkt alsof ze te min is voor je... ik blijf bij mijn eerdere post...
hehe ik hoef geen indruk te maken met geld, alleen zij komt niet uit zo'n goed milieu daarom dacht ik dus dat het misschien wel es verkeer kan overkomen.
quote:Klein beetje investeren om vervolgens te vangen.
Op donderdag 19 december 2002 10:04 schreef Silicium het volgende:[..]
Juist niet dus
Ontopic: Doe het niet, doe wat anders, iets wat duurs is, is niet per direkt origineel.
je zegt juist dat dit niet je bedoeling was, maar je zegt niks anders dat amerika wel redelijk is en dichterbij is minder
[Dit bericht is gewijzigd door Bellerophon op 19-12-2002 10:06]
quote:Nou je weet het: slotje!
Op donderdag 19 december 2002 10:05 schreef GWD het volgende:
Willen jullie aub ophouden met te roep patserige bal bla bla bla. ik heb nog geen tickets liggen het leek mij alleen wel een leuk idee en ik vroeg hier dus even advies .. that's all
quote:Het is wel duidelijk wat je er van vindt, maar niet waarom.
Op donderdag 19 december 2002 10:02 schreef Silicium het volgende:[..]
Dacht dat het zo wel over zou komen.
Maar goed. Vind het best triest, omdat hij weet dat ze weer zou kunnen vreemdgaan. Misschien wil hij een soort bevestiging.
quote:Niet doen dus.
advies .. that's all
quote:
Op donderdag 19 december 2002 10:06 schreef DarkElf het volgende:[..]
Nou je weet het: slotje!
quote:Advies is duidelijk lijkt mij... Doe het niet, geeef je geld aan een goed doel en zoek een vrijgezel...
Willen jullie aub ophouden met te roep patserige bal bla bla bla. ik heb nog geen tickets liggen het leek mij alleen wel een leuk idee en ik vroeg hier dus even advies .. that's all
quote:Dat is okay!
Op donderdag 19 december 2002 10:06 schreef U-lerZzZ het volgende:
*GWD toevoegd aan afzeik-lijstje.
Ter illustratie, ik heb ten tijde van mijn vorige relatie een heel erg dierbare vriend gehad, die mij aanbood samen met hem naar een concert van Dream Theatre te gaan voor mijn verjaardag, op zijn kosten. Gezien mijn financiele situatie toen was dat een buitensporig geschenk, ik wilde dólgraag naar dat concert, maar mijn vriend en ik konden ons echt geen concertkaartjes veroorloven. Ik heb het cadeau geweigerd omdat ik het lullig vond tegenover mijn vriend. De gulle gever vatte de hint, en gaf mij in de plaats twee theaterkaartjes cadeau, zodat ik samen met mijn vriend een avondje uit kon. Dát vond ik dus weer wel ene heel lief en attent cadeau en waardeerde ik oprecht.
Mijn advies is dus haar, als je haar dan toch met alle geweld een duur geschenk wilt geven, iets te geven wat ze niet 'gedwoongen' met jou moet delen, maar waar ze met haar vriend (of een goede vriend of vriendin) kan delen. Wie weet kiest ze er dan zelf voor om het met jou te delen. Een verwendagje bij de sauna, een bioscoopbon of iets dergelijks?
Succes met de keuze.
Iemand dan ms wel een goed idee?
Je kunt haar (geld heb je blijkbaar) ook een restaurantbon geven. En dan erbij zeggen of schrijven dat ze 6 mensen ofzo mee moet nemen. Natuurlijk kiest ze jou, het is jouw cadeau. Haar vriend natuurlijk ook en vast nog een paar vriendinnen. Dan kun je toch indruk maken (en niet alleen op haar) en je hebt een gezellige avond en de vriend hoeft niet jaloers te worden, want hij is er zelf bij.
quote:Het komt over alsof je haar probeert te 'kopen' ja.
quote:Het advies lijkt me duidelijk: too fucking obvious, fout, overdreven, onfatsoenlijk, kansloos etc.
en ik vroeg hier dus even advies .. that's all
Doe met het advies wat je wilt...
V.
quote:Goed idee !
Op donderdag 19 december 2002 10:08 schreef Nijntjuh het volgende:
[goede tip]Succes met de keuze.
quote:Denk niet dat hij graag die vriend erbij wil hebben. Hij is liever alleen met dat meisje.
Op donderdag 19 december 2002 10:09 schreef YPPY het volgende:
GWD weet nu wel dat we dit geen goed idee vinden.Iemand dan ms wel een goed idee?
Je kunt haar (geld heb je blijkbaar) ook een restaurantbon geven. En dan erbij zeggen of schrijven dat ze 6 mensen ofzo mee moet nemen. Natuurlijk kiest ze jou, het is jouw cadeau. Haar vriend natuurlijk ook en vast nog een paar vriendinnen. Dan kun je toch indruk maken (en niet alleen op haar) en je hebt een gezellige avond en de vriend hoeft niet jaloers te worden, want hij is er zelf bij.
Ik zou het niet doen. Je kan een hele verkeerde indruk wekken met ruzie tot gevolg. Neem haar mee uit eten(met of zonder vriend) in A'dam ofzo, duur restaurantje, lekker eten na een dagje sjoppen. Is maar een suggestie. Echt van die dingen zoals tickets naar NY is leuk, maar meer als je in een relatie zit. Ten minste IMHO. Maarre het idee an sich is wel erg kewl!
quote:Ik krijg hier visioenen van My Fair Lady
quote:Jah en de gedachte hierachter lijkt me duidelijk: hij wil met een 'origineel cadeau' (duur reisje) indruk op dat meisje maken om te zorgen dat ze haar vriend verlaat voor hem.
Op donderdag 19 december 2002 10:06 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Het gaat toch uiteindelijk om het gebaar en de gedachte met een cadeau?
quote:Dat is overduidelijk en daarmee ook volledig Not done
Op donderdag 19 december 2002 10:11 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Jah en de gedachte hierachter lijkt me duidelijk: hij wil met een 'origineel cadeau' (duur reisje) indruk op dat meisje maken om te zorgen dat ze haar vriend verlaat voor hem.
[Dit bericht is gewijzigd door Bellerophon op 19-12-2002 10:13]
quote:
Op donderdag 19 december 2002 10:11 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Jah en de gedachte hierachter lijkt me duidelijk: hij wil met een 'origineel cadeau' (duur reisje) indruk op dat meisje maken om te zorgen dat ze haar vriend verlaat voor hem.
quote:Kijk dat is nou een advies waar ik iets aan heb, en je hebt gelijk misschien wil ze inderdaad liever zoiets ... misschien moet ik het haar gewoon es op een passieve manier vragen wat zij van zoiets zou denken en of ze er gelijk iets achter zou zoeken. Want ze weet wel dat ik haar leuk vind heb ik haar laatst verteld en ik ben een beetje bang dat ze sindsdien overal wat achterzoekt terwijl het eerst een puur vriendschappelijke relatie was en ik toen in principe in me blote kont bij haar aan kon komen zonder dat ze er iets achter zou zoeken
Op donderdag 19 december 2002 10:08 schreef Nijntjuh het volgende:
Ook al is zoiets als 'vriendschappelijk cadeau' bedoeld, dan nog vind ik het not-done om zo'n duur geschenk te geven aan iemand waarmee je niet een exclusieve relatie hebt (als je wel een exclusieve relatie hebt dan heb ik er nóg mijn twijfels bij, maar da's weer een andere discussie).
Je stoot daarmee namelijk naar vriend heel hard voor zijn kop (hij wordt immers in zekere zin 'afgetroefd') en je brengt het meisje in verlegenheid. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat ze het cadeau aan zou nemen, tenzij het non-refundable tickets zijn waardoor ze niet anders kán, maar dan is de lol er natuurlijk sowieso vanaf als ze het eigenlijk niet zou willen.Ter illustratie, ik heb ten tijde van mijn vorige relatie een heel erg dierbare vriend gehad, die mij aanbood samen met hem naar een concert van Dream Theatre te gaan voor mijn verjaardag, op zijn kosten. Gezien mijn financiele situatie toen was dat een buitensporig geschenk, ik wilde dólgraag naar dat concert, maar mijn vriend en ik konden ons echt geen concertkaartjes veroorloven. Ik heb het cadeau geweigerd omdat ik het lullig vond tegenover mijn vriend. De gulle gever vatte de hint, en gaf mij in de plaats twee theaterkaartjes cadeau, zodat ik samen met mijn vriend een avondje uit kon. Dát vond ik dus weer wel ene heel lief en attent cadeau en waardeerde ik oprecht.
Mijn advies is dus haar, als je haar dan toch met alle geweld een duur geschenk wilt geven, iets te geven wat ze niet 'gedwoongen' met jou moet delen, maar waar ze met haar vriend (of een goede vriend of vriendin) kan delen. Wie weet kiest ze er dan zelf voor om het met jou te delen. Een verwendagje bij de sauna, een bioscoopbon of iets dergelijks?
Succes met de keuze.
quote:En aan haar natuurlijk... Je drijft haar in een enorm moeilijke positie zo...
Op donderdag 19 december 2002 10:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Je wil haar een kado kopen met de verkeerde intentie. Doe niet zo egoistisch en denk ook eens aan de vriend van die meid!
quote:Probleempje is dat haar vriend mij absoluut niet mag
Op donderdag 19 december 2002 10:09 schreef YPPY het volgende:
GWD weet nu wel dat we dit geen goed idee vinden.Iemand dan ms wel een goed idee?
quote:Goh... Hoe zou dat komen?
Op donderdag 19 december 2002 10:15 schreef GWD het volgende:[..]
Probleempje is dat haar vriend mij absoluut niet mag
quote:En terecht, lijkt me zo.
quote:Nou wat een verrassing zeg!
quote:Zo maak je die verhouding niet beter hoor
quote:Ik ken je niet en ik mag je al niet.. Kun je nagaan...
quote:Geloof me dat is niet iets waar ik wakker van ga liggen
Op donderdag 19 december 2002 10:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik ken je niet en ik mag je al niet.. Kun je nagaan...
quote:Aan je reactie te merken niet hoor
Op donderdag 19 december 2002 10:18 schreef Mini_rulez het volgende:
GWD: de meeste vrouwen hebben volgens mij niet eens veel boodschap aan dure dingen. Dat een of andere kakker dit leuk zou vinden snap ik nog, kun je lekker mee pronken, maar zeker een vrouw uit een 'laag milieu' zoals jij dat noemt (mag ik ff overgeven) mét een vriend zal volgens mij veel liever iets minder spectaculairs hebben. Zeker van iemand die haar toch al bij haar vriend weg probeert te krijgen. Laat de mooie romantische dingen nou maar aan d'r vriend over
Als de relatie toch al niet zo goed gaat moet je haar juist iets geven waar ze samen met haar vriend van kan genieten, zodat ze misschien weer dichter bij elkaar komen, vind ik
Maarja, wie ben ik, misschien kom ik ook wel uit een te laag milieu.
quote:haha, ik geloof dat die vriend dat zichzelf wel moet kunnen veroorloven ... 5 auto's binnen en buiten zwembad en de hele kolere zooi bij hun.
Op donderdag 19 december 2002 10:18 schreef Mini_rulez het volgende:
GWD: de meeste vrouwen hebben volgens mij niet eens veel boodschap aan dure dingen. Dat een of andere kakker dit leuk zou vinden snap ik nog, kun je lekker mee pronken, maar zeker een vrouw uit een 'laag milieu' zoals jij dat noemt (mag ik ff overgeven) mét een vriend zal volgens mij veel liever iets minder spectaculairs hebben. Zeker van iemand die haar toch al bij haar vriend weg probeert te krijgen. Laat de mooie romantische dingen nou maar aan d'r vriend over
Als de relatie toch al niet zo goed gaat moet je haar juist iets geven waar ze samen met haar vriend van kan genieten, zodat ze misschien weer dichter bij elkaar komen, vind ik
Maarja, wie ben ik, misschien kom ik ook wel uit een te laag milieu.
Owja, die vriend en ik zijn allebei NIET van die kakkers met hun 87 blousjes enz. in tegendeel. Even voor de boodschap
quote:Is dit boeiende informatie?
Op donderdag 19 december 2002 10:23 schreef GWD het volgende:[..]
Owja, die vriend en ik zijn allebei NIET van die kakkers met hun 87 blousjes enz. in tegendeel. Even voor de boodschap
nee enige wat speelt is dat jij iemand weg wilt kopen bij haar vriend ......
heb respect en wacht gewoon zoals normale mensen zouden doen.
quote:Nee, maar wel 5 auto's, en elkaars vriendin trachten te stelen!
quote:Hmz, haar vriend komt dan toch niet uit een laag milieu, dan zal ze dat toch wel gewend zijn
haha, ik geloof dat die vriend dat zichzelf wel moet kunnen veroorloven ... 5 auto's binnen en buiten zwembad en de hele kolere zooi bij hun.
Alleen het ironische hiervan is dus .. dat ik haar zelf nog aan die vriend heb geholpen in het begin van hun relatie.Owja, die vriend en ik zijn allebei NIET van die kakkers met hun 87 blousjes enz. in tegendeel. Even voor de boodschap
Het gaat niet om de bloesjes, de ware kakker-spirit zit van binnen
quote:Ja, en nu kun jij dus beslissen dat het maar weer afgelopen moet zijn.
Op donderdag 19 december 2002 10:23 schreef GWD het volgende:Alleen het ironische hiervan is dus .. dat ik haar zelf nog aan die vriend heb geholpen in het begin van hun relatie.
Zelf heeft ze er geen enkele inbreng in, hè?
Misschien is die gozer nog geïnteresseerd in een paar dozijn kamelen? Kunnen jullie ruilhandeltje spelen
V.
quote:Nog even en de vrouw in kwestie wordt handelswaar
Op donderdag 19 december 2002 10:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, en nu kun jij dus beslissen dat het maar weer afgelopen moet zijn.
Zelf heeft ze er geen enkele inbreng in, hè?
Misschien is die gozer nog geïnteresseerd in een paar dozijn kamelen? Kunnen jullie ruilhandeltje spelen
V.
quote:Ik koop niks, ik neem haar alleen een dagje mee naar een plaats waar ze anders nooit zou komen. Stel wij hadden een goeie vrienschappelijke relatie, dan moet dat toch kunnen???? als ik dat aan een vriend van mij geef dan kan dat toch ook gewoon. Ik bedoel ik kan heus wel op die manier met haar omgaan, ze heeft toch al duidelijk gezegt dat ze niks met mij wil zolang ze haar vriend nog heeft, en geloof me ik kan daar best respect voor tonen
Op donderdag 19 december 2002 10:25 schreef DarkElf het volgende:[..]
Is dit boeiende informatie?
nee enige wat speelt is dat jij iemand weg wilt kopen bij haar vriend ......
heb respect en wacht gewoon zoals normale mensen zouden doen.
quote:Nietwaar. Je wil dit duidelijk met de verkeerde intentie. Dat geef je zelf in het begin ook al aan!
Op donderdag 19 december 2002 10:27 schreef GWD het volgende:[..]
Ik koop niks, ik neem haar alleen een dagje mee naar een plaats waar ze anders nooit zou komen. Stel wij hadden een goeie vrienschappelijke relatie, dan moet dat toch kunnen????
Alles wat je doet zal verkeerd uitpakken bij haar vriend. Ik denk dat zelfs een gezellig diner voor haar een haar vriend iig bij de vriend verkeerd zal vallen want je passeert hem daar min of meer mee in zijn mannelijkheid. Het mooiste cadeau krijg jij toch ook het liefst van iemand waar je van houdt?
Ga eens te rade bij jezelf, zoek de heer in jezelf en vraag je af wat je nu eigenlijk wil bereiken...
_
quote:dat ZOU leuk zijn, alleen als het puur vriendschappelijk is vinnik het ook prima hoor.
Op donderdag 19 december 2002 10:28 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nietwaar. Je wil dit duidelijk met de verkeerde intentie. Dat geef je zelf in het begin ook al aan!
.
quote:Volgens mij is ze dat al
Op donderdag 19 december 2002 10:27 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Nog even en de vrouw in kwestie wordt handelswaar
En het zal me worst wezen of de topicopener 87 (?) blousejes heeft, of 5 auto's of kakker is of niet.
[directe aanspreek-modus]
Je bent een lul met poen die de waarde van geld en (belangrijker) gevoel, fatsoen en liefde niet kent.
Boy, do I pity you...
V.
quote:Dat is héél moeilijk op te brengen! Ik kan het weten!
Op donderdag 19 december 2002 10:29 schreef GWD het volgende:[..]
dat ZOU leuk zijn, alleen als het puur vriendschappelijk is vinnik het ook prima hoor.
quote:Dat gekke vermoeden kreeg ik al ja
Op donderdag 19 december 2002 10:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Volgens mij is ze dat al
En het zal me worst wezen of de topicopener 87 (?) blousejes heeft, of 5 auto's of kakker is of niet.
Je bent een lul met poen die de waarde van geld en (belangrijker) gevoel, fatsoen en liefde niet kent.Boy, do I pity you...
V.
quote:Ik vraag hier advies, jij praat gelijk alsof ik haar als een villa en een porsche kado heb gedaan en ze in ruil alleen met me hoeft te trouwen.
Je bent een lul met poen die de waarde van geld en (belangrijker) gevoel, fatsoen en liefde niet kent.Boy, do I pity you...
quote:Dat geeft jou, als buitenstaander, nog niet het recht om te oordelen over hun relatie en zeker niet het recht om haar te gaan proberen in te pikken.
Op donderdag 19 december 2002 10:35 schreef GWD het volgende:[..]
Hij heeft net weer even contact met haar laat soms weken niks van zich horen, laat haar staan bij afspraken en geeft hem kennede geen flikker om haar.
Als je wérkelijk om haar gaf was je gewoon een goede vriend en gaf je haar ruimte, de ruimte die zij hard nodig heeft voor zichzelf en haar relatie die misschien op knappen staat.
quote:Je zal gerust nog wel een keer verliefd worden hoor, neem dat maar van mij aan. Tuurlijk denk je nu misschien: "ja, maar dit is haar gewoon!". Dat denk je nog wel een paar keer in je leven hoor... Dus gewoon relaxed en wees de heer, neem een afwachtende houding in. Als zij ook de ware voor jou is komt het allemaal goed en krijg jij je kans heus nog wel, ga dat nu niet proberen te overhaasten en te forceren want dat zal een eventuele relatie tussen jullie ook niet ten goede komen.
Ik vraag hier advies, jij praat gelijk alsof ik haar als een villa en een porsche kado heb gedaan en ze in ruil alleen met me hoeft te trouwen.
Ik zal je mijn situatie es uitleggen, ik ken dit meisje dus al langer ik heb genoeg relaties en one-nights-stands gehad, alleen ik ben nog nooooit echt verliefd geweest, dit is mijn eerste keer dat dat gebeurd ... zou het vannuit mijn ogen dan ook neit een beetje stom zijn om de enige waarvan ik dus in mijn hele leven echt hou te laten lopen, bij een vriend die haar steeds weer tot wanhoop drijft, waardoor ze met mij is vreemdgegaan en ze ongeveer elke dag een uur over de problemen komt praten. Hij heeft net weer even contact met haar laat soms weken niks van zich horen, laat haar staan bij afspraken en geeft hem kennede geen flikker om haar.
[Dit bericht is gewijzigd door kikkei01 op 19-12-2002 10:42]
quote:Nee dat scheelt natuurlijk alles.
Op donderdag 19 december 2002 10:35 schreef GWD het volgende:
Ik vraag hier advies, jij praat gelijk alsof ik haar als een villa en een porsche kado heb gedaan en ze in ruil alleen met me hoeft te trouwen.
quote:[advies-modus]
Ik vraag hier advies
[kehnip]
Ik zal je mijn situatie es uitleggen
Been there, done that.
Vraagt zelfbeheersing, kost moeite, maar zo hoort het in dergelijke gevallen.
V.
quote:Hehe, dan zou ik hem aftroeven met een weekje bali
Op donderdag 19 december 2002 10:42 schreef Ripley het volgende:
1: zulke dure cadeau's van een vriend geeft bij eens meisje die een virend heeft een ongemakkelijk gevoel.
2: Je geeft het niet met de intentie alleen iets leuks voor haar te doen, het lijkt erop dat je maar al te graag haar relatie ondermijnt en dit is een manier om te laten zien dta je beter bent als haar vriend voor haar.
3: Jij kan die relatie wel zo kut vinden, maar zij kennelijk niet want ze is nog steeds bij hem. Ondanks het feit dat jullie gezoend hebben heeft ze het niet uitgemaakt. Ze vindt hem dus leuker dan jou.
4: hoe zou jij het vinden als zij je vriendin was en een andere jongen gaf zo'n cadeau.
Zou het dus niet zo kunnen zijn dat ze dit ook van mij verwacht
*edit*
Ze was er ook nogal pissed over dat ik haar niet eerder had verteld dat ik haar leuk vond, toen verteld ik dus dat ik haar dus niet de complicerende factor wilde zijn en geen problemen wilde maken die er niet zijn. en dat ze een vriend had en het niets toevoegde ... toen reageerde zij zoals in die quote hierboven.
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 19-12-2002 10:49]
quote:Amen
Op donderdag 19 december 2002 10:45 schreef Verbal het volgende:[..]
[advies-modus]
'If you love somebody, set her free.
If she comes back, she loves you,
if she doesn't, it was never meant to be'Been there, done that.
V.
quote:Goh, zo ongeveer de enige zinnige opmerking in het hele topic.
Geef haar datgene wat ze het liefste wilt, gewoon je vriendschap en laat haar en haar vriend lekker samen zijn
Wat een zinloos geflame. Als GWD verliefd is op die meid, so be it, jullie weten allemaal dat bij verliefdheid je rare dingen doet! Voorbeeld, ik ben zelf voor een weekend even naar Noorwegen gevlogen om mijn vriendin te kunnen zien. nou en? Ben ik dan een patser? En hoe weet je dat GWD veel te veel geld heeft? Heb ik hem nergens horen zeggen... Misschien ligt hij maandenlang krom om dit aan te kunnen bieden.
Ik praat hiermee niet het aanbod goed, ik denk zelf ook dat het niet echt een super handige stap zou zijn, maar een beetje normale reacties lijken wel weer onmogelijk hier
Volgens mij heeft GWD namelijk ook het topic geopend om een redelijk antwoord te krijgen op zijn vraag, niet om te patsen, want dan had hij het topic wel geopend nádat hij naar NY was geweest...
Zielig gedoe hier.
quote:eindelijk iemand die het doorheeft
Op donderdag 19 december 2002 10:48 schreef astra het volgende:[..]
Goh, zo ongeveer de enige zinnige opmerking in het hele topic.
Wat een zinloos geflame. Als GWD verliefd is op die meid, so be it, jullie weten allemaal dat bij verliefdheid je rare dingen doet! Voorbeeld, ik ben zelf voor een weekend even naar Noorwegen gevlogen om mijn vriendin te kunnen zien. nou en? Ben ik dan een patser? En hoe weet je dat GWD veel te veel geld heeft? Heb ik hem nergens horen zeggen... Misschien ligt hij maandenlang krom om dit aan te kunnen bieden.
Ik praat hiermee niet het aanbod goed, ik denk zelf ook dat het niet echt een super handige stap zou zijn, maar een beetje normale reacties lijken wel weer onmogelijk hier
Volgens mij heeft GWD namelijk ook het topic geopend om een redelijk antwoord te krijgen op zijn vraag, niet om te patsen, want dan had hij het topic wel geopend nádat hij naar NY was geweest...
Zielig gedoe hier.
quote:fijn dat je je begrepen voelt.
Op donderdag 19 december 2002 10:50 schreef GWD het volgende:[..]
eindelijk iemand die het doorheeft
bedankt
quote:Precies
[advies-modus]
V.
Als je je (op het verkeerde moment) opdringt kan het helemaal verkeerd voor je uitpakken.
quote:Ze wilde graag een keer naar amerika, zo kwam ik dus op het idee. LEEK mij wel leuk, maar volgens de mensen hier is het bijna net zo erg als haar ouders overhoop schieten
Op donderdag 19 december 2002 10:53 schreef Frenkie het volgende:
Even een vraagje: Waarom New York..??
Is ze al heel lang gek van New York ofzo..??
quote:overdrijven is ook vak.
Op donderdag 19 december 2002 10:54 schreef GWD het volgende:[..]
Ze wilde graag een keer naar amerika, zo kwam ik dus op het idee. LEEK mij wel leuk, maar volgens de mensen hier is het bijna net zo erg als haar ouders overhoop schieten
quote:mmm oke dan kan ik er wel inkomen, dat je naar New York gaat. Maar zo'n dagretourtje is toch geen reet aan. Zit je de helft van de tijd in zo'n klote vliegtuig eb het is maar de vraag of je aan winkelen toe komt...
Op donderdag 19 december 2002 10:54 schreef GWD het volgende:
Ze wilde graag een keer naar amerika, zo kwam ik dus op het idee. LEEK mij wel leuk, maar volgens de mensen hier is het bijna net zo erg als haar ouders overhoop schieten
quote:en tel daar de tijd op de je naar/op/van de luchthaven moet doorbrengen, en dan kom je zeker op 2 keer 12 uur, en dat voor een middagje shoppen.
Op donderdag 19 december 2002 10:00 schreef GWD het volgende:[..]
ja maar dat vind ik eignelijk niet echt origineel, ik was alleen bang dat het nogal patserig zou zijn om 'even' een dagje naar amerika te vliegen ... en daarbij is het maar 8 uurtjes vliegen ...
Slopend, patserig en milieu-onverantwoord
quote:DOE je ook nog iets met adviezen?
Op donderdag 19 december 2002 10:54 schreef GWD het volgende:
maar volgens de mensen hier is het bijna net zo erg als haar ouders overhoop schieten
V.
Maar mijn reactie?
Als ik haar vriend was, zou je hard moeten rennen als je het ook alleen maar probeerde! En ik denk dat die meid jou er ook niet beter op gaat waarderen. Overdaad schaad.......
quote:ja ze zo verneuken zodat hij weer kan reageren en wij weer en dan hij weer.....
Op donderdag 19 december 2002 10:57 schreef Verbal het volgende:[..]
DOE je ook nog iets met adviezen?
V.
quote:Wil jij met mij mee naar newyork, grote vriend?
Op donderdag 19 december 2002 10:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
mmm oke dan kan ik er wel inkomen, dat je naar New York gaat. Maar zo'n dagretourtje is toch geen reet aan. Zit je de helft van de tijd in zo'n klote vliegtuig eb het is maar de vraag of je aan winkelen toe komt...
quote:Ja ik ben al iets anders aan het bedenken, want zo te horen gaat dit niet helemaal goed overkomen .. en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk
Op donderdag 19 december 2002 10:57 schreef Verbal het volgende:[..]
DOE je ook nog iets met adviezen?
V.
quote:nou en..??
Op donderdag 19 december 2002 10:56 schreef paricos het volgende:
Slopend,
quote:zon heen en weer trickets kost bijna niets tegenwoordig
patserig
quote:nou en..??
en milieu-onverantwoord
En toch zou ik zelf nooit zo iets geven..
quote:Ben jij ook een aantrekkelijke lieve vriendin van mij dan
Op donderdag 19 december 2002 10:57 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wil jij met mij mee naar newyork, grote vriend?
quote:[originele-versie-modus]
[advies-modus]
V.
[ontopic]
Laat het gaan, ze heb een vriend!!!!
[/ontopic]
quote:Ja, maar snap je ook een beetje waarom?
Op donderdag 19 december 2002 10:58 schreef GWD het volgende:
want zo te horen gaat dit niet helemaal goed overkomen .. en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk
V.
quote:Dat is toch helemaal niet interessant..??
Op donderdag 19 december 2002 11:00 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, maar snap je ook een beetje waarom?
V.
quote:Yup omdat ik de indruk wek ik haar relatie op deze manier om zeep probeer te helpen, haar vriend probeer af te troeven, haar als een handels object behandel, liefde probeer te kopen and so on
Op donderdag 19 december 2002 11:00 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, maar snap je ook een beetje waarom?
V.
Dus ok, idee van de baan ... nieuwe suggesties voor iets origineels graag
quote:Een bloemetje van de Appie Hein
Op donderdag 19 december 2002 11:02 schreef GWD het volgende:
Dus ok, idee van de baan ... nieuwe suggesties voor iets origineels graag
quote:Nee, da's waar. Het doel is: meisje krijgen.
Op donderdag 19 december 2002 11:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat is toch helemaal niet interessant..??
V.
quote:of van de shell
Op donderdag 19 december 2002 11:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Een bloemetje van de Appie Hein
quote:Pre-cies
Op donderdag 19 december 2002 11:02 schreef Verbal het volgende:[..]
Nee, da's waar. Het doel is: meisje krijgen.
V.
quote:C1000
Op donderdag 19 december 2002 11:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Een bloemetje van de Appie Hein
quote:Grappig dat jezelf in je post erboven iets van dezelfde strekking neerzet
Op donderdag 19 december 2002 10:58 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou en..??
[..]zon heen en weer trickets kost bijna niets tegenwoordig
[..]nou en..??
En toch zou ik zelf nooit zo iets geven..
Anyway, wat ik bedoelde is dat de input van zo'n cadeau, afgezien van morele afwegingen, in geen enkele verhouding staat met de output
quote:Sow, dat is nog eens een foute opmerking zeg... 'zij komt niet uit zo'n goed milieu...' bral, bral, bral...
Op donderdag 19 december 2002 10:03 schreef GWD het volgende:
Maar goed, mede door je houding en de omstandigheden (jouw goede milieu en haar relatie) een slecht idee. Als het echt zo'n goede vriendin van je is, dan doe je haar dit niet aan, maar bedenk je echt iets leuks...
quote:Daaarom vroeg ik ook al nieuwe suggesties voor iets origineels ... en neej een bloemetje valt niet onder originele ideeen
Op donderdag 19 december 2002 11:05 schreef ElisaB het volgende:[..]
Sow, dat is nog eens een foute opmerking zeg... 'zij komt niet uit zo'n goed milieu...' bral, bral, bral...
Maar goed, mede door je houding en de omstandigheden (jouw goede milieu en haar relatie) een slecht idee. Als het echt zo'n goede vriendin van je is, dan doe je haar dit niet aan, maar bedenk je echt iets leuks...
quote:
Op donderdag 19 december 2002 09:59 schreef Amoebe het volgende:
Heen-en-weer (let op de streepjes!) vliegen naar NY voor één dag is naar mijn idee veel te belastend voor het milieu.Mijn vriendin zou het al helemaal niet op prijs stellen
quote:Wat wil je nou horen? Ze weet dat jij haar leuk vindt, maar is nog met die andere gast. Dan vindt ze hem toch leuker?
Op donderdag 19 december 2002 10:47 schreef GWD het volgende:[..]
Hehe, dan zou ik hem aftroeven met een weekje bali
neej geintje, dat zou ik inderdaaaaaad niet echt op prijs stellen
maar nu quote ik haar woorden uit een eerder gesprek tussen ons:
- Als ik iemand leuk vind dat zou ik alles doen om hem te krijgen scheit aan wat anderen daarvan denken -Zou het dus niet zo kunnen zijn dat ze dit ook van mij verwacht
*edit*
Ze was er ook nogal pissed over dat ik haar niet eerder had verteld dat ik haar leuk vond, toen verteld ik dus dat ik haar dus niet de complicerende factor wilde zijn en geen problemen wilde maken die er niet zijn. en dat ze een vriend had en het niets toevoegde ... toen reageerde zij zoals in die quote hierboven.
En als dat niet zo is, moet ze gewoon eerst met die ander kappen, voordat je dit soort dingen gaat doen.
Eerst praten met haar, ze moet toch niet voor jou kiezen door een duur cadeau? Als ze je echt leuk vindt en het uitmaakt met die ander is er nog tijd zat voor dure cadeau's
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-12-2002 11:15]
Als het andere is niet okay, dan kom je namelijk altijd terug bij het 'ik ga mij nu in jullie relatie mengen' vlak...
En ik zou ook nog maar eens nadenken over de vriendschap, en vooral alle keuzes aan haar laten
quote:meisje toch, zo vroeg al tipsy?
Op donderdag 19 december 2002 11:10 schreef Ripley het volgende:[..]
dta amar gewoone erst vopor zze
quote:Rot op zeg, dat geef je toch niet als je verliefd op iemand ben..
Op donderdag 19 december 2002 11:12 schreef on_air het volgende:
Ander orgineel cadeau?
Een dinerbon voor haar en der vriend? En dan geef jij een bosje bloemen...
quote:Inderdaad ik wil graag het meisje .. laat ik hun relatie wat beter maken .. dat zat wel helpen
Op donderdag 19 december 2002 11:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Rot op zeg, dat geef je toch niet als je verliefd op iemand ben..
quote:Nee idd, maar als hij verliefd op der is moet ie vooral dingen gaan geven waaruit dat blijkt...Hij kan toch ook gewoon eens gaan praten?! Je gaat iemand toch geen cadeau's geven waarmee de hint waarschijnlijk niet overkomt, en als ie overkomt dan wordt dat toch alleen maar negatief opgepakt.
Op donderdag 19 december 2002 11:24 schreef Frenkie het volgende:[..]
Rot op zeg, dat geef je toch niet als je verliefd op iemand ben..
Als ie iets geeft moet het helemaal top zijn en daarmee moet alles ook duidelijk zijn, of iets geven wat gewoon lame is...
Als hij om haar geeft dan doet hij iets voor haar en niet in z'n eigenbelang
quote:ZIJ wil graag naar de US
Op donderdag 19 december 2002 11:31 schreef on_air het volgende:[..]
Nee idd, maar als hij verliefd op der is moet ie vooral dingen gaan geven waaruit dat blijkt...Hij kan toch ook gewoon eens gaan praten?! Je gaat iemand toch geen cadeau's geven waarmee de hint waarschijnlijk niet overkomt, en als ie overkomt dan wordt dat toch alleen maar negatief opgepakt.
Als ie iets geeft moet het helemaal top zijn en daarmee moet alles ook duidelijk zijn, of iets geven wat gewoon lame is...
Als hij om haar geeft dan doet hij iets voor haar en niet in z'n eigenbelang
quote:Ook over het feit dat jij wil dat ze jouw vriendin is? En ze is nog steeds bij die ander?
Op donderdag 19 december 2002 11:32 schreef GWD het volgende:[..]
ZIJ wil graag naar de US
en daarbij praten hebbik al met haar gedaan ... een uurtje of 3 per dag
quote:En heeft ze der vriend al gedumpt voor jou?! Nee?! Dan gebruikt ze je om naar the US te gaan...
Op donderdag 19 december 2002 11:32 schreef GWD het volgende:[..]
ZIJ wil graag naar de US
en daarbij praten hebbik al met haar gedaan ... een uurtje of 3 per dag
quote:Denk dat hij daar nog wel achterkomt eigenlijk.
Op donderdag 19 december 2002 11:35 schreef on_air het volgende:[..]
En heeft ze der vriend al gedumpt voor jou?! Nee?! Dan gebruikt ze je om naar the US te gaan...
Zolang zij niet voor jou kiest moet je ook zeker niet te genereus zijn
quote:
Op donderdag 19 december 2002 10:30 schreef Verbal het volgende:[..]
Volgens mij is ze dat al
V.
quote:Haha ze weet nog niet dat ik dat wil doen
Op donderdag 19 december 2002 11:35 schreef on_air het volgende:[..]
En heeft ze der vriend al gedumpt voor jou?! Nee?! Dan gebruikt ze je om naar the US te gaan...
Zolang zij niet voor jou kiest moet je ook zeker niet te genereus zijn
Heb respect voor iemands relatie, ik hoop dat die vriend van haar beetje kerel is en jouw ff goed in elkaar rost, zodat je weet hoe een echte heer zich moet gedragen ipv met geld een relatie stuk te maken en een vriendinnetje te kopen.
quote:nou je hoeft hem niet te vereren maar dat zou een goeie actie zijn
Op donderdag 19 december 2002 11:49 schreef Leg0las het volgende:
Bied haar die 2 tickets aan zodat ze met die vriend kan... dan ben je een held
quote:ik vind die smileys gewoon zo cool, kga die eikel echt niet vereren
Op donderdag 19 december 2002 11:55 schreef DarkElf het volgende:[..]
nou je hoeft hem niet te vereren maar dat zou een goeie actie zijn
quote:Hehe, dan moet ie inderdaad een verdomd grote kerel zijn
Op donderdag 19 december 2002 11:55 schreef dagizmo het volgende:
Als je dat aan mijn vriendin voorstelde dan had ik je wel zo verbouwd dat je nooit meer aan iemand een voorstel kan doen.Heb respect voor iemands relatie, ik hoop dat die vriend van haar beetje kerel is en jouw ff goed in elkaar rost, zodat je weet hoe een echte heer zich moet gedragen ipv met geld een relatie stuk te maken en een vriendinnetje te kopen.
quote:-edit-
Op donderdag 19 december 2002 11:56 schreef GWD het volgende:[..]
Hehe, dan moet ie inderdaad een verdomd grote kerel zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Silicium op 19-12-2002 11:58]
quote:Hmmm, kijk ik wil best geld voor d'r uitgeven .. maar uiteraard niet met de intentie mezelf NOG meer tegen te werken door ze fijn NOG closer te maken, en zeker niet van MIJN geld
Op donderdag 19 december 2002 11:55 schreef DarkElf het volgende:[..]
nou je hoeft hem niet te vereren maar dat zou een goeie actie zijn
Ik walg van dit soort stoere kutgedrag. Bemoei je er niet mee. Als je zo sneu bent dat je vriendinnen moet kopen, kan je beter naar de hoeren gaan.
quote:Want jij denkt dat ze achterlijk is?! Kom nou, als je drie uur per dag met der lult weet ze heus wel dat je (bijna) alles voor der zal doen...
Op donderdag 19 december 2002 11:54 schreef GWD het volgende:[..]
Haha ze weet nog niet dat ik dat wil doen
, en daarbij weet ze ook niet dat ik er geld voor heb
[pissed off mode]
En damn!! Wat ben jij vol vanjezelf!
[/pised off mode]
quote:Nee maar ook niet klein en schriel
Op donderdag 19 december 2002 11:57 schreef Silicium het volgende:[..]
Je was geen patser zei je?
quote:Een klein patsertje dus
Op donderdag 19 december 2002 11:58 schreef GWD het volgende:[..]
Nee maar ook niet klein en schriel
quote:
Op donderdag 19 december 2002 11:59 schreef Silicium het volgende:[..]
Een klein patsertje plassertje dus
quote:Waarom zeggen jullie steeds dat ik haar probeer te kopen da's toch gewoon onzin. denk je nou echt dat ik iemand die ik een tijd ken zich opeens helemaal opmij stort omdat ik haar een dagje meeneem naar de VS???????
Op donderdag 19 december 2002 11:58 schreef dagizmo het volgende:
Ik vermoed dat alleen je ego groter is dan de gemiddelde man. Maar ik zou zeggen probeer het eens bij mij.
Ik walg van dit soort stoere kutgedrag. Bemoei je er niet mee. Als je zo sneu bent dat je vriendinnen moet kopen, kan je beter naar de hoeren gaan.
quote:Straks maak je hem bang met je sig.
Op donderdag 19 december 2002 12:00 schreef dagizmo het volgende:
Nu ik je ondertitel lees weet ik al genoeg. Als je dit bij mijn vriendin had geprobeerd had je dit niet eens meer kunnen posten.
quote:Je zegt toch zelf dat je haar voor je wilt winnen. Nou je wint haar hart niet, want je koopt het op deze manier.
Op donderdag 19 december 2002 12:01 schreef GWD het volgende:[..]
Waarom zeggen jullie steeds dat ik haar probeer te kopen da's toch gewoon onzin. denk je nou echt dat ik iemand die ik een tijd ken zich opeens helemaal opmij stort omdat ik haar een dagje meeneem naar de VS???????
quote:Maar bij een gewone vriendin zou je dit niet doen volgens mij, je doet dit omdat je verliefd op haar wordt en hoopt dat ze voor jou kiest oa door haar die reis aan te bieden. Dus je doet het toch een beetje om haar om te kopen.
Waarom zeggen jullie steeds dat ik haar probeer te kopen da's toch gewoon onzin. denk je nou echt dat ik iemand die ik een tijd ken zich opeens helemaal opmij stort omdat ik haar een dagje meeneem naar de VS???????
quote:
Op donderdag 19 december 2002 12:02 schreef Silicium het volgende:[..]
Straks maak je hem bang met je sig.
quote:Dat is wel waar je iedere nacht over droomt
quote:hehe, dat valt wel mee
Op donderdag 19 december 2002 12:03 schreef Silicium het volgende:[..]
Dat is wel waar je iedere nacht over droomt
quote:Dan word je haar tweede keus. Als ze iets beters vindt neemt ze dat wel.
Op donderdag 19 december 2002 12:06 schreef GWD het volgende:[..]
hehe, dat valt wel mee
en daarbij gaat die relatie toch uit binnenkort, en krijg ik haar dan toch wel. daar zal dit dagje winkelen echt niks aan veranderen hoor, het zal er niet sneller en niet trager door gaan.
En nee, dat zou me niet verbazen...
quote:Inderdaad. Ze weet dat je haar leuk vindt en ze blijft bij haar vriend. Ze vindt jou dus niet leuk genoeg om het gelijk met hem uit te maken. Dus is ze niet verliefd op je.
Op donderdag 19 december 2002 12:08 schreef Silicium het volgende:[..]
Dan word je haar tweede keus.
En dan kan ja aan de stoelpoten van haar relatien blijven zagen, maar feit blijft dat jij dus niet haar eerste keus bent.
quote:Dit meisje kan de halve stad krijgen kommop,
Dan word je haar tweede keus. Als ze iets beters vindt neemt ze dat wel.
En nee, dat zou me niet verbazen...
Ik kwam alleen iets te laat met mijn liefdes verklaring .. toen had ze al 2 maanden iets met hem
quote:Zou jij niet naar New York willen..?? Ik ken iemand die nog twee tickets over heeft
Op donderdag 19 december 2002 12:11 schreef Partygurl het volgende:
Zou jij het leuk vinden als jou vriendin zo`n kado van een vriend zou kregen? Dan valt jou kado namelijk helemaal in het water en dus ben je er niet blij mee...
quote:Maar ze is ZIJN vriendin. Als ze je echt zo leuk had gevonden als jij denkt had ze het gelijk met hem uitgemaakt toen jij vertelde dat jij haar ook leuk vond. Je bent gewoon tweede keus, face it.
Op donderdag 19 december 2002 12:12 schreef GWD het volgende:[..]
Dit meisje kan de halve stad krijgen kommop,
ze gaat met MIJ vreemd
ze komt altijd naar MIJ toe als ik ergens uitga
rent bij al haar vrienden enz. weg naar MIJ toe zodra ik binnen kom
stuur MIJ meer SMSjes en belt MIJ vaker dan haar eigen vriend
gaat meer met MIJ om.Ik kwam alleen iets te laat met mijn liefdes verklaring .. toen had ze al 2 maanden iets met hem
quote:tssssssss, net alsof jij mij kent, waarom zou ik zoveel vrouwen hebben omdat ik me normaal gedraag als een zelf ingenomen patsertje ????
Op donderdag 19 december 2002 12:10 schreef DarkElf het volgende:[..]
Gatverdamme wat een arrogant zelfingenomen walgelijk patsertje ben je!
Hoop dat dat meisje je ware aard leert kennen voor ze het uitmaakt met haar vriend en jou misschien wel wil hebben
quote:en zo isdat, ik vroeg namelijk niet of ze het eens zijn met mijn manier van aanpak, maar wat ze van mijn kado zouden vinden
Op donderdag 19 december 2002 12:15 schreef Ripley het volgende:
Mensen, geen gescheld en gekots graag. Ik ben het ook niet eens met de topicstarter, maar je kunt het ook normaal zeggen.
quote:sowwy
Op donderdag 19 december 2002 12:15 schreef Ripley het volgende:
Mensen, geen gescheld en gekots graag. Ik ben het ook niet eens met de topicstarter, maar je kunt het ook normaal zeggen.
quote:Dat is toch al gebeurd? Hij heeft gezegd dat ie haar leuk vind, zij heeft niet gehapt. En nu wil hij haar een reis naar NY geven om indruk te maken en hoopt dat ze alsnog haar vriend verlaat.
Op donderdag 19 december 2002 12:21 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou het gewoon geven, als jij je geld daar aan wilt uitgeven.
Het is nog altijd HAAR keus om met jou mee te gaan, daar staat die vriend los van. En je mag dus blijkbaar geen poging meer bij een meisje wagen aangezien er een labeltje op zit. Sorry hoor, maar dat mag wel, alleen moet zij bepalen wat ze ermee doet...
quote:ja..
Op donderdag 19 december 2002 09:55 schreef GWD het volgende:[..]
ja maar london is toch nie bijzonder ... vinnik een beetje een cheap ass reisje dan eigenlijk ....
Je zult ook vast wel een Porsche hebben, en een paard om te poloeën enzo...
Misschien is London voor anderen wel een wereldreis. Of vlissingen zelfs.
Het liefst zou ik met een meissie dat mn hart heeft gestolen, rondlopen over de heide en een liedje zingen.
Dat was meer de reactie die ik had verwacht
quote:Ja, maar dit is dus een gewone vriendin. Niet iemand die weet dat je meer van haar verwacht en een vriend heeft. Totaal niet te vergelijken.
Op donderdag 19 december 2002 12:26 schreef GWD het volgende:
ik quote hier een MSN gesprek met een andere vriendin....
--------------
][- She broke my heart I want to be sedated .... All I wanted was to see her naked !! -][- The Perfect Date Gevonden -][ zegt:
stel jij bent jarig en zou een dagje shoppen in new york kado krijgen .. wat zou je daarvan vinden?
what do u do when u know something's bad 4 you but u still can't let go? zegt:
supergaaf
met jou? of zonder
][- She broke my heart I want to be sedated .... All I wanted was to see her naked !! -][- The Perfect Date Gevonden -][ zegt:
met duh
nog gaver
hoezo zou iemand dat niet leuk vinden ??? Shoppen is de hobby van elk organisme met 2 x chromosomen (ook van sommige met n Y maar die zijn vaak gay) en in New York is t helemaal super!!!
--------------Dat was meer de reactie die ik had verwacht
quote:Euh, ze heeft wel een vriend en ik heb andere dingen met haar gedaan dan gewoon vriendjes zijn ... als je begrijpt wat ik bedoel
Op donderdag 19 december 2002 12:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, maar dit is dus een gewone vriendin. Niet iemand die weet dat je meer van haar verwacht en een vriend heeft. Totaal niet te vergelijken.
quote:oh ne ik mocht alleen vriendelijk reageren
Op donderdag 19 december 2002 12:28 schreef GWD het volgende:[..]
Euh, ze heeft wel een vriend en ik heb andere dingen met haar gedaan dan gewoon vriendjes zijn ... als je begrijpt wat ik bedoel
Laat maar
quote:Jij denkt dat elk figuur op fok zou toehappen?
Op donderdag 19 december 2002 12:26 schreef GWD het volgende:-knip-
Dat was meer de reactie die ik had verwacht
Hoe denk je dat ze zal reageren?
quote:Jij wilt toch alleen maar horen dat het een goed idee is zo te zien. Ik vind het een bar slecht idee: ze weet wat je voor haar voelt en is toch bij haar vriend. Als ze je echt leuk had gevonden had ze nu al voor jou gekozen. Als ze door zo'n reisje voor jou kiest verandert het er niks aan dat ze jou in eerste instantie niet leuk genoeg vond om voor te kiezen. En jou achterliggende gedachte is toch dat je haar wilt krijgen.
Op donderdag 19 december 2002 12:28 schreef GWD het volgende:[..]
Euh, ze heeft wel een vriend en ik heb andere dingen met haar gedaan dan gewoon vriendjes zijn ... als je begrijpt wat ik bedoel
quote:geen idee eigenlijk ....
Op donderdag 19 december 2002 12:29 schreef Silicium het volgende:[..]
Jij denkt dat elk figuur op fok zou toehappen?
Hoe denk je dat ze zal reageren?
quote:Maar je kent haar toch zo goed?
Op donderdag 19 december 2002 12:31 schreef GWD het volgende:[..]
geen idee eigenlijk ....
Schijt aan die fucking vriend van der. Jij wil er toch en met die vriend heb je niks te maken
Alleen New York tja, Milaan lijkt me beter om te gaan winkelen alleen is zo dichtbij he!
Dus doe dan toch maar New York man!
Goede keuze!
De nieuwe kledinglijn van Gucci zal er ook wel liggen denk ik
quote:*proest*
Op donderdag 19 december 2002 12:39 schreef Xienator het volgende:
Ik vind dat je een goede keuze maakt GWDSchijt aan die fucking vriend van der. Jij wil er toch en met die vriend heb je niks te maken
Alleen New York tja, Milaan lijkt me beter om te gaan winkelen alleen is zo dichtbij he!
Goede keuze!
quote:"Kijk lieverd, heb ik allemaal van Timmy gekregen."
Op donderdag 19 december 2002 12:39 schreef Xienator het volgende:
Ik vind dat je een goede keuze maakt GWDSchijt aan die fucking vriend van der. Jij wil er toch en met die vriend heb je niks te maken
Goede keuze!
quote:Nou, zo'n opmerking komt aardig in de richting van de definitie van 'patser' (zonder -tje)
Op donderdag 19 december 2002 12:14 schreef GWD het volgende:[..]
tssssssss, net alsof jij mij kent, waarom zou ik zoveel vrouwen hebben omdat ik me normaal gedraag als een zelf ingenomen patsertje ????
\_________/ <-- Teiltje
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-12-2002 12:58]
quote:-edit: hou nou eens op met dat geflame mensen en zeg iets gefundeerds.-
Op donderdag 19 december 2002 12:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nou, zo'n opmerking komt aardig in de richting van de definitie van 'patser' (zonder -tje)
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-12-2002 12:58]
quote:Je kunt ook proberen alles in negatieve zin op te vatten ... maarja je doet maar ik zal er nie minder om slapen
Op donderdag 19 december 2002 12:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nou, zo'n opmerking komt aardig in de richting van de definitie van 'patser' (zonder -tje)
\_________/ <-- Teiltje
quote:Leg eens uit hoe we het dan wel moeten opvatten.
Op donderdag 19 december 2002 12:59 schreef GWD het volgende:[..]
Je kunt ook proberen alles in negatieve zin op te vatten ... maarja je doet maar ik zal er nie minder om slapen
quote:Als een vriendelijk, sociaal aardig, gul gebaar om een meisje haar dromen om naar amerika te gaan waar te maken misschien????
Op donderdag 19 december 2002 13:02 schreef Silicium het volgende:[..]
Leg eens uit hoe we het dan wel moeten opvatten.
quote:Nee, want je doet het met een bijgedachte, zoals jezelf toegeeft. Dus zo vriendelijk, sociaal en gul is het niet.
Op donderdag 19 december 2002 13:36 schreef GWD het volgende:[..]
Als een vriendelijk, sociaal aardig, gul gebaar om een meisje haar dromen om naar amerika te gaan waar te maken misschien????
quote:Jawel ... alleen ik beleef er zelf ook nog wat plezier aan
Op donderdag 19 december 2002 13:37 schreef Ripley het volgende:[..]
Nee, want je doet het met een bijgedachte, zoals jezelf toegeeft. Dus zo vriendelijk, sociaal en gul is het niet.
quote:Je wilt als een soort suikeroompje overkomen?
Op donderdag 19 december 2002 13:41 schreef GWD het volgende:[..]
Jawel ... alleen ik beleef er zelf ook nog wat plezier aan
.
en daarbij is het toch lache als zo'n meisje tegen haar kinderen nog over je praat. ik had vroeger iemand en die vloog voor mijn verjaardag even eeen dagje met me naar new york toe ... da's ook al lache
quote:Zo te zien ga je er van uit dat een eventuele relatie met haar niet erg duurzaam zal zijn
.
en daarbij is het toch lache als zo'n meisje tegen haar kinderen nog over je praat. ik had vroeger iemand en die vloog voor mijn verjaardag even eeen dagje met me naar new york toe ... da's ook al lache
quote:Als ze je echt leuk had gevonden was ze nu al bij je geweest. Dus reken er niet op dat dit helpt. En mijn motto is: behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wiilt worden. Dus doe die vriend niet aan wat je zelf ook niet geflikt wilt worden.
.
quote:Nee ik ga er niet vanuit dat ik bij haar heel mijn leven zal blijven, ik bedoel hoe groot is de kans dat dit gelijk mijn ware liefde is. best klein opzich ... kan misschien een slechte instelling zijn, maar het is wel reeel, ik kijk altijd hoe lang het leuk is, en is de lol + liefde eraf ... sja, dan moeten we verder gaan ... niet dan?
Op donderdag 19 december 2002 13:44 schreef paricos het volgende:[..]
Zo te zien ga je er van uit dat een eventuele relatie met haar niet erg duurzaam zal zijn
quote:Eerder zei je dat dit de eerste keer is dat je verliefd bent. Niet verliefd genoeg om te denken dat zij de ware voor je is?
Op donderdag 19 december 2002 13:47 schreef GWD het volgende:[..]
Nee ik ga er niet vanuit dat ik bij haar heel mijn leven zal blijven, ik bedoel hoe groot is de kans dat dit gelijk mijn ware liefde is. best klein opzich ... kan misschien een slechte instelling zijn, maar het is wel reeel, ik kijk altijd hoe lang het leuk is, en is de lol + liefde eraf ... sja, dan moeten we verder gaan ... niet dan?
quote:rationeel gezien zal die kans mss niet erg groot zijn, maar imho is er alleen sprake van een relatie als er ook sprake is van een (toekomst)perspectief.
Op donderdag 19 december 2002 13:47 schreef GWD het volgende:[..]
Nee ik ga er niet vanuit dat ik bij haar heel mijn leven zal blijven, ik bedoel hoe groot is de kans dat dit gelijk mijn ware liefde is. best klein opzich ... kan misschien een slechte instelling zijn, maar het is wel reeel, ik kijk altijd hoe lang het leuk is, en is de lol + liefde eraf ... sja, dan moeten we verder gaan ... niet dan?
quote:Yup, daar heb je gelijk in ... hoe ongelofelijk frustrerend het ook kan zijn, ik zou ook niet blij zijn als mijn vriendin zo weggekaapt werd, en zelfs zonder dat ze mij erdoor verliet ... het gevoel om met iemand waarmee ze al een keer is vreemdgegaan in amerika te zitten zal inderdaad niet helemaal fijn voelen nee .....
Op donderdag 19 december 2002 13:45 schreef Ripley het volgende:[..]
Als ze je echt leuk had gevonden was ze nu al bij je geweest. Dus reken er niet op dat dit helpt. En mijn motto is: behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wiilt worden. Dus doe die vriend niet aan wat je zelf ook niet geflikt wilt worden.
quote:Sorry hoor, maar de ware liefde is heus niet de eerste waarop ik verliefd wordt, de kans dat dat gebeurd lijkt me wel heel erg klein, ik vind haar leuk enz. maar waarschijnlijk zijn er toch dingen die we van elkaar niet mogen, nouja dat weet je dan voor de volgende, ik denk dat je pas na een paar van zulke relaties echt weet wat je wilt ... voor het zelfde geld is ze het wel, ik zeg alleen dat ik er niet vanuit ga
Op donderdag 19 december 2002 13:49 schreef Silicium het volgende:[..]
Eerder zei je dat dit de eerste keer is dat je verliefd bent. Niet verliefd genoeg om te denken dat zij de ware voor je is?
quote:Ben je niet gewoon te rationeel om een emotionele band met iemand aan te gaan?
Op donderdag 19 december 2002 13:56 schreef GWD het volgende:[..]
Sorry hoor, maar de ware liefde is heus niet de eerste waarop ik verliefd wordt, de kans dat dat gebeurd lijkt me wel heel erg klein, ik vind haar leuk enz. maar waarschijnlijk zijn er toch dingen die we van elkaar niet mogen, nouja dat weet je dan voor de volgende, ik denk dat je pas na een paar van zulke relaties echt weet wat je wilt ... voor het zelfde geld is ze het wel, ik zeg alleen dat ik er niet vanuit ga
quote:Absoluut niet, alleen ik kan me slecht binden of ik meot me echt 100% bij iemand voelen, dat heb ik nu, alleen zodra ik echte slechte punten tegen ga komen gaat het vaak mis ....
Op donderdag 19 december 2002 14:13 schreef Silicium het volgende:[..]
Ben je niet gewoon te rationeel om een emotionele band met iemand aan te gaan?
Daarbij moet ik dus zeggen, ik heb de beste "relatie" met een vrouw ooit gehad op vakantie, geen sex niet gezoend geen van beide, wel alles samen gedaan incl samen douche en slapen enz. geweldig meid briljante 2 weken met haar gehad (ze zag er super goed uit en we waren allebei vrijgezel ). Zo voel ik me een beetje bij haar alleen dan met de sexuele behoeftes erbij
Als jij niet bevriend bent met haar vriend vind ik het niet jou zaak om rekening met hem te houden. Mocht ze door je gevlijdt zijn en met je mee willen gaan zegt dat meer iets over haar relatie! Het is haar verantwoordelijkheid en haar keuze. Je hebt mijn zege en ik heb maar een advies... als je ECHT gek op d'r bent, ga er dan maar gewoon voor (uiteraard als ze dat zelf ook wenst)
Iedereen weet dat vrouwen wel van een uitstapje houden... en zo'n dagje in NewYork is natuurlijk helemaal geweldig !
En nee, hij is niet verplicht om rekening te houden met haar vriend, maar dit heeft gewoon wel iets heel achterbaks. Als je iemand leuk vindt die al een relatie heeft en diegene kiest gewoon voor jou omdat jij leuker bent, dat kan gebeuren. Maar om nou dit soort maniertjes in de strijd te gooien...nee, ik vind het niks.
Ik hoop dat als je het doet, dat zij gewoon het lef heeft om het te weigeren als ze het niet helemaal honderd procent echt zelf wil en dan hoop ik ook dat jij je als een vent gedraagt en haar weigering accepteert. Want ik vind het nogmaals gewoon de ene persoon onder druk proberen te zetten en de andere persoon af proberen te troeven. Niet bepaald fair, lijkt mij.
quote:Ik mag jouw
Op donderdag 19 december 2002 14:31 schreef -ROMP- het volgende:
Ik ben geen vrouw maar ik wil hier toch wel ff iets over kwijt.Als jij niet bevriend bent met haar vriend vind ik het niet jou zaak om rekening met hem te houden. Mocht ze door je gevlijdt zijn en met je mee willen gaan zegt dat meer iets over haar relatie! Het is haar verantwoordelijkheid en haar keuze. Je hebt mijn zege en ik heb maar een advies... als je ECHT gek op d'r bent, ga er dan maar gewoon voor (uiteraard als ze dat zelf ook wenst)
Iedereen weet dat vrouwen wel van een uitstapje houden... en zo'n dagje in NewYork is natuurlijk helemaal geweldig !
quote:Tuurlijk...ze zegt wat je horen wil. Volgens mij heb je allang besloten dat je het toch wel doet, maar nogmaals, ik hoop dat zij zich gewoon vrij voelt om het te weigeren als ze er zelf niet achterstaat.
Op donderdag 19 december 2002 14:34 schreef GWD het volgende:Ik mag jou
quote:Ik doe het niet ... ik ga met een andere vriendin van mij ... dan vertel ik dat haar later, en dan kijk ik wel of ze zegt dat had ik ook wel gewild
Op donderdag 19 december 2002 14:35 schreef Angeles het volgende:[..]
Tuurlijk...ze zegt wat je horen wil. Volgens mij heb je allang besloten dat je het toch wel doet, maar nogmaals, ik hoop dat zij zich gewoon vrij voelt om het te weigeren als ze er zelf niet achterstaat.
quote:Helemaal mee eens. Het is haar keuze en verantwoordelijkheid.
Op donderdag 19 december 2002 14:31 schreef -ROMP- het volgende:
Als jij niet bevriend bent met haar vriend vind ik het niet jou zaak om rekening met hem te houden. Mocht ze door je gevlijdt zijn en met je mee willen gaan zegt dat meer iets over haar relatie! Het is haar verantwoordelijkheid en haar keuze.
In hoeverre is het moreel aanvaarbaar om net zolang 'nee' uit mensen te trekken in de hoop dat er ergens tussendoor een keer 'ja' uitkomt?
quote:De gestapo deed niet anders
Op donderdag 19 december 2002 14:43 schreef Litpho het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Het is haar keuze en verantwoordelijkheid.
Aan de andere kant heeft ze hem eigenlijk al 'nee' als antwoord laten weten.In hoeverre is het moreel aanvaarbaar om net zolang 'nee' uit mensen te trekken in de hoop dat er ergens tussendoor een keer 'ja' uitkomt?
Maar goed, ik hoop dat het leuk wordt, het lijkt me aan de ene kant wel vermoeiend en duur, aan de andere kant ben je voor zo'n shoppingdag naar Londen zowat even lang onderweg, want het vliegtuig gaat natuurlijk wel sneller dan bus naar Calais - boot naar Dover - bus naar Londen. Maar ik was vaak wel helemaal gaar na zo'n reis en in Londen ook wel te moe om echt lekker te winkelen. Maar ja, in een vliegtuig kun je misschien wel lekkerder slapen.
In elk geval veel plezier met die andere vriendin van je en aan die eerste vriendin zou ik gewoon een vriendschappelijk cadeautje geven. Ik denk dat ze dat het allermeeste op prijs stelt. Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn. Je kunt iemand ook al blij maken met een mooi boek. Dat is in deze situatie ook wat gepaster en hoewel ik ook niet zo ben voor stoken in een relatie - ik denk ook dat het gunstiger is voor jouw positie. Dat andere is misschien net iets te opdringerig. Ik denk dat een meisje in haar situatie vrijgelaten wil worden in haar keuze en niet gepusht wil worden op welke manier dan ook.
quote:Ik twijfel alleen af en toe of ze eigenlijk wel weet wat ze wil, de ene keer vind ze haar vriend helemaal geweldig en dan de volgende dag komt ze bij mij aan dat het zo'n eikel is ... en ze hebben vaker ruzie dan dat ze (1x in de week ofzo bij elkaar zijn). Daarbij vind ze uitgaan met mij veel leuker, als ik en hij erzijn, komt ze altijd naar mij toe sleept mij overal heen komt met mij dansen enz. dus ik snap haar niet helemaal, volgens mij is ze gewoon bang om hem te dumpen ... misschien ook omdat zijn broer net zelfmoord heeft gepleegd en hij het dus een beetje moeilijk heeft.
Op donderdag 19 december 2002 14:46 schreef Angeles het volgende:
Hmm ja, maar dat zegt nog niet alles natuurlijk. Horen over New York en denken: dat zou ik ook wel willen, en daadwerkelijk zo'n cadeau aangeboden krijgen met alle indirecte consequenties van dien zijn wel twee heel verschillende dingen. Waarschijnlijk denkt ze als ze over dat tripje hoort alleen: oh, New York, gaaf, daar wil ik ook heen. Praktische bezwaren spelen dan niet echt een rol.Maar goed, ik hoop dat het leuk wordt, het lijkt me aan de ene kant wel vermoeiend en duur, aan de andere kant ben je voor zo'n shoppingdag naar Londen zowat even lang onderweg, want het vliegtuig gaat natuurlijk wel sneller dan bus naar Calais - boot naar Dover - bus naar Londen. Maar ik was vaak wel helemaal gaar na zo'n reis en in Londen ook wel te moe om echt lekker te winkelen. Maar ja, in een vliegtuig kun je misschien wel lekkerder slapen.
In elk geval veel plezier met die andere vriendin van je en aan die eerste vriendin zou ik gewoon een vriendschappelijk cadeautje geven. Ik denk dat ze dat het allermeeste op prijs stelt. Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn. Je kunt iemand ook al blij maken met een mooi boek. Dat is in deze situatie ook wat gepaster en hoewel ik ook niet zo ben voor stoken in een relatie - ik denk ook dat het gunstiger is voor jouw positie. Dat andere is misschien net iets te opdringerig. Ik denk dat een meisje in haar situatie vrijgelaten wil worden in haar keuze en niet gepusht wil worden op welke manier dan ook.
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er zo vreselijk kortzichtig over gedaan wordt. Als geld geen echte kwestie is (en voor sommige mensen is dat nou eenmaal zo) dan is het gewoon een leuk idee om naar de andere kant van de wereld te gaan om daar te gaan shoppen. Omdat ze die kans nooit gehad heeft of nooit gekregen heeft. Geen punt.
Als haar vriend zich afgetroefd voelt dan heeft ie sowieso een verkeerd beeld van wat belangrijk is en verkeert hij kennelijk in de veronderstelling dat zijn vriendin te koop zou zijn. Als mijn vriendin door een vriend iets aangeboden zou worden wat ik niet zou kunnen of willen bieden dan zou ik dat meer dan inorde vinden. Als ik bang zou zijn haar kwijt te raken omdat ik het niet aan kan bieden, dan is er geen gezonde basis voor de relatie.
Maar okay, je hebt de schijn tegen, jammer. Wel lekker orgineel.
quote:Hahaha, dat was alles wat ik wilde weten of het origineel was
Op donderdag 19 december 2002 15:00 schreef thoth het volgende:
Voor wat het waard is (aangezien de beslissing reeds genomen is): leuk plan. Natuurlijk heb je alle schijn tegen maar dat valt te verwachten in deze materialistische maatschappij.Wat ik een beetje vreemd vind is dat er zo vreselijk kortzichtig over gedaan wordt. Als geld geen echte kwestie is (en voor sommige mensen is dat nou eenmaal zo) dan is het gewoon een leuk idee om naar de andere kant van de wereld te gaan om daar te gaan shoppen. Omdat ze die kans nooit gehad heeft of nooit gekregen heeft. Geen punt.
Als haar vriend zich afgetroefd voelt dan heeft ie sowieso een verkeerd beeld van wat belangrijk is en verkeert hij kennelijk in de veronderstelling dat zijn vriendin te koop zou zijn. Als mijn vriendin door een vriend iets aangeboden zou worden wat ik niet zou kunnen of willen bieden dan zou ik dat meer dan inorde vinden. Als ik bang zou zijn haar kwijt te raken omdat ik het niet aan kan bieden, dan is er geen gezonde basis voor de relatie.
Maar okay, je hebt de schijn tegen, jammer. Wel lekker orgineel.
quote:Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, dat je dat heel irritant vindt. Jij krijgt een heel raar beeld van die vriend op die manier. Mijn vader heeft me vroeger toen ik nog een jaar of vijftien was altijd verteld: als je een relatie hebt en je hebt ruzie, ga dan niet bij iedereen lopen klagen, want na een dag is het voor jou weer helemaal koek en ei, maar de rest heeft dan opeens een heel ander beeld van jouw vriend (iemand in onze omgeving deed dat vaak, ontzettend haar gal spuwen over haar vriend en een dag later mocht niemand meer iets verkeerds over hem zeggen).
Op donderdag 19 december 2002 14:57 schreef GWD het volgende:Ik twijfel alleen af en toe of ze eigenlijk wel weet wat ze wil, de ene keer vind ze haar vriend helemaal geweldig en dan de volgende dag komt ze bij mij aan dat het zo'n eikel is ... en ze hebben vaker ruzie dan dat ze (1x in de week ofzo bij elkaar zijn). Daarbij vind ze uitgaan met mij veel leuker, als ik en hij erzijn, komt ze altijd naar mij toe sleept mij overal heen komt met mij dansen enz. dus ik snap haar niet helemaal, volgens mij is ze gewoon bang om hem te dumpen ... misschien ook omdat zijn broer net zelfmoord heeft gepleegd en hij het dus een beetje moeilijk heeft.
En als jij ook nog eens verliefd op haar bent en zij weet dat ook dan snap ik helemaal niet dat ze uitgerekend jou uitkiest om haar relatieperikelen mee te bespreken. Vind ik ook niet zo slim van haar, moet ik heel eerlijk zeggen. Jij staat daar toch op een bepaalde manier tegenover.
Misschien heeft ze dat zelf allemaal niet door, dat weet ik natuurlijk niet. Maar dan nog zou ik eerder duidelijkheid aan haar vragen dan het met zo'n reis op te lossen. Als ze met je meegaat dan heb je ook totaal geen idee wat haar motieven daarvoor zijn. Kennelijk staat ze niet bij alles zo stil, ook niet wat ze aanricht door steeds met jou over haar vriend te praten, dus misschien ook niet wat voor verwachtingen ze bij jou opwekt door die reis aan te pakken.
Als ik stappen zou ondernemen in jouw geval dan zou ik het doen op een manier waarop je niet nog meer tweeslachtige informatie te verwerken krijgt. Dus gewoon met haar praten. En als ze zo heen en weer blijft slingeren tussen jou en haar vriend kun je misschien beter even tijdelijk wat afstand nemen. Je mag haar best vragen om naar iemand anders te gaan met haar problemen over haar vriend als het jou kwetst. Want het kan een maand duren voor ze het uitmaakt met hem, maar ook drie jaar of tien jaar. Nogmaals, misschien staat ze er helemaal niet bij stil en vindt ze het gewoon wel makkelijk zo, iemand die haar opvangt als ze ruzie met hem heeft en die sowieso haar kant kiest én haar vriend er nog eens bij.
Dus ik zou oppassen als ik jou was. Ik begrijp jouw kant ook wel een beetje, hoor. Maar ik weet niet of je hier ver mee komt, want nogmaals, of het valt niet in goede aarde, of wel, maar dan weet je misschien nog totaal niet waar je aan toe bent.
quote:Ik denk dat ik het maar als volgt ga doen,
Op donderdag 19 december 2002 15:04 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, dat je dat heel irritant vindt. Jij krijgt een heel raar beeld van die vriend op die manier. Mijn vader heeft me vroeger toen ik nog een jaar of vijftien was altijd verteld: als je een relatie hebt en je hebt ruzie, ga dan niet bij iedereen lopen klagen, want na een dag is het voor jou weer helemaal koek en ei, maar de rest heeft dan opeens een heel ander beeld van jouw vriend (iemand in onze omgeving deed dat vaak, ontzettend haar gal spuwen over haar vriend en een dag later mocht niemand meer iets verkeerds over hem zeggen).
En als jij ook nog eens verliefd op haar bent en zij weet dat ook dan snap ik helemaal niet dat ze uitgerekend jou uitkiest om haar relatieperikelen mee te bespreken. Vind ik ook niet zo slim van haar, moet ik heel eerlijk zeggen. Jij staat daar toch op een bepaalde manier tegenover.
Misschien heeft ze dat zelf allemaal niet door, dat weet ik natuurlijk niet. Maar dan nog zou ik eerder duidelijkheid aan haar vragen dan het met zo'n reis op te lossen. Als ze met je meegaat dan heb je ook totaal geen idee wat haar motieven daarvoor zijn. Kennelijk staat ze niet bij alles zo stil, ook niet wat ze aanricht door steeds met jou over haar vriend te praten, dus misschien ook niet wat voor verwachtingen ze bij jou opwekt door die reis aan te pakken.
Als ik stappen zou ondernemen in jouw geval dan zou ik het doen op een manier waarop je niet nog meer tweeslachtige informatie te verwerken krijgt. Dus gewoon met haar praten. En als ze zo heen en weer blijft slingeren tussen jou en haar vriend kun je misschien beter even tijdelijk wat afstand nemen. Je mag haar best vragen om naar iemand anders te gaan met haar problemen over haar vriend als het jou kwetst. Want het kan een maand duren voor ze het uitmaakt met hem, maar ook drie jaar of tien jaar. Nogmaals, misschien staat ze er helemaal niet bij stil en vindt ze het gewoon wel makkelijk zo, iemand die haar opvangt als ze ruzie met hem heeft en die sowieso haar kant kiest én haar vriend er nog eens bij.
Dus ik zou oppassen als ik jou was. Ik begrijp jouw kant ook wel een beetje, hoor. Maar ik weet niet of je hier ver mee komt, want nogmaals, of het valt niet in goede aarde, of wel, maar dan weet je misschien nog totaal niet waar je aan toe bent.
quote:Veel succes dan maar.
Op donderdag 19 december 2002 15:10 schreef GWD het volgende:
Ik denk dat ik het maar als volgt ga doen,
ik ga haar vragen wat ze nou eigenlijk wil, en dat als het nooit wat tussen ons zal worden, dat ze dn gewoon ene paar weken afstand kan nemen zodat ik even iemand anders kan vinden en haar uit mijn hoofd kan zetten, daarna kan ze gewoon weer terug komen, want ik wordt inderdaad een beetje simpel van dat gedoe van haar. Haar vriendinnen vragen mij zelfs wat er nou precies is tussen ons, en alles wat ik kan zeggen is ik weet het niet. Ze zeggen dat zij de hele dag over mij praat en als ze vragen wat er nou eignelijk tussen ons is dat ze dan geen antwoord geeft. het zou dus ook kunnen dat ze het zelf nog niet helemaal weet wat er nou eigenlijk is, daarom moet ik hier nu gewoon duidelijk over zijn denk ik en dan .... is het up to her to deside
quote:Lijkt me een goed plan. Veel succes.
Op donderdag 19 december 2002 15:10 schreef GWD het volgende:
Ik denk dat ik het maar als volgt ga doen,
[..]
en dan .... is het up to her to deside
Die vriend ken gewoon de tering krijgen!
Je leeft voor jezelf, schijt aan die sukkel
Als hij het al zover laat komen is het toch een loser!
En die ken je dan gemakkelijk hebben als het op een partijtje knokken aan komt
quote:Jonge loop me nou niet op te naaien
Op donderdag 19 december 2002 15:14 schreef Xienator het volgende:
Vraag die dame nu gewoon mee en huur 1 kamer met een 2 - persoonsbed en geef haar de nacht van der leven!Die vriend ken gewoon de tering krijgen!
quote:Relnicht
Op donderdag 19 december 2002 15:14 schreef Xienator het volgende:
Vraag die dame nu gewoon mee en huur 1 kamer met een 2 - persoonsbed en geef haar de nacht van der leven!Die vriend ken gewoon de tering krijgen!
Het is maar een detail, maar ik moest er even aan denken.
quote:Ik heb het er net met haar over gehad, en zij vond New York helemaal geweldig. Ik moet alleen even wachten tot mijn arm weer heel is want die was door een klein sport ongelukje een beetje uit de kom geknalt met alle gevolgen van dien
Op donderdag 19 december 2002 15:20 schreef Angeles het volgende:
Oh ja, als het nou niks wordt en als je samen met die andere goede vriendin gaat dan zou ik lekker met haar samen een leuke bestemming kiezen, tenzij New York ook haar en jouw droombestemming is natuurlijk. Anders denk je alleen maar: New York, daar had ik met X naartoe gewild. Want die vriendin wil juist zo graag naar Amerika, misschien willen jij en die andere vriendin wel liever naar, weet ik veel, Rome of zo.Het is maar een detail, maar ik moest er even aan denken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-12-2002 15:42]
quote:tjonge
Op donderdag 19 december 2002 17:32 schreef GWD het volgende:
over toeval gesproken ... geweldig nieuws ... het is uit met haar vriend
moeten we je feliciteren nu?
quote:Yup het was niet mijn schuld, ik heb niks verkeerds gedaan, en hoef geen schuld gevoel te hebben ... in 1 woord .. geweldig
Op donderdag 19 december 2002 17:32 schreef DarkElf het volgende:[..]
tjonge
moeten we je feliciteren nu?
quote:Vissen
Op donderdag 19 december 2002 17:34 schreef Angeles het volgende:
En wat ga je nu doen?
quote:Dus toch gewoon wat je van plan was en een serieus gesprek voeren over wat ze nou eigenlijk van je wil? Misschien wel verstandig om daar even een paar weekjes mee te wachten. Moeilijk, maar wel beter.
Op donderdag 19 december 2002 17:35 schreef GWD het volgende:Vissen
quote:hoihoihoi, wanneer gaan we!
Op donderdag 19 december 2002 09:48 schreef GWD het volgende:
Ik denk dat ik nou het perfecte verjaardags kado voor een vriendin van mij heb gevonden. wat zouden de vrouwen hier ervan vinden om een dagje winkelen in new york samen met mij kado te krijgen. Is dit te overdreven, te patserig of zouden jullie het gewoon heel leuk vinden???- Edit -
Ik post hem hier omdat ik dit meisje toevallig toch ook wel errug leuk vind(ze heeft alleen een vriend beetje lastig dus nog
)
quote:Zodra mijn arm weer beter is ... euh volgende week vrijdag goed????
Op donderdag 19 december 2002 17:38 schreef Manono het volgende:[..]
hoihoihoi, wanneer gaan we!
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:40 schreef GWD het volgende:
Zodra mijn arm weer beter is ... euh volgende week vrijdag goed????
quote:Hehe, ja alleen ze wil niet
Op donderdag 19 december 2002 18:42 schreef Xienator het volgende:
GWD kerel je heb het goed gedaan hoorZoals iedere ECHTE kerel zoiets oplost
Klasse!
quote:Grappig, een paar topics terug, of tenminste een week of 2 geleden was er hier ook een topic over. En wat waren er toen toch veel fokkers die vonden dat dit wel kon.
Op donderdag 19 december 2002 09:59 schreef MrTorture het volgende:[..]
Stoken in relaties is zooo triest...
quote:Triest hoor, als het uit gaat tussen jullie 2 zal een nieuwe jongen vast hetzelfde zeggen. Veel geluk verder
Op donderdag 19 december 2002 17:34 schreef GWD het volgende:[..]
Yup het was niet mijn schuld, ik heb niks verkeerds gedaan, en hoef geen schuld gevoel te hebben ... in 1 woord .. geweldig
quote:En dan die kinderen: Oh, waarom ben je dan niet met hem getrouwd? Dan hadden we nu allemaal een scooter onder onze kont in plaats van een fiets..
.
quote:Oftewel hij koopt zijn vrienden en vriendinnen
Op vrijdag 20 december 2002 13:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En dan die kinderen: Oh, waarom ben je dan niet met hem getrouwd? Dan hadden we nu allemaal een scooter onder onze kont in plaats van een fiets..
quote:Dus zooo speciaal is ze toch weer niet dus. En zooo bijzonder is die cadeau ook weer niet dus.
Op vrijdag 20 december 2002 13:00 schreef GWD het volgende:[..]
Hehe, ja alleen ze wil niet
ze vind het overdreven, naja dan ga ik wel met een andere vriendin van mij
Veel succes verder met meisjes kopen.
quote:Dit is echt te sneu voor woorden...Wil je der nou of niet?! Zo ja, bedenk dan wat anders om der te krijgen, zo nee, waarom loop je dan zo verschirkelijk irri te doen dit hele topic lang?! Je bent waarschijnlijk dus niet zo geweldig als je zelf dacht...
Op vrijdag 20 december 2002 13:00 schreef GWD het volgende:[..]
Hehe, ja alleen ze wil niet
ze vind het overdreven, naja dan ga ik wel met een andere vriendin van mij
Je kunt altijd wel verwachten dat niemand in je relatie stookt, maar de verantwoordelijkheid voor een relatie ligt toch bij de twee mensen die 'm hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |