SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Streep had hem gepost en toen heb ik de OP bijgewerkt
idd.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar haags wou nog recenter dacht ik maar zal toch niks verandert zijn inderdaad.
En dat zonder teamwork.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags be like
PUNTJESSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Knappe man!quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haags be like
PUNTJESSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
ja bestwelquote:
beter?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja bestwel
al zijn mannen met donker haar nog beter
Ja, idd! De Spaanse en Italiaanse mannen. Om te kwijlenquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja bestwel
al zijn mannen met donker haar nog beter
o geen idee ken er geen eenquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:36 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, idd! De Spaanse en Italiaanse mannen. Om te kwijlen
Pedro en Valentinoquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o geen idee ken er geen eenmaar geloof je
Ik ken ze wel. Haha!quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o geen idee ken er geen eenmaar geloof je
Oh my god!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Die zijn vooral geïnteresseerd in andere mannen.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oh my god!sow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Oh my god!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ghehehehe. Als ze nu maar niet gay zijn
Selfiequote:Op dinsdag 14 november 2017 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Mannen met donker haar en blauwe ogen zijn de beste.
Dan ben ik gelijk een photoshop target.quote:
buikje?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:42 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind de vrouwen hierboven aantrekkelijker dan de mannen. Ik houd niet van dat gespierde. Beetje oetsiekoetsie ligt lekkerder.
Mag in DMquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben ik gelijk een photoshop target.
Ik zie het ookquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Love is in the air..
Nee, ik drukte gewoon op een toets zodat Srup geen punt kan scorenquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Je geeft haar een 7?
grote schandequote:Op dinsdag 14 november 2017 14:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, ik drukte gewoon op een toets zodat Srup geen punt kan scoren
Dan ben ik nog zelfs lekkerderquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:47 schreef scrupuleus het volgende:
voor de tepels van hexx
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, ik drukte gewoon op een toets zodat Srup geen punt kan scoren
Ik ben een slechte selfie maker.quote:
Geheimhoudingsplichtquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gezien, streep.
Link?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:46 schreef _--_ het volgende:
Dat topic over een barbiepop met hoofddoek is ronduit beschamend. Dat mensen hier een probleem van maken.
Smoesjesquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben een slechte selfie maker.![]()
Dat is gewoon pre-historischquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
deze is voor Sabine
Marlon Brando![]()
[ afbeelding ]
Nu nog lang haar.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
deze is voor Sabine
Marlon Brando![]()
[ afbeelding ]
Mijn tepels zijn niet hard gewordenquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maakt niet uit
hij was knap
o echtquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nu nog lang haar.
We hebben wel dezelfde naam aan onze zonen gegeven.
Dan moet je het raam even openzetten.quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn niet hard geworden
Nee, ik ben geen aandachtshoer. Ik ga geen vrouwen een foto van mezelf sturen via dm.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Mijn tepels zijn niet hard geworden
huh?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Waar word jij in ene wakker door?
Maar dat zou dan van de kou zijn ipv de hitte..quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan moet je het raam even openzetten.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar dat zou dan van de kou zijn ipv de hitte..
Ben je bang voor me geworden?quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:56 schreef _--_ het volgende:
Het kutte is als wanneer je iemands foto ziet dat je altijd die gene voor je ziet bij het posten. Dan heb ik de neiging om mn post formeler te maken.
Oeh! Hij kijkt wel erg sexy!quote:Op dinsdag 14 november 2017 14:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hexx ik hou je warm met mijn bontje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar nee. Alleen die eerste foto van borrel deed me ietsquote:Op dinsdag 14 november 2017 14:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Doe het raam maar weer dicht.
Nee, tuurlijk niet joh.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:00 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom
Zie ik er intimiderend uit ofzo?
op jouw foto is dan ook alleen haar te zien.quote:
ahaquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
op jouw foto is dan ook alleen haar te zien.
Je had niet in mijn fobo moeten kijken. Nu durf je niet meer met mij te pratenquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
op jouw foto is dan ook alleen haar te zien.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je had niet in mijn fobo moeten kijken. Nu durf je niet meer met mij te praten
Zozozoquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Zo, we hebben even je Fobo bezocht.
jajaquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:03 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik stuur hem geen DMs, hoor.
Hij kwam in mijn fobo kijken
Dit is mn nummerquote:
Omdat ik nu op een wegwerp telefoon zit.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het is vast iemands nummer, maar waarom zou jij je nummer hier zo neer plempen?
Aha, zo'n Lebara simkaartje.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Omdat ik nu op een wegwerp telefoon zit.
Streepje, lieverd. Je bent een lieve jongen, maar wat moet ik met dat nummer? Ik heb geen telefoon.quote:
Je geloofde het serieus.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Streepje, lieverd. Je bent een lieve jongen, maar wat moet ik met dat nummer? Ik heb geen telefoon.
En als het nummer niet van jou is, verwijder het als de sodemieter!
Ik ben even met hem aan het praten over de telefoon. Best een aardige knul als je hem zo spreekt.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Streepje, lieverd. Je bent een lieve jongen, maar wat moet ik met dat nummer? Ik heb geen telefoon.
quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:17 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik ben even met hem aan het praten over de telefoon. Best een aardige knul als je hem zo spreekt.
Niet echt, niemand gooit zijn nummer zomaar op internet. Maar je weet het ook nooit met die domme tieners tegenwoordig.quote:
Het gebeurd inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niet echt, niemand gooit zijn nummer zomaar op internet. Maar je weet het ook nooit met die domme tieners tegenwoordig.
Zorgelijkquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het gebeurd inderdaad.
Nouquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:19 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Niet echt, niemand gooit zijn nummer zomaar op internet. Maar je weet het ook nooit met die domme tieners tegenwoordig.
Dom. Gewoon domquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:20 schreef _--_ het volgende:
Als je jezelf een klap verkoopt en het voelde heel pijnlijk aan. Ben je dan sterk of juist zwak?
Zo een lieve jongen is het niet.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik zit mensen in ieder geval niet zomaar dwars.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een lieve jongen is het niet.
Over iemands moeder gaan beginnen omdat je het even niet meer aan kan is niet echt lief gedrag hé.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zit mensen in ieder geval niet zomaar dwars.
Jij schold me ook genoeg uit terwijl je me met elke post dwars zat en dat voor no reason. Dan is de pis op een gegeven wel lauw.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over iemands moeder gaan beginnen omdat je het even niet meer aan kan is niet echt lief gedrag hé.
Jij bent geen tiener.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh dus niet mijn nummer plaatsen hier?
Nee alleen je bankrekeningnummerquote:Op dinsdag 14 november 2017 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh dus niet mijn nummer plaatsen hier?
En dan?quote:
Je pincode en ja bankpas naar mij toe sturen.quote:
Hehequote:Op dinsdag 14 november 2017 15:31 schreef BoneThugss het volgende:
Hardop gelachen.
Sie maken mie de pis nie lauw hoor
Dat is waarschijnlijk waar.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik kan je 9/10 gezicht alleen niet zien.
Haal mijn foto weg!!!111quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:32 schreef _--_ het volgende:
Welke jongen hier heeft een foto met de heer arjen
[ afbeelding ]![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 14 november 2017 15:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Gelukkig is de bewerking zo ongedaan gemaakt.
Dawwww.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |