abonnement Unibet Coolblue
pi_175068168
Kan iemand mij uitleggen wat friet is en waar binnen Nederland je het kan halen? Ken louter patat
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:53:18 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175069039
TS moet weer haar topic-quota halen voor de dinsdag. Wat een oppervlakkig gemekker weer :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175085156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 14:39 schreef Onaniem het volgende:

[..]

18 jaar geleden al (ik ga in diverse incarnaties al een tijdje mee hier) heb ik al duidelijk gemaakt dat het Patates Frites is, 'Aardappelen Gebakken' dus. Als je het dan onnodig maar per se wilt afkorten dan zou de keuze Patat moeten zijn omdat je aardappelen eet en geen gebakken.
Valt wel mee met hoe duidelijk je het bebt gemaakt, als de discussie nog steeds gevoerd wordt.
pi_175085392
Ik vind het wel grappig dat het midden en noorden van Nederland het zelf niet meer weet.. Hoe vaak zie je daar friet staan terwijl het officieel het deel is waar men van patat spreekt.

In Brabant, Limburg en Zeeland zie je tenminste altijd friet staan en spreekt 99% ook alleen van friet!
pi_175085494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:06 schreef jordy94 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat het midden en noorden van Nederland het zelf niet meer weet.. Hoe vaak zie je daar friet staan terwijl het officieel het deel is waar men van patat spreekt.

In Brabant, Limburg en Zeeland zie je tenminste altijd friet staan en spreekt 99% ook alleen van friet!
Officieel ja? Staat dat ergens gedocumenteerd? Wordt het gespecificeerd in de APV's van alle gemeenten? Of heeft iemand een keer een dom kaartje gemaakt en lullen mensen elkaar graag na?
  woensdag 15 november 2017 @ 12:15:21 #31
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175085508
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:06 schreef jordy94 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat het midden en noorden van Nederland het zelf niet meer weet.. Hoe vaak zie je daar friet staan terwijl het officieel het deel is waar men van patat spreekt.

In Brabant, Limburg en Zeeland zie je tenminste altijd friet staan en spreekt 99% ook alleen van friet!
Officieel :')






















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175085608
quote:
11s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:14 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Officieel ja? Staat dat ergens gedocumenteerd? Wordt het gespecificeerd in de APV's van alle gemeenten? Of heeft iemand een keer een dom kaartje gemaakt en lullen mensen elkaar graag na?
Ja, ik baseer het maar op het kaartje inderdaad, over het algemeen klopt dat wel toch? Het is verder wel duidelijk dat het zuiden van Nederland het er in ieder geval over eens is dat het gewoon friet is! Ik heb werkelijk nog nergens in Brabant, Limburg of Zeeland patat zien staan.. Tenzij het een externe partij is..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')