abonnement Unibet Coolblue
pi_175069479
Zou het iets te maken kunnen hebben met dat je vroeg op moet staan, dat in combinatie met wintertijd? Ik heb er zelf ook last van. Moet vaak rond half 5 op, maar heb ook geen idee of het daar aan ligt.
pi_175075113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:14 schreef Aalscholver het volgende:
Zou het iets te maken kunnen hebben met dat je vroeg op moet staan, dat in combinatie met wintertijd? Ik heb er zelf ook last van. Moet vaak rond half 5 op, maar heb ook geen idee of het daar aan ligt.
Ik krijg ook een naar gevoel in mijn maag als ik te vroeg opsta of bizar laat opblijf idd! Nooit druk over gemaakt of iets tegen gedaan, want ik voel me dan in het geheel al wel beroerd dus mijn hoofd heeft dan ook wel wat anders te doen :')
Heb het idee dat het dan ook een beetje de adrenaline is die komt doordat ik vroeg een wekker heb staan of laat iets bijzonders doe. Van adrenaline ga je je eten slechter verteren dus dan blijft dat lekker ronddansen in je maag :P
pi_175081783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:14 schreef Aalscholver het volgende:
Zou het iets te maken kunnen hebben met dat je vroeg op moet staan, dat in combinatie met wintertijd? Ik heb er zelf ook last van. Moet vaak rond half 5 op, maar heb ook geen idee of het daar aan ligt.
Nee, iedere dag zelfde tijd, 07:30.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')