SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ja, dat zou je kunnen doen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
IK GA JE MOEDER MORGEN PENETREREN IN HAAR HOOFD EN STOP ER DAARNA APPELSIROOP IN ZODAT HET OP EEN GEGEVEN MOMENT VERZUURD.
huh?quote:Op maandag 13 november 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
IK GA JE MOEDER MORGEN PENETREREN IN HAAR HOOFD EN STOP ER DAARNA APPELSIROOP IN ZODAT HET OP EEN GEGEVEN MOMENT VERZUURD.
?quote:Op maandag 13 november 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2017 22:21 schreef _--_ het volgende:
quote:
niet meer en niet minderquote:
voor een week of driequote:Op maandag 13 november 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje is aan nachtrust toe.
Ik denk er wel overna om de hoeveelheid sperma in de hol van je moeder te verminderen.quote:
oké, stoer secret, pas maar op anders moet je zo weer huilen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik denk er wel overna om de hoeveelheid sperma in de hol van je moeder te verminderen.
Ik heb je moeder al laten huilen van de pijn.quote:Op maandag 13 november 2017 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké, stoer secret, pas maar op anders moet je zo weer huilen.
normaal doen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik denk er wel overna om de hoeveelheid sperma in de hol van je moeder te verminderen.
ik heb tenminste een moeder, die ouwe van jou hebben beide een snor.quote:Op maandag 13 november 2017 22:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb je moeder al laten huilen van de pijn.
Ipv dat ie ff een bijbaantje zoekt.quote:Op maandag 13 november 2017 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toekomstige tbs mannetje die streep.
Haha burnquote:Op maandag 13 november 2017 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder, die van jou hebben beide een snor.
Wat is ditquote:Op maandag 13 november 2017 22:25 schreef Shakaloha het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 13 november 2017 21:41 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaahaa! Lekker spammen en mijn zelfbedachte, geniale tactiek gebruiken. Ik wil echt niet opscheppen :n, maar ik heb deze briljante tactiek helemaal zelf bedacht. Ben ik niet geniaal?Jaahaa! Echt waar hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okequote:Op maandag 13 november 2017 22:25 schreef Shakaloha het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 13 november 2017 21:41 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaahaa! Lekker spammen en mijn zelfbedachte, geniale tactiek gebruiken. Ik wil echt niet opscheppen :n, maar ik heb deze briljante tactiek helemaal zelf bedacht. Ben ik niet geniaal?Jaahaa! Echt waar hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja en waarom?quote:Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was zo gezellig hier, maar de sfeer slaat helemaal om.
Die had je voordat ik haar heb doorboord.quote:Op maandag 13 november 2017 22:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder, die ouwe van jou hebben beide een snor.
tactiekquote:Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oh wow, goede comeback secretinteeltquote:Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Die had je voordat ik haar heb doorboord.
Haha ja, de tactiek van streepje.quote:
Jij doet het nu al veel beter clitorisslager.quote:Op maandag 13 november 2017 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh wow, goede comeback secretinteelt
Naar ventje is hetquote:Op maandag 13 november 2017 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh wow, goede comeback secretinteelt
Eindstand; zero points.quote:Op maandag 13 november 2017 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja, de tactiek van streepje.
Mijn mobiel is leeg, doei.
5 sec later:
Daar ben ik weer. Hoi
Nou nou nou nouquote:Op maandag 13 november 2017 22:28 schreef _--_ het volgende:
Als die Dr.Mikey nou eens zijn moeder gaat penetreren ipv Hier elke dag mij te gaan irriteren. Ben het echt zat nu.
Ga de vaginale schimmel van je moeder oplikken ofzo.quote:
Krijg je als het spel de nek omdraait.quote:Op maandag 13 november 2017 22:28 schreef _--_ het volgende:
Als die Dr.Mikey nou eens zijn moeder gaat penetreren ipv Hier elke dag mij te gaan irriteren. Ben het echt zat nu.
Wat een volwassen reactie.quote:Op maandag 13 november 2017 22:29 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ga de vaginale schimmel van je moeder oplikken ofzo.
tot hoe laat is sesamstraat tegenwoordig?quote:
Geef anders niet de schuld aan mij. Je bekijkt het alleen eenzijdig he. Als het je overigens niet bevalt flikker je een end op en hoef ik jouw naam niet eens meer te zien.quote:Op maandag 13 november 2017 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Krijg je als het spel de nek omdraait.
Ik ben ook even afwezig en het gaat al misquote:Op maandag 13 november 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha dat zou je willenquote:Op maandag 13 november 2017 22:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Geef anders niet de schuld aan mij. Je bekijkt het alleen eenzijdig he. Als het je overigens niet bevalt flikker je een end op en hoef ik jouw naam niet eens meer te zien.
Mja, nachtrust zou velen hier even goed doen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook even afwezig en het gaat al mis
Gelukkig ben je er weerquote:Op maandag 13 november 2017 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben ook even afwezig en het gaat al mis
Ik denk dat er een extra Sinterklaasjournaal is vanwege een omgewaaide Piet ofzoquote:Op maandag 13 november 2017 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tot hoe laat is sesamstraat tegenwoordig?
quote:Op maandag 13 november 2017 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een uiterst scherpe conclusie. Chapeau
Jij bent iig niet gewild hier.quote:
ah ja, zal wel zatte piet geweest zijn.quote:Op maandag 13 november 2017 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat er een extra Sinterklaasjournaal is vanwege een omgewaaide Piet ofzo
aloaquote:Op maandag 13 november 2017 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een uiterst scherpe conclusie. Chapeau
En jij wel ? Je lijkt Soundos wel.quote:
dat kan je wel zeggen ja.quote:
Jouw verankerde irritatie bestond al wel een tijdje in ieder geval.quote:Op maandag 13 november 2017 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ware aard van het ventje komt nu wel naar buiten.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij wel ? Je lijkt Soundos wel.
Je kunt ook te ver gaanquote:Op maandag 13 november 2017 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij wel ? Je lijkt Soundos wel.
Als je zegt dat je gaat slapen dan maakt hij ervan dat je weggaat.quote:
zeker.quote:
Sure is, ach ja, komt vanzellefquote:Op maandag 13 november 2017 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeker.![]()
punten pakken is wat moeilijk maar net een reset geweest.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je zegt dat je gaat slapen dan maakt hij ervan dat je weggaat.
Wat een man
Daarom.quote:Op maandag 13 november 2017 22:34 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Sure is, ach ja, komt vanzellef
Gefrustreerd mannetjequote:
Ja, uhu, nee tuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2017 22:35 schreef Shakaloha het volgende:
Als de adesdaptische draaimarnitor even sedastisch gaat fresmakeren, dan kan ik even de perdigogische mostrubaten door gesede. Als je dan uiteindelijk met het redastionaire gestukking komt, is de fikante geresator al een tijdje goed hepenigd. Deze gestarde handelingen komen vaak voor ik gerewende boeken zoals "De frequente samenhorigheid van de priemgetallen" of "De speling van de sertante grammatica vervloeïng". Deze requeste literatuur is uitermate mee naar de gestatie- vergadering in de stad Sapperbotje. Samen gerenten we eropndat de weeksardientjes het goed oogsten dit millennium. Elke kateravale fetter telt uiteraard mee. Wat is fantast zijn toch een heerlijk beroep. Alleen krijg je er geen brood mee op de plank.
Een waarheid als een koe. Maar ik begrijp het toch niet helemaalquote:Op maandag 13 november 2017 22:35 schreef Shakaloha het volgende:
Als de adesdaptische draaimarnitor even sedastisch gaat fresmakeren, dan kan ik even de perdigogische mostrubaten door gesede. Als je dan uiteindelijk met het redastionaire gestukking komt, is de fikante geresator al een tijdje goed hepenigd. Deze gestarde handelingen komen vaak voor ik gerewende boeken zoals "De frequente samenhorigheid van de priemgetallen" of "De speling van de sertante grammatica vervloeïng". Deze requeste literatuur is uitermate mee naar de gestatie- vergadering in de stad Sapperbotje. Samen gerenten we eropndat de weeksardientjes het goed oogsten dit millennium. Elke kateravale fetter telt uiteraard mee. Wat is fantast zijn toch een heerlijk beroep. Alleen krijg je er geen brood mee op de plank.
perdigogische mostrubatenquote:
Hej, het is half 11, tijd voor je pilletjes!quote:Op maandag 13 november 2017 22:35 schreef Shakaloha het volgende:
Wordt teveel geluld om punten te pakken xDquote:Op maandag 13 november 2017 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daarom.
gewoon beetje ouwehoeren pak je de punten vanzelf.
pilsje bedoel je.quote:Op maandag 13 november 2017 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hej, het is half 11, tijd voor je pilletjes!
ja momenteel wel.quote:Op maandag 13 november 2017 22:36 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
Wordt teveel geluld om punten te pakken xD
Met dr.mikey omgaan is in ieder geval een behoorlijk karwei.quote:
normaal schaam ik mij hier voor maar als er meer fans zijn.quote:
Ik sta nu bij je zusje in de kamer.quote:
4 gesprekken door mekaar, punten gaan uiteindelijk wel vallenquote:Op maandag 13 november 2017 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja momenteel wel.
stormlooptopic
Speel anders een potje schaak tegen elkaar.quote:Op maandag 13 november 2017 22:37 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met dr.mikey omgaan is in ieder geval een behoorlijk karwei.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ohja, ik moet die beter uit elkaar leren houden, gaat steeds mis
Elke kateravale fetter telt uiteraard meequote:Op maandag 13 november 2017 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
normaal schaam ik mij hier voor maar als er meer fans zijn.
ja straks zeg ik iets stoms waarop niemand wil reageren en dan pak ik punten.quote:Op maandag 13 november 2017 22:37 schreef Shittieboy het volgende:
[..]
4 gesprekken door mekaar, punten gaan uiteindelijk wel vallen
Dan maakt iemand anders er wel weer wat van 😅quote:Op maandag 13 november 2017 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja straks zeg ik iets stoms waarop niemand wil reageren en dan pak ik punten.
Ga uit mijn bed, je moet hiernaast zijn.quote:Op maandag 13 november 2017 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta nu bij je zusje in de kamer.
ja behalve die nieuwe, die zijn toch een stuk minder vind ik, nog steeds goed te doen wel maar toch...quote:Op maandag 13 november 2017 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Elke kateravale fetter telt uiteraard mee
wat heb ik er nou weer mee van doen?quote:Op maandag 13 november 2017 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga uit mijn bed, je moet hiernaast zijn.
Weer geen punten, wat sneu.quote:Op maandag 13 november 2017 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta nu bij je zusje in de kamer.
Zullen we samen gaan slapen? Wel apart natuurlijk, maar nu bedoel ik?quote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef _--_ het volgende:
Zometeen geeft hij mij weer de schuld hoor. Het is puur wachten.
Niet jij, mikeyquote:Op maandag 13 november 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat heb ik er nou weer mee van doen?
Ja kak, die is dus leegquote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Shakaloha het volgende:
Iedereen die hierna post heeft zijn EHBO pakket nodig!
Ik ben van de EHBOquote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Shakaloha het volgende:
sowiesoquote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Shakaloha het volgende:
ja maar daar slaap ik toch al?quote:
Laat de bel met rust graag?quote:Op maandag 13 november 2017 22:40 schreef Shakaloha het volgende:
Welk hotelquote:Op maandag 13 november 2017 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan slapen? Wel apart natuurlijk, maar nu bedoel ik?
Dan moet hij maar een nummertje trekken.quote:Op maandag 13 november 2017 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar daar slaap ik toch al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe alles tegelijk, schaken->fokken, neuken->fokken, werken->fokken.quote:Op maandag 13 november 2017 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Loop je ook op Fok! te posten tijdens het reanimeren?
doggy style, laptop op de rugquote:Op maandag 13 november 2017 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe alles tegelijk, schaken->fokken, neuken->fokken, werken->fokken.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet hij maar een nummertje trekken.wel op de gang dan, vind trekkende jongetjes altijd zo'n moodkillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Daar heb je de moed niet voorquote:Op maandag 13 november 2017 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan gooi ik hem echt dicht.
lol dat zegt stien altijd.quote:
Jawel. Dat kansloze gedoe van gister was even leuk maar hoeft niet iedere avond.quote:
wat gebeurde er gisteren dan?quote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Dat kansloze gedoe van gister was even leuk maar hoeft niet iedere avond.
Dat is wel waarquote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Shakaloha het volgende:
Iedereen slapen! Morgen moeten we weer vroeg op!
(En ik pak alle punten.)
Nouwja dat was zo'n beetje 12 topics achter elkaar een recordpoging.quote:
achquote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Dat kansloze gedoe van gister was even leuk maar hoeft niet iedere avond.
Huehuequote:Op maandag 13 november 2017 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja dat was zo'n beetje 12 topics achter elkaar een recordpoging.
Och, een beetje leven op FOK!quote:Op maandag 13 november 2017 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe maarquote:Op maandag 13 november 2017 22:44 schreef Shakaloha het volgende:
Iedereen slapen! Morgen moeten we weer vroeg op!
(En ik pak alle punten.)
beetje kansloosquote:Op maandag 13 november 2017 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben dan assistent-opletterquote:Op maandag 13 november 2017 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
truste dan maar allemaal, ik let wel op
nee klopt, vandaag al wel weer.quote:Op maandag 13 november 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon niet gezellig meer.
Ja vond ik ook.quote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee klopt, vandaag al wel weer.
Let maar op dat borrelnootje, sabine of hema niet weer gewaagde selfies gaan postenquote:Op maandag 13 november 2017 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
truste dan maar allemaal, ik let wel op
't is net je penis.quote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef _--_ het volgende:
Is het eigenlijk raar als je je teennagels sinds de zomervakantie niet geknipt hebt? Ze zijn nog niet eens 4milimeter ofzo bij mij.
daar kan ik beter niks over zeggen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Let maar op dat borrelnootje, sabine of hema niet weer gewaagde selfies gaan posten
beetje raarquote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef _--_ het volgende:
Is het eigenlijk raar als je je teennagels sinds de zomervakantie niet geknipt hebt? Ze zijn nog niet eens 4milimeter ofzo bij mij.
Deden we vorige zaterdag ook.quote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Streepje, stel anders een nieuwe recordpoging voor. Hetzij het wel bij 1 topic blijft.
Zolang alles nog past in je schoenen is er geen probleemquote:Op maandag 13 november 2017 22:47 schreef _--_ het volgende:
Allemaal abo aanschaffen!quote:Op maandag 13 november 2017 22:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Deden we vorige zaterdag ook.
10 minuten.
Dan doen we het een keer op een zondag. Volgens mij is het dan drukker.quote:Op maandag 13 november 2017 22:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Deden we vorige zaterdag ook.
10 minuten.
Dan lukt het nog wel tot aan de meivakantiequote:Op maandag 13 november 2017 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang alles nog past in je schoenen is er geen probleem
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 13 november 2017 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
't is net je penis.
Haha
Zondag 14:00quote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doen we het een keer op een zondag. Volgens mij is het dan drukker.
denk het ookquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doen we het een keer op een zondag. Volgens mij is het dan drukker.
Maandjequote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je ook een abo voor een weekje kopen?
Je kunt volgens mij sms en voor een paar dagen aboquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je ook een abo voor een weekje kopen?
jajaquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
*Shakaloha dist Haags*![]()
Ohnee dat kan niet meer, al staat het nog wel bij de optiesquote:Op maandag 13 november 2017 22:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij sms en voor een paar dagen abo
9 mei 2063 dan?quote:Op maandag 13 november 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij aankomende zondag
ik ook niet.quote:Op maandag 13 november 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij aankomende zondag
Ruwe gokquote:Op maandag 13 november 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt dat op een zondag?
zal het in mijn agenda plaatsen.quote:
nee sorry, koppijnquote:
Met een kwantum computer en een i9999 processor doe je het wel met je hoofd.quote:Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ben ik 77, kan zijn dat ik wat trager reageer dan.
laat dan je kleinkinderen maar meedoenquote:Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ben ik 77, kan zijn dat ik wat trager reageer dan.
Ja kan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met een kwantum computer en een i9999 processor doe je het wel met je hoofd.
in dit tempo heb ik tegen die tijd wel 3 miljard posts.quote:Op maandag 13 november 2017 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
laat dan je kleinkinderen maar meedoen
als Fok! er dan nog isquote:Op maandag 13 november 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in dit tempo heb ik tegen die tijd wel 3 miljard posts.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, leuk!quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
dan maken we er een boek van.
Het even naar de 100.000 tellen topic in MEN gaat wel lekker snel danquote:Op maandag 13 november 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het even naar de 100.000 tellen topic in MEN gaat wel lekker snel dan
Hoi, we hebben het over hoe tof een Twingo isquote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Monopoly het volgende:
Hallo hier spreekt Braddie, wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Monopoly het volgende:
ja waar blijft de pizza?quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef Monopoly het volgende:
In de genre Comedy.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
bzip2 erover en alle posts van haags passen in een 1 kb.quote:Op maandag 13 november 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Alsof het niks is.quote:Op maandag 13 november 2017 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
bzip2 erover en alle posts van haags possen in een 1 kb.
nou ja, zat meer aan een nieuwe religie te denken.quote:
Hoef ik niet. Kan niet eens schaken.quote:Op maandag 13 november 2017 22:55 schreef _--_ het volgende:
Als ik 1 miljoen posts heb op FOK! ga ik iedere actieve user persoonlijk een schaakspel opsturen.
Wat ga je me verlinken aan monopolyquote:
en dan?quote:Op maandag 13 november 2017 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
bzip2 erover en alle posts van haags possen in een 1 kb.
boh man nu heb ik honger.quote:
en nu?quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In hex karakters op wc papier printen.
lol zou ik wel kopen dan.quote:Op maandag 13 november 2017 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga zelf wegquote:
73 6f 77quote:Op maandag 13 november 2017 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg een bericht van hem dat ik stout ben.quote:
En dat zou van mij afkomstig moeten zijn?quote:Op maandag 13 november 2017 22:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Krijg een bericht van hem dat ik stout ben.
ik heb weinig in huis alleen, zo even brood maken dan maar.quote:
en dan boven de open haard mag ik hopen?quote:Op maandag 13 november 2017 22:58 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Momenteel wordt de als in een urn gedaan.
Als je hem wilt hebben: gratis verzendkosten.quote:Op maandag 13 november 2017 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dan boven de open haard mag ik hopen?
deal, wanneer kan ik hem verwachten?quote:Op maandag 13 november 2017 23:00 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Als je hem wilt hebben: gratis verzendkosten.
truste haagsquote:
de tr's van pris wel.quote:Op maandag 13 november 2017 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
De onzin mods lezen die toch niet.
Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.quote:Op maandag 13 november 2017 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
deal, wanneer kan ik hem verwachten?
kom je hem persoonlijk brengen of krijg ik een logge pakjesbezorger?quote:Op maandag 13 november 2017 23:01 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis.
ja en random song of bijbelteksten.quote:Op maandag 13 november 2017 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
pris doet meestal een gewaagd selfie bij haar tr's
Nee niet zo, maar ik weet inmiddels wie het wel is.quote:Op maandag 13 november 2017 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat zou van mij afkomstig moeten zijn?
We hebben altijd de beste service...quote:Op maandag 13 november 2017 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kom je hem persoonlijk brengen of krijg ik een logge pakjesbezorger?
ben benieuwd, niet te vroeg graag.quote:Op maandag 13 november 2017 23:04 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
We hebben altijd de beste service...
ze zouden in een kroeg wc een automaat met pils boven een urinoir moeten hangen.quote:
Dat is lief van je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |