SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Tot zoquote:Op maandag 13 november 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
haags heeft me geowned omdat mn moeder me onder druk zetten. nu doei.
jaquote:
Als ik straks in bed lig en mn moeder is boven aan het slapen pak ik mn telefoon wel evenquote:
je hebt je rust nodig.quote:Op maandag 13 november 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als ik straks in bed lig en mn moeder is boven aan het slapen pak ik mn telefoon wel even
voor nu, doei
Slaap lekker.quote:Op maandag 13 november 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als ik straks in bed lig en mn moeder is boven aan het slapen pak ik mn telefoon wel even
voor nu, doei
Goedlopende zin weer vogeltjesdans,quote:Op maandag 13 november 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
haags heeft me geowned omdat mn moeder me onder druk zetten. nu doei.
quote:Op maandag 13 november 2017 21:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
voor nu, doei
https://lichess.org/esTUO4vvquote:Op maandag 13 november 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur me maar uitnodiging
quote:Op maandag 13 november 2017 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://lichess.org/esTUO4vv
Het gaat bij de eerste vergelijking al helemaal misquote:Op maandag 13 november 2017 21:04 schreef Shakaloha het volgende:
Homijn= Komijn
Komijn= Tonijn
Tonijn= Konijn
Konijn= Kozijn
Kozijn= Rozijn
En de rozijn eet ik op.
wat zoal?quote:Op maandag 13 november 2017 21:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Valt mee, kan kiezen uit 10 dingen, maar weet niet wat ik moet doen
das 4quote:Op maandag 13 november 2017 21:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
van series kijken, tot lezen, tot fapje plegen, tot FOK!ken
Gequote:Op maandag 13 november 2017 21:23 schreef Homijn het volgende:
IK HEB EEN PUNT GEHAALD !!!1!1!! 1!!! STOP DE PERSEN ! !!1 !!!! !! !
Gefeliquote:Op maandag 13 november 2017 21:23 schreef Homijn het volgende:
IK HEB EEN PUNT GEHAALD !!!1!1!! 1!!! STOP DE PERSEN ! !!1 !!!! !! !
quote:Op maandag 13 november 2017 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik speel een leuk potje met Flip.
Het is niet dat ik veel tijd heb om iets te zien van Denver, laat staan van Colorado.quote:Op maandag 13 november 2017 20:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je bent in Amerika? Ik heb gelijk heimwee
quote:Op maandag 13 november 2017 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je stiekem nog een koekje pakken #echtstout
lolquote:Op maandag 13 november 2017 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je stiekem nog een koekje pakken #echtstout
doe maarquote:Op maandag 13 november 2017 21:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Beetje sudo crème op de billetjes smeren dan.
Geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 november 2017 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geilmooie lange staartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 november 2017 21:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het zit in een pot en is vrij dik.
Dat spuit best lastig.
okquote:Op maandag 13 november 2017 21:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het zit in een pot en is vrij dik.
Dat spuit best lastig.
troublesquote:Op maandag 13 november 2017 21:52 schreef Homijn het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ik Roze Vla werd genoemd.
raar iddquote:Op maandag 13 november 2017 21:52 schreef Homijn het volgende:
Echte roze vla wordt vaak met konijnen poep gemaakt. Ik zie die connectie dus wel.quote:Op maandag 13 november 2017 21:52 schreef Homijn het volgende:
Ze wilde stoppen na 5 kinderen maar secret piet was een ongelukje, dus heeft hij een wat oudere moeder.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze wilde stoppen na 5 kinderen maar secret piet was een ongelukje, dus heeft hij een wat oudere moeder.
[..]
Ze wilde stoppen na 5 kinderen maar secret piet was een ongelukje, dus heeft hij een wat oudere moeder.
[..]
jawelquote:Op maandag 13 november 2017 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het groepstarief, ik weet niet of je dat zou willen
Ranzigquote:Op maandag 13 november 2017 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Echte roze vla wordt vaak met konijnen poep gemaakt. Ik zie die connectie dus wel.
dev gebruikt alleen het echte werkquote:
zit je in Taiwanquote:Op maandag 13 november 2017 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In taiwan is het een specialiteit
Was het maar zaad op zijn broek geweest konden we nu punten halen.quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 22:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Gaat eens slapen jij.
trustequote:
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
[..]
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
[..]
![]()
[..]
Weet je hoe ze een gemummificeerde voorouder van jou noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit al gequote?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef _--_ het volgende:
6.5 op natuurkunde.Ik dacht dat het veel beter ging.
Nachtrust. Neem er wat van.quote:Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef _--_ het volgende:
komt omdat je altijd zo laat gaat slapen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef _--_ het volgende:
ditquote:Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nachtrust. Neem er wat van.
Dat was toch zo makkelijk?quote:Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef _--_ het volgende:
vila achterwerkquote:
Ga je schamen.quote:Op maandag 13 november 2017 22:10 schreef _--_ het volgende:
Dan heb ik nog lang niet de cijfers van latijn/scheikunde en wiskunde binnen. Alle 3 niet hoger dan een 3.
Ja, zo makkelijk dat ik in de laatste opgave geen zin meer had op de toets. Voor de rest denk ik dat ik de gehele berekening niet heb opgeschreven.quote:
Rembo en Remboquote:
kan wel, keek dat vroeger altijd.quote:
Harder dan bij je moeder gisteren.quote:
jaquote:
Klachten kunnen naar de DM van streep/secretpetquote:
Uit ervaring weet ik dat secret piet altijd vriendelijk reageert op je klachten.quote:Op maandag 13 november 2017 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klachten kunnen naar de DM van streep/secretpet
Oké danquote:
Wat ?quote:
In je hol zekerquote:
Jij ookquote:Op maandag 13 november 2017 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een domme gozer over zijn patat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |