abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:19:35 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175604874
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, vast. :D
Wij zijn die hoaxroepers/gelovers die zich verkneukelen op en al likkebaardend wachtende.. wat weer een aanslag legt op ons brein. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175604915
Niveautje weer hoor. Gelukkig leest iedereen weer goed wat iedereen post.

Tsjongejonge.

Moet het nou serieus altijd weer hierop uitlopen? Kom op zeg.
pi_175604952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wij zijn die hoaxroepers/gelovers die zich verkneukelen op en al likkebaardend wachtende.. wat weer een aanslag legt op ons brein. :o
_O- ja.

Wij zijn de likkebaardende, bloedzuigende lijkenlikkers met vieze stemmetjes.
pi_175604978
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Niveautje weer hoor. Gelukkig leest iedereen weer goed wat iedereen post.

Tsjongejonge.
We kaarten jullie niveau juist ff aan dmv satire. ;)
pi_175604992
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O- ja.

Wij zijn de likkebaardende, bloedzuigende lijkenlikkers met vieze stemmetjes.
Hou toch op man, er is niemand die dat beweert. En nee dat is ook verre van de insteek van dit topic voor je dat gaat verzinnen hierna ofzo.
pi_175605020
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

We kaarten jullie niveau juist ff aan dmv satire. ;)
Dit getrol mag wegblijven, ga dan maar iets anders doen als het alleen zo zogenaamd "lollig" kan
pi_175605033
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hou toch op man, er is niemand die dat beweert. En nee dat is ook verre van de insteek van dit topic voor je dat gaat verzinnen hierna ofzo.
Nee niemand. _O-
pi_175605131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Het valt mij altijd op dat jij en Summers, Tingo en cad het altijd over 'wij' hebben'.
Wij zijn één. Cad, Tingo, Summers en ik liggen vaak lepeltje lepeltje om eenheidsgevoel te creëren. Baconbus komt tegenwoordig ook regelmatig tegen ons aanschurken.

Daarna zingen we lofliederen. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 20:29:42 ]
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:39:00 #284
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175605316
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het zal jou trouwens verbazen wat voor een alledaags en sociaal persoon deze hoaxgelover is. Je doet namelijk alsof we een soort ziekte bij ons dragen of dat we een aparte minderwaardige groep binnen de samenleving zijn of zo. Het is een beetje opvallend wat je doet of probeert te doen. Ik kan je directe collega zijn, of je buurman, of de man waarmee je een hypotheek afsluit. ;)
Daar twijfel ik ook niet aan. Volgens mij ben je best een geschikte kerel verder, alleen heb je als het op complottheorieen aankomt een hickup. Ik denk niet dat jij iedereen in je dagelijkse leven oordeelt en benadert als wanneer je op FOK je complotlenzen in hebt. Want zodra je die lenzen indoet ben je een vrij nare, gereformeerde zedenmeester. Jij niet alleen trouwens, maar de meeste hoaxgelovers zijn dan zo. Andere mensen worden weer hele akelige scherpslijpers zodra je Israël-Palestina in de mond neemt, terwijl ze voor de rest prima te genieten zijn. Iedereen heeft wel ergens in meerdere of mindere mate een hickup die als een rode lap op een stier werkt, en men ineens vrij onaangenaam wordt.
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:39:28 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175605323
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wij zijn één. Cad, Tingo, Summers en ik liggen vaak lepeltje lepeltje om eenheidsgevoel te creëren. Baconbus komt tegenwoordig ook regelmatig tegen ons aanschurken.

Daarna zingen we lofliederen. O+
we kunnen onszelf moeilijk hoaxroeper gaan noemen want die beschrijving slaat niet op ons
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175605377
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:39 schreef Summers het volgende:

[..]

we kunnen onszelf moeilijk hoaxroeper gaan noemen want die beschrijving slaat niet op ons
Volgens de illusionisten wel ;)
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:47:41 #287
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175605521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij staat er duidelijk niet open voor en ziet wat je wilt zien en je wilt graag de oorzaak zoeken in de psyche van de hoaxroeper in plaats van bij mensen met geld en macht .
Je moet er open voor staan. Alsof je eerst in een bepaalde geestestoestand moet geraken om het te kunnen begrijpen. Lijkt The Secret wel. Dat werkt ook alleen als je er open voor staat.

De grap is nu juist dat ik in dit topic juist opensta voor de wereld van hoaxgelovers. Ik ga namelijk op ontdekkingsreis in die wereld en ik schrijf dingen op die me daarin opvallen. Het is een hele maffe wereld kan ik je wel zeggen.
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:54:19 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175605664
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je moet er open voor staan. Alsof je eerst in een bepaalde geestestoestand moet geraken om het te kunnen begrijpen. Lijkt The Secret wel. Dat werkt ook alleen als je er open voor staat.

De grap is nu juist dat ik in dit topic juist opensta voor de wereld van hoaxgelovers. Ik ga namelijk op ontdekkingsreis in die wereld en ik schrijf dingen op die me daarin opvallen. Het is een hele maffe wereld kan ik je wel zeggen.
Nee hoor het is heel simpel gewoon je tijd en aandacht aan nuttige zaken besteden en dat is het controleren van het officiele verhaal . De rest is afleiding .
pi_175605697
quote:

[..]

Die geestestoestand bestaat wel hoor. Mensen die common sense hanteren en mensenkennis hebben, die zitten in die geestestoestand.
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:56:54 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175605737
quote:

[..]

Jij staat er niet voor open, dat blijkt alleen al uit hoe je het elke keer aankaart. Bovendien moeten uit je eigen de ogen open gaan, iemand anders kan dit niet voor je doen. Al helemaal niet met jouw houding en de insteek waar je steeds mee komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:59:59 #291
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175605847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor het is heel simpel gewoon je tijd en aandacht aan nuttige zaken besteden en dat is het controleren van het officiele verhaal . De rest is afleiding .
Als je van mening bent dat alle aanslagen en massaschietpartijen sinds het nieuwe millennium hoaxes zijn, dan zegt dat wel degelijk iets over het wereldbeeld dat je met je meedraagt. Dat wereldbeeld is domweg onhoudbaar zolang je niet aan de criteria die ik in dit topic heb beschreven kunt voldoen.
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:01:13 #292
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175605888
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die geestestoestand bestaat wel hoor. Mensen die common sense hanteren en mensenkennis hebben, die zitten in die geestestoestand.
Die mensen houden het ook voor mogelijk dat een lone wolf of groepje religieuze/politieke fanatiekelingen wel eens een aanslag of schietpartij plegen. Dat doen de hoaxgelovers niet. Terrwijl hoaxgelovers tegelijkertijd als geen ander wijzen op de wandaden van het Westerse regime, maar niemand die ooit eens in opstand komt en een aanslag of schietpartij pleegt.
pi_175605904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij staat er niet voor open, dat blijkt alleen al uit hoe je het elke keer aankaart. Bovendien moeten uit je eigen de ogen open gaan, iemand anders kan dit niet voor je doen. Al helemaal niet met jouw houding en de insteek waar je steeds mee komt.
Terecht is chef-kok in het bakken van lucht. ;)
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:02:24 #294
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175605940
Ik heb wel heel lekker gekokereld vandaag, dat klopt. Rendang met sajoer lodeh.
pi_175606015
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:02 schreef Terecht het volgende:
Ik heb wel heel lekker gekokereld vandaag, dat klopt. Rendang met sajoer lodeh.
Hoax!
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:06:14 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175606051
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 20:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als je van mening bent dat alle aanslagen en massaschietpartijen sinds het nieuwe millennium hoaxes zijn, dan zegt dat wel degelijk iets over het wereldbeeld dat je met je meedraagt. Dat wereldbeeld is domweg onhoudbaar zolang je niet aan de criteria die ik in dit topic heb beschreven kunt voldoen.
Als jij van mening dat alles wat hier een hoax genoemd word gelijk staat aan alle aanslagen wereldwijd hoaxen noemen dan noem ik dat zwaar overdrijven .
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:12:55 #297
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_175606229
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Als jij van mening dat alles wat hier een hoax genoemd word gelijk staat aan alle aanslagen wereldwijd hoaxen noemen dan noem ik dat zwaar overdrijven .
Nou, noem dan eens wat aanslagen in de Westerse wereld die volgens jou geen hoax zijn. Dat er aanslagen buiten het Westen worden gepleegd, dat wordt door de meeste hoaxgelovers zonder meer aangenomen. Enkel in het Westen gebeurt er geen ene reet volgens hen, en na 2001 al helemaal niet meer. Misschien ben jij wel de uitzondering, ben toch wel benieuwd.
  zaterdag 9 december 2017 @ 21:29:51 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175606785
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:12 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nou, noem dan eens wat aanslagen in de Westerse wereld die volgens jou geen hoax zijn. Dat er aanslagen buiten het Westen worden gepleegd, dat wordt door de meeste hoaxgelovers zonder meer aangenomen. Enkel in het Westen gebeurt er geen ene reet volgens hen, en na 2001 al helemaal niet meer. Misschien ben jij wel de uitzondering, ben toch wel benieuwd.
Je trekt alles in het extreme en vult alles zelf in voor anderen en iedereen voldoet aan dat plaatje die je al in je hoofd hebt vermoeiend hoor en ik ga me er ook niet eens tegen verdedigen . Geloof wat je wilt , je weet heus wel beter .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')