quote:
Ik was er voor de jaarlijkse supra meeting dat weekend. Niet om als loser naar de ring te gaan mafklappertjes kijken ;-)quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 12:36 schreef daNpy het volgende:
Je spreekt jezelf nogal tegen met die 2 zinnen
Ze rijden een of andere rally hier door de regio (hunsruck/ trier) Ik kwam overal kleine vlaggetjes, een hooibalen chicane en afgezette zijstraten tegen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben er nu om ff rondje te rijden. Maar binnen tien minuten de baan al weer dicht...
Beetje dronken van deze video. Maar wel geinig.quote:
dit is een filmpje in het kader van het filmen mezelf aan te leren. Dank je!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Beetje dronken van deze video. Maar wel geinig.
Ja kan wel. De mosterdmolen van Cochem heeft ook een vestiging in Keulen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:22 schreef daNpy het volgende:
Kun je je mosterd niet gewoon wat dichterbij halen?
Er zitten meer Aldi's in Duitsland, zeggen ze.
Welk ringspeeltje?? Vertelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer gaat de Ring weer open? De app, site en Apex zeggen allemaal wat anders... En onze mosterd is op plús heb een ringspeeltje gekocht dus het jeukt
+5 pk per stickerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duurt lang. Maar dan heb ik nog wel tijd te stickeren en andere banden te regelen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan er ronderecords gebroken worden de stickers waren bijna net zo duur als de auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |