SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Gedaan, maar ik snap het nut er niet van.quote:Op maandag 13 november 2017 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Gelieve even een minuutje niet te posten.
Lol/quote:Op maandag 13 november 2017 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb zelf niet eens een punt nog volgens mij.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ja binnenkort kan je thuisbezorgd bestellen met dodetopic punten.
Je zei zelf dat ik een minuut niet moest posten, dus dat heb ik gedaanquote:Op maandag 13 november 2017 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hopte dat ik na al mijn gezelligheid hier wel de gunfactor had voor een puntje. Koude kermis.
Whahaquote:Op maandag 13 november 2017 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.Een beetje een soort bitcoin geworden inmiddels.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ja binnenkort kan je thuisbezorgd bestellen met dodetopic punten.
yo!quote:Op maandag 13 november 2017 00:19 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2017 00:18
nr / user / score
1. _--_ / 8
2. haags_kwartiertje / 5
3. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4
4. Plompzakker / 1
5. Dr.Mikey / 1
6. Homijn / 1
7. hemarookworst / 1
Zet maar in OP flip.
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 november 2017 00:19 schreef _--_ het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2017 00:18
nr / user / score
1. _--_ / 8
2. haags_kwartiertje / 5
3. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 4
4. Plompzakker / 1
5. Dr.Mikey / 1
6. Homijn / 1
7. hemarookworst / 1
Zet maar in OP flip.
haha ja precies, en kijken of we een sportschool kunnen vinden die ze ook accepteert.quote:Op maandag 13 november 2017 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat we wel een beetje moeten gaan samenwerken met z'n allen.
Meer. We begonnen vandaag in deel 497quote:Op maandag 13 november 2017 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
zijn ook 13 delen volgepost vandaag.
Mijn dank is enorm, helaas was niet iedereen zo lief.quote:Op maandag 13 november 2017 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je zei zelf dat ik een minuut niet moest posten, dus dat heb ik gedaan
ONZ / Het dodetopicspel #512 nachtronde
Ik zag jouw post over het hoofd.quote:Op maandag 13 november 2017 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn dank is enorm, helaas was niet iedereen zo lief.
Ik ben veel te lui voor een sportschool man.quote:Op maandag 13 november 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
haha ja precies, en kijken of we een sportschool kunnen vinden die ze ook accepteert.
is misschien wel een record.quote:Op maandag 13 november 2017 00:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Meer. We begonnen vandaag in deel 497
dan worden we allemaal dikke mensen.quote:Op maandag 13 november 2017 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben veel te lui voor een sportschool man.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:21 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is nu even stil, zodat liesje1979 kan scoren
Ben ik al tochquote:Op maandag 13 november 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan worden we allemaal dikke mensen.
huh ik had foto's van jou gezien in je albanië topic.quote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 13 november 2017 00:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh ik had foto's van jou gezien in je albanië topic.
nou ik dacht niet dat je dik was.quote:
quote:
kijk je eigen signatuur.quote:
Nou chubby dan.quote:Op maandag 13 november 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou ik dacht niet dat je dik was.
haha sorry, neem mij niet te serieus hoor.quote:Op maandag 13 november 2017 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou chubby dan.
Ik vind dit niet zo'n leuk onderwerp
Regel me maar een minuutje om het goed te maken.quote:Op maandag 13 november 2017 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
haha sorry, neem mij niet te serieus hoor.![]()
ik hou er over op.
godverdomme had het bijna goedgemaakt.quote:Op maandag 13 november 2017 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
Niet viesdik zijn en dan trots zijn
Elke dag volvette mayonaise patat hamburgers kroketten frikandellen
50 seconden was het.quote:Op maandag 13 november 2017 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Regel me maar een minuutje om het goed te maken.
Dan val ik wel mee.quote:Op maandag 13 november 2017 00:29 schreef _--_ het volgende:
Maar soms kunnen mensen best overdrijven met dat ze dik zijn (vooral vrouwen).
Dit is dik:
[ afbeelding ]
en net was het 59 seconden man man man.quote:Op maandag 13 november 2017 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets aan natuurlijk.
die zijn er toch altijd?quote:
Gevulde koeken.quote:Op maandag 13 november 2017 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veel te lui voor. En ik houd van chips. En wijn.
ja van de bakker.quote:
Huhquote:Op maandag 13 november 2017 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
chips en wijn.
niet tegelijk alleen
huh ik zie dat niet?quote:Op maandag 13 november 2017 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent nu gee man of vrouw meer maar sint f piet. En nee dat kan je niet kiezen.
bedoelde niet chips eten en wijn drinken, vind dat niet zo'n combi.quote:
en als je pagina ververst?quote:Op maandag 13 november 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh ik zie dat niet?
ik zie jou gewoon als vrouw je icoontje
ligt er aan wat voor soort wijn, een fris wit wijntje vind ik wel oke met chipsquote:Op maandag 13 november 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bedoelde niet chips eten en wijn drinken, vind dat niet zo'n combi.
Als je auto updates hebt aanstaan doe eens f5? En anders weet ik het ook niet want ze zijn all ver the place.quote:Op maandag 13 november 2017 00:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
huh ik zie dat niet?
ik zie jou gewoon als vrouw je icoontje
oh nu wel.quote:
ja ik drink alleen rode.quote:Op maandag 13 november 2017 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor soort wijn, een fris wit wijntje vind ik wel oke met chips
die moet je echt halen die zijn tien keer zo lekker.quote:
Gewoon flesje likeur bij je chips.quote:
huh net zag ik het en nu niet meer (al f5 gedaan)quote:Op maandag 13 november 2017 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je auto updates hebt aanstaan doe eens f5? En anders weet ik het ook niet want ze zijn all ver the place.
ligt aan de skills van de bakkerquote:Op maandag 13 november 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die moet je echt halen die zijn tien keer zo lekker.
quote:
ja true, haal ze hier een paar straten verderop wel eens maar boh.quote:Op maandag 13 november 2017 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ligt aan de skills van de bakker
HAHAHAHAHAHAHA DAT MEEN JE NIET.quote:Op maandag 13 november 2017 00:36 schreef defokkingfoker het volgende:
Net 2 bitcoins verkocht... verwacht dat die wel naar de 4k gaat en dan weer inkopen die handel
ja door autoupdate gaan ze weg.quote:
ik weet niet eens waar hier een goede hollandse bakker isquote:Op maandag 13 november 2017 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja true, haal ze hier een paar straten verderop wel eens maar boh.
oh hier beide, een turkse bakker die maakt ook lekkere dingen en een hollandse bakker in dezelfde straat echt prima.quote:Op maandag 13 november 2017 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar hier een goede hollandse bakker is![]()
hier is alleen mocrobakkers en klootwijk
probeer #live achter je url te plaatsen?quote:Op maandag 13 november 2017 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
Lol bij mij verspringt het van aan naar uit. En ik heb geen auto update.
Ik weet niet zeker wat je vraagt maar ik klik gewon tussendoor steeds op mijn AT of ik ververs.. Ik vind het irritant die auto updates.quote:Op maandag 13 november 2017 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
probeer #live achter je url te plaatsen?
geen idee waarom dat bij mij automagisch gaat, brb
Waar gaat dit overquote:Op maandag 13 november 2017 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja door autoupdate gaan ze weg.![]()
dat is in dit topic dus altijd.
Dar is dus kiezen uit 2 kwaden.quote:Op maandag 13 november 2017 00:43 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
1e met sinterklaas en 2e zonder.
oh oké, ik doe nooit f5.quote:Op maandag 13 november 2017 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je vraagt maar ik klik gewon tussendoor steeds op mijn AT of ik ververs.. Ik vind het irritant die auto updates.
ja.quote:Op maandag 13 november 2017 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig is zwarte piet hier welkom
Die banner is weg toch? Sinds vorig jaar/? Hoop ik?quote:Op maandag 13 november 2017 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig is zwarte piet hier welkom
oh ik vind het wel lekker, helemaal in dit topic die blijft doorgaan.quote:Op maandag 13 november 2017 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek als het maar door blijft gaan achter elkaar.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ik vind het wel lekker, helemaal in dit topic die blijft doorgaan.
heb meestal ook meerdere topics open staan en dan zie ik vanzelf waarin een reactie is, en daardoor reageer ik ook regelmatig in het verkeerde topic.![]()
Kom gezellig terug tussen 4 en 6quote:Op maandag 13 november 2017 00:47 schreef Homijn het volgende:
Gelukkig is het nu niet meer zo druk hier. Nog maar 5-6 posts per minuut
laatst in bondage zijn topic.quote:
ik heb broodjes pindakaas gemaakt.quote:Op maandag 13 november 2017 00:51 schreef _--_ het volgende:
Ik heb honger maar lig al in bed en mn ouders slapen ook al.
Alsof het kinderen ook maar iets uitmaakt welke kleur een piet is.quote:
Na, ik dacht meer aan een vers belegde broodje.quote:Op maandag 13 november 2017 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb broodjes pindakaas gemaakt.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ik vind het wel lekker, helemaal in dit topic die blijft doorgaan.
heb meestal ook meerdere topics open staan en dan zie ik vanzelf waarin een reactie is, en daardoor reageer ik ook regelmatig in het verkeerde topic.![]()
ja had ik geen zin in lol.quote:Op maandag 13 november 2017 00:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Na, ik dacht meer aan een vers belegde broodje.
Het is wat mij betreft niet eens een discussie. Bijna iedereen wilt gewoon zwarte piet. Alleen een klein groepje die het voor de meerderheid verpest in de sectie antifa veroorzaakt deze onzin.quote:Op maandag 13 november 2017 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof het kinderen ook maar iets uitmaakt welke kleur een piet is.Voor hun maakt het niet uit het is sowieso magisch. Voor ons is het vooral nostalgisch, het idee da bij zo;n feest een zwarte piet hoort. Maar dit is zo;n eindeloze discussie waar iemand ooit uit komt dus een beetje nutteloos.
quote:Op maandag 13 november 2017 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja had ik geen zin in lol.
met sla kaas tomaat radijs ... is wel lekker ja.
broodje rookworst is pas lekkerquote:Op maandag 13 november 2017 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja had ik geen zin in lol.
met sla kaas tomaat radijs ... is wel lekker ja.
Ja klopt, als ik dat in huis had zou ik het direct maken.quote:Op maandag 13 november 2017 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
broodje rookworst is pas lekker
Veerpest? Really? Omdat zweate piet een andere kleur heeft? Dan heb je volgens mij het doel van het geest niet helemaal begrepen. Cadeautjes en gezelligheid, dat lukt nniet meer als zwarte piet een andere kleur heeft? Met als voordeel dat het een leuk feest is voor aalle Nederlanders, ook voor die kleine groep..quote:Op maandag 13 november 2017 00:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft niet eens een discussie. Bijna iedereen wilt gewoon zwarte piet. Alleen een klein groepje die het voor de meerderheid verpest in de sectie antifa veroorzaakt deze onzin.
Volgens mij speelt het alleen in Amsterdam of zo, en dan is het iets wat overal speelt...quote:Op maandag 13 november 2017 00:57 schreef _--_ het volgende:
Sws dat de media dit onder de loep brengt. Als dat noet gedaan werd zou niemand luisteren naar die kleine meerderheid.
Laat maar ik heb je verkeerd begrepen. Doei.quote:Op maandag 13 november 2017 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veerpest? Really? Omdat zweate piet een andere kleur heeft? Dan heb je volgens mij het doel van het geest niet helemaal begrepen. Cadeautjes en gezelligheid, dat lukt nniet meer als zwarte piet een andere kleur heeft? Met als voordeel dat het een leuk feest is voor aalle Nederlanders, ook voor die kleine groep..
Inderdaad.quote:Op maandag 13 november 2017 00:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij speelt het alleen in Amsterdam of zo, en dan is het iets wat overal speelt...
School.quote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand morgen nog leuke plannen?
Negeroenen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens denk en hoop ik dat het de meerderheid van de mensen niet eens meer uitmaakt welke kleur zwarte piet is. Ik zie ook geen protestgroepen pro jodenkoeken en negeroenen, Waar gaat het over ook.Dingen veranderen gewoon en dat is niet per se slecht.
Kan leuk zijn.quote:
een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op maandag 13 november 2017 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand morgen nog leuke plannen?
Ik gun jou wel een minuutje. Post maar om 2;05 en dan post ik een minuut niet en als flip dat ook doet en daarna flip en dan ikquote:
Dit is me te complex ik vat het niet meer.quote:Op maandag 13 november 2017 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun jou wel een minuutje. Post maar om 2;05 en dan post ik een minuut niet en als flip dat ook doet en daarna flip en dan ik
Aiiquote:Op maandag 13 november 2017 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Liesje had op 1 sec na wel punt gehad
Maakt niet uit.quote:
zou wel het beste zijn inderdaad.quote:Op maandag 13 november 2017 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gun jou wel een minuutje. Post maar om 2;05 en dan post ik een minuut niet en als flip dat ook doet en daarna flip en dan ik
Ik ben nooit in die topics.quote:Op maandag 13 november 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
maar misschien leuker om dat buiten dit topic te houden omdat die discussie vaker wat vervelend wordt op FOK!.
haha nee beter.quote:
Jij! Ga je gangquote:Op maandag 13 november 2017 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ok laten we elkaar wat punten geven mensen,
Wie wil eerst?
Maar ik ben 7 jaar mod geweest en dit was de eerste keer dat ik even op dztt gedoe kon mopperen dus dat moest even.quote:Op maandag 13 november 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
haha nee beter.![]()
![]()
![]()
Geen aanrader.
ja dat lies begint.quote:
Is de salaris een beetje te doen?quote:Op maandag 13 november 2017 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ben 7 jaar mod geweest en dit was de eerste keer dat ik even op dztt gedoe kon mopperen dus dat moest even.
hahaha begrijpelijk, waar was je mod van?quote:Op maandag 13 november 2017 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ik ben 7 jaar mod geweest en dit was de eerste keer dat ik even op dztt gedoe kon mopperen dus dat moest even.
Eerst seks,quote:Op maandag 13 november 2017 01:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha begrijpelijk, waar was je mod van?
Lol.quote:Op maandag 13 november 2017 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst seks,Omdat ik op een meet zei dat ik wel mod wilde worde en daar zochten ze iemand, toen FHF.
Toen UTO e toen TRV.
lol dat is aardig kakhieleskquote:
oké.quote:Op maandag 13 november 2017 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Jah gvd ik toch niet aan punten gunnen. Gwn keihard je baan/school skippen om die punten te verdienen oke
quote:Op maandag 13 november 2017 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Jah gvd ik ga toch niet punten gunnen. Gwn keihard je baan/school skippen om die punten te verdienen oke
al dertien delen na de reset.quote:
Schiet niet op met die puntjesquote:Op maandag 13 november 2017 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
al dertien delen na de reset.![]()
Neequote:Op maandag 13 november 2017 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Tf hoe dan heb 0 punten oke wow laten we elkaar toch ff punten gunnen
ik heb mij net ziek gemeld.quote:Op maandag 13 november 2017 01:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Tf hoe dan heb 0 punten oke wow laten we elkaar toch ff punten gunnen
nee.quote:
We hebben 13x een recordpoging gehadquote:
Sex was vreselijk, FHF was mooi. In het begin was dat heel actief, het mooiste wat ik me herinner is dat fokkers spullen bij elkaar verzamelden en een hele dag aan het klussen waren voor Asfaltholigan? om een slaapkamer te maken voor zijn zoon. Maar veel meer mooie dingen maar ook heftig want mensen gunden elkaar al best snel het licht in de ogen niet, pittig modden welquote:Op maandag 13 november 2017 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol.
ah van alles wat dus, cool; TRV was zeker het leukste?
quote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me nog wel voorbij zou gaan, maar het ging te hard de laatste paar dagen.quote:3. devzero / 10989
4. FlippingCoin / 10812
Oh waarom was Sex vreselijk?quote:Op maandag 13 november 2017 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sex was vreselijk, FHF was mooi. In het begin was dat heel actief, het mooiste wat ik me herinner is dat fokkers spullen bij elkaar verzamelden en een hele dag aan het klussen waren voor Asfaltholigan? om een slaapkamer te maken voor zijn zoon. Maar veel meer mooie dingen maar ook heftig want mensen gunden elkaar al best snel het licht in de ogen niet, pittig modden wel
UTO was vooral leuk omdat ik het met een goede vriend modde, en we het forum samen aan zijn keukentafel gemaakt hebben. Bijzondere doelgroep. TRV is gewoon TRV Het beste stukje FOK omdat mensen die reizen vaak gelukkig zijn.
ik wou niet verder omhoog, dan kom je in de nek van die blauwe.quote:Op maandag 13 november 2017 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je me nog wel voorbij zou gaan, maar het ging te hard de laatste paar dagen.
nooit gereisd?quote:Op maandag 13 november 2017 01:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh waarom was Sex vreselijk?
FHF vind ik wel een cool forum, zat laatst even in die kerstactie te lezen, vind ik een mooi iets. En ja misschien moet ik ook eens gaan reizen binnenkort.
nou kan het niet echt reizen noemen, met wat maten gaan zuipen in random toeristenbestemming en zo.quote:
Wat is reizen dan wel?quote:Op maandag 13 november 2017 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou kan het niet echt reizen noemen, met wat maten gaan zuipen in random toeristenbestemming en zo.
heb ook vooral in een ver verleden wat city tripjes gedaan van paar dagen tot max 1 week. maar dat vind ik ook wel reizen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou kan het niet echt reizen noemen, met wat maten gaan zuipen in random toeristenbestemming en zo.
ja in mijn hoofd op avontuur en ontdekken.quote:
je verplaatsenquote:
Dat klopt volstrekt.quote:Op maandag 13 november 2017 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je verplaatsen
dus mijn loopje naar de supermarkt is ook een reisje
Ik heb enorm mijn best gedaan mensen er meer t laten posten maar het is een dood paard man. En ik heb nooit begrepen waarom. Als je graag reist praat je er ook graag over of over waar je naar toe gaat of van terug bent gekomen. Lijkt me? at is toch die drempel.quote:Op maandag 13 november 2017 01:22 schreef devzero het volgende:
TRV is een leuk forum. Ik post er nooit, maar lurk wel regelmatig
dat kan toch ook avontuur en ontdekken zijn als je het voor het eerst doet.quote:Op maandag 13 november 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja in mijn hoofd op avontuur en ontdekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geil
echte fokkers komen nooit buiten duh....quote:Op maandag 13 november 2017 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb enorm mijn best gedaan mensen er meer t laten posten maar het is een dood paard man. En ik heb nooit begrepen waarom. Als je graag reist praat je er ook graag over of over waar je naar toe gaat of van terug bent gekomen. Lijkt me? at is toch die drempel.
Euh jawel.quote:Op maandag 13 november 2017 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echte fokkers komen nooit buiten duh....
yup.quote:Op maandag 13 november 2017 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kan toch ook avontuur en ontdekken zijn als je het voor het eerst doet.
maar je bedoelt echt van die feestbestemmingen als lloret en zo?
quote:Op maandag 13 november 2017 01:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow zat een beetje op Mycroft en zag dit topic van mij voorbij komen
CUL / [Recept] Twix en Oreo croissantjesklinkt goed, even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zondag 5 juli 2015 13:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Danny, mag ik bij mn volgende recept mn paarselans inwikkelen in deeg en dan die sneaky op een foto zetten?
Alvast bedankt!
hahaha godver.quote:
Ik denk dat ik het zelfde probleem heb als Flip. Ja, ik reis af en toe, maar als ik dan naar sommige trips in TRV kijk dan is een trip naar bv dead valley toch niet zo biezonder. Tsja, ik geef toe dat dat een slecht excuus is.quote:Op maandag 13 november 2017 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb enorm mijn best gedaan mensen er meer t laten posten maar het is een dood paard man. En ik heb nooit begrepen waarom. Als je graag reist praat je er ook graag over of over waar je naar toe gaat of van terug bent gekomen. Lijkt me? at is toch die drempel.
quote:Op maandag 13 november 2017 01:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow zat een beetje op Mycroft en zag dit topic van mij voorbij komen
CUL / [Recept] Twix en Oreo croissantjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe weleens kankworst en kaas in bladerdeegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ze zeuren om deze garpquote:Op maandag 13 november 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
CUL mensen zijn echt zuur als azijn volgens mij.
zullen we een schip maken en gewoon Columbus nadoen?quote:Op maandag 13 november 2017 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfde probleem heb als Flip. Ja, ik reis af en toe, maar als ik dan naar sommige trips in TRV kijk dan is een trip naar bv dead valley toch niet zo biezonder. Tsja, ik geef toe dat dat een slecht excuus is.
quote:
ja maar zijn altijd wel zeikerds volgens mij... alles is kut van iedereen behalve dat van hunzelf en een select genootschap...quote:Op maandag 13 november 2017 01:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ze zeuren om deze garp![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 november 2017 01:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die penis heb jij ook gemaakt zeker.
ssssst eerst moet die even slapen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:30 schreef devzero het volgende:
En kan die puberheader met topic "logo" er eindelijk eens uit
Nee hoezo. Iedereen vindt hem prima.quote:Op maandag 13 november 2017 01:30 schreef devzero het volgende:
En kan die puberheader met topic "logo" er eindelijk eens uit
Nee komt door de flits.quote:Op maandag 13 november 2017 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Nu ik zo naar die fotos kijk.. jeetje dat deeg was nog rauw ofzo
quote:Op maandag 13 november 2017 01:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ssssst eerst moet die even slapen.
Had toen zeker gwn honger en geen zin om ze weer in de oven te doen en probeerde het toen zeker gwn goed te lullenquote:
ja joh, maak mij het uit, alleen de OP kan wel wat beknopter worden denk ik.quote:
zo herkenbaar zulke dingen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had toen zeker gwn honger en geen zin om ze weer in de oven te doen en probeerde het toen zeker gwn goed te lullen
Waarom buitenland? Als iemand een trip door Nederland maakt op zijn fiets en dat wil posten in TRV dan mag dat toch ook?quote:Op maandag 13 november 2017 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
Het is allemaal een beetje grijs gebied ook he? Ik probeer te bedenken wat reizen voor mij is. Sowieso buitenland, en iig 1 nacht. En voor de rest hangt het helemaal af van wat ik geplanned heb. Soms heel relaxt soms van hot naar her. Aan dat laatste weet ik me makkelijker aan te passen,
heb hem even gekickt.quote:Op maandag 13 november 2017 01:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Had toen zeker gwn honger en geen zin om ze weer in de oven te doen en probeerde het toen zeker gwn goed te lullen
Ja mijn Nederlands is niet excellent dat doet Hdero maar ofzoquote:Op maandag 13 november 2017 01:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja joh, maak mij het uit, alleen de OP kan wel wat beknopter worden denk ik.
alleen als het een eenwieler isquote:Op maandag 13 november 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom buitenland? Als iemand een trip door Nederland maakt op zijn fiets en dat wil posten in TRV dan mag dat toch ook?
ik kijk wel eens een keer, dit gaat niemand lezen denk ik.quote:Op maandag 13 november 2017 01:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja mijn Nederlands is niet excellent dat doet Hdero maar ofzo
Maar voor mij is zon trip juist weer leuk om te lezen, Serieus. Ik ben nog nooit in Amerikaa geweest en het staat ook nig niet in mijn top 10 maar ik vind het zo leuk om te lezen hoe mensen hun reis hebben ervaren. en jij vindt dat dus ook.quote:Op maandag 13 november 2017 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zelfde probleem heb als Flip. Ja, ik reis af en toe, maar als ik dan naar sommige trips in TRV kijk dan is een trip naar bv dead valley toch niet zo biezonder. Tsja, ik geef toe dat dat een slecht excuus is.
Ik zou dus nooit naar Amerika gaan.quote:Op maandag 13 november 2017 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar voor mij is zon trip juist weer leuk om te lezen, Serieus. Ik ben nog nooit in Amerikaa geweest en het staat ook nig niet in mijn top 10 maar ik vind het zo leuk om te lezen hoe mensen hun reis hebben ervaren. en jij vindt dat dus ook.
Ja ik juich dat toe. Maar voor mij krijg ik paa dat vrije gevoel wanneer ik in het buitenland ben.quote:Op maandag 13 november 2017 01:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom buitenland? Als iemand een trip door Nederland maakt op zijn fiets en dat wil posten in TRV dan mag dat toch ook?
Je haalt ze er overal tussenuit die "vrije" NL toeristen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik juich dat toe. Maar voor mij krijg ik paa dat vrije gevoel wanneer ik in het buitenland ben.
Met wat peper maak je het toch zo scherper?quote:Op maandag 13 november 2017 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is jammer dat het niet scherper is
godver man moest lachen.quote:Op maandag 13 november 2017 01:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Sorry mensen maar moet wat opbiechten.. loop gvd al langer dan 2 jaar rond met deze leugen![]()
Dat deeg van mijn croissantjes was gwn nog niet goed afgebakken. Had gwn verrekte honger destijds en had geen zin meer om ze in de oven te doen. Dat gelul over die flits is allemaal bullshit.
HET DEEG WAS GWN RAUW OKE!
Ik dacht dat death Valley daar lag.quote:Op maandag 13 november 2017 01:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit naar Amerika gaan.
nu nog een croissantje met je tampeloerus erin.quote:Op maandag 13 november 2017 01:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Echt een pak van mijn hart
Uiteraard.quote:Op maandag 13 november 2017 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt ze er overal tussenuit die "vrije" NL toeristen.
quote:Op maandag 13 november 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
mag ik nog wat punten ik ga lezen
Smaakte gwn fucking goedquote:Op maandag 13 november 2017 01:41 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is fucking niet eens gebakken.
quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou best kunnen dat de oven niet was voorverwarmd.. vergeet dat altijd en tief het er dan alsnof in en dan gwn 3 min langer ofzoquote:Op maandag 13 november 2017 01:41 schreef _--_ het volgende:
Het is letterlijk deeg. Als je met 16 minuten op 190 graden de ove niet voor verwarmd hebt is het volgens mij helemaal niet gaan veranderen.
quote:Op maandag 13 november 2017 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn verste reis dit jaar is Groningen
En ik ben wel paar keer de grens overgegaan dit jaar
#wereldreiziger
post dan even een week niet allemaal.quote:
Van mij wel.quote:Op maandag 13 november 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
witte puntjes met rookworst.quote:Op maandag 13 november 2017 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
witte, bruine of volkorenpuntjes?
Vandaag op het menu:quote:
benieuwd wat danny van je alternatieve versie vindt.quote:Op maandag 13 november 2017 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben wel benieuwd wat iwanus van mijn recept vind
zo veel?quote:Op maandag 13 november 2017 01:44 schreef _--_ het volgende:
[..]
Vandaag op het menu:
Lahmacun
Kebab
Broodje doner
En als drank ayran
Eetsmakkelijk abi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |