Max won Maleisie en Mexico op pure aero zekerquote:Op donderdag 16 november 2017 06:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Vol op 2018 zit...'
Echt, wie gelooft in zulke sprookjes?! In maart rijden ze nog met precies dezelfde bagger rond, dit wordt nooit meer wat. Zulke problemen los je nog niet op in 4 jaar, laat staan 4 maanden...
Tuurlijk niet. Als alles meezit dan doet Renault niet super veel onder voor de rest. Maar Max heeft vies geluk dat z'n motor heel blijft in Mexico, er vallen nota bene 4 andere Renault powered auto's uit...quote:Op donderdag 16 november 2017 07:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Max won Maleisie en Mexico op pure aero zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Williams had uitverkoopWindstopper softshell voor 37 pond
Nice. Ik zoek nog zo'n Red Bull. Iemand een idee waar je dat spul tegen een mooie prijs kunt kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn aan het eind van het seizoen altijd wel sales. Gewoon regelmatig op de teamwebsites/-stores kijken online!quote:Op donderdag 16 november 2017 11:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nice. Ik zoek nog zo'n Red Bull. Iemand een idee waar je dat spul tegen een mooie prijs kunt kopen?
Fapje gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Bij RBR op de site kosten ze nog 150 euro.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn aan het eind van het seizoen altijd wel sales. Gewoon regelmatig op de teamwebsites/-stores kijken online!
Dan hebben ze nog geen sale dusquote:Op donderdag 16 november 2017 12:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij RBR op de site kosten ze nog 150 euro.
Nice! Paar jaar terug zo een McLaren jas en Alonso trui gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die Williams kleuren
![]()
Is het een beetje een fijne jas? Zie dat de andere teams ook dergelijke softshell jasjes hebben.
Ik heb gewoon een jasjes fetishquote:
Ja, hij is helaas een héél klein beetje groot, maar ze hadden geen maat kleiner meerquote:Op donderdag 16 november 2017 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Leuke fotomaar die Williams kleuren
![]()
Is het een beetje een fijne jas? Zie dat de andere teams ook dergelijke softshell jasjes hebben.
twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:50:31PIERRE AND BRENDON TO STAY FOR… 2018! 🙌👏Scuderia Toro Rosso is very pleased to announce that its driver line-up f… https://t.co/JahTW7gzD0 reageer retweet
Me tooquote:Op donderdag 16 november 2017 15:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik had toch op zn minst een #metoo verwacht
As expected.quote:Op donderdag 16 november 2017 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:ToroRossoSpy twitterde op donderdag 16-11-2017 om 16:50:31PIERRE AND BRENDON TO STAY FOR… 2018! 🙌👏Scuderia Toro Rosso is very pleased to announce that its driver line-up f… https://t.co/JahTW7gzD0 reageer retweet
Heb net een OPC gekochtquote:Op donderdag 16 november 2017 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand nog een paar kwartjes over? De Mercedes C63 Coupé van Max gaat onder de hamer. Uiteraard gesigneerd, maar je moet wel minimaal 130.000 euro bieden
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-de-hamer~aee18294
is niet van Max geweest.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand nog een paar kwartjes over? De Mercedes C63 Coupé van Max gaat onder de hamer. Uiteraard gesigneerd, maar je moet wel minimaal 130.000 euro bieden
https://www.ad.nl/binnenl(...)er-de-hamer~aee18294
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |