abonnement Unibet Coolblue
pi_175023971
Goede avond iedereen,

De Appie bij mij in de buurt is opzoek naar een teamleider voor de vulploeg.
Nu wil ik hiervoor gaan solliciteren, maar wat verwachten ze nou van je qua ervaring in de detailhandel?
Ik ben 2 jaar werkzaam geweest in een bouwmarkt als verkoopmedewerker en deels logistieke werkzaamheden.
Dat was van mijn 14e tot mijn 15e
Wat ik mij nu dus afvraag is of het puur evaring in de detailhandel moet zijn, of persé in leidinggeven.
Nu ben ik bijna 17.
Deze vacature sprak mij aan aangezien het een minimale leeftijd van 16 moet zijn.
  † In Memoriam † zondag 12 november 2017 @ 17:44:07 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_175024080
Werk aan je zelfvertrouwen en ga ervoor! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 12 november 2017 @ 17:45:24 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175024109
Gewoon solliciteren en maar kijken of ze vinden dat je genoeg ervaring hebt. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ik denk dat het bij dat soort baantjes belangrijker is dat je een beentje intelligent en sociaal overkomt, iemand op wie de baas kan rekenen. Geen vmbo kader maar havo/vwo.

Verder zal je het vanzelf zien. Zal ook afhangen van de overige aanmeldingen.
Laffe huichelaar
pi_175024202
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon solliciteren en maar kijken of ze vinden dat je genoeg ervaring hebt. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ik denk dat het bij dat soort baantjes belangrijker is dat je een beentje intelligent en sociaal overkomt, iemand op wie de baas kan rekenen. Geen vmbo kader maar havo/vwo.

Verder zal je het vanzelf zien. Zal ook afhangen van de overige aanmeldingen.
Ik heb een -
VMBO-Kader diploma.
Was bezig met een MBO opleiding maar daar ben ik mee gestopt.

Ik ben redelijk sociaal en erg klantgericht ik vraag me af of dat ook meeweegt.
Ik wil voor deze functie solliciteren aangezien ik ervaring wil opdoen in leidingevend werk.
pi_175024371
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:48 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik heb een -
VMBO-Kader diploma.
Was bezig met een MBO opleiding maar daar ben ik mee gestopt.

Ik ben redelijk sociaal en erg klantgericht ik vraag me af of dat ook meeweegt.
Ik wil voor deze functie solliciteren aangezien ik ervaring wil opdoen in leidingevend werk.
Nou, daar heb je precies kort en bondig gezegd waarom je solliciteert en wat ze willen horen. Dat je op jouw leeftijd gestopt bent met een mbo opleiding (waarom? beviel het niet, verkeerder richting? ) is niet raar. En tuurlijk telt dat mee, stel evt voor (kosteloos) een paar uur jezelf te bewijzen in de praktijk, das pro actief en kost ze niks. Ga ervoor.
pi_175024507
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 17:54 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Nou, daar heb je precies kort en bondig gezegd waarom je solliciteert en wat ze willen horen. Dat je op jouw leeftijd gestopt bent met een mbo opleiding (waarom? beviel het niet, verkeerder richting? ) is niet raar. En tuurlijk telt dat mee, stel evt voor (kosteloos) een paar uur jezelf te bewijzen in de praktijk, das pro actief en kost ze niks. Ga ervoor.
Ik ga sowieso solliciteren. Het zou echt mooi zijn als ik deze baan krijg. Is toch weer wat ervaring in de detailhandel.
pi_175029989
Opmerkelijk dat ze een teamleider van buitenaf zoeken. Meestal zijn het doorgroeiers binnen het bedrijf. Teamleider ben je trouwens niet direct. Je gaat een traject in en als je die doorlopen hebt krijg je een afrondend gesprek met 2 supermarktmanagers van verschillende winkels.
pi_175030484
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Opmerkelijk dat ze een teamleider van buitenaf zoeken. Meestal zijn het doorgroeiers binnen het bedrijf. Teamleider ben je trouwens niet direct. Je gaat een traject in en als je die doorlopen hebt krijg je een afrondend gesprek met 2 supermarktmanagers van verschillende winkels.
Kijken ze meer naar je opleiding of ervaring?
Ik heb namelijk alleen een VMBO diploma op het moment.
pi_175031596
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 21:21 schreef Pendule het volgende:

[..]

Kijken ze meer naar je opleiding of ervaring?
Ik heb namelijk alleen een VMBO diploma op het moment.
Dat weet ik niet, want ik heb echt alleen maar meegemaakt dat doorgroeiers teamleider werden, nooit iemand van buiten af. En ik werk al bijna 20 jaar bij AH. Vandaar dat ik het vreemd vind.

Ho, ik kan me eentje herinneren. Ze had een leidinggevende functie bij Formido en toen werd ze bij ons teamleider kassa. Inmiddels is ze ass. supermarktmanager.

Gewoon proberen!
pi_175122391
Ik ben uitgenodigd voor een gesprek.
Wat gaan ze vragen?
  donderdag 16 november 2017 @ 22:51:21 #11
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_175122883
Heb je al 10 seconden gegoogled, naar wat er verwacht wordt van je in deze functie?

Probeer je situaties voor te stellen, waarmee je te maken zou krijgen in deze functie en bepaal hoe je hiermee om zou gaan. Denk aan last minute ziekmeldingen, handel dat de laat komt, lastige klantenvragen, überhaupt een heel team weten te motiveren en aansturen op een juiste eindtijd van een shift. Je mag behoorlijk stevig in je schoenen staan wil je hiervoor in aanmerking komen. Ik denk zeker dat deze functie op 17 jarige leeftijd veel uitdaging van je vraagt en vereist dat een pro-actieve houding hebt en dat je anderen weet te bereiken. Hoe past dat bij jouw persoonlijkheid?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_175123006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:51 schreef monsterd. het volgende:
Heb je al 10 seconden gegoogled, naar wat er verwacht wordt van je in deze functie?

Probeer je situaties voor te stellen, waarmee je te maken zou krijgen in deze functie en bepaal hoe je hiermee om zou gaan. Denk aan last minute ziekmeldingen, handel dat de laat komt, lastige klantenvragen, überhaupt een heel team weten te motiveren en aansturen op een juiste eindtijd van een shift. Je mag behoorlijk stevig in je schoenen staan wil je hiervoor in aanmerking komen. Ik denk zeker dat deze functie op 17 jarige leeftijd veel uitdaging van je vraagt en vereist dat een pro-actieve houding hebt en dat je anderen weet te bereiken. Hoe past dat bij jouw persoonlijkheid?
Ik ben aardig Authoritair.
  donderdag 16 november 2017 @ 22:57:35 #13
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_175123046
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:56 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik ben aardig Authoritair.
En wat denk je daarmee te bereiken? ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_175123175
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:57 schreef monsterd. het volgende:

[..]

En wat denk je daarmee te bereiken? ;)
Dat die gasten hun werk doen en niet gaan lopen kutten.
Verder heb ik al aardig wat ervaring in de detailhandel.
pi_175129543
Nou ik krijg van de week te horen of ik ben aangenomen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:18:47 #16
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_175130174
Succes. Was het gesprek wat je ervan verwacht hebt?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_175130330
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 23:01 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat die gasten hun werk doen en niet gaan lopen kutten.
Verder heb ik al aardig wat ervaring in de detailhandel.
Als nieuwkomer zou ik maar niet te autoritair doen, anders ga je geen leuke begintijd hebben me dunkt.
pi_175130331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:18 schreef monsterd. het volgende:
Succes. Was het gesprek wat je ervan verwacht hebt?
Het was best wel simpel.
pi_175130522
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als nieuwkomer zou ik maar niet te autoritair doen, anders ga je geen leuke begintijd hebben me dunkt.
Wat willen ze doen dan?
pi_175130707
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:37 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat willen ze doen dan?
Jij komt er wel :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 12:49:11 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_175130724
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 22:56 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik ben aardig Authoritair.
Dat maakt je ongeschikt voor zo'n functie. Misschien kan je het beter bij 'toezicht en handhaving' gaan proberen, daar hebben ze meer niet al te snuggere mannetjes rondlopen die graag de baas spelen :') .
Huilen dan.
pi_175130882
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 12:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat maakt je ongeschikt voor zo'n functie. Misschien kan je het beter bij 'toezicht en handhaving' gaan proberen, daar hebben ze meer niet al te snuggere mannetjes rondlopen die graag de baas spelen :') .
Mensen die hun werk niet uitvoeren zijn tuig. Als je dan ziet dat ze hun werk niet goed doen moet je er wat van zeggen.
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:17:08 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_175131252
Ah ja. Dat is ook het enige dat die functie inhoudt hè: mensen die hun werk niet uitvoeren een schop onder de kont geven. Ik ben bang dat de nuances van alledaagse situaties niet helemaal aan jou besteed zijn.
Huilen dan.
pi_175131429
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Ah ja. Dat is ook het enige dat die functie inhoudt hè: mensen die hun werk niet uitvoeren een schop onder de kont geven. Ik ben bang dat de nuances van alledaagse situaties niet helemaal aan jou besteed zijn.
Want ik kan van buitenaf zien wat er allemaal bij die functie komt kijken :')
  vrijdag 17 november 2017 @ 13:54:38 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_175131918
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 13:29 schreef Pendule het volgende:

[..]

Want ik kan van buitenaf zien wat er allemaal bij die functie komt kijken :')
En toch denk je erover te kunnen vertellen dat mensen die hun werk niet uitvoeren tuig zijn en dat je daar wat van moet zeggen.

:') :') !

En ja, je kan best wel goed bedenken wat er bij zo'n functie komt kijken. Dat lukt mij immers ook en ik heb geen enkele ervaring in de detailhandel.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')