Hamilton had ook een aantal keer pech in de kwalificatie waardoor hij punten misliep.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat heel veel pech valt ook wel mee hoor.
1 dnf meer dan Rosberg toen hij in leidende positie lag. Rosberg was gedurende het seizoen gewoon erg competitief.
Rosberg had absoluut een topseizoen vorig jaar. Ging er echt vol voor. En inderdaad, dat meer pech van Hamilton viel best mee.quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat heel veel pech valt ook wel mee hoor.
1 dnf meer dan Rosberg toen hij in leidende positie lag. Rosberg was gedurende het seizoen gewoon erg competitief.
Hij werd in Canada toen nog flink gepiepeld door Max. Kostte Rosberg toen net niet plek vijfquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Rosberg had absoluut een topseizoen vorig jaar. Ging er echt vol voor. En inderdaad, dat meer pech van Hamilton viel best mee.
In Canada en ook Maleisië had hij ook pech, maar werkte zich wel weer naar voren. Fraaie inhaalrace toen ook in Maleisië.
Kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij werd in Canada toen nog flink gepiepeld door Max. Kostte Rosberg toen net niet plek vijf
klopt. Rosberg heeft vorig jaar het maximale eruit gehaald en dat is zeer knap.quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan de beste overkomenDoet weinig af aan zijn topjaar
Die slotrace ook, moest Max inhalen, doet dat ook gewoon. Bezweek niet onder de druk die Hamilton hem oplegde door langzaam te gaan rijden. Heldenrace ook hoor toenquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Rosberg heeft vorig jaar het maximale eruit gehaald en dat is zeer knap.
Ik snap zijn stoppen ook wel als je ziet hoe ontspannen hij nu is.
klopt. Die druk was giga, zeker in het slot toen de eerste vier als aan een touwtje redenquote:Op zaterdag 11 november 2017 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Die slotrace ook, moest Max inhalen, doet dat ook gewoon. Bezweek niet onder de druk die Hamilton hem oplegde door langzaam te gaan rijden. Heldenrace ook hoor toen
Desondanks heeft Ham het meer verloren dan dat Ros het heeft gewonnen....quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Rosberg had absoluut een topseizoen vorig jaar. Ging er echt vol voor. En inderdaad, dat meer pech van Hamilton viel best mee.
Zelfs met het maximale kon hij het alleen redden dankzij:quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Rosberg heeft vorig jaar het maximale eruit gehaald en dat is zeer knap.
Ik snap zijn stoppen ook wel als je ziet hoe ontspannen hij nu is.
Dat weet je niet. Voor het zelfde geld was Hamilton door eigen schuld een ronde later in de vangrail gereden.quote:Op zaterdag 11 november 2017 21:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zelfs met het maximale kon hij het alleen redden dankzij:
Wtf :’)quote:
Deze?quote:Op zaterdag 11 november 2017 20:35 schreef jpjedi het volgende:
iemand toevallig een tip waar ik Ted's qualifying notebook Brazil kan zien? Op Skysports.com hangt er een regio slot op..
Ik woon niet in NL 😉quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deze?
http://www.skysports.com/(...)ualy-notebook-brazil
Werkt hier prima. (ja, gewoon vanuit Nederland)
Dan kijk je hem op joeptoepquote:
Tnx! Kon hem eerst nergens vinden op yt. 👍quote:Op zaterdag 11 november 2017 22:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan kijk je hem op joeptoep
Berniegod die Ted trouwens ook nog even uit de kast helpt @ 6:20
Jammer dat ik net bier was halen, maar leuk dat DutchTrain vol in beeld wasquote:
Dat paard was DT?quote:Op zaterdag 11 november 2017 23:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jammer dat ik net bier was halen, maar leuk dat DutchTrain vol in beeld was
Zie je ergens BIER & NOOTJES?quote:Op zaterdag 11 november 2017 17:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Donno.
Heb even teruggespoeld, maar duidelijker dan dit krijg ik hem niet*slomo
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 november 2017 17:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Donno.
Heb even teruggespoeld, maar duidelijker dan dit krijg ik hem niet*slomo
[ afbeelding ]
"Bwoah"quote:Op zaterdag 11 november 2017 17:21 schreef Mansjester het volgende:
Kimi is de meest waardeloze coureur in het veld, op alle vlakken
Hoax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |