ik schat haar slimmer in dan de twinsquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een simpel figuur die vriendin van Senna zeg
Ze rattelt aan een stuk door en verteld alles, zelfs wat ze verdiend
Ik vind het een dom mokkel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik schat haar slimmer in dan de twins
Volgens mij heeft ze dat niet door.Triest.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:35 schreef Chea49 het volgende:
Wat een vreselijk kind is dat zeg> Al haar zieleroerselen in the open.
Echt he, raar mokkelquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:35 schreef Chea49 het volgende:
Wat een vreselijk kind is dat zeg> Al haar zieleroerselen in the open.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef eskil het volgende:
Moeders moest een nieuwe pc kopen vanwege kapotslaan, tenminste ze deed zo'n beweging met haar vuist. Omdat vanwege een slet? Johan wist precies wie ze bedoelde.
Leg eens uit. Ik snap het niet.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef eskil het volgende:
Moeders moest een nieuwe pc kopen vanwege kapotslaan, tenminste ze deed zo'n beweging met haar vuist. Omdat vanwege een slet? Johan wist precies wie ze bedoelde.
quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef eskil het volgende:
of iemand op FB?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Over wie zal dat gaan dan? dat moet toch Bats zijn dan
Dan kan je wel 500 PC's bestellen en dan zou Johannes het niet begrijpen ookquote:
Denk eerder dat het een héél problematisch kind is. Maar daar komen/zijn alléén maar lui met diverse gebruiksaanwijzingen, dus raken we wel aan gewend.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:36 schreef Ranah het volgende:
lijkt mij een lief meisje wat stoer probeert te doen, senna loopt gewoon over haar heen thuis als ik het zo hoor
Dat vertelde ze aan Johan: ik heb een nieuwe pc ( ze bedoelde waarschijnlijk beeldscherm) moeten kopen, had ze uit kwaadheid met kijken op geslagen. Om die slet he, zei ze. En Johan zei toen , ik weet precies wie je bedoeld. Geen idee wie hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Ik snap het niet.
h, nu snap ik het antwoord van GB ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat vertelde ze aan Johan: ik heb een nieuwe pc ( ze bedoelde waarschijnlijk beeldscherm) moeten kopen, had ze uit kwaadheid met kijken op geslagen. Om die slet he, zei ze. En Johan zei toen , ik weet precies wie je bedoeld. Geen idee wie hoor.
Ach nee hè, die kennen elkaar dus óók al?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:40 schreef eskil het volgende:
Hoe kom je daar nou bij.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach nee hè, die kennen elkaar dus óók al?
O, dat zal dan over Beau of Billy gaan neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat vertelde ze aan Johan: ik heb een nieuwe pc ( ze bedoelde waarschijnlijk beeldscherm) moeten kopen, had ze uit kwaadheid met kijken op geslagen. Om die slet he, zei ze. En Johan zei toen , ik weet precies wie je bedoeld. Geen idee wie hoor.
Die 2 teren op drama lijkt het wel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
Twin: Johan had gewoon zijn hand op de knie van Mika gelegd.
Maar ze hadden ook samen van een ??? gegeten.
Waarom maken de twin altijd zo'n drama? De hele familie zat erbij.Niks bijzonders dus.
ik denk billy: hij is zooooooooooooo jaloers (toen ze aan het tongen was met jacco)quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat zal dan over Beau of Billy gaan neem ik aan.
Ja Bats is wel de enige echte slet ookquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk billy: hij is zooooooooooooo jaloers (toen ze aan het tongen was met jacco)
Dacht dat ze het over een gezamenlijke kennis hadden maar lees nu dat er iemand van de bewoners werd bedoeld?quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over een gezamenlijke kennis hadden maar lees nu dat er iemand van de bewoners werd bedoeld?
Als dat zo zou zijn dan klets je toch niet zo gezellig met die slet?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk billy: hij is zooooooooooooo jaloers (toen ze aan het tongen was met jacco)
Echt he. Hoe ze het zeiden tegen Chip.Beetje #metooquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 2 teren op drama lijkt het wel.
Ja, dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat zal dan over Beau of Billy gaan neem ik aan.
Zo praten ze immers ook steeds over René, terwijl die niks buitensporigs doet. Hij is wat vreemd, dat is waar. Maar zij doen alsof hij ongeoorloofde dingen doet, stelletje aanstellers zijn het.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he. Hoe ze het zeiden tegen Chip.Beetje #metoo
En daarna dat Mika en Johan gewoon gezellig zaten te eten en van elkaars eten proefde.
Beau niet denk, hij zat laatst zelf nog bij haar op schoot en tussen dr tetten.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Het kan over Romy gaan ook of Bats en Beau
echt hequote:Op zaterdag 11 november 2017 13:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat doet Billy in godsnaam nog steeds bij het bezoek van een ander?
ik schakelde daar net ff in, en toen het is wel tyfuskoud he. Wat is ze toch keurig opgevoed, alleen heeft het niet geholpenquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef sjampoeh het volgende:
bil: oh blotekuttenpad eh voetenpad huhuhuhu
man man man
Fijn weer voor haar nichtje op het schoolplein maandag.quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef sjampoeh het volgende:
man man man
nichtje mag wel prive les nemenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Fijn weer voor haar nichtje op het schoolplein maandag.
O ze heeft het er ook al met de tweeling over gehad we weten zelfs al dat ze 10 euro wit per uur verdient met het opmaken van bedden in een zorgtehuisquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:01 schreef sjampoeh het volgende:
oh over romy dus en demimika tegen bil
![]()
in Zwitserlandquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nichtje mag wel prive les nemen
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:05 schreef sjampoeh het volgende:
Hij is stapel op je ..
ik zie het niet
je verwacht het niet he, dat billy altijd met iedereen zo goed kan (op)schietenquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:06 schreef sjampoeh het volgende:
bil heeft een enorme klik met senna
Slijmen, zodat men haar aardig gaat vinden?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat doet Billy in godsnaam nog steeds bij het bezoek van een ander?
Alles voor tv. momentjes.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:07 schreef sjampoeh het volgende:
nou bil rot op, gaat van de tijd af
Charming hè?quote:Op zaterdag 11 november 2017 13:58 schreef sjampoeh het volgende:
man man man
iedereen komt voor billy,quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het bezoek was dus eigenlijk voor Billy?
Zo doet ze het wel voorkomen, ze zal er altijd voor hem zijn, zegt ze net tegen die vriendinquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dat ze nu ook meeloopt ? is ze bff van senna?
Zegt Billy tegen iedereen en komt waarschijnlijk omdat zij niemand heeft waar ze echt hecht mee is.quote:Op zaterdag 11 november 2017 14:04 schreef Dotteke het volgende:
"Wat ik merk is dat jullie relatie hecht is, dat meen ik echt", zegt Billy
Het is volgens mij allemaal heel simpel volkquote:Op zaterdag 11 november 2017 14:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ze gaan de luifel, het ruikt naar frituur zegt die moeder, goh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |