dat haar is vreselijkquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Lennons ongezouten commentaar...."Die is dik. Dat is niet om aan te zien"![]()
![]()
Ik kan multitaskenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat, tv kijken en radio luisteren tegelijk?
kijk jij ook al naar the voice..quote:
symph kijkt, dus dan zie ik het ook, helaasquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kijk jij ook al naar the voice..
zeer goed punt!quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het alleen om de stem gaat en niet om het uiterlijk, waarom is the voice dan niet op de radio?
Gewoon je ogen dicht doen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph kijkt, dus dan zie ik het ook, helaas
leuk dat je meeluistert wat mijn Ipod random aangeeftquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vergeten dat ik de radio aan had staan. Michael J op de achtergrond
wat een zweverige muzakquote:
Enigma is fantastisch. Vooral de 1e twee albums zijnquote:
11 uur slaap? dat is minstens 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik ga eens richting bed.hopelijk is 11 uur slaap genoeg om me iets minder beroerd te voelen
Ik heb de Jackson C Frank hype toch nooit zo begrepenquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
mis je wel Jackson C Frank mexicano..
hype? is gewoon leuke muziek, maar een hype? is totaal aan me voorbij gegaan dan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de Jackson C Frank hype toch nooit zo begrepen
Dat kan ik zo nu en dan ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
11 uur slaap? dat is minstens 15 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |