abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:39:04 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174976399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Alleen Gepetto kon een pop tot leven krijgen ;)

Maar volgens de bron was ie niet dood:
http://nationalpost.com/n(...)to-transport-victims
Maar hier heb je ook meteen je verklaring over de kruiwagens die gebruikt zijn. Alsof ze dan rustig de tijd nemen voor theoretisch perfecte CPR
pi_174976437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt mensen bekritiseert op hun gedrag, meer niet.
Meer wel:

- Gebrek aan kogelgaten festivalterrein
- Agenten die in de line of fire van een automatisch wapen gaan staan
- Het dagelijksleven dat rond het terrein niet werd stilgelegd. (auto's en bussen rijden nog kalm voorbij)
- Gebrek aan beelden die bewijzen dat er een massaslachting heeft plaatsgevonden.
- Miraculeus snel genezende en gezond ogende slachtoffers die de dag na te zijn neergeschoten door NATO rounds al lachend in een ziekenhuisbed geïnterviewd worden.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 10:53:24 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:42:52 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174976458
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ik vind dat niet per se een probleem. BNW is natuurlijk geen rechtbank waar alles koud bewezen kan worden, dat is ook een beetje de aard van de zaken hier.

Maar ik vind wel hoe harder de claim des te steviger de onderbouwing mag zijn.
De meningen zelf niet nee, maar dat het niet verder komt dan meningen en onderbuikgevoelens. Het lijk mij wel iets om zo veel mogelijk naar te streven, wat substantiëlere bewijzen en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:50:03 #29
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174976574
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De meningen zelf niet nee, maar dat het niet verder komt dan meningen en onderbuikgevoelens. Het lijk mij wel iets om zo veel mogelijk naar te streven, wat substantiëlere bewijzen en zo.
Nou hoe bewijs je dat er wel kogelgaten te vinden zijn? Buiten wat foto's waar wat schade op te zien zijn zal niemand van ons kunnen bewijzen hoe dat terrein erbij ligt. Werkt beide kanten op.

Ik vind de claims vs de onderbouwing ervoor inderdaad nog veel te licht. Er wordt wel onderbouwd maar de inhoud is nogal vergezocht. Ik zeg dus niet dat er niet onderbouwd wordt
pi_174976659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Meer wel:

- Gebrek aan kogelgaten festivalterrein
- Agenten die in de line of fire van een automatisch wapen gaan staan
- Het dagelijksleven dat rond het terrein niet werd stilgelegd. (auto's en bussen rijden nog kalm voorbij)
- Gebrek aan beelden die bewijzen dat er een massaslachting heeft plaatsgevonden.
- Miraculeus snel genezende en gezond ogende slachtoffers die de dag na te zijn neergeschoten door NATO rounds al lachend in een ziekenhuisbed geïnterviewd worden.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.
Het is een hoax, want de bussen reden nog.....


Zucht...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:54:56 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174976678
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:50 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou hoe bewijs je dat er wel kogelgaten te vinden zijn? Buiten wat foto's waar wat schade op te zien zijn zal niemand van ons kunnen bewijzen hoe dat terrein erbij ligt. Werkt beide kanten op.

Ik vind de claims vs de onderbouwing ervoor inderdaad nog veel te licht. Er wordt wel onderbouwd maar de inhoud is nogal vergezocht. Ik zeg dus niet dat er niet onderbouwd wordt
Wat je daar wel mee kan doen is claims dat er geen kogelgaten zijn getoond ontkrachten. Maar inderdaad, de claims en onderbouwingen daarvan zijn nog steeds erg zwak. Veel stroman argumenten, nog meer redeneringen in de trant van "ik verwacht niet dat mensen zo reageren dus het moet wel nep zijn" en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174976731
Er werden zo gezegd duizenden kogels op het publiek afgevuurd. Waarom zien we daar nou niets van op de beelden van het publiek? Staat het er toevallig allemaal niet niet op?

Ook de foto's van de de hotelkamer laten geen honderden of zelfs duizenden lege hulzen zien:





Deze foto's zien er sowieso zwaar gestaged uit.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 11:03:20 ]
pi_174976740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb het bewijs al geleverd. Jij accepteert het niet als bewijs. Dat is iets heel anders.
Bewijs in de trant van: ze duiken weg, ipv door het geweervuur te rennen, dus hoax. Ze rennen door het geweervuur ipv dat ze wegduiken, dus hoax.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174976786
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bewijs in de trant van: ze duiken weg, ipv door het geweervuur te rennen, dus hoax. Ze rennen door het geweervuur ipv dat ze wegduiken, dus hoax.
Festivalgangers die lekker in een kringetje peukjes staan te roken terwijl ze al 9 minuten onder zwaar machinegeweer vuur liggen en de mensen om hen heen worden neergemaaid. :')



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2017 11:02:04 ]
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:05:28 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174976879
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er werden zo gezegd duizenden kogels op het publiek afgevuurd. Waarom zien we daar nou niets van op de beelden van het publiek? Staat het er toevallig allemaal niet niet op?

Ook de foto's van de de hotelkamer laten geen honderden of zelfs duizenden lege hulzen zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze foto's zien er sowieso zwaar gestaged uit.
Liggen die wapens op de plek waar hij vandaan geschoten heeft dan?
pi_174976986
Zwaaaar gestagede foto. Toont echt overduidelijk aan dat LV een hoax is. _O-

Zie er niks speciaals aan maar dat zal wel aan mij liggen.
pi_174976994
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:05 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Liggen die wapens op de plek waar hij vandaan geschoten heeft dan?
Vermoedelijk wel. Waar zouden ze anders liggen?



pi_174977014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:11 schreef illusions het volgende:
Zwaaaar gestagede foto. Toont echt overduidelijk aan dat LV een hoax is. _O-

Zie er niks speciaals aan maar dat zal wel aan mij liggen.
Jij bent er inmiddels toch wel achter dat het officiële verhaal klopt, of niet?
pi_174977058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij bent er inmiddels toch wel achter dat het officiële verhaal klopt, of niet?
Mwa, niet per se, ik heb alleen meer reden om aan jouw hersenscheten te twijfelen als aan het officiële verhaal op het moment. De gunlaws discussie is niet eens flink opgelaaid. :')
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:19:21 #40
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174977112
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel. Waar zouden ze anders liggen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je ziet geen kapot raam dus geen idee of dat de exacte locatie van het hele gebeuren is. Ik kan er dus niet echt iets van vinden. Ook niet of die getoonde wapens gebruikt zijn. Misschien lagen deze klaar voor gebruik nog. Geen idee.
pi_174977132
Hier nog meer niet slachtoffers en geen kogelinslagen.

pi_174977147
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je ziet geen kapot raam dus geen idee of dat de exacte locatie van het hele gebeuren is. Ik kan er dus niet echt iets van vinden. Ook niet of die getoonde wapens gebruikt zijn. Misschien lagen deze klaar voor gebruik nog. Geen idee.
Verbaast me niet.

Tot nu toe heb je echt helemaal niets raar of afwijkend gevonden. :)
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:22:20 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174977165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Verbaast me niet.

Tot nu toe heb je echt helemaal niets raar of afwijkend gevonden. :)
Nee, tot nu toe heb ik nog niks aangenomen, dat is iets anders.

Ik vind het raar dat er mbt meerdere schutters niet echt duidelijkheid is. Zijn toch best wat getuigen die dit hebben gemeld.
pi_174977274
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, tot nu toe heb ik nog niks aangenomen, dat is iets anders.
Nee, ik heb je nog geen enkele keer oprecht vraagtekens bij bijvoorbeeld iets dat te zien is op de beelden zien zetten. Je bent voornamelijk bezig alles weg te vegen dat wordt aangedragen.

Dat valt best wel op.
pi_174977289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog meer niet slachtoffers en geen kogelinslagen.

Ja, onbegrijpelijk.
Ze kunnen toch wel even aan de kant gaan zodat de kogelinslagen in de grond gefilmd kunnen worden?
Zo'n kleine moeite....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:29:05 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174977293
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Mwa, niet per se, ik heb alleen meer reden om aan jouw hersenscheten te twijfelen als aan het officiële verhaal op het moment. De gunlaws discussie is niet eens flink opgelaaid. :')
Jawel hoor. Als je de reacties van sheeple leest op de msm-berichtgeving over het drama wordt er volop geroepen om het aanpassen van die laws. Ze weten ook heus wel als ze dit rigoureus van de ene op andere dag gaan wijzigen de pleuris uitbreekt zeker in bepaalde staten van Amerika. Baby steps in de vorm van al die gekke events.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_174977304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik heb je nog geen enkele keer oprecht vraagtekens bij bijvoorbeeld iets dat te zien is op de beelden zien zetten. Je bent voornamelijk bezig alles weg te vegen dat wordt aangedragen.

Dat valt best wel op.
Dat komt omdat vraagtekens gezien worden als hard bewijs voor de hoax.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:30:10 #48
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174977312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik heb je nog geen enkele keer oprecht vraagtekens bij bijvoorbeeld iets dat te zien is op de beelden zien zetten. Je bent voornamelijk bezig alles weg te vegen dat wordt aangedragen.

Dat valt best wel op.
Goed verhaal dit. Ik ben inderdaad niet deskundig genoeg om te kunnen bepalen hoe men reageert op zulke situaties. Ook kan ik aan de pixels en in het donker niet de schade bepalen en ben ik ook geen ballistisch expert dus kan ik geen echte onderbouwing geven over het te verwachten effect van kogelinslagen. :)
pi_174977320
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, onbegrijpelijk.
Ze kunnen toch wel even aan de kant gaan zodat de kogelinslagen in de grond gefilmd kunnen worden?
Zo'n kleine moeite....
Ah, nu slaan de kogels die op de menigte zijn afgevuurd in de grond. En de slachtoffers dan? Die zijn er niet?
pi_174977329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jawel hoor. Als je de reacties van sheeple leest op de msm-berichtgeving over het drama wordt er volop geroepen om het aanpassen van die laws. Ze weten ook heus wel als ze dit rigoureus van de ene op andere dag gaan wijzigen de pleuris uitbreekt zeker in bepaalde staten van Amerika. Baby steps in de vorm van al die gekke events.
Men roept massaal op tot wetswijzigingen, maar die kunnen ze niet doorvoeren want dan breekt de pleuris uit...

Tegenstrijdig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')