Als je misschien een baggerbak hebt.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Olie regelmatig vervangen
Misschien 1x per jaar ofzo
Kleine bedrijven doen het ook hoor, met boekhouden.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar als grote bedrijven belasting ontwijken dan staat heel het land op z'n kop.
Je bedoelt als je een degelijke auto hebt die niet zo hard slijt dat de olie na vijf duizend kilometer is veranderd in ijzervijlselpap?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je misschien een baggerbak hebt.
Hangt er vanaf hoeveel ik rij.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen aan de pomp in Duitsland? Hoe vaak tank je per week?
Je hebt nog steeds niet durven te vertellen in wat voor wagen jij rijdt.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je misschien een baggerbak hebt.
Neemt te veel tijd in. Ik ga liever naar de wasstraat.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
kan je zelf doen, luie flikker
[..]
hoe vaak heb jij al zelf olie vervangen?
[..]
En gaan als je ze ook weer voor zomerbanden wisselt en niet als een complete debiel rijdt, ook meerdere seizoenen mee.
Huilies gonna huil.
Ja, tijd is geld. Maar je hebt geen geld, wel tijd.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:20 schreef Atak het volgende:
[..]
Neemt te veel tijd in. Ik ga liever naar de wasstraat.
Nu kost benzine 1,59 in NL. In Duitsland 1,25quote:Op donderdag 9 november 2017 23:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Akkoord en de prijs per liter?
Startmotor.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:21 schreef The_Verve het volgende:
Huilen om ¤364.
Was het nou de kikstarter of niet?
Paar keer.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, tijd is geld. Maar je hebt geen geld, wel tijd.
Hoe vaak heb jij al zelf olie vervangen?
Ik heb van de week 1,50 afgetikt, maar goed.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Nu kost benzine 1,59 in NL. In Duitsland 1,25
Met een paar bedoel je letterlijk twee, omdat je niet als een eikel voor wil komen en niet het lef hebt om gewoon de waarheid te zeggen en "nooit" te posten?quote:
Dat weet jij al, trolkoning.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet durven te vertellen in wat voor wagen jij rijdt.
Daarbij denk ik eerder dat het aan je rijstijl ligt dan aan je auto als je je olie per seizoen moet verversen.
Woon jij in België of zo? Hahahahahaha.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb van de week 1,50 afgetikt, maar goed.
Laten we zeggen dat je max 20.000km per jaar rijdt en 1:20 rijdt, daar ik vermoed dat je met een ecohok rondrit. Dus kost die auto je per maand 100 euro aan brandstof en twee tientjes aan vloeistoffen en de wasstraat![]()
Kom maar weer terug als je wel je eigen boontjes kan doppen
Blijf maar gokken dan.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:27 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh, ik zat goed met m'n VW UP gok?
Nee, in tegenstelling tot wat jij blaat weet ik wel wat een beetje auto kost per maand.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Woon jij in België of zo? Hahahahahaha.
Hoeveel denk je dat arbeidskosten kost?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Met een paar bedoel je letterlijk twee, omdat je niet als een eikel voor wil komen en niet het lef hebt om gewoon de waarheid te zeggen en "nooit" te posten?
Dus je hebt voor nog geen honderd euro aan olie vervangen. En dat vind jij een punt om te maken.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij de hele tijd zo zuur loopt te doen.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:29 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot wat jij blaat weet ik wel wat een beetje auto kost per maand.
Als je zelf olie vervangt?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat arbeidskosten kost?
Ik zal het nog eens herhalen met een kleine aanvulling:quote:Op donderdag 9 november 2017 23:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij de hele tijd zo zuur loopt te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |