Alles zelf onderzoeken en je eigen mening vormen ? Bij dat "geloof "moet ik zijnquote:Op zondag 12 november 2017 12:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En in plaats daarvan de bnw religie gaat volgen?
wat is de BNW religie?quote:Op zondag 12 november 2017 12:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En in plaats daarvan de bnw religie gaat volgen?
Ik zie alleen maar (te) snel getrokken conclusies die vaak alleen op basis van (naïeve) onderbuikgevoelens zijn gebaseerd.quote:Op zondag 12 november 2017 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat heeft dat met naief te maken!?
Dat doen jullie dus niet. Het is geen onderzoek als je bij voorbaat al vindt dat iets niet klopt en elk halfslachtig bewijs als waarheid verkondigt.quote:Op zondag 12 november 2017 15:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles zelf onderzoeken en je eigen mening vormen ? Bij dat "geloof "moet ik zijn
Je beschrijft een msm breaking news bericht die meteen vanaf het eerste moment word aangenomen voor waar . Ik kies ervoor om dat niet meer te doen , het was een slechte gewoonte en die kan je ook weer afleren .quote:Op zondag 12 november 2017 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat doen jullie dus niet. Het is geen onderzoek als je bij voorbaat al vindt dat iets niet klopt en elk halfslachtig bewijs als waarheid verkondigt.
Wat voor zelfonderzoek doe je dan?quote:Op zondag 12 november 2017 15:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Alles zelf onderzoeken en je eigen mening vormen ? Bij dat "geloof "moet ik zijn
Wie?quote:Op maandag 13 november 2017 11:21 schreef Lambiekje het volgende:
https://nltimes.nl/2017/1(...)alk-sexual-diversity
Dit meent men niet. Purple friday.
Alsjeblieft. Moge de millionials naar een tbs kliniek.
Iedereen heeft zeer ernstige vaccinschade.
Hoe fucking sick is dat lgbt
Jaaaaa..... zoo gevraarlijk, dat preken voor tolerantiequote:Op maandag 13 november 2017 11:21 schreef Lambiekje het volgende:
https://nltimes.nl/2017/1(...)alk-sexual-diversity
Dit meent men niet. Purple friday.
Alsjeblieft. Moge de millionials naar een tbs kliniek.
Iedereen heeft zeer ernstige vaccinschade.
Hoe fucking sick is dat lgbt
Ik blijf het bizar vinden, hoe eng -bijna (ultra)fascistisch- Lambiekjes gedachtengoed is. Iedereen waar hij het niet mee eens is, moet maar opgesloten worden. Of geëxecuteerd.quote:Op maandag 13 november 2017 11:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Jaaaaa..... zoo gevraarlijk, dat preken voor tolerantie
Ja dat is toch wel meer dan een beetje ironisch...quote:Op maandag 13 november 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden, hoe eng -bijna (ultra)fascistisch- Lambiekjes gedachtengoed is. Iedereen waar hij het niet mee eens is, moet maar opgesloten worden. Of geëxecuteerd.
aangetaste hersens door vaccins is niet wie je bent.quote:Op maandag 13 november 2017 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie?
Eng hè, dat mensen de vrijheid wensen te zijn wie ze zijn.
quote:Op maandag 13 november 2017 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
aangetaste hersens door vaccins is niet wil je bent.
Als je anders denkt dan man/ vrouw.
Is gewoon botweg een zeer ernstige aandoening.
Dus je erkent dat er meer is dan man/vrouwquote:Op maandag 13 november 2017 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
aangetaste hersens door vaccins is niet wie je bent.
Als je anders denkt dan man/ vrouw.
Is gewoon botweg een zeer ernstige aandoening.
Generatie 1980 - 2000quote:Op maandag 13 november 2017 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie?
Eng hè, dat mensen de vrijheid wensen te zijn wie ze zijn.
Die heten toch millenials en niet millionialsquote:
Klopt.quote:Op maandag 13 november 2017 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heten toch millenials en niet millionials
Is dat niet wat een dictator zou doen?quote:Op maandag 13 november 2017 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden, hoe eng -bijna (ultra)fascistisch- Lambiekjes gedachtengoed is. Iedereen waar hij het niet mee eens is, moet maar opgesloten worden. Of geëxecuteerd.
Chris, die zijn map foto's overal mee naar toe sleepte. Die kreeg erna toch een politiek baantje? Vervlogen tijden. Er zijn wat parels te vinden in al deze events.quote:Op maandag 13 november 2017 21:30 schreef Tingo het volgende:
YUK!
Man whose reporter girlfriend was killed on live TV wins delegate seat
https://www.cbsnews.com/n(...)egate-virginia-seat/
Chris Hurst interviewed on the morning after his girlfriends' sudden, violent, tragic death which was also recorded on video.
Vanaf 1:27. WARNING! Content may induce severe bouts of projectile vomiting.
And then later the same day with his future Dad-in-Law...
Vanaf 4:30:Megyn Kelly Interviews Alison Parker's Father & Boyfriend (WDBJ Reporter)
5:45: You..you...I mean the range of emotions must have been experiencing today but...I know you've said heartbreak, shock, anger...tell us...”
11:00 – Hilarious!
They don't seem to be very heartbroken, shocked or angered, but yeah, what should we know about heartbreak,shock and anger?
Expose them bastards hard!!quote:Op maandag 13 november 2017 21:30 schreef Tingo het volgende:
YUK!
Man whose reporter girlfriend was killed on live TV wins delegate seat
https://www.cbsnews.com/n(...)egate-virginia-seat/
Chris Hurst interviewed on the morning after his girlfriends' sudden, violent, tragic death which was also recorded on video.
Vanaf 1:27. WARNING! Content may induce severe bouts of projectile vomiting.
And then later the same day with his future Dad-in-Law...
Vanaf 4:30:Megyn Kelly Interviews Alison Parker's Father & Boyfriend (WDBJ Reporter)
5:45: You..you...I mean the range of emotions must have been experiencing today but...I know you've said heartbreak, shock, anger...tell us...”
11:00 – Hilarious!
They don't seem to be very heartbroken, shocked or angered, but yeah, what should we know about heartbreak,shock and anger?
Hij moet werkloos blijven?quote:Op maandag 13 november 2017 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Chris, die zijn map foto's overal mee naar toe sleepte. Die kreeg erna toch een politiek baantje? Vervlogen tijden. Er zijn wat parels te vinden in al deze events.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |