abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 november 2017 @ 20:38:53 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174967652
Ik vond het wel leuk hoor, dat Waylon zich een beetje moest verdedigen. Zo denken nu eenmaal veel mensen over esf, dus hij heeft wel eerder met dat bijltje gehakt. Hij verwoordde zijn enthousiasme en motivatie prima. Laat ze maak zeiken allemaal.

Overigens weet ik niet of ik Waylon erg aardig vind. :o Dat zelfverzekerde is hartstikke goed natuurlijk, maar hij moet wel opletten dat hij niet neerbuigend overkomt jegens andere deelnemers. Hoewel hij positief was over Conchita. Nou ja. Hopelijk verspeelt hij de gunfactor niet.

Nou. Maar wat fijn toch allemaal! Zooooo veel vertrouwen in! *O* w/
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174967708
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Ik neem aan dat je het eerste vindt? Dat is me nl. niet helemaal duidelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:42:14 #153
163650 Greys
pi_174967756
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het wel leuk hoor, dat Waylon zich een beetje moest verdedigen. Zo denken nu eenmaal veel mensen over esf, dus hij heeft wel eerder met dat bijltje gehakt. Hij verwoordde zijn enthousiasme en motivatie prima. Laat ze maak zeiken allemaal.

Overigens weet ik niet of ik Waylon erg aardig vind. :o Dat zelfverzekerde is hartstikke goed natuurlijk, maar hij moet wel opletten dat hij niet neerbuigend overkomt jegens andere deelnemers. Hoewel hij positief was over Conchita. Nou ja. Hopelijk verspeelt hij de gunfactor niet.
Ik hoorde niks neerbuigends over deelnemers nog iig. Maar je bedoelt straks daar natuurlijk. Ach, Salvador was zeer uitgesproken over z'n voorkeuren en wat ie niks vond en hij won ook..
Die riep zelfs dat een deel van de inzendingen nep muziek was enzo. Dus als je lied goed genoeg is kan je een aardig potje breken :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:42:50 #154
163650 Greys
pi_174967776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:40 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het eerste vindt? Dat is me nl. niet helemaal duidelijk.
Ik vind wel dat je Waylon qua eigenzinnigheid kunt vergelijken met Anouk bedoelde ik. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174967799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het wel leuk hoor, dat Waylon zich een beetje moest verdedigen. Zo denken nu eenmaal veel mensen over esf, dus hij heeft wel eerder met dat bijltje gehakt. Hij verwoordde zijn enthousiasme en motivatie prima. Laat ze maak zeiken allemaal.

Overigens weet ik niet of ik Waylon erg aardig vind. :o Dat zelfverzekerde is hartstikke goed natuurlijk, maar hij moet wel opletten dat hij niet neerbuigend overkomt jegens andere deelnemers. Hoewel hij positief was over Conchita. Nou ja. Hopelijk verspeelt hij de gunfactor niet.

Nou. Maar wat fijn toch allemaal! Zooooo veel vertrouwen in! *O* w/
Er zullen ook heus wel nummers komen waarvan hij zegt dat ze goed in elkaar zitten etcetera. Hij komt in ieder geval héél zelfverzekerd over en dat kán bij sommige mensen inderdaad verkeerd vallen. Maar het is ook wel een beetje de houding die je voor het ESF nodig hebt, geen halfbakken gedrag.
En hij is iemand die de potentie heeft om het waar te maken.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:45:02 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174967853
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoorde niks neerbuigends over deelnemers nog iig. Maar je bedoelt straks daar natuurlijk. Ach, Salvador was zeer uitgesproken over z'n voorkeuren en wat ie niks vond en hij won ook..
Die riep zelfs dat een deel van de inzendingen nep muziek was enzo. Dus als je lied goed genoeg is kan je een aardig potje breken :P
Nou ja, ik vond dat er iets van dedain doorklonk toen ze het over de andere deelnemers hadden. Maar dat was niet zijn intentie, vermoed ik. Gewoon enthousiasme en zelfvertrouwen. Dat kan echter wel eens anders overkomen dan bedoeld. Maar goed, schijt daaraan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174967857
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens weet ik niet of ik Waylon erg aardig vind. :o Dat zelfverzekerde is hartstikke goed natuurlijk, maar hij moet wel opletten dat hij niet neerbuigend overkomt jegens andere deelnemers. Hoewel hij positief was over Conchita. Nou ja. Hopelijk verspeelt hij de gunfactor niet.
Ik heb hetzelfde met hem. Het lijkt me echt geen kwaaie vent op zich, maar hij heeft vaak zo'n houding die ik weinig sympathiek vind overkomen, hoewel hij zeker zijn toffe momenten heeft.
Het is vooral zijn houding t.o.v. zijn deelname die ik erg positief vind. Als iemand er zo instaat, maakt het me verder weinig uit hoe diegene als persoon is. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:47:10 #158
163650 Greys
pi_174967923
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou ja, ik vond dat er iets van dedain doorklonk toen ze het over de andere deelnemers hadden. Maar dat was niet zijn intentie, vermoed ik. Gewoon enthousiasme en zelfvertrouwen. Dat kan echter wel eens anders overkomen dan bedoeld. Maar goed, schijt daaraan.
Hij zei ook iets dat ie wel zeker naar de finale zal gaan. Waarop Matthijs een beetje meesmuilde. En toen zei hij dat dat z'n instelling nou eenmaal is en vertrouwen in zichzelf heeft.

Ik snap oprecht dat mensen dat een tikkie arrogant kunnen vinden. Serieus. Maar ik heb dat persoonlijk echt tien keer liever dan een onzeker hert dat straks van de zenuwen vals gaat zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174967950
Ik vond Waylon helaas wel een tikkie neerbuigend. :{

Over de Finse inzending riep hij iets dat die versie beter had gehoord. Matthijs ging daar nog eens overheen door te stellen dat we Finland in ieder geval moeten kunnen hebben (terwijl het niet eens de inzending betrof, maar een cover van Sia's Chandelier). Over de cover van Salvador Sobral door de Belgische Linda riep Waylon het nogal onorigineel te vinden om een soortgelijk lied te zingen wat in de vorige editie heeft gescoord (terwijl het n.b. een cover betreft van het winnende lied).
  donderdag 9 november 2017 @ 20:48:17 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174967963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met hem. Het lijkt me echt geen kwaaie vent op zich, maar hij heeft vaak zo'n houding die ik weinig sympathiek vind overkomen, hoewel hij zeker zijn toffe momenten heeft.
Het is vooral zijn houding t.o.v. zijn deelname die ik erg positief vind. Als iemand er zo instaat, maakt het me verder weinig uit hoe diegene als persoon is. :)
Maakt mij inderdaad ook geen zier uit, zo lang het uit enthousiasme voortkomt. En ach, een beetje buzzz rondom je gedrag of uitspraken is misschien ook wel helemaal net zo slecht. Het maakt je in elk geval mens, in plaats van showpopje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174967965
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoorde niks neerbuigends over deelnemers nog iig. Maar je bedoelt straks daar natuurlijk. Ach, Salvador was zeer uitgesproken over z'n voorkeuren en wat ie niks vond en hij won ook..
Die riep zelfs dat een deel van de inzendingen nep muziek was enzo. Dus als je lied goed genoeg is kan je een aardig potje breken :P
Salvador is iemand van cut the crap.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met hem. Het lijkt me echt geen kwaaie vent op zich, maar hij heeft vaak zo'n houding die ik weinig sympathiek vind overkomen, hoewel hij zeker zijn toffe momenten heeft.
Het is vooral zijn houding t.o.v. zijn deelname die ik erg positief vind. Als iemand er zo instaat, maakt het me verder weinig uit hoe diegene als persoon is. :)
Als je je daar dan op richt kan het een mooie ESF-ervaring worden :) Beter dan een vader die een liedje schrijft en daar vol van is. Of het nu geschikt is of niet.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:49:12 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174968002
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei ook iets dat ie wel zeker naar de finale zal gaan. Waarop Matthijs een beetje meesmuilde. En toen zei hij dat dat z'n instelling nou eenmaal is en vertrouwen in zichzelf heeft.

Ik snap oprecht dat mensen dat een tikkie arrogant kunnen vinden. Serieus. Maar ik heb dat persoonlijk echt tien keer liever dan een onzeker hert dat straks van de zenuwen vals gaat zingen.
Helemaal mee eens.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174968038
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei ook iets dat ie wel zeker naar de finale zal gaan. Waarop Matthijs een beetje meesmuilde. En toen zei hij dat dat z'n instelling nou eenmaal is en vertrouwen in zichzelf heeft.

Ik snap oprecht dat mensen dat een tikkie arrogant kunnen vinden. Serieus. Maar ik heb dat persoonlijk echt tien keer liever dan een onzeker hert dat straks van de zenuwen vals gaat zingen.
Deed LW dat niet van de zenuwen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:51:31 #164
163650 Greys
pi_174968081
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:47 schreef libranl het volgende:
Ik vond Waylon helaas wel een tikkie neerbuigend. :{

Over de Finse inzending riep hij iets dat die versie beter had gehoord. Matthijs ging daar nog eens overheen door te stellen dat we Finland in ieder geval moeten kunnen hebben (terwijl het niet eens de inzending betrof, maar een cover van Sia's Chandelier). Over de cover van Salvador Sobral door de Belgische Linda riep Waylon het nogal onorigineel te vinden om een soortgelijk lied te zingen wat in de vorige editie heeft gescoord (terwijl het n.b. een cover betreft van het winnende lied).
Maar de Finse zangeres deed Chandelier toch ook gewoon niet heel goed? :P Hij zei 'Marlijn deed dit beter'. Dat was zijn kandidaat in It Takes 2 die het idd erg goed zong.

Ik vind dat gewoon een eerlijke mening ipv alles maar beautiful en geweldig vinden van anderen.

Ik merk dat ik nu dus steeds hetzelfde roep als destijds bij Salvador die ook gewoon eerlijk zei als ie iets niks vond. En dat z'n zus hem dan aantikte en hij zei 'Ohhh ja sorry maar ik ga niet schijnheilig zeggen dat ik het mooi vond als het niet zo is, je vraagt toch m'n mening'.

_O_

Dat ie Amar Pelos Dois niet herkende was idd een beetje suf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:52:40 #165
163650 Greys
pi_174968116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:50 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Deed LW dat niet van de zenuwen?
LW? Help me even :@

Joan Franka iig wel een beetje..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174968135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei ook iets dat ie wel zeker naar de finale zal gaan. Waarop Matthijs een beetje meesmuilde. En toen zei hij dat dat z'n instelling nou eenmaal is en vertrouwen in zichzelf heeft.

Ik snap oprecht dat mensen dat een tikkie arrogant kunnen vinden. Serieus. Maar ik heb dat persoonlijk echt tien keer liever dan een onzeker hert dat straks van de zenuwen vals gaat zingen.
Het kan inderdaad wel wat arrogant overkomen, maar je presenteert jezelf daar wel op een stage en niet op een podium(pje). Dan kun je eigenlijk niet aankomen met een houding van 'ik ga mijn best doen en ik zie wel wat er gebeurt'.
Misschien wat te zwart/wit gesteld, maar je moet overkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:53:57 #167
163650 Greys
pi_174968155
Ik vond Douwe niet echt een andere houding hebben trouwens. Ook zelfverzekerd en vol vertrouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174968167
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

LW? Help me even :@

Joan Franka iig wel een beetje..
Linda Wagenmakers. Ze was bloednerveus, maar ik kan me niet herinneren of ze daardoor (ook) vals zong.
  donderdag 9 november 2017 @ 20:55:03 #169
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_174968184
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zei ook iets dat ie wel zeker naar de finale zal gaan. Waarop Matthijs een beetje meesmuilde. En toen zei hij dat dat z'n instelling nou eenmaal is en vertrouwen in zichzelf heeft.

Ik snap oprecht dat mensen dat een tikkie arrogant kunnen vinden. Serieus. Maar ik heb dat persoonlijk echt tien keer liever dan een onzeker hert dat straks van de zenuwen vals gaat zingen.
Het is geen arrogantie, maar vertrouwen in eigen kunnen. Net als Max Verstappen dat heeft bijvoorbeeld. Je zou het ook een winnaarsmentaliteit kunnen noemen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:56:22 #170
163650 Greys
pi_174968225
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:54 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Linda Wagenmakers. Ze was bloednerveus, maar ik kan me niet herinneren of ze daardoor (ook) vals zong.
Ze zong wel iig wel vrij onprettig vond ik. Vooral de No Goodbyeeeee's waren erg wiebelig en snerpend en de No vaak op het randje van akelig. Vond ik. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174968234
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de Finse zangeres deed Chandelier toch ook gewoon niet heel goed? :P Hij zei 'Marlijn deed dit beter'. Dat was zijn kandidaat in It Takes 2 die het idd erg goed zong.

Ik vind dat gewoon een eerlijke mening ipv alles maar beautiful en geweldig vinden van anderen.

Ik merk dat ik nu dus steeds hetzelfde roep als destijds bij Salvador die ook gewoon eerlijk zei als ie iets niks vond. En dat z'n zus hem dan aantikte en hij zei 'Ohhh ja sorry maar ik ga niet schijnheilig zeggen dat ik het mooi vond als het niet zo is, je vraagt toch m'n mening'.

_O_

Dat ie Amar Pelos Dois niet herkende was idd een beetje suf.
Wat zei hij nou, dat hij zich daar niet mee bezig houdt? Hij wist de naam van de winnaar van dit jaar niet eens :P
Nou ja, hij gaat in ieder geval volledig voor zijn eigen bijdrage. En niet voor zichzelf, maar voor zijn land. Dat vind ik een tophouding.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:56:41 #172
163650 Greys
pi_174968236
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 20:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Het is geen arrogantie, maar vertrouwen in eigen kunnen. Net als Max Verstappen dat heeft bijvoorbeeld. Je zou het ook een winnaarsmentaliteit kunnen noemen.
_O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 20:58:10 #173
163650 Greys
pi_174968284
"Ik wil winnen maar ik hoef echt niet zo nodig een enorme internationale carrière, daarvoor ga ik niet, ik ben al bijna veertig man" _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174968291
Ik vind het sowieso knap als je aan het ESF mee kunt doen. Dan heb ik het nog niet eens over willen. Ik zou het niet kunnen en niet willen.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 20:58:34 #175
368283 ato
pi_174968297
Ik ben blij met Waylon, nu nog een goed liedje.
Maar ik heb er alle vertrouwen in.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')