Stapelgekquote:Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef Copycat het volgende:
Billy heeft zo’n zin om Jessie buiten op te zoeken en een hotelletje te zoeken.
Vooral blijven dromen, gek.
Echt he... arme Jessiequote:Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef Copycat het volgende:
Jessie komt altijd zijn belofte na, zo zei hij. Dan gaan ze dus samen op vakantie.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:18 schreef Copycat het volgende:
Ik gun het haar ook gewoon echt nietquote:Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef Flow3r het volgende:
En toch,laatst zei ze dat Jessie zo trots op haar was![]()
Die info heeft ze ergens vandaan
Ook deze uitspraak weer over een hotelletje
Alsof ze weet dat hij niet met demi2 of een andere dame is en op haar wacht?
Die kruipt van schrik in die kabouterkut in zijn plakplaatjeslounge.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef Alocanda het volgende:
Jessie komt altijd zijn belofte na, zo zei hij. Dan gaan ze dus samen op vakantie.
Ik denk via via in post. Dat iemand uit haar omgeving contact heeft met Jessie. Billy maakt er ook een gewoonte van moeders van exen en mannelijke ex bewoners te schrijven zoals de moeder van Bas.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kruipt van schrik in die kabouterkut in zijn plakplaatjeslounge.
Wellicht dat hij na lang aandringen de groeten heeft gedaan. Voor Billy staat dat gelijk aan een huwelijksaanzoek. Volkomen de weg kwijt, dat wijf.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:22 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk via via in post. Dat iemand uit haar omgeving contact heeft met Jessie. Billy maakt er ook een gewoonte van moeders van exen en mannelijke ex bewoners te schrijven zoals de moeder van Bas.
Ze bemoedert haar nu enorm.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:23 schreef Flow3r het volgende:
En ze blijft Romy maar judaskusjes geven
Ze hoopt op zijn fans, die dan denken ah, ze vindt hem lief, laten we maar op stemmen, opportunistische tarut.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Echt he... arme Jessie
Ze heeft het veel over Jessie de laatste tijd. Misschien moet ie zijn adres veranderen of verhuizen, in januari loopt ze weer vrij rond
ja, ze denkt ook dat Ruud haar terug wil en die is volgens mij happy met Rowena. Ze wil de vamp uithangen met verzonnen verhaaltjes.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht dat hij na lang aandringen de groeten heeft gedaan. Voor Billy staat dat gelijk aan een huwelijksaanzoek. Volkomen de weg kwijt, dat wijf.
Je denkt toch niet dat Billy enige reden heeft om te liegen, bedriegen en manipuleren.?quote:Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef Flow3r het volgende:
zou hij hebben geschreven en houden ze dat voor ons verborgen ?![]()
Ik hoop toch echt dat ze het niet word, ik wil dat gezicht wel eens zien danquote:Op donderdag 9 november 2017 16:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hoopt op zijn fans, die dan denken ah, ze vindt hem lief, laten we maar op stemmen, opportunistische tarut.
als dat zo is maakt het voor Billy niet uit want ze heeft Jessie toestemming gegeven om zich helemaal uit te leven zolang zij in Utopia zit.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef Setje72 het volgende:
Zijn Jessie en die Demi 2 nog samen eigelijk?
Vreselijks pscychobitch is hetquote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Billy enige reden heeft om te liegen, bedriegen en manipuleren.?
Welnee, daar houden ze haar mee zoet..Zoiets van: Nou Jessie zal wel heel trots op je zijn hoor...quote:Op donderdag 9 november 2017 16:20 schreef Flow3r het volgende:
zou hij hebben geschreven en houden ze dat voor ons verborgen ?![]()
Ze vertelt ook nooit (pas nog in de interviewtjes die ze gaf) dat zij gesmeekt heeft om terug te komen in Utopia, maar zegt alleen dat ze dankbaar is voor de kans om terug te mogen komen (Ruud had haar immer met een joker teruggehaald).quote:Op donderdag 9 november 2017 16:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ja, ze denkt ook dat Ruud haar terug wil en die is volgens mij happy met Rowena. Ze wil de vamp uithangen met verzonnen verhaaltjes.
Ik zie ze ook niet echt iets bijzonders doen. Ze komen idd pas tegen twaalven hun bed uit, moeten dan nog opmaken, eten, aankleden. Die voeren echt niets uitquote:Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef Ranah het volgende:
ze doen alsof ze de hele dag heel druk zijn maar zitten de hele tijd online te shoppen zegt linda
zal over de twins gaan?
Daar wordt ze kind aan huis. Tot het straatverbod.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef magnaal het volgende:
Welnee, daar houden ze haar mee zoet..Zoiets van: Nou Jessie zal wel heel trots op je zijn hoor...
Jessie wil niet eens meer denken aan Billy zag ik laatst op een vlog van iemand..
Nou die gast kan het schudden, want die tatooshop kan ze zo vinden, als ze vrij is
Hij heeft gezegd dat hij niet op Billy wacht.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef magnaal het volgende:
zou hij hebben geschreven en houden ze dat voor ons verborgen ?
Echt, ik wil het ook meemaken.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze het niet word, ik wil dat gezicht wel eens zien dan
Doet me altijd weer aan Fles denken
Ja klopt en het gekke is dat ze dat volgens mij zelf echt geloofd.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vertelt ook nooit (pas nog in de interviewtjes die ze gaf) dat zij gesmeekt heeft om terug te komen in Utopia, maar zegt alleen dat ze dankbaar is voor de kans om terug te mogen komen (Ruud had haar immer met een joker teruggehaald).
Die gaat Johan weg proberen te krijgen en ik hoop zo dat ze weer keihard door de mand valt net als de vorige stemmingen.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:29 schreef pollewop77 het volgende:
Hoop dat ze nog iets stoms gaat doen voor de stemmingen
Ja natuurlijk, damage contol en investeren in een mol in de andere groepj.quote:
Misschien moet Linda eens iets recht in het gezicht zeggen, ik hoor haar al dagen op iedereen commentaar hebben.... zelfs als Linda en Madi zien dat Billy iets van een ander pakt om op te eten zeggen ze er beiden niets van....quote:Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef Ranah het volgende:
ze doen alsof ze de hele dag heel druk zijn maar zitten de hele tijd online te shoppen zegt linda
zal over de twins gaan?
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze het niet word, ik wil dat gezicht wel eens zien dan
Doet me altijd weer aan Fles denken
Dat valt me ook op, eerst zitten Madi en Linda erover te klagen dat Billy alles van anderen pakt en dan laten ze het zo? Raar is datquote:Op donderdag 9 november 2017 16:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Misschien moet Linda eens iets recht in het gezicht zeggen, ik hoor haar al dagen op iedereen commentaar hebben.... zelfs als Linda en Madi zien dat Billy iets van een ander pakt om op te eten zeggen ze er beiden niets van....
Toch vraag ik het me af. Volgens mij heeft ze ook daar schijt aan. Als ik zo zie hoe gemakkelijk ze liegt en snel bijstelt als ze door de mand dreigt te vallen, is ze zich weldegelijk bewust van haar leugenachtig gemanipuleer. Ze stuur feilloos en snel bij, zelfs als ze schuld MOET bekennen omdat dat op dat moment het beste is.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja klopt en het gekke is dat ze dat volgens mij zelf echt geloofd.
Billy gelooft in zichzelf hoor...van de tien woorden, zijn negen leugens..Dan moet je wel een geheugen van een olifant hebben. Ze plaatst haar opmerkingen, naar gelang de situatie en doet niet eens moeite meer, om te herstellen. En alle bewoners weten dat inmiddels ook en leven er naarquote:Op donderdag 9 november 2017 16:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch vraag ik het me af. Volgens mij heeft ze ook daar schijt aan. Als ik zo zie hoe gemakkelijk ze liegt en snel bijstelt als ze door de mand dreigt te vallen, is ze zich weldegelijk bewust van haar leugenachtig gemanipuleer. Ze stuur feilloos en snel bij, zelfs als ze schuld MOET bekennen omdat dat op dat moment het beste is.
quote:Op donderdag 9 november 2017 16:27 schreef pollewop77 het volgende:
35 en niet eens weten hoe je witlof kookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |