quote:Op donderdag 9 november 2017 14:49 schreef Momo... het volgende:
Ik heb gehoord dat de vader van Waylon graag een liedje voor hem wil schrijven.
Oja dat gaat ook weer beginnen over anderhalve maand ofzo toch?quote:Op donderdag 9 november 2017 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
Ander breaking nieuws:
Kandidaten Wie is de Mol? mogelijk dit weekend bekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog...quote:Op donderdag 9 november 2017 15:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vader as we speak liedjes aan het schrijven is. "Spetter pieter pater".
1 Januari altijd hequote:Op donderdag 9 november 2017 15:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Oja dat gaat ook weer beginnen over anderhalve maand ofzo toch?
Herman is ook een baasquote:
Motiveert om weer te gaan?quote:Op donderdag 9 november 2017 14:56 schreef Em31 het volgende:
Echt wel heel tof ook dat Waylon zelf zo enthousiast en trots is. Na de vorige keer riep hij al ooit weer te willen toch? Erg leuk is dat.![]()
En hopelijk motiveert dat anderen ook weer in de toekomst.
Jaquote:
Klopt. Zoals ik laatst al zei denk ik dat het AVRO-deel en het TROS-deel om en om een artiest selecteren. Vorig jaar was het TROS, nu is het AVRO.quote:Op donderdag 9 november 2017 15:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik durf erop te gokken dat volgend jaar iets door de bomen schijnt.
Dat klinkt als een songtitelquote:Op donderdag 9 november 2017 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
" #1 or bust, nothing in between ..."
YASSSSSS
Mooi dan gaat Kensington aangezien Jan daar fan van isquote:Op donderdag 9 november 2017 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Zoals ik laatst al zei denk ik dat het AVRO-deel en het TROS-deel om en om een artiest selecteren. Vorig jaar was het TROS, nu is het AVRO.
Volgend jaar dus weer een protégé van Jan Smit
Jan Smit, bekend van krakers als "Bij de Pearle is het sale, dus de korting is veel".quote:Op donderdag 9 november 2017 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooi dan gaat Kensington aangezien Jan daar fan van is
Voor die 50 ruggen zou ik ook reclame maken voor Pearle ouwe pikquote:Op donderdag 9 november 2017 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jan Smit, bekend van krakers als "Bij de Pearle is het sale, dus de korting is veel".
OMG ik kwam hier net posten dat ik dat zo'n goed nummer vindquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vraag, hoe maak je van die heel kleine letters in een post?Zit 10 jaar op FOk, maar weet het nog steeds niet.
| 1 | [small]Kopieer dit stukje en je hebt kleine tekst[/small] |
Nee haha, zijn enthousiasme bij artiesten die juist vooral negatief denken over het songfestival.quote:Op donderdag 9 november 2017 15:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Motiveert om weer te gaan?Welcome back De Toppers, Sieneke *draaiorgel.gif*, maar ook Ilse (!) Anouk, Trijntje, DB en OG3NEE YES!
quote:Op donderdag 9 november 2017 15:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vraag, hoe maak je van die heel kleine letters in een post?Zit 10 jaar op FOk, maar weet het nog steeds niet.
test test oh ik weet het al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |