TheVulture heeft klasse ideeën.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijn als ie een lied geschreven door Ilse zingt... eind goed al goed
Rick Vol heeft nog wel wat liggen.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:46 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Volgens songfestivalweblog wordt er nog gewerkt aan nummer
twitter:loed_wig twitterde op donderdag 09-11-2017 om 12:43:30I said what I said and Waylon returning confirms it. Salvador had a huge impact and we shall all be grateful.… https://t.co/s1F7jOwLfl reageer retweet
Ligt eraan of het een werkwoord of voltooid deelwoord is. Maar de TT is goed geschreven.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:48 schreef iBenny het volgende:
Andere topic gesloten en deze gereekst, zodat we gemakkelijk door kunnen
(Is vertegenwoordigt met een d of t?)
Thanks!quote:Op donderdag 9 november 2017 12:49 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een werkwoord of voltooid deelwoord is. Maar de TT is goed geschreven.
Ik ben ook kandidaat in die race!quote:Op donderdag 9 november 2017 12:42 schreef Kim-Holland het volgende:
2018 wordt het jaar dat ik de hysterie van lieve Greys ga overtreffen.
quote:Op donderdag 9 november 2017 12:48 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Rick Vol heeft nog wel wat liggen.
Volgens mij verwart hij Salvador met Anouk.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:48 schreef messi124 het volgende:
twitter:loed_wig twitterde op donderdag 09-11-2017 om 12:43:30I said what I said and Waylon returning confirms it. Salvador had a huge impact and we shall all be grateful.… https://t.co/s1F7jOwLfl reageer retweet
Neh, hij doelt op Salvador z'n wens voor echte muziek denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:51 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Volgens mij verwart hij Salvador met Anouk.
Hij wordt in z'n eentje aangekondigd in de officiële Eurovision video. Geen twijfel meer toch?quote:Op donderdag 9 november 2017 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
Misschien duo met Pleun of Maan gezien de TVOH hint. Kan ook slaan op zijn jurylid zijn maar goed. Hopelijk gaat hij alleen met een soul nummer of funk.
quote:Op donderdag 9 november 2017 12:48 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Rick Vol heeft nog wel wat liggen.
Dan zou de verrassing des te groter zijnquote:Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wordt in z'n eentje aangekondigd in de officiële Eurovision video. Geen twijfel meer toch?
BRING IT ON BABYYYYquote:Op donderdag 9 november 2017 12:42 schreef Kim-Holland het volgende:
2018 wordt het jaar dat ik de hysterie van lieve Greys ga overtreffen.
Daar was ik ook even bang voor, maar alle songfestivalblogs en Cornald op Twitter refereren alleen aan hem. Het lijkt me sterk dat als er nog iemand bij hoort, die persoon niet wordt genoemd.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
Misschien duo met Pleun of Maan gezien de TVOH hint. Kan ook slaan op zijn jurylid zijn maar goed. Hopelijk gaat hij alleen met een soul nummer of funk.
Hij wordt overal alleen aangekondigd, zowel op songfestival.nl als eurovision.tv. Geen zorgen hoor, Waylon gaat alleen.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wordt in z'n eentje aangekondigd in de officiële Eurovision video. Geen twijfel meer toch?
quote:Op donderdag 9 november 2017 12:50 schreef PrincessofFrance het volgende:
In het algemene topic wat nu dicht is zei Duderinnetje nog dat het in ieder geval een keuze is waar je je niet voor hoeft te schamen. Ook al is het je smaak niet.
Dáár ben ik het mee eens, hij heeft in 2014 al bewezen dat hij er gewoon staat.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 09-11-2017 om 12:49:04@Frank3FM Niet gek - sla de archieven erop na. O nee, doe ik al: talloze artiesten deden meer dan eens mee, soms oo… https://t.co/hRcVk2ETqK reageer retweet
Allemaal heel leuk maar het liedjes is het belangrijkste. Wie je ook stuurt.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua live zang en uitstraling zit het helemaal goed. Geen onzekerheid. Goede podium presence. Goeie kop. Vlotte babbel voor de persconferenties. We hoeven ons idd sowieso niet te schamen!
Neuh, lijkt me gewoon een hint naar hem, omdat hij daar in de jury zit.quote:Op donderdag 9 november 2017 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
Met Parton zou wat zijn hequote:Op donderdag 9 november 2017 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me gewoon een hint naar hem, omdat hij daar in de jury zit.
Hij krijgt in die video ook een berichtje van Dolly Parton, maar het lijkt me niet dat hij met haar op het ESF gaat staan.![]()
Zeg ik nu, zal je zien straks.![]()
Gaat Jafar dan nog harder jubelen? Volgens mij bevalt hem dat helemáál niet. En dan moet Iago aan de ketting omdat die niet mag dansenquote:Op donderdag 9 november 2017 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me gewoon een hint naar hem, omdat hij daar in de jury zit.
Hij krijgt in die video ook een berichtje van Dolly Parton, maar het lijkt me niet dat hij met haar op het ESF gaat staan.![]()
Zeg ik nu, zal je zien straks.![]()
Het zou iig een verrassing zijn.quote:
Heb je je dweilvoorraad al op orde?quote:Op donderdag 9 november 2017 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua live zang en uitstraling zit het helemaal goed. Geen onzekerheid. Goede podium presence. Goeie kop. Vlotte babbel voor de persconferenties. We hoeven ons idd sowieso niet te schamen!
twitter:dwdd twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:06:50Vanavond is Waylon te gast! Hij gaat naar het Songfestival. Wij zetten alvast 5 prachtige optredens in DWDD op een… https://t.co/MskHf6AikD reageer retweet
Het afzeiken is ook al begonnen.twitter:FritsTabak twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:07:41@dwdd @waylonline @songfestival worden dus 5 punten reageer retweet
5 punten per land en je wint het ESFquote:Op donderdag 9 november 2017 13:12 schreef Dave het volgende:
Het afzeiken is ook al begonnen.twitter:FritsTabak twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:07:41@dwdd @waylonline @songfestival worden dus 5 punten reageer retweet
https://www.ad.nl/show/gu(...)ngfestival~acf1ef35/quote:Met welk lied Waylon in mei volgend jaar afreist naar de Portugese hoofdstad is volgens een woordvoerster van de omroep nog niet bekend. ,,Hij gaat het schrijven met het songfestival in zijn achterhoofd. Hij wil met het beste liedje gaan en staat daarom ook open voor nummers van andere songwriters.'' Ze laat weten dat Waylon het ontzettend leuk vindt dat hij opnieuw is gevraagd. ,,Nu hij als solo-artiest gaat, zien we dat als totaal iets anders dan vorige keer toen hij deel uitmaakte van het duo The Common Linnets. Waylon is super veelzijdig. Hij kan heel veel. Qua act kunnen we nog alle kanten met hem op." De omroep gaat de komende maanden met de znager en zijn team aan het nummer en de act werken.
Funk of soul uptempo lijkt mij het beste.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:
#1 or bust!!
Dat willen we zien. Niet op zeker spelen met een voorgekauwde popsongballade.
Dát is een goede instelling, dat hij ook openstaat voor liedjes van andere songwriters.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:13 schreef messi124 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/gu(...)ngfestival~acf1ef35/
Ik ben het een keer met je eensquote:Op donderdag 9 november 2017 13:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Funk of soul uptempo lijkt mij het beste.
Uiteraard. Kopieren vd winnaar gebeurd immers elk jaar.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik ben het een keer met je eensIk verwacht veel 'kunstzinnige' ballads dit jaar.
De Nederlanders gaan het hardst zeiken.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:12 schreef Dave het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-sharon-den-adelquote:Richard van de Crommert: Waylon gaat mogelijk met Sharon den Adel
Eens. Hij gelukkig wel. Ik denk ook zeker dat ie z'n Nashville vrienden om iets gaat vragen. En dat hoeft heus geen country ballad te worden. Love Drunk was ook van iemand anders volgens mij. Hij heeft een aantal schrijvers waar hij vaker mee werkt en gaat gewoon voor het beste nummer.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:15 schreef PrincessofFrance het volgende:
[..]
Dát is een goede instelling, dat hij ook openstaat voor liedjes van andere songwriters.
En mannen op de grond.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
Lagen wel wat lekkere dames op Waylon zijn bed koekoek
Vergeet niet dat Waylon als enige Europeaan aangesloten is bij het platenlabel van Michael Jackson. Er word dus ook veel voor hem geschreven/aangeboden.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Hij gelukkig wel. Ik denk ook zeker dat ie z'n Nashville vrienden om iets gaat vragen. En dat hoeft heus geen country ballad te worden. Love Drunk was ook van iemand anders volgens mij. Hij heeft een aantal schrijvers waar hij vaker mee werkt en gaat gewoon voor het beste nummer.
De meest kritische (in a good way) man van FOK ESF is positief.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:03 schreef Elfletterig het volgende:
Als je hoort welke namen zoal rond gingen, vind ik het bijzonder goed nieuws dat de keuze op Waylon is gevallen. Ik heb in het verleden ook al eens geopperd dat het een prima idee zou zijn om hem opnieuw te sturen.
Het is natuurlijk nog afwachten met wat voor liedje hij op de proppen komt, maar drie dingen weten we zeker: hij zingt uitstekend, heeft een prima uitstraling én hij kan profiteren van zijn al gecreëerde bekendheid dankzij de deelname in 2014.
En als solo-artiest is Waylon gedurfder dan de sound van The Common Linnets was. Ik zie eigenlijk alleen maar pluspunten. Hopen op een sterk liedje.
Oh ja ook nog. Nou tussen dat en z'n Nashville maten moet toch wel wat goeds zitten lijkt mequote:Op donderdag 9 november 2017 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Waylon als enige Europeaan aangesloten is bij het platenlabel van Michael Jackson. Er word dus ook veel voor hem geschreven/aangeboden.
Zegt ook wel iets over zijn kwaliteiten. Als je als enige aangesloten bent bij het oude Motown Records of hoe dat nu mag heten dan kan je heel veel.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja ook nog. Nou tussen dat en z'n Nashville maten moet toch wel wat goeds zitten lijkt me
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartjes, trouwens! Wat een fijne dag heb jij zo!quote:Op donderdag 9 november 2017 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Waylon als enige Europeaan aangesloten is bij het platenlabel van Michael Jackson. Er word dus ook veel voor hem geschreven/aangeboden.
Tranen staan in mijn ogen. Queen betekent alles voor mij en Adam Lambert is live ZO fantastisch. Zelfs Freddie was live niet zo sterk. Die gast echtquote:Op donderdag 9 november 2017 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartjes, trouwens! Wat een fijne dag heb jij zo!
Snel, koop een staatslot! Het is jouw dag!quote:Op donderdag 9 november 2017 13:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tranen staan in mijn ogen. Queen betekent alles voor mij en Adam Lambert is live ZO fantastisch. Zelfs Freddie was live niet zo sterk. Die gast echt![]()
Dankjewel!
Ik heb gehoord dat hij samen met MAAN gaatquote:Op donderdag 9 november 2017 13:16 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-sharon-den-adel
Kan overigens wel zijn dat we nog geinterviewed worden voor TV en magazines. Een vd voorwaarden als je wilde winnenquote:Op donderdag 9 november 2017 13:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Snel, koop een staatslot! Het is jouw dag!![]()
quote:Op donderdag 9 november 2017 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij samen met MAAN gaat
Maan zie ik liever bij Meiden van Hollandquote:Op donderdag 9 november 2017 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
* banmaanvraag indient in FB voor deze modquote:Op donderdag 9 november 2017 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Ja, Maan kan wel gaan. Met Sint Juttemis.quote:
Ja als de nieuwe Joelle Witschge, vlaggenzwaaisterquote:Op donderdag 9 november 2017 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joelle SOWWWW Koekoekquote:Op donderdag 9 november 2017 13:26 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ja als de nieuwe Joelle Witschge, vlaggenzwaaister
Het zal hem aan support niet ontbreken denk ik zo.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:26 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Ja als de nieuwe Joelle Witschge, vlaggenzwaaister
[..]
Probeer steeds het woordje 'Waylon' in je interviewantwoorden te verwerken. Mag ook als anagram. 'Ya woln, ik ben heel blij met de gewonnen kaartjes!'quote:Op donderdag 9 november 2017 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan overigens wel zijn dat we nog geinterviewed worden voor TV en magazines. Een vd voorwaarden als je wilde winnen
Greys zorgt er dan wel voor dat Maan Lissabon niet haaltquote:Op donderdag 9 november 2017 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou de reacties hier wel willen zien als dit zou gebeuren.
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:13:12@petervandeveire @Eurovision We gaan er maar ‘ns een goed Vlaams/Belgisch/Nederlands grensoverschrijdend avontuur v… https://t.co/mA4FR3oJNC reageer retweet
Heh? Waarom zouden ze dat apart bekend maken.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:16 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-sharon-den-adel
Lijkt me ook complete bullshitquote:Op donderdag 9 november 2017 13:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heh? Waarom zouden ze dat apart bekend maken.
Inderdaad, slaat nergens op.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me ook complete bullshit
Bij het woord 'grensoverschrijdend' denk ik de laatste weken aan iets heel andersquote:Op donderdag 9 november 2017 13:31 schreef messi124 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:13:12@petervandeveire @Eurovision We gaan er maar ‘ns een goed Vlaams/Belgisch/Nederlands grensoverschrijdend avontuur v… https://t.co/mA4FR3oJNC reageer retweet
Hans Pannencoucke zal die wel bedoelen.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij het woord 'grensoverschrijdend' denk ik de laatste weken aan iets heel anders
twitter:RichardCrommert twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:18:55@PatCortie Inmiddels duidelijk dat ie alleen gaat reageer retweet
Enthousiaste wiwi.twitter:WiwiMike twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:40:24I am happy with @waylonline representing #TeamNL #Nederland #Netherlands again at #Eurovision !!! Can't wait till L… https://t.co/ukxWrIs2Qj reageer retweet
Ik kan die gasten niet uitstaan van wiwi. Altijd zo overdreven nichterigquote:Op donderdag 9 november 2017 13:45 schreef messi124 het volgende:
Enthousiaste wiwi.twitter:WiwiMike twitterde op donderdag 09-11-2017 om 13:40:24I am happy with @waylonline representing #TeamNL #Nederland #Netherlands again at #Eurovision !!! Can't wait till L… https://t.co/ukxWrIs2Qj reageer retweet
quote:Op donderdag 9 november 2017 13:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Probeer steeds het woordje 'Waylon' in je interviewantwoorden te verwerken. Mag ook als anagram. 'Ya woln, ik ben heel blij met de gewonnen kaartjes!'
Sublimatie. Alle beetjes helpen naar de WINST. Er rust een taak op je schouders.
Die is in de tussenliggende jaren niet echt weg geweest.quote:Op donderdag 9 november 2017 13:50 schreef Momo... het volgende:
Zo te zien is 'de hoed' ook weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |