In een gevangenis heb je het beter.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dries Roelvink mogen ze opsluiten en de sleutel wegflikkeren. Kan 'ie voor altijd op een emmer pissen.
Euh, oké. Maar dat doe ik dus niet, hè?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:08 schreef DKUp het volgende:
Dries Roelvink piste ook altijd in een emmer boven de Oger.....
Oh diequote:Op donderdag 9 november 2017 23:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van die gele zwembroek op het strand.
Ik zag het, maar ik moest meteen aan Dries denken met zijn emmertje in de nacht.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, oké. Maar dat doe ik dus niet, hè?
Dat was wel wat gênant, ja. Maar ja, lokatie, lokatie, lokatie.
Ja die ken ik ookquote:
Kon je niet wildplassen?quote:Op donderdag 9 november 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, oké. Maar dat doe ik dus niet, hè?
Dat was wel wat gênant, ja. Maar ja, lokatie, lokatie, lokatie.
Waar gaat het over ?quote:
watquote:Op donderdag 9 november 2017 23:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik moest meteen aan Dries denken met zijn emmertje in de nacht.
Héé Pezuquote:
Pissen in een emmerquote:Op donderdag 9 november 2017 23:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben de rode draad ook even kwijt geloof ik.
Dat kun je gerust gelovenquote:Op donderdag 9 november 2017 23:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben de rode draad ook even kwijt geloof ik.
Ik denk dat je een toilet hebt, dat het niet altijd gaat redden is een ander verhaalquote:
Ja, denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je een toilet hebt, dat het niet altijd gaat redden is een ander verhaal
bazenquote:
Ja joh we gaan er voorquote:
tof, ik baal dat ik gister jamiroquai moest missenquote:Op donderdag 9 november 2017 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op ADE live gezien. Verrassend
Ja, dat moet wel een hele fijne avond geweest zijn. Louter lyrische berichten over gelezen.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof, ik baal dat ik gister jamiroquai moest missen
Die heb ik live gezien in Utrechtquote:Op donderdag 9 november 2017 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof, ik baal dat ik gister jamiroquai moest missen
ja same here, hopen dat ze nu wat sneller weer komen want ook de prijs was schappelijkquote:Op donderdag 9 november 2017 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel een hele fijne avond geweest zijn. Louter lyrische berichten over gelezen.
Altijd een leuk feestje. Jammer dat ze te groot zijn voor Paradiso.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja same here, hopen dat ze nu wat sneller weer komen want ook de prijs was schappelijk
Jamiroquai is toch geen zequote:Op donderdag 9 november 2017 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja same here, hopen dat ze nu wat sneller weer komen want ook de prijs was schappelijk
Oh ik dacht de zangerquote:
ja kleine veneu's zijn wel toffer, laatst ook weer eens naar Matt Andersen geweest in Luxor Live, mooi klein zaaltjequote:Op donderdag 9 november 2017 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd een leuk feestje. Jammer dat ze te groot zijn voor Paradiso.
Dit was laatst ook lekker, zelfde avond als die van de vorige video.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kleine veneu's zijn wel toffer, laatst ook weer eens naar Matt Andersen geweest in Luxor Live, mooi klein zaaltje
Dat had ik kunnen postenquote:Op donderdag 9 november 2017 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik duik er maar eens vroeg in vandaag.
[ afbeelding ]
Trusten
zeker lekkerquote:Op donderdag 9 november 2017 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit was laatst ook lekker, zelfde avond als die van de vorige video.
Paradiso Noord. Niet m'n favoriete venue, maar wel een lekker klinkend zaaltje met een goede installatie en een goede ploeg foh-mixers.
Dat kleine meisje dat in de voorgrond persussie speelt, nog geen 1,5 meter groot, is ook a-hell-of-a-bassplayer. Zij nam de bas over als de bassist steeldrums speelde.
fijne nachtquote:Op donderdag 9 november 2017 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
Ik duik er maar eens vroeg in vandaag.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:
Nee, dit was sowieso voor het eerst dat ik naar iets van ADE ben geweest, ik ben niet zo van de edm. Ik ben naar de Felabration geweest die dit keer door ADE werd georganiseerd. Dat had dus geen kut meer met Fela te maken maar het was wel een hele toffe avond. Ik ben daar van half 8 tot 4 uur 's nachts geweest, geloof ikquote:Op donderdag 9 november 2017 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker lekker![]()
Heb je veel gezien tijdens de ade?
ja ade is meer dan edm maar wel beperkt iddquote:Op donderdag 9 november 2017 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit was sowieso voor het eerst dat ik naar iets van ADE ben geweest, ik ben niet zo van de edm. Ik ben naar de Felabration geweest die dit keer door ADE werd georganiseerd. Dat had dus geen kut meer met Fela te maken maar het was wel een hele toffe avond. Ik ben daar van half 8 tot 4 uur 's nachts geweest, geloof ik
you're welcomequote:Op donderdag 9 november 2017 23:58 schreef Voxs het volgende:
Goed feestje moet dat geweest zijn!
Update gelezen, fijn PeZu
Net een uurtje thuis en kitten doodgeknuffeldquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
you're welcome
italiaanse voxsel nog wakker vd espresso?
ja zeker en ja je gaat als een blok in slaap tiefen voor een kerquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Net een uurtje thuis en kitten doodgeknuffeldKamillethee en slaap zal zo wel komen want Rome is vermoeiend voor het lijf
Wat een stad
Die invloed was wel welkom, veel Congolese muziek (in die periode ben ik momenteel) is eigenlijk ook gewoon dance en bedoeld om in trance te raken.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ade is meer dan edm maar wel beperkt idd
Ja dan is het een leuk feestje, maar was er teveel dance invloed dan?
Ik denk het ook! Die Italianen zijn pas koukleumen! Overal is het in de gebouwen bloedheet en hotelkamer standaard 24 graden ..dat slaapt niet al te best ondanks heel fijn bed.quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker en ja je gaat als een blok in slaap tiefen voor een ker
Ben je in Rome? Of was je?quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Net een uurtje thuis en kitten doodgeknuffeldKamillethee en slaap zal zo wel komen want Rome is vermoeiend voor het lijf
Wat een stad
Ik was er een paar dagen en net terug. Ben je er al eens geweest? Zo'n mooie stad, zoveel te zien.quote:
Nope, nooit geweest. In de zomer bloedheet, begreep ik. In november aangenaam?quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was er een paar dagen en net terug. Ben je er al eens geweest? Zo'n mooie stad, zoveel te zien.
ja zeker is dat dance to trancequote:Op vrijdag 10 november 2017 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die invloed was wel welkom, veel Congolese muziek (in die periode ben ik momenteel) is eigenlijk ook gewoon dance en bedoeld om in trance te raken.
Maar Fela is natuurlijk de founding father van de Afrobeat en geen van de acts die live optraden hadden daar ook maar iets mee van doen. Twee acts uit Congo, één Zimbabwaanse combinatie met een electrofunk producer ... allemaal hartstikke leuk hoor maar om het dan een Felabration te noemen
haha, klok,klepel, ach muziek+Afrikaans=vast goedquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die invloed was wel welkom, veel Congolese muziek (in die periode ben ik momenteel) is eigenlijk ook gewoon dance en bedoeld om in trance te raken.
Maar Fela is natuurlijk de founding father van de Afrobeat en geen van de acts die live optraden hadden daar ook maar iets mee van doen. Twee acts uit Congo, één Zimbabwaanse combinatie met een electrofunk producer ... allemaal hartstikke leuk hoor maar om het dan een Felabration te noemen
ja oostenrijk net zo, gooi dan altijs raam wijd open ben geen brood dat moet bakkenquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Die Italianen zijn pas koukleumen! Overal is het in de gebouwen bloedheet en hotelkamer standaard 24 graden ..dat slaapt niet al te best ondanks heel fijn bed.
Nope. Voor het gemak is er nu ook een stroming die Afrobeats genoemd wordt. Maar dat dan is weer dance met een Zuid-Afrikaans ritme als basis. Dat heeft dus ook weer niets met Afrobeat te maken. (R&B all over againquote:Op vrijdag 10 november 2017 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeker is dat dance to trance
Ok ok ben niet zonthuis maar dacht dat kokoko ook afrobeat was, maar goed het was dus niet echt kuti maar ook niet kut
Afrika is een land, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2017 00:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, klok,klepel, ach muziek+Afrikaans=vast goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |