Trusten, livelink.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook richting bed. Eigenlijk al weer veel te laat, maar ja.
Dank je wel sig
Veel mensen dachten dubbel te vangen door even vlot wat te investeren met de komende hard fork die nu dus niet doorgaat.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:35 schreef sig000 het volgende:
Mijn Bitcoins gaan goed en ze zijn gratis.
Heb die dingen ooit voor 1/10 verkocht om investering terug te halen, de rest laten staan in het kader van zie wel.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel mensen dachten dubbel te vangen door even vlot wat te investeren met de komende hard fork die nu dus niet doorgaat.![]()
Lekker laten staan.quote:Op donderdag 9 november 2017 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb die dingen ooit voor 1/10 verkocht om investering terug te halen, de rest laten staan in het kader van zie wel.
Racen moet je IRL niet doen idd. Tenzij op circuit. Veel te veel mafkezen op de wegquote:
130 op de scooter, motor politie kwijt raken door steegjes te pakken en dan bij wild vreemden in de tuin "schuilen" is dan al wat minder liefquote:Op donderdag 9 november 2017 02:48 schreef sig000 het volgende:
In die oude jaren kon dat. Met 90 op de brommert onopvallende politieauto inhalen.
Sorry agent ik had wind mee.
Deed me denken aan Major Tomquote:Op donderdag 9 november 2017 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb weinig met Bowie, Rebel rebel vind ik wel de beste.
Motoragent die achter maat aanging was lachen, zijn brommer paste tussen 2 betonnen paaltjes, de motor niet.quote:Op donderdag 9 november 2017 02:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
130 op de scooter, motor politie kwijt raken door steegjes te pakken en dan bij wild vreemden in de tuin "schuilen" is dan al wat minder lief
Die koffersquote:Op donderdag 9 november 2017 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Motoragent die achter maat aanging was lachen, zijn brommer paste tussen 2 betonnen paaltjes, de motor niet.
Altijd tof als je de wouten af wist te schuddenquote:
Ik op een fietsquote:Op donderdag 9 november 2017 03:01 schreef sig000 het volgende:
Tegenwoordig beweeg ik me in onopvallende niet al te snelle Mazda
Mijn pa en ma en partners hebben die dingen, maar die gaan tot 30.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, moet nog uitproberen hoe hard ie kan.
Heb de fiets van mijn pa nu, ga het nog wel ontdekken hoe ding werktquote:Op donderdag 9 november 2017 03:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn pa en ma en partners hebben die dingen, maar die gaan tot 30.
Als ik wil fiets ik dus nog sneller, maar die van 45 km/u zijn echt link.
Als je maar niet zo'n bejaarde wordt die overal zonder te kijken doorheen scheurt.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de fiets van mijn pa nu, ga het nog wel ontdekken hoe ding werkt
Heb motorrijbewijs sinds mijn 18e.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n bejaarde wordt die overal zonder te kijken doorheen scheurt.
Maar toen moest je die nog opwindenquote:Op donderdag 9 november 2017 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb motorrijbewijs sinds mijn 18e.
Naar politiebureau voor oefenvergunning met draaibaar L plaatje en 2 rijlessen gehaald.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar toen moest je die nog opwinden
Met mij de kachel aanmaken valt niet mee.quote:Op donderdag 9 november 2017 03:20 schreef Rafeiro het volgende:
Zo heerlijk van die snedige opmerkingen maken als je weet dat iemand dat prima kan handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |