Ditquote:Op woensdag 8 november 2017 19:06 schreef Duzzy het volgende:
Terechte klacht
Niet gewoon een volle cognac-, wiskey-, wijn- en bierkast in de voorraad hebben
Nee maar passen wel in dezelfde categoriequote:Op woensdag 8 november 2017 19:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Homo's inderdaad
Maar vsop is geen witte wijn
Neequote:Op woensdag 8 november 2017 19:15 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Nee maar passen wel in dezelfde categorie
Heb courvoisierquote:Op woensdag 8 november 2017 19:15 schreef Bugno het volgende:
Fatoeman gaat shinen met z'n Joseph Guy VSOP
Ah, dat dronk mijn oma altijd. Die stond in de familie bekend om haar beperkte smaak.quote:
135 euro vind ik te duur voor een fles drankquote:Op woensdag 8 november 2017 19:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ah, dat dronk mijn oma altijd. Die stond in de familie bekend om haar beperkte smaak.
Ik ga zelf liever voor iets als een Martell Cordon Bleu...
https://vsop.nlquote:
Kies de volgende keer dan in ieder geval voor de Martell VSOP. Vn de mainstream de beste wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:19 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
135 euro vind ik te duur voor een fles drank
SOW!quote:Op woensdag 8 november 2017 19:20 schreef zovty het volgende:
[..]
https://vsop.nl
Maar dat had je natuurlijk ook wel een beetje kunnen verwachten gezien deze TS.
Is ook goed te betalen inderdaad. Zal eens kijken bij de slijterijquote:Op woensdag 8 november 2017 19:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kies de volgende keer dan in ieder geval voor de Martell VSOP. Vn de mainstream de beste wat mij betreft.
Ik had het over de mensenquote:Op woensdag 8 november 2017 19:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee
Als je niks snapt van drank moet je er ook niets over zeggen
Yupquote:Op woensdag 8 november 2017 19:23 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Ik had het over de mensensnap zelf ook wel dat zoete witte wijn niet hetzelfde is.
Maar waar je nu waarschijnlijk bent serveren ze wél zoete witte wijn.
Doe mij maar een Jack Daniels.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:20 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Cognac. Very superior old pale (min. 4.5 jaar rijping)
Is ook lekker. Drink ik met ijs erinquote:Op woensdag 8 november 2017 19:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Doe mij maar een Jack Daniels.
Volgens mijn vader ben je dan geen echte whiskey liefhebber.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:25 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is ook lekker. Drink ik met ijs erin
Jouw vader heeft er geen verstand van. Jack Daniels is de lekkerste whiskey die er is.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Volgens mijn vader ben je dan geen echte whiskey liefhebber.
Maar goedkope rommel als Jack Daniels kan je toch weinig aan verneuken natuurlijk.
Klopt. Maar zelfde met mensen die red label drinken, lekkere om zo te zuipen. Maar als ik wil genieten pak ik een single malt. Jack is trouwens bourbon, mag volgens mij ook officieel geen whisky genoemd wordenquote:Op woensdag 8 november 2017 19:28 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Volgens mijn vader ben je dan geen echte whiskey liefhebber.
Maar goedkope rommel als Jack Daniels kan je toch weinig aan verneuken natuurlijk.
Hm, of jij hebt nooit echte whiskey gedronken. Die oude shit is wel lekker.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jouw vader heeft er geen verstand van. Jack Daniels is de lekkerste whiskey die er is.
Heb er niet echt verstand van, ik koop altijd de oudste en geef dan maar de bon mee, als het niet goed is brengt ie het zelf maar terug.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Klopt. Maar zelfde met mensen die red label drinken, lekkere om zo te zuipen. Maar als ik wil genieten pak ik een single malt. Jack is trouwens bourbon, mag volgens mij ook officieel geen whisky genoemd worden
quote:Op woensdag 8 november 2017 19:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
[..]
Heb er niet echt verstand van, ik koop altijd de oudste en geef dan maar de bon mee, als het niet goed is brengt ie het zelf maar terug.
Nee, maar hij noemt het ook heel netjes whiskey.quote:Op woensdag 8 november 2017 19:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Klopt. Maar zelfde met mensen die red label drinken, lekkere om zo te zuipen. Maar als ik wil genieten pak ik een single malt. Jack is trouwens bourbon, mag volgens mij ook officieel geen whisky genoemd worden
Peated of normaal?quote:Op woensdag 8 november 2017 19:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee, maar hij noemt het ook heel netjes whiskey.
Zelf heb ik liever whisky.
Aight, deze man weetquote:Op woensdag 8 november 2017 19:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik trek in heb, heb het hier allemaal in de kast staan.
Net in de supermarkt echt zo'n tokkiewijf, sneakers, goedkope jeans, vuilniszakjas van nickelson en kk veel bierquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2017 19:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Net in de supermarkt echt zo'n tokkiewijf, sneakers, goedkope jeans, vuilniszakjas van nickelson en kk veel bier
Tokkies gonna tok, ik keek echt naar haar van:![]()
![]()
Dat zal haar leren!!!!quote:Op woensdag 8 november 2017 19:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Net in de supermarkt echt zo'n tokkiewijf, sneakers, goedkope jeans, vuilniszakjas van nickelson en kk veel bier
![]()
In die single malt toch geen ijs hoop ik?quote:Op woensdag 8 november 2017 19:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee. Hooguit een beetje water als het sterke whisky is om de smaken wat meer tot zijn recht te laten komenquote:Op woensdag 8 november 2017 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In die single malt toch geen ijs hoop ik?
quote:Op woensdag 8 november 2017 23:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee. Hooguit een beetje water als het sterke whisky is om de smaken wat meer tot zijn recht te laten komen
Zal ze voor haar tokkie vent moeten kopen...quote:Op woensdag 8 november 2017 19:42 schreef Aiciu het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |