Waar gaan de nummers volgens jullie over?
... volgende cd..
"We zaten tijdens de opnames van ons vorige album heel erg aan de drugs maar nu gelukkig niet meer"
... volgende cd..
"We zaten tijdens de opnames van ons vorige album heel erg aan de drugs maar nu gelukkig niet meer"
etc.
andere tja beetje verschillend........
quote:Ligt eraan met californication (het hele album) is de gedacht leven en dood. Met mothers milk was het een ode aan hillel slovak die oude gitarist die aan een overdosis is gestorven. Maar van welke nummers wil je de achterliggende gedacht weten? (ik ben RHCP fan en weet zo`n beetje alles wel
Op woensdag 18 december 2002 22:50 schreef _Flea_ het volgende:
Wat proberen de Red Hot Chili Peppers te zeggen met hun nummers? Als je de teksten hoort, zit er een behoorlijk vergezochte gedachte achter.Waar gaan de nummers volgens jullie over?
quote:Hier meld zich nog een fan
Op vrijdag 20 december 2002 11:40 schreef Shogo het volgende:[..]
Ligt eraan met californication (het hele album) is de gedacht leven en dood. Met mothers milk was het een ode aan hillel slovak die oude gitarist die aan een overdosis is gestorven. Maar van welke nummers wil je de achterliggende gedacht weten? (ik ben RHCP fan en weet zo`n beetje alles wel
)
De lyrics gingen meestal over liefde drugs en sex; de laatste tijd is dat wat minder het geval.
Threw a hundred women up against the wall...
quote:Universally speaking en dosed gaan toch wel over liefde en this is the place en dont forget me gaan toch echt wel over drugs en niet iets minder. Maar ja ze kunnen niet eeuwig doorgaan met nieuwe under the bridges of warped's te maken he.
Op vrijdag 20 december 2002 12:33 schreef IsaacD het volgende:
Ik vrees dat ze bij de opnames van het laatste album nu ECHT niet meer aan de drugs zaten. Dat is te horen ook, het klinkt allemaal een stuk minder.De lyrics gingen meestal over liefde drugs en sex; de laatste tijd is dat wat minder het geval.
Threw a hundred women up against the wall...
quote:Mja ze gebruiken meer electronica op btw he, drum computers, synthesizers. Maar ja vindt zelf dat ze niet achteruit gegaan zijn. Warped vindt ik wel een goed nummer 1 van de beste van het album. Zekers als je nagaat dat meerderheid van de nummers die anthony heeft geschreven hij onder de drugs zat.
Op vrijdag 20 december 2002 18:49 schreef IsaacD het volgende:
Tja ik had het eigenlijk meer over het feit dat ze muzikaal achteruit zijn gegaan. Warped vind ik trouwens het minste nummer van OHM (maar daarom nog wel een goed nummer).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |