Heb ik nog staanquote:Op dinsdag 7 november 2017 18:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Je uitkering is toch net binnen? ga gauw een fles single malt kopen, dan krijg je het wel warm
hup, zuipen dan!quote:
Spiritus werkt anders ook wel!quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Je uitkering is toch net binnen? ga gauw een fles single malt kopen, dan krijg je het wel warm
Waar is je uiquote:Op woensdag 8 november 2017 10:04 schreef Fatoejongen het volgende:
Niet een donkere vrouw hebben die je bedje warm houd
Verkeerde glas, dat kan echt nietquote:Op woensdag 8 november 2017 10:06 schreef Geelman het volgende:
Geen literblik Faxe 10% klappen...
[ afbeelding ]
Ik heb geen Guinness-glas, wel een 1L blik Faxe in de koelkast!quote:Op woensdag 8 november 2017 14:06 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Verkeerde glas, dat kan echt niet
Oh ik dacht dat het een iwa selfmade picture wasquote:Op woensdag 8 november 2017 22:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb geen Guinness-glas, wel een 1L blik Faxe in de koelkast!
No G, als ik mijn Faxe ga drinken, zal ik er een toppa aan wijden!quote:Op woensdag 8 november 2017 23:02 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een iwa selfmade picture was
quote:Op woensdag 8 november 2017 23:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
No G, als ik mijn Faxe ga drinken, zal ik er een toppa aan wijden!
Als je alcoholist bent jaquote:Op woensdag 8 november 2017 23:03 schreef ToT het volgende:
Slap spul blijkbaar. KLB / 4 gLADIATOR atten en nog steeds niet nat
Doet je huisbaas de boodschappen in zijn flat waar jij een kamer van huurt?quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:42 schreef Fatoeman het volgende:
'T is hier stervenskoud op m'n kamer.![]()
Klacht: moeten wachten op m'n huisbaas om dat blikje te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |