abonnement Unibet Coolblue
pi_174917168
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:26 schreef PeZu het volgende:

[..]

uhm nee hoor, ik geef alleen aan dat je zelf het drama creëert (nu weer dus, niet eens tegen ene grapje kunnen en gelijk gepikeerd doen) en door gaat voor niks. donder toch op joh muts :W
Ik creeer geen drama. Ik vertel wat er gebeurd is en daar wil ik graag meningen over horen. Jij bent gepikeerd omdat ik een uur geleden niet tegen je zei dat je gelijk hebt.
Does lief nu :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:39 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Dit! Zolang die vent van je verder niet op haar ingaat gewoon niks aan de hand. Desnoods blokkeer je d'r op Facebook en klaar.
Bedankt voor je mening. :)
Ze is al geblokkeerd.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  dinsdag 7 november 2017 @ 09:57:50 #77
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174917209
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ik creeer geen drama. Ik vertel wat er gebeurd is en daar wil ik graag meningen over horen. Jij bent gepikeerd omdat ik een uur geleden niet tegen je zei dat je gelijk hebt.
Does lief nu :'(

je creëert wel drama, gewoon gelijk zeggen ga weg mens, geen interesse en de kous is af, dit is allemaal drama.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174917217
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:43 schreef Already_in_use het volgende:

[..]


[..]

Ooit in een ver verleden eens een keer sex met elkaar gehad idd.
Ze wou een afspraakje maken met hem. Zal vast niet zijn om samen een trui te gaan breien.

Ik vind het ook apart dat ze zijn nummer heeft bewaard.. heeft ze een hele list van booty calls die ze afwerkt wanneer haar sex-leven met haar man even op een laag pitje zit ongeacht het feit dat te zien is dat sommige mannen al bezet zijn... wat zielig voor haar man dat hij met een bedrieger is getrouwd. :{
pi_174917223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:52 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

:')

Dragen zeker ook matchende kleding, spreken standaard in de wij-vorm en als één van jullie wordt uitgenodigd, geldt dat standaard als een pakketje van jullie beiden? :r

Lekker bij laten trouwens. Je moet je pas zorgen maken als je partner er op in wil gaan. Dan heb je echter een probleem met hem, niet met haar.
Ja en fietsen op dezelfde fietsen met dezelfde fietstassen en dragen daarbij dezelfde windjack met een fluoride band erop. ;)

Dankje voor de rest van je eerlijke antwoord :)
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_174917236
Dus mevrouw doet virtuele castratie door samen een fb account te gebruiken en zorgt dat iemand die in de DM's slide richting dr vent succesvol wordt gecountert door diezelfde vent flink uit te horen en zijn telefoon te checken, en dan nog de vraag wat moet ik doen? Wat een figuur die TS :')
pi_174917252
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ik creeer geen drama. Ik vertel wat er gebeurd is en daar wil ik graag meningen over horen. Jij bent gepikeerd omdat ik een uur geleden niet tegen je zei dat je gelijk hebt.
Does lief nu :'(
Doen alsof je je man bent en ondanks dat ze het meermaals niet vertrouwt, haar blijven voorhouden dat jij hem toch echt bent, om te kijken wat eruit komt, is inderdaad totaal geen drama creëren.
pi_174917262
Ik mis nog de volgende vraag :

Zijn jullie 16?

Man, man, man
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:08:42 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174917373
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:00 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Doen alsof je je man bent en ondanks dat ze het meermaals niet vertrouwt, haar blijven voorhouden dat jij hem toch echt bent, om te kijken wat eruit komt, is inderdaad totaal geen drama creëren.
echt heh _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_174917433
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

echt heh _O-
Ik heb in het gesprek nooit gezegd tegen haar dat ik mijn man was. Heb een beetje over die vragen heen gelult. Het feit dat mijn man haar toen belde om te vragen wat ze moest(ze nam niet op) gaf denk ik voor haar de doorslag om te denken dat ze echt met mijn man op de chat te maken had.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:15:27 #85
138448 PeZu
Suspended animation
pi_174917447
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:14 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ik heb in het gesprek nooit gezegd tegen haar dat ik mijn man was. Heb een beetje over die vragen heen gelult. Het feit dat mijn man haar toen belde om te vragen wat ze moest(ze nam niet op) gaf denk ik voor haar de doorslag om te denken dat ze echt met mijn man op de chat te maken had.
dat zegt ook niemand, lees nog een keer wat er echt staat
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:15:30 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174917449
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:14 schreef Already_in_use het volgende:

Ik heb in het gesprek nooit gezegd tegen haar dat ik mijn man was. Heb een beetje over die vragen heen gelult. Het feit dat mijn man haar toen belde om te vragen wat ze moest(ze nam niet op) gaf denk ik voor haar de doorslag om te denken dat ze echt met mijn man op de chat te maken had.
Jouw man en jij zijn dan ook beide niveautje kleuterschool.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:21:11 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_174917534
Een gezamenlijke facebook account is zo intens treurig.
pi_174917722
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jouw man en jij zijn dan ook beide niveautje kleuterschool.
Vrouw die TS haar man probeerde af te pakken gespot.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:34:20 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174917746
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:06 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Juist. Dit was dus ook mijn gedachte. Wil haar man ermee confronteren.
Waarom?

Waarom haar bellen/appen? Ze had zijn nummer niet/kon hem niet bereiken.
Je maakt jezelf gek om niets, jullie hadden dat Facebook bericht gewoon moeten negeren, keertje samen met de ogen rollen erom en klaar.

Je bent drama aan het schoppen om niets, om iets wat je zelf nu aangehaald hebt.
Wat boeit het wat zij wil, of dat ze een relatie heeft? Waarom maak je je daar druk om? Verspilde tijd, zonde. Als je niet erop had gestaan dat er contact met haar opgenomen werd onder jouw wakend oog (zal gezellig geweest zijn!) was dit drama er helemaal niet geweest.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174917796
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 07:25 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn partner en ik delen samen één fb waarop duidelijk zichtbaar is dat wij een relatie hebben (staat openbaar).
Hier ben ik maar gestopt met lezen. :') _O-

Zulke mensen zijn toch niet serieus te nemen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:38:28 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174917813
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:06 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Thanx voor je reactie. Daar heb ik tenminste wat aan. :)

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens want ze is zelf haar relatie aan het kapot maken door zo'n stomme acties.
Zoals ik jou begrijp zeg je ook laat lekker rusten?
Maar in haar ogen ben jij dan de boosdoener. En misschien wil zij het jou dan wel betaald zetten. Aangezien ze ook niet vies is van buiten de pot pissen en daar gerust iemand voor uitzoekt die bezet is, zal ze heus de eer niet aan zichzelf houden. Zit je daar op te wachten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174917827
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:57 schreef PeZu het volgende:

[..]

je creëert wel drama, gewoon gelijk zeggen ga weg mens, geen interesse en de kous is af, dit is allemaal drama.
Of TS gaat de man van die rare vrouw neuken, kijken hoe ze dat vindt!

Ja of ze gaan partnerruil doen!
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:42:52 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174917883
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:58 schreef Already_in_use het volgende:

[..]


[..]

Misschien zijn het mijn zaken niet eens maar vind het niet fair tegenover haar man. En misschien wel een beetje om haar terug te pakken voor haar domme actie.
Vind het gewoon niet netjes om bewust achter een bezette man aan te gaan.
Wees eerlijk, je vertrouwd je eigen vent niet. Vandaar dat naar haar nummer zoeken in zijn foon en dat onder jouw wakend oog en briesende neus contact met haar opnemen en haar uitdagen om wat te zeggen.

Dat is waarom je zo witheet bent, omdat je denkt dat er wat tussen hun is geweest en even dacht dat dat nogsteeds zo was (misschien zelfs nog wel twijfelt).
Je wil naar haar slaan omdat je niet voldoende bewijs hebt, maar wel dat gevoel hebt, om je eigen vent te slaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:45:34 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174917920
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Je wil naar haar slaan omdat je niet voldoende bewijs hebt, maar wel dat gevoel hebt, om je eigen vent te slaan.
En dat dan proberen te vermommen met een valse moraal. Altijd zo mooi en doorzichtig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174918000
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:55 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ik creeer geen drama.
Dat doen jullie wel.

Op het moment dat jullie beseften wat haar bedoelingen waren, had je niet verder moeten reageren en blokkeren en whatnot. In ieder geval niet het spelletje meespelen. En achteraf nog gaan bellen ook, allejezus zeg.

Gewoon ver weg blijven van negatieve zaken; dat levert alleen maar drama op. Als je dat opzoekt houd je van drama.

Verder reageer je te geprikkeld op alles.
pi_174918011
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Wees eerlijk, je vertrouwd je eigen vent niet. Vandaar dat naar haar nummer zoeken in zijn foon en dat onder jouw wakend oog en briesende neus contact met haar opnemen en haar uitdagen om wat te zeggen.

Dat is waarom je zo witheet bent, omdat je denkt dat er wat tussen hun is geweest en even dacht dat dat nogsteeds zo was (misschien zelfs nog wel twijfelt).
Je wil naar haar slaan omdat je niet voldoende bewijs hebt, maar wel dat gevoel hebt, om je eigen vent te slaan.
Bingo !!
pi_174918070
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:14 schreef Already_in_use het volgende:

[..]

Ik heb in het gesprek nooit gezegd tegen haar dat ik mijn man was. Heb een beetje over die vragen heen gelult. Het feit dat mijn man haar toen belde om te vragen wat ze moest(ze nam niet op) gaf denk ik voor haar de doorslag om te denken dat ze echt met mijn man op de chat te maken had.
Kun je mij even uitleggen waarom je man haar belt?

- Waarom hebben jullie besloten om met haar te praten als jullie op voorhand al wisten wie ze was? (En wat voor persoon ze dus is..?)
- Waarom hebben jullie achteraf nog contact opgenomen?
- Waarom wil je haar man ermee confronteren? Wat wil je ermee bereiken?

Samenvattend: waarom heb je op haar gereageerd en waarom reageer je nog steeds op haar?
pi_174918123
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:57 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

Kun je mij even uitleggen waarom je man haar belt?

- Waarom hebben jullie besloten om met haar te praten als jullie op voorhand al wisten wie ze was? (En wat voor persoon ze dus is..?)
- Waarom hebben jullie achteraf nog contact opgenomen?
- Waarom wil je haar man ermee confronteren? Wat wil je ermee bereiken?

Samenvattend: waarom heb je op haar gereageerd en waarom reageer je nog steeds op haar?
Omdat ze van drama houdt, ze wil wraak nemen en haar pakken. :P En inderdaad zoals je zegt, praktisch gezien schiet je hier niets mee op.
pi_174918291
Jaloers k**wijf.
pi_174918293
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 07:25 schreef Already_in_use het volgende:
Wat zouden jullie doen? Het hierbij laten of toch wat anders?
Ik zou vermoedelijk vanaf het begin al eerlijk zijn en niet tegen die vrouw gaan liegen dat ik geen relatie heb en met haar mee gaan flirten om achteraf opeens 'boos' te gaan spelen...

Overigens, ik vind het zelf ook een beetje 'brrrr' als mensen een FB-pagina hebben 'samen' met hun partner ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')