abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7417061
Het is bijna zover. Kerst, voor veel mensen een van de leukste tijden van het jaar. Veel lichtjes, kerstnummers op de radio en kerstvakantie. Maar hoe gek het ook klinkt, ik heb er eigenlijk geen zin in. Ikzelf weet eigenlijk niet hoe het komt. Het is bijna vakantie, daar heb ik wel zin in. Maar de kerst niet. We gaan naar familie toe en tweede kerstdag komt familie hier heen. Voor mij niet echt het voorbeeld van de perfecte kerst.

Misschien komt het doordat ik eerst een meisje leuk vond, maar dat is niks geworden. Ik zat soms al met de gedachte om met kerst bij haar te zijn. Want zeg nou zelf, met kerst bij je vriend/vriendin is toch veel leuker? Een week geleden had ik wel zin in kerst, vond de lichtjes prachtig, draaide kerstnummers (voor mij al heel wat), en keek er naar uit, maar dat is sinds dat ik weet dat het met dat meisje niks wordt veranderd. Kijk er meer tegeop. Net als vorig jaar, toen was het ook met familie. Dan zie ik mijn nichtje met haar vriend, die gelukkig voor haar het heel fijn hebben samen. maar dan vraagt mijn tante weer, en heb je al een vriendin, en dan blijft ze zeuren. En dan denk ik toch van ja, ik wou dat het zo was.

Oud en nieuw heb ik weer wel aardig wat zin in, beetje vuurwerk knallen en uitgaan. Maar hoe zit het met jullie? Hebben jullie wel zin in de kerst, of ben ik niet de enige die er eigenlijk zelfs een beetje tegenop ziet? Kan ook zo zijn dat als het eenmaal kerst is, ik wel zin erin heb, maar omdat ik net weet dat het niks wordt het even moeilijk is.

pi_7417106
Ik ken je gevoel, had vorig jaar precies hetzelfde (tot op de kerstnummers aan toe) maar het was uiteindelijk toch wel gezellig.

Gewoon niet bij stilstaan dat het wel eens niet leuk zou kunnen zijn en dan is het allemaal wel okee

Ik heb er dit jaar WEL zin in, leuk bij mn vriendin met kerst

pi_7417111
Ik vind er geen drol aan.
Familie komt veel te lang eten, hurray, verplichte gezelligheid op commando, terwijl ik me de tering erger. Ik weet wel wat leukers te doen!
pi_7417217
kheb er weer wel flink veel zin in
ik krijg nml een nieuwe gitaar van santy
maarjah verder zit ik ook zonder vriendin met kerst
The only difference between me and a madman is that I'm not mad...
pi_7417320
ik heb er keiveel zin in want de volgende dag ga ik lekker op wintersport!

can't wait!
en morgen ga ik schaatsen, uit eten, feesten, slapen, doesjen, uit eten, naar een feestje, slapen, werken,slapen, naar lord of the rings II, werken, werken en dan kerst! (nouja, totaan de 25e he )

voor de kerst is het dus smashing en erna ook

wat betreft kerst: niets anders dan andere dagen in principe,
misschien ff een lekkere boswandeling en naar leuke films kijken

verder geen loze dingen met familie of gedwongen meetings maar lekker ongedwongen allemaal, lekker relaxed =ok!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord_spawn op 18-12-2002 22:25]

pi_7417396
mijn afkeer tegen kerstmis ligt in het verlengde van mijn afkeer tegen de maatschappij. ik haat verplichtingen en ik kan er niet mee omgaan.
nou, en als er iets een maatschappijhoogtepunt van verplichtingen is, dan is het kerstmis wel.
'gezellig' bij familie op bezoek (gescheiden ouders, dus dan zijn in feite de kerstdagen al gevuld), de meestal wat gedwongen sfeer, enfin we kennen het wel. alleen ik kan er niet mee omgaan, ik hou daar niet van. en er zijn hier in mn omgeving maar verdomde weinig mensen die dat schijnen te snappen. "het is toch normaal". ja DUH daarom juist. bwah.

ironisch extraatje weer; voorgaande jaren was het einde van het jaar extra kut vanwege het vrijgezelle gedoe, omdat het toch een tijd is waar je wat meer iets van liefde om je heen zou willen hebben.
nu heb ik een vriendin dus zou ik van dat gevoel af moeten zijn. maar nu heb ik dus een 'schoonfamilie' waar ik dus 'gezellig' naartoe moet daar zie ik dus ook echt tegenop.

tussen kerst en oudjaar zitten mn vriendin en ik dus ook lekker in haar huisje ver weg van iedereen, tis goed!

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  woensdag 18 december 2002 @ 22:20:48 #7
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_7417403
Och voor je het weet zijn deze dagen weer over!!!!!!!
pi_7417438
Ik heb wel een vriendin en zelfs ik vind er geen hol aan, dat overdreven 'gezellige'. Het ergste vind ik altijd de mensen met het bord voor hun kop die dan gaan lopen roepen dat het 'ow zo gezellig is zo met zijn allen'. Daar krommen mijn tenen van...
pi_7417514
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar als je nu al gaat lopen mokken dat het 2 kutdagen gaan worden, dan zal dat ook wel gaan gebeuren. En dat wil je vast niet. .
pi_7417532
een hinderlijke onderbreking van de werkweek. Vrijdag mag ik weer.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 18 december 2002 @ 22:30:02 #11
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7417603
van mij hoeft het ook niet zo... maar ach..
we doen vrolijk mee
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  woensdag 18 december 2002 @ 22:30:14 #12
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7417607
Kerst of geen kerst het maakt me geen reet uit.

De zon komt op, de zon gaat onder en alles is precies hetzelfde als op andere dagen. Niks bijzonders dus.

pi_7417615
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:26 schreef Argento het volgende:
een hinderlijke onderbreking van de werkweek. Vrijdag mag ik weer.
Exact. Geef me die twee vrije dagen op een moment dat de wereld niet van hogerhand is stilgezet en ik werk rustig 25 en 26 december door.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 18 december 2002 @ 22:33:07 #14
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7417666
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:03 schreef JeroenV het volgende:
maar dan vraagt mijn tante weer, en heb je al een vriendin, en dan blijft ze zeuren.
niks van aantrekken.
Je moet gewoon tegen haar zeggen: "ja hoor eens even, ik heb geen vriendin, als u nou even een opblaaspop voor me regelt, dan ben ik van dat gezeur van u ook af, teeeeering zeg!!"

Denk dat ze dan wel begrijpt dat ze beter over wat zinnigers kan gaan praten

Probeer maar, het zal vast wel lukken!

pi_7417689
Wie zegt dat je daar aan mee moet doen dan?! Aan al die verplichte gezelligheid? Aan al die hypocriete familie (volgens sommigen hier)? Aan het alleen thuis zitten en niets doen? Ook met kerst kan je je eigen leven indelen hoor!

Als je geen relatie hebt: denk je dat je de enige bent? Echt niet! met kerst kan je ook uitgaan en alles. Als je verplichte afspraken hebt: ga de confrontatie aan, misschien ontstaat er een goeie discussie. Draai je eigen muziek, doe wat jezelf wilt doen! Je schoonfamilie kan beter zeggen dat je een "eigenwijs" type bent, ipv een saaie lul die er maar bij hangt en door de verplichtingen heen slaapt.

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_7417800
Ik heb dr zelf ook helemaaaaal geen trek in. Ik vind het echt vreselijk. Ik had een tijd geleden wel grote plannen voor kerst en toen had ik er wel zin in.. Nu dat allemaal niet meer doorgaat kijk ik tegen een kerst net als vorig jaar op: Thuis, in m'n eentje, op de bank, zappend door de belachelijke kerstprogrammas op TV. Nieuwjaar zal weinig anders zijn. Voor mij hoeft het dus echt niet.

Hier dus ook geen kerstboom of extra lichtjes of wel ander kerstornament dan ook. Op een kerstkaart hier en daar na.

woensdag 18 december 2002 @ 22:42:24 #17
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7417853
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:34 schreef Anton het volgende:
Wie zegt dat je daar aan mee moet doen dan?! Aan al die verplichte gezelligheid? Aan al die hypocriete familie (volgens sommigen hier)? Aan het alleen thuis zitten en niets doen? Ook met kerst kan je je eigen leven indelen hoor!

Als je geen relatie hebt: denk je dat je de enige bent? Echt niet! met kerst kan je ook uitgaan en alles. Als je verplichte afspraken hebt: ga de confrontatie aan, misschien ontstaat er een goeie discussie. Draai je eigen muziek, doe wat jezelf wilt doen! Je schoonfamilie kan beter zeggen dat je een "eigenwijs" type bent, ipv een saaie lul die er maar bij hangt en door de verplichtingen heen slaapt.

Bloemen voor deze reactie!!
  woensdag 18 december 2002 @ 22:43:11 #18
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7417872
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb dr zelf ook helemaaaaal geen trek in. Ik vind het echt vreselijk. Ik had een tijd geleden wel grote plannen voor kerst en toen had ik er wel zin in.. Nu dat allemaal niet meer doorgaat kijk ik tegen een kerst net als vorig jaar op: Thuis, in m'n eentje, op de bank, zappend door de belachelijke kerstprogrammas op TV. Nieuwjaar zal weinig anders zijn. Voor mij hoeft het dus echt niet.

Hier dus ook geen kerstboom of extra lichtjes of wel ander kerstornament dan ook. Op een kerstkaart hier en daar na.

Heb je een auto en een leuke makker??
  woensdag 18 december 2002 @ 22:44:14 #19
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_7417893
Heb geen eens tijd voor kerst. Ben de hele eerste kerstdag aan het werkt en 2e kerst dag ook de halve dag. en dan ben ik zo moe dat ik de rest van 2e kerst dag moet bij komen in me bed. En dan s'avonds wel ff gezellig eten maar dat is dan ook alles.
pi_7417934
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:43 schreef Anemoon het volgende:

[..]

Heb je een auto en een leuke makker??

Das ehh...nee...enneh....ook nee
pi_7418574
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:30 schreef Anemoon het volgende:
Kerst of geen kerst het maakt me geen reet uit.

De zon komt op, de zon gaat onder en alles is precies hetzelfde als op andere dagen. Niks bijzonders dus.

Yep. Amen en uit.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  woensdag 18 december 2002 @ 23:19:31 #22
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7418646
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:46 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Das ehh...nee...enneh....ook nee

Hmmzzz, sja das jammer voor je want anders had je gewoon lekker met een maat
in de auto gaan zitten en een lekker stuk gaan rijden. Leuke muziek op.
Stickie in de brand en hup naar België of naar Aken of weet ik veel en daar lekker gaan eten ofsow. Gewoon iets verrassends gaan doen, wat je met kerst niet gewend bent te doen, dan kom je er vanzelf wel achter dat het precies hetzelfde is als welke dag ook.

Verzin zelf iets leuks eeeeh, koop een fles lekkere likeur en ga naar schiermonnikoog. Ja ik noem maar een paar dwarsstraten hoor.

pi_7418698
Kerst = veel Wham! op tv =
pi_7418759
quote:
Op woensdag 18 december 2002 22:34 schreef Anton het volgende:
Ook met kerst kan je je eigen leven indelen hoor!
Blijkbaar mag dat hier niet thuis
  woensdag 18 december 2002 @ 23:26:23 #25
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7418813
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:21 schreef Ez3 het volgende:
Kerst = veel Wham! op tv =
op je teevee zit een knop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: