Ach nog genoeg leuks wat er rond tourt. En dan hoop ik dat ze toch misschien nog op Pinkpop maar opduiken (ondanks die "exclusieve show" van Tivoli, maar dat was ook met Five Finger Death Punch in 013 en die stonden er als nog).quote:Op woensdag 27 december 2017 17:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ja, zou dat wel echt een gemis vinden...
twitter:GraspopMetal twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 15:32:58Get your free #GMM18 calendar with in the new @Rocktribune_be issue, which is in stores now! https://t.co/XC1EffcUkw reageer retweet
Nice, ik ken ze niet. Toevallig een bron? Hoop dat ze snel met nieuwe namen komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Septicflesh heeft zonet gemeld dat ze er ook bij zijn.
Mijn bron is de zanger van Septicflesh tijdens hun optreden van gisteren. "We're coming to Graspop" leek me iets dat ik niet verkeerd kan geïnterpreteerd hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2018 08:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice, ik ken ze niet. Toevallig een bron? Hoop dat ze snel met nieuwe namen komen.
Nee ik geloof je, benieuwd of we dan snel wat namen te horen krijgen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mijn bron is de zanger van Septicflesh tijdens hun optreden van gisteren. "We're coming to Graspop" leek me iets dat ik niet verkeerd kan geïnterpreteerd hebben.
Vanavond naar 36 Crazyfists geweest en die zouden heel graag op Graspop spelen deze zomer. Doen sowieso de festivals in juni.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Septicflesh heeft zonet gemeld dat ze er ook bij zijn.
Vind het gewoon weer een heel toffe lichting. Als in je kleine letters staat dat Carach Angren, Dool, The Vintage Caravan en Batushka nog even langskomen... not bad at all.quote:Op donderdag 25 januari 2018 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Neurosis, Wolves in the Throne Room, Batushka, Septicflesh en Corrosion of Conformity vind ik wel hip. Vooral die eerste wil ik graag nog eens zien.
Best kans op. Maar dat wordt dan bekendgemaakt na hun eigen shows. En die hebben ze nog aardig wat komende tijd.quote:Op maandag 29 januari 2018 09:43 schreef Cyanide- het volgende:
Ik zie overigens het (opnieuw herboren) Pestilence ook wel als kanshebber? Hebben het iig op hun site over een festivaltournee in 2018
Ach, ze staan daarmee niet in België, en de laatste NL show van die tour is al aanstaande vrijdag. Daarna nog wat los spul, maar dat hoeft een aankondiging niet in de weg te staan.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
Best kans op. Maar dat wordt dan bekendgemaakt na hun eigen shows. En die hebben ze nog aardig wat komende tijd.
in maart hebben ze sowieso nog wat releaseshows, als het album echt uit is.quote:Op maandag 29 januari 2018 11:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach, ze staan daarmee niet in België, en de laatste NL show van die tour is al aanstaande vrijdag. Daarna nog wat los spul, maar dat hoeft een aankondiging niet in de weg te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |