1) DTS openenen en niet zo krampvchtig doen over DTS userdts die @Paul's alvleesklier wel kinnen vierendelen.quote:
Waarom moet je mij er steeds bij betrekken 😭quote:Op zondag 12 juni 2022 01:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1) DTS openenen en niet zo krampvchtig doen over DTS userdts die @:paul's alvleesklier wel kinnen vierendelen.
2)hands off modereren. En als @:paul dat tniet kan, zeg hem dan dat onz niet de platz is voor mensen met handen.
Je valt in het herhaling. Om de woorden van een beroemde filosofe te quoten: Laat het los, laat het gaan.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1) DTS openenen en niet zo krampvchtig doen over DTS userdts die @:paul's alvleesklier wel kinnen vierendelen.
2)hands off modereren. En als @:paul dat tniet kan, zeg hem dan dat onz niet de platz is voor mensen met handen.
Jij hebt goed je best gedaanquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat maakt ONZ echt niet drukker want het vaste kliekje daar komt nauwelijk buiten de DTS SC
nou nouquote:Op dinsdag 26 juli 2022 05:38 schreef Raw85 het volgende:
Kneuzen als Maanvis en die andere bannen zou al een wereld van verschil maken
Waarom wil je jezelf laten bannen?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 05:38 schreef Raw85 het volgende:
Goeden vraagquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:41 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf laten bannen?
Waarom? Je hebt kleurrijke extravagante personen nodig in dit leven. Zij verschaffen perspectieven en creatieve hoogtepunten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 05:38 schreef Raw85 het volgende:
Deze is van FOK!, het onderwerp is gisteren nog aangepast zag ik:quote:Op zondag 11 december 2022 23:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Een leuke chatbox zou ik toch wel weg leuk vinden,
ik ben er nu fanquote:Op zondag 11 december 2022 23:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Deze is van FOK!, het onderwerp is gisteren nog aangepast zag ik:
https://chat.mibbit.com/?server=irc.tweakers.net&channel=%23fok
(Maar altijd als ik er spiek, wordt er niks gezegd.)
Wat maakt het verschil met een chatbox of een slowchat dan? Dat is toch praktisch hetzelfde?quote:Op zondag 11 december 2022 23:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Een leuke chatbox zou ik toch wel weg leuk vinden,
Nou we weten allemaal hoe het is afgelopen met het dodetopicspel.quote:Op maandag 12 december 2022 07:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil met een chatbox of een slowchat dan? Dat is toch praktisch hetzelfde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |