abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:14:44 #101
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182358787
Het forum is goed zoals het is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182427426
Bezocht ONZ vroeger obsessief, was ONZ-mod, minderde en kwam op een gegeven moment amper meer.

Afgelopen nacht de nachtbagger gezien, en klein beetje meegepost. De nachtbagger is gereekst (!!!), dus ik zag het nieuwste deel ook in MyAT. Het laatste deeltje heet dagbagger en is momenteel nog steeds open...

Dagbagger is slowchat; ik vroeg me af wat er nou verder aan slowchat was in ONZ...

Mja.

quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:09 schreef zarGon het volgende:
Er is ONZ-SC om te slowchatten.
Even snel het dodetopicspel gecheckt, is/bevat ook slowchat.
De Tijd voor Koffie-reeks is er ook nog. Moet je deze rotzooi zien: ONZ / Tijd voor koffie #26 Hoogste tijd voor een bakkie!.

En dan ook nog eens nachtbagger die doorgaat in de ochtend.

 
 
 


Allejezus, wat een rotzooi.
Mja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 10:16:10 ]
pi_182464039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef zarGon het volgende:
Bezocht ONZ vroeger obsessief, was ONZ-mod, minderde en kwam op een gegeven moment amper meer.

Afgelopen nacht de nachtbagger gezien, en klein beetje meegepost. De nachtbagger is gereekst (!!!), dus ik zag het nieuwste deel ook in MyAT. Het laatste deeltje heet dagbagger en is momenteel nog steeds open...

Dagbagger is slowchat; ik vroeg me af wat er nou verder aan slowchat was in ONZ...

Mja.

[..]

Mja.
De nachtbagger was alleen gereekst voor die nacht en als enigszins "grapje" had ik hem in de ochtend veranderd naar dagbagger. Eigenlijk gaat het normaal iedere ochtend op slot.
Over het algemeen wordt er maar 1 NB topic volgeluld, dus reeksen is niet nodig.

Er zijn inderdaad wel veel SC's/reeksen in ONZ, dat is wel feedback waar we eens naar kunnen kijken.
pi_182466334
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef zarGon het volgende:
Bezocht ONZ vroeger obsessief, was ONZ-mod, minderde en kwam op een gegeven moment amper meer.

Afgelopen nacht de nachtbagger gezien, en klein beetje meegepost. De nachtbagger is gereekst (!!!), dus ik zag het nieuwste deel ook in MyAT. Het laatste deeltje heet dagbagger en is momenteel nog steeds open...

Dagbagger is slowchat; ik vroeg me af wat er nou verder aan slowchat was in ONZ...

Mja.

[..]

Mja.
Mja DTS is de reden dat de ONZ sc weer leeft, en het DTS heeft wel aardig wat topics opgeleverd.

Vertel liever eens waarom je gestopt bent in ONZ trouwens. Ergens ging iets mis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:20:21 #105
58651 crew  murp
murp
pi_182487490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:14 schreef zarGon het volgende:
Bezocht ONZ vroeger obsessief, was ONZ-mod, minderde en kwam op een gegeven moment amper meer.

Mooie tijd was dat 14.gif, en dat koffieteltopic kan wel naar MEN volgens mij.. ( effe achter in overleg)
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:22:43 #106
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182487526
ZarGon was een Helden-Mod
pi_182487590
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:20 schreef murp het volgende:

[..]

Mooie tijd was dat 14.gif, en dat koffieteltopic kan wel naar MEN volgens mij.. ( effe achter in overleg)
Maar waarom was dat een mooie tijd? :'(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:48:50 #108
58651 crew  murp
murp
pi_182487829
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar waarom was dat een mooie tijd? :'(
Omdat het een mooie tijd was! en omdat ik toen jong was :')
pi_185198269
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]


[..]

Ik speel al een tijdje met het idee om iets met die dagen topics wat te doen, maar ik vind het nogal lastig om daar inhoud voor te bedenken. Ik zou bijv dilemma dinsdag wel erg leuk.

Dan de andere dagen waarbij deze voorbeelden zijn genoemd:
Plekje over vloggers, vind ik lastig. Ik kijk geen vlogs :@
Fails, ook dat kijk ik zelf niet actief.

Verhalen worden wel geschreven maar daar doet men weinig mee (zie topics van Goudenvis en wollah bijv)
We zouden wel eens iets met die insteek kunnen doen en iedereen een verhaal laten schrijven. Of user bedenkt een onderwerp, en iedereen mag daar wat over schrijven voor een volle week?

Meedoetopics zoals spelletjes doen het op het moment vrij goed (dank aan moemoe O+)
Maar meedoetopics zoals paints doen het slecht. Dus wat dat betreft lijkt het op vallen en opstaan.

Bagger laten we ook best toe geloof ik

Dus vertel, beste Flippingcoin, heb je zelf wat ideeen of dingen waarvan je zelf denkt dit kunnen we het beste gelijk aanpakken Of anders aanpakken?
We kunnen het namelijk niet zonder de user.
pi_185198348
Ik ga er even over nadenken. Naar mijn idee is de activiteit alleen erg gecenteerd in bepaalde topics zijnde nachtbagger/sc/dts en idd de leuke spelletjestopics.

En met dat alles is verder ook niks mis denk ik. Alleen lijkt het dat er zelden goedlopende ONZ topics zijn, misschien kan daar collectief eens naar gekeken worden. :P


Zie namelijk wel veel voorbij komen dat het vroeger zo veel beter was.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185198517
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga er even over nadenken. Naar mijn idee is de activiteit alleen erg gecenteerd in bepaalde topics zijnde nachtbagger/sc/dts en idd de leuke spelletjestopics.

En met dat alles is verder ook niks mis denk ik. Alleen lijkt het dat er zelden goedlopende ONZ topics zijn, misschien kan daar collectief eens naar gekeken worden. :P


Zie namelijk wel veel voorbij komen dat het vroeger zo veel beter was.
Dat lijkt inderdaad continu het gevoel zijn. Daar schieten we nu weinig mee op en komen we natuurlijk ook nergens mee.
Als we vooruitgang willen, dan is het beter om te kijken naar wat wel kan/loopt maar ook niet maar lukraak dingen door de strot douwen om te kijken of het aanslaat.
Dus ik zoek daarin beetje evenwicht wat wij als mod kunnen doen en hoe we misschien wat users inspireren.

De SC's en Nachtbagger lopen prima. Ik hoop eigenlijk dat dat users inspireert en vertrouwen geeft om in ONZ een topic aan te maken. En het niet alleen als "bagger" zien.
pi_185198596
Wat ik trouwens ook merk is dat men in KLB liever een ban krijgt dan hun onzin in ONZ plaatst. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185198646
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:53 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat lijkt inderdaad continu het gevoel zijn. Daar schieten we nu weinig mee op en komen we natuurlijk ook nergens mee.
Als we vooruitgang willen, dan is het beter om te kijken naar wat wel kan/loopt maar ook niet maar lukraak dingen door de strot douwen om te kijken of het aanslaat.
Dus ik zoek daarin beetje evenwicht wat wij als mod kunnen doen en hoe we misschien wat users inspireren.

De SC's en Nachtbagger lopen prima. Ik hoop eigenlijk dat dat users inspireert en vertrouwen geeft om in ONZ een topic aan te maken. En het niet alleen als "bagger" zien.
Ja misschien kunnen we die mensen eens vragen als ze wat leuks ten binnen schiet een topic in ONZ te maken. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185198677
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik trouwens ook merk is dat men in KLB liever een ban krijgt dan hun onzin in ONZ plaatst. :P
Hetzelfde met GC, liever daar onzin dan hier. (Helaas) :P
Ondanks steun van desbetreffende forummodjes, kun je natuurlijk moeilijk een user overhalen.
En iets doen wat niet mag is vaak leuker dan doen wat wel mag :P
pi_185198717
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:01 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Hetzelfde met GC, liever daar onzin dan hier. (Helaas) :P
Ondanks steun van desbetreffende forummodjes, kun je natuurlijk moeilijk een user overhalen.
En iets doen wat niet mag is vaak leuker dan doen wat wel mag :P
Dan moeten we stokken inslaan om dat in goede banen te meppen. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185198775
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind ONZ eigenlijk wel goed drukker geworden laatste tijd, mede door die spelletjes e.d.
Ja klopt dat merk ik ook wel dts en onz sc lopen goed momenteel. En de spelletjestopics ook. w/
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 23 februari 2019 @ 20:20:58 #117
370352 I
Eye for an I
pi_185199210
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja klopt dat merk ik ook wel dts en onz sc lopen goed momenteel. En de spelletjestopics ook. w/
Een zekere mod heeft zelfs een aantal stats paraat die bewijzen dat ONZ ook wel degelijk drukker is geworden.
pi_185199292
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:20 schreef I. het volgende:

[..]

Een zekere mod heeft zelfs een aantal stats paraat die bewijzen dat ONZ ook wel degelijk drukker is geworden.
Ja alleen merk ik niet veel van een doorloop vanuit de succespunten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185199327
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja alleen merk ik niet veel van een doorloop vanuit de succespunten.
Het zijn ook niet zo zeer succespunten, meer suggesties wat we kunnen doen.
pi_185199426
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:25 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het zijn ook niet zo zeer succespunten, meer suggesties wat we kunnen doen.
Wat precies?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185199465
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat precies?
Tenzij ik me vergis, hebben we het over die punten waar we mee aan de slag kunnen toch. Of waar doel jij op met succespunten?
pi_185199566
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:31 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Tenzij ik me vergis, hebben we het over die punten waar we mee aan de slag kunnen toch. Of waar doel jij op met succespunten?
Oh nee pardon, ik doelde op de drukke punten in ONZ, de sc/dts/spelletjes. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_185199580
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh nee pardon, ik doelde op de drukke punten in ONZ, de sc/dts/spelletjes. :)
Ahhhhhh duidelijk, dank :7

Dat is wel een probleem. Al zie je soms mensen wel hun topics daar promoten. En ik zie users vanuit NB nu wel ook in andere ONZ topics posten
  zaterdag 23 februari 2019 @ 20:43:50 #124
370352 I
Eye for an I
pi_185199773
NB is het probleem ook zeker niet.
pi_185199823
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 20:35 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ahhhhhh duidelijk, dank :7

Dat is wel een probleem. Al zie je soms mensen wel hun topics daar promoten. En ik zie users vanuit NB nu wel ook in andere ONZ topics posten
Ja maak ik mij ook wel schuldig aan. :P

En dat helpt vaak ook wel, dus dat is zeker positief.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')