Zal wel door zijn kleine piemeltje komen.quote:Op zondag 5 november 2017 11:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erger van types zoals hierboven, Manon Flier, die een man hebben en het over : ' Mijn mannetje ' hebben. Echt...'mannetje'....![]()
Klinkt dom inderdaad, maar als afkorting op forums vind ik het wel handig. VL = vrouwlief, ML = manlief, etc.quote:Op zondag 5 november 2017 10:24 schreef Terminuz het volgende:
Zelfde als “vriend lief” ook zo een hekel aan
Nog erger.. is gewoon benamingen voor gayscenequote:Op zondag 12 november 2017 11:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Klinkt dom inderdaad, maar als afkorting op forums vind ik het wel handig. VL = vrouwlief, ML = manlief, etc.
Wat betekent het daar dan?quote:Op zondag 12 november 2017 11:55 schreef Terminuz het volgende:
[..]
Nog erger.. is gewoon benamingen voor gayscene
En wat vind je dinnetje er van als je het over je vrouwlief hebt?quote:Op zondag 12 november 2017 12:12 schreef Pharkus het volgende:
Mijn vrouw wordt ook altijd boos als ik het over mijn dinnetje heb.
Same shitquote:Op zondag 12 november 2017 13:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat betekent het daar dan?
[..]
En wat vind je dinnetje er van als je het over je vrouwlief hebt?
Ik had gisteravond bijna billenkoek te pakken. Dinnetje liet het bij een vermaning.quote:Op zondag 5 november 2017 08:19 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Benenwagen en billenkoek zijn woorden die ik gewoon gebruik
Ik heb het altijd over mijn man, mijn echtgenoot of ik noem hem gewoon bij zijn voornaam, dan weet ook iedereen wie ik bedoelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |