Ik heb ooit eens (toen ik nog achter mn pc leefde) in een mmo genaamd ultima online de zogeheten blud urk (bloed clan orcs) taal geleerd, daar dus echt moeite voor genomen. Ik kijk nu dus als ik straattaal zie naar de user die dat gebruikt als een soort orc. Zon platkoppig dom wezen dat alleen maar met knuppels in de rondte zwaait als een soort groene aap. Mischien komt het omdat het orcs er wat op lijkt, het princiepe van orcs is immers het reduceren/versimpelen van taal tot iets dat totaal geen elaboratie en definitie kent, slechts praktisch en doch niet erg specificerend. Net als straattaal.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:22 schreef Duzzy het volgende:
Je ziet het steeds vaker opdoemen in verschillende topics; woorden waar je geen kut van begrijpt. Na wat gegoogle schijnt het straattaal te zijn. Leuk en aardig allemaal.. maar menig topic is zo niet meer te volgen. En ik weiger het om het aan te leren daar ik natuurlijk geen eckte gangster uit de sloppenwijk ben
walla ik djoek je met niffa kill en flesh de ibahesjquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:34 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Willekeurig wat kreten en woorden achter elkaar zetten maakt het niet echt leesbaar he?
Idd.. je kan het ook wel!quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:27 schreef Fatoevrouw het volgende:
Ergens rondhangen maar de taal niet sprekenintegreer eens dwaas
Ik vind het anderzijds wel hilarisch weglezen.. alsof er een downie op zn toetsenbord ramt en je er zelf wat van moet makenquote:Op zaterdag 4 november 2017 12:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens (toen ik nog achter mn pc leefde) in een mmo genaamd ultima online de zogeheten blud urk (bloed clan orcs) taal geleerd, daar dus echt moeite voor genomen. Ik kijk nu dus als ik straattaal zie naar de user die dat gebruikt als een soort orc. Zon platkoppig dom wezen dat alleen maar met knuppels in de rondte zwaait als een soort groene aap. Mischien komt het omdat het orcs er wat op lijkt, het princiepe van orcs is immers het reduceren/versimpelen van taal tot iets dat totaal geen elaboratie en definitie kent, slechts praktisch en doch niet erg specificerend. Net als straattaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |