quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 19:41 schreef Catkiller het volgende:
Weer een bevestiging dat Belgen dom zijn.
zijn we voor het eerst eens met elkaar.quote:
In dat geval herzie ik mijn meningquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zijn we voor het eerst eens met elkaar.
Waarom heb jij eigenlijk een hekel aan tong?quote:
Ik heb geen hekel aan tongquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een hekel aan tong?
Het valt me tegen van je. Als Moderator van het FOK! forum dien je in alle tijden je neutraal op te stellen. Geen vooroordelen hebben over users en alle users gelijk behandelen.quote:
Nee joh gekkie.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het valt me tegen van je. Als Moderator van het FOK! forum dien je in alle tijden je neutraal op te stellen. Geen vooroordelen hebben over users en alle users gelijk behandelen.
Dit denken.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het valt me tegen van je. Als Moderator van het FOK! forum dien je in alle tijden je neutraal op te stellen. Geen vooroordelen hebben over users en alle users gelijk behandelen.
Je bent zelf irritantquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Simone Simons is echt tyfusirritant.
Alleen het laatste maar hoorquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is Simone trouwens familie van Sylvana? Lijkt me wel logisch.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent zelf irritant
Met je kuttopics
Soms vergeet ik dat FOK! geen democratie isquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alleen het laatste maar hoor
ja oke en het eerste soms maar het tweede niet
okokquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:06 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Is Simone trouwens familie van Sylvana? Lijkt me wel logisch.
Kuttopics gaan trouwens minderen. Ben minder actief
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dianne en Aukje van Giersbergen zijn ook geen familie van elkaar
Is het wel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat FOK! geen democratie is
goede herziening weer vogeltjesdansquote:Op vrijdag 3 november 2017 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In dat geval herzie ik mijn mening
Dat was een doos wijn de dag geloof ik...quote:Op vrijdag 3 november 2017 22:16 schreef Duzzy het volgende:
Heeft Tong een dagbesteding gevonden dan?
Neutraal moddenquote:Op vrijdag 3 november 2017 20:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alleen het laatste maar hoor
ja oke en het eerste soms maar het tweede niet
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:42 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar is dan zijn afscheidspost? Die moet er toch zijn, je kunt niet recordhouder zijn en als een dief in de nacht verdwijnen... Dat is geen stijl
namens Brammetje Biesterveld dank ik u.quote:Op zaterdag 4 november 2017 01:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |