2? Wie was de tweede gelukkige?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Amen broeder.
Ze krijgen de tafel niet klein, zeker niet met 2 24 uurs bans
Ondergetekende.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
2? Wie was de tweede gelukkige?
Neah toen ik nog mod was had ik een veel grotere pm box, en die liep vol en toen ik geen mod weer was werd die weer klein maar toen zaten er dus wel 300% berichten in en ik ben te lui om ze allemaal te verwijderenquote:Op woensdag 15 november 2017 18:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ondergetekende.
Ik wou nog een pm voor een reddingsoperatie sturen maar die hebben ze kennenlijk geblokt bij jou
Concurrentie van bg?quote:Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja een of andere lutser heeft mij verraden. Maar als een echte jezus ben ik weer opgestaan en ben ik weer snoeihard terug.
Een en ander was natuurlijk een complot van die farizeeer met de mods en de FA's, dat zal iedere weldenkende fokker snappen. Met mijn tijdelijk uit de weg ruimen vanwege een drogreden ("over de grens gaan" - oh ja joh, waar dan?) werd ruimte geschapen voor ene bg die daarmee kon trachten een coup te plegen en mij van mijn troon te stoten, want wat de mods niet lukt mag een user opknappen
Kortom, ik ben er weer en we gaan dubbel zo hard verder
Dat denkt hij ja, terwijl hij niet beseft dat a) hij niet vanuit het niets weer op nr 1. staat en b) dat we helemaal niet in dezelfde vijver zitten te vissenquote:
welke vijver vis jij in en welke vist bg in?quote:Op woensdag 15 november 2017 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat denkt hij ja, terwijl hij niet beseft dat a) hij niet vanuit het niets weer op nr 1. staat en b) dat we helemaal niet in dezelfde vijver zitten te vissen
We hebben een heel ander publiek en een heel andere stijl. Dat snapt hij niet en daarom geeft hij op mij af. Als hij gewoon snapt dat fok een brede snelweg is waar we alletwee op kunnen zitten, is er niets aan de hand. Maar hij gunt je het rechts inhalen niet.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
welke vijver vis jij in en welke vist bg in?
Pm werkt nog als je een ban hebt. Dm is geblokkeerdquote:Op woensdag 15 november 2017 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neah toen ik nog mod was had ik een veel grotere pm box, en die liep vol en toen ik geen mod weer was werd die weer klein maar toen zaten er dus wel 300% berichten in en ik ben te lui om ze allemaal te verwijderen
Pm werkt beter
Wie/wat is BG?quote:Op woensdag 15 november 2017 20:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hebben een heel ander publiek en een heel andere stijl. Dat snapt hij niet en daarom geeft hij op mij af. Als hij gewoon snapt dat fok een brede snelweg is waar we alletwee op kunnen zitten, is er niets aan de hand. Maar hij gunt je het rechts inhalen niet.
baajguardianquote:
Klopt. Lang weggeweest, en nu hij terug is denkt hij ineens op nr 1 te komen te staan over mijn rug en die van onze clubquote:
Als Leonos echt bij jou wil horen dan moet hij hem laten permabannen.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Lang weggeweest, en nu hij terug is denkt hij ineens op nr 1 te komen te staan over mijn rug en die van onze club
Eens. Zou een handtekeningenactie helpen?quote:Op woensdag 15 november 2017 22:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als Leonos echt bij jou wil horen dan moet hij hem laten permabannen.
Mijn zwaard dient enkel de heer en meester VD. Ik ben als een ringwraith voor Sauron.quote:Op woensdag 15 november 2017 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja een of andere lutser heeft mij verraden. Maar als een echte jezus ben ik weer opgestaan en ben ik weer snoeihard terug.
Een en ander was natuurlijk een complot van die farizeeer met de mods en de FA's, dat zal iedere weldenkende fokker snappen. Met mijn tijdelijk uit de weg ruimen vanwege een drogreden ("over de grens gaan" - oh ja joh, waar dan?) werd ruimte geschapen voor ene bg die daarmee kon trachten een coup te plegen en mij van mijn troon te stoten, want wat de mods niet lukt mag een user opknappen
Kortom, ik ben er weer en we gaan dubbel zo hard verder
Toen hij er nog was lag ik altijd in ruzie met hem. Die jongen spoort niet en ik hekel zijn posts. Ik zal je Goebbels worden en een propaganda actie op touw zeten.quote:Op woensdag 15 november 2017 20:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hebben een heel ander publiek en een heel andere stijl. Dat snapt hij niet en daarom geeft hij op mij af. Als hij gewoon snapt dat fok een brede snelweg is waar we alletwee op kunnen zitten, is er niets aan de hand. Maar hij gunt je het rechts inhalen niet.
Dit is goed idee.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
BTW moeten wij geen vogeltjesdans subreddit openen? Wij willen natuurlijk jou in leven houden, ook nadat fok op zwart gaat.
Fok gaat niet op zwart.quote:Op woensdag 15 november 2017 22:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
BTW moeten wij geen vogeltjesdans subreddit openen? Wij willen natuurlijk jou in leven houden, ook nadat fok op zwart gaat.
Fok! gaat op zwart als Vogeltjesmans zijn ogen sluit, kaffer.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Fok gaat niet op zwart.
Dat is een fabel die in stand wordt gehouden in de hoop op extra donaties
Maar zo'n subreddit is ook handig als iemand gebanned is ofzo. Je kan dan gewoon zeggen dat je gebanned bent en waarom etc. Dit geeft ons meer mogelijkheden omdat je over van alles kan praten zonder dat blauw meeleest.quote:Op donderdag 16 november 2017 10:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Fok gaat niet op zwart.
Dat is een fabel die in stand wordt gehouden in de hoop op extra donaties
Ja maak gewoon eentje broer. We kunnen ook strategieėn plannen zo.quote:Op donderdag 16 november 2017 11:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar zo'n subreddit is ook handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |