Zit ik zojuist aan de koffie, belt er een of andere harrie die vraagt of ik nog tevreden ben met mijn energie abonnement ofzo. Want dat kon allemaal veel goedkoper, zei hij zo. Goedkoop klinkt me altijd goed in de oren, dus ik dacht vooruit. Laat maar eens lullen, ik maak toch zelf wel mijn keuze.
Is hij zo de voordelen aan het uitleggen dit dat, hoor ik zo op de achtergrond ineens "papaaa... kmoe poepehhh!". Ik dacht eerst dat ik het verkeerd gehoord had, maar na enkele seconden hoorde ik op de achtergrond weer "papaaa..." Dan hoor ik 'papa' zo voorzichtig zeggen "ssst" maar dat jong gaat natuurlijk gewoon door, want altijd tijd voor schijt.
Ik merkte al een paar keer dat het geluid verbroken werd, totdat 'papa' voorzichtig terugkwam aan de lijn en vroeg of "ik even een minuutje had". Tja, anders schijt dat jong natuurlijk de hele vloer onder. Ja hoor. Ik heb opgehangen. De survey zal wel komen

WTF. Ik wist dat je vanuit huis kan callcenteren maar zorg dan dat je kutkoter ergens anders is of dat je die op zijn minst in de kelder hebt vest vastgebonden.
Klacht: eigenlijk geen, ik moest best wel lachen.